quote:Op zondag 25 december 2011 21:16 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Nee, module van opleiding.
Ik ben te westers opgevoedquote:Op zondag 25 december 2011 21:17 schreef Strani het volgende:
[..]
* Strani zet z'n geld op degene met het meeste Aziatische bloed want die kunnen allemaal karate.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 25 december 2011 21:16 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Nee, module van opleiding.
Dat maakt het goedquote:Op zondag 25 december 2011 21:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Omdat ik me nog kan herinneren dat ik RE4 speelde, vandaar
Nog een cijfer gekregen, of enkel gehaald?quote:Op zondag 25 december 2011 21:17 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
bedankt
Had zo'n gevoel dat ik die tentamen slecht gemaakt had.
Dat lukt inderdaad niet.quote:Op zondag 25 december 2011 21:19 schreef heloef het volgende:
Ik kan gewoon niet gamen en dit topic volgen verdomme.
Dat is ook helemaal niet de bedoeling.quote:Op zondag 25 december 2011 21:19 schreef heloef het volgende:
Jochie tochquote:Op zondag 25 december 2011 21:19 schreef heloef het volgende:
Wat is voor jou de perfecte vrouw, Sinji?quote:Op zondag 25 december 2011 21:17 schreef Sinji het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dan zet ik mijn zoektocht naar de perfecte vrouw voort
Ja zeker wel.quote:Op zondag 25 december 2011 21:20 schreef BombaAriba het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal niet de bedoeling.
The perfect combination between cute and sexyquote:Op zondag 25 december 2011 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is voor jou de perfecte vrouw, Sinji?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 december 2011 21:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
The perfect combination between cute and sexySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Jij snapt het man, jij snapt het.quote:
Ik krijg Mr. Bean with turkey flashbacksquote:Op zondag 25 december 2011 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je penis nog ergens in gestoken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |