quote:
of 'ed' aan het einde, denk ik.quote:Op zondag 25 december 2011 21:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik mis nog 'a' tussenin en 'ment' aan het einde
Symptomen van een FOK!verslavingquote:Op zondag 25 december 2011 21:11 schreef Strani het volgende:
[..]Over een tijdje zijn wij misschien je echte leven en zie je je werk en familieleven als leuk tijdverdrijf!
quote:Op zondag 25 december 2011 21:11 schreef Strani het volgende:
[..]
of 'ed' aan het einde, denk ik.
Edit: Oh nee, je maakte een grapje. Inmiddels begrepen.
Haha, draag het embleem met eer, ridder Sinji.quote:Op zondag 25 december 2011 21:11 schreef Sinji het volgende:
Ferm doch rechtvaardig heb ik opgetreden tegen het postgedrag van Kingtoppie
/[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 december 2011 21:11 schreef Strani het volgende:
[..]Over een tijdje zijn wij misschien je echte leven en zie je je werk en familieleven als leuk tijdverdrijf!
Hoop je dan ook dat het druk is en je tegen iemand aan kan schurken?quote:Op zondag 25 december 2011 21:12 schreef minnemin het volgende:
nou liever wel want het is een kerstpanty met wit Noors sterretjesborsuursel. Grijs jurkje met V-hals, paars hemdje, oorbellen en ketting en kersenrode lippenstift. Mijn kerstoutfit was in orde. Morgen in de trein doe ik het weer aan
Vinden de andere treinpassagiers dat niet raar?quote:Op zondag 25 december 2011 21:12 schreef minnemin het volgende:
nou liever wel want het is een kerstpanty met wit Noors sterretjesborsuursel. Grijs jurkje met V-hals, paars hemdje, oorbellen en ketting en kersenrode lippenstift. Mijn kerstoutfit was in orde. Morgen in de trein doe ik het weer aan
Pics.quote:Op zondag 25 december 2011 21:12 schreef minnemin het volgende:
Klinkt luguberquote:Op zondag 25 december 2011 21:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hoop je dan ook dat het druk is en je tegen iemand aan kan schurken?
Resident Evil 2?quote:Op zondag 25 december 2011 21:14 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik ben blij want ik heb RE2 gehaald.
quote:Op zondag 25 december 2011 21:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hoop je dan ook dat het druk is en je tegen iemand aan kan schurken?
Dat was anders in het begin van deze reeks een hit hoor!quote:Op zondag 25 december 2011 21:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gemeen hoor, zo'n opmerking!![]()
ik moest stiekem wel lachen
quote:Op zondag 25 december 2011 21:16 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Nee, module van opleiding.
* Strani zet z'n geld op degene met het meeste Aziatische bloed want die kunnen allemaal karate.quote:Op zondag 25 december 2011 21:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ja, hajewat dan? Wil je vechten ofzo
Omdat ik me nog kan herinneren dat ik RE4 speelde, vandaarquote:Op zondag 25 december 2011 21:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ja, hajewat dan? Wil je vechten ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |