In elke grap zit een kern van waarheid.quote:Op zondag 25 december 2011 21:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik zou je anders een aanbod doen maar laat maar zitten dan
Ik geloof dat heel veel mensen in dit topic al voorzien zijn, of helemaal geen hossel skills hoeven te leren.quote:
Ik ook en ik ben getrouwd. Je hebt hier drie groepen mensen:quote:
Ja en ook de enige in de familie die meer op haar Nederlandse vader lijkt. Not fairquote:Op zondag 25 december 2011 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Goh, dan ben je wel heel letterlijk Nederlands-Indisch.
Haha. In andere landen ben je weer heel exotisch. Dat heb ik in Colombia.quote:Op zondag 25 december 2011 21:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja en ook de enige in de familie die meer op haar Nederlandse vader lijkt. Not fair
Je kan nooit teveel hosselskills lerenquote:Op zondag 25 december 2011 21:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof dat heel veel mensen in dit topic al voorzien zijn, of helemaal geen hossel skills hoeven te leren.
quote:Op zondag 25 december 2011 21:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan zit de ware vast niet in jou
Halfbloedjes doen het meestal wel goed ja.quote:Op zondag 25 december 2011 21:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ben halfbloedIk kook niet flauw
Achja... als ik er zelf maar plezier aan heb en er geen mensen mee kwets ofzo.quote:Op zondag 25 december 2011 21:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Er zit een bepaalde mentaliteit achter om het als een grap te maken he
quote:Op zondag 25 december 2011 21:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij komt soms wanhopiger over dan Tijn, not a small feat
Je hebt mij en Sinji er mee gekwetst.quote:Op zondag 25 december 2011 21:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Achja... als ik er zelf maar plezier aan heb en er geen mensen mee kwets ofzo.
hoe danquote:Op zondag 25 december 2011 21:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt mij en Sinji er mee gekwetst.
Ow sorryquote:Op zondag 25 december 2011 21:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt mij en Sinji er mee gekwetst.
Nee dat klopt daar is de bank te smal voor en ik heb mijn panty nog aan :pquote:Op zondag 25 december 2011 21:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan zit de ware vast niet in jou
Zij willen mij in de trio en ik bied mezelf niet aan hun aan denk. Beetje jaloers dus...quote:
Kan goed uitpakken ja qua koken...quote:
We zijn hele nette mensen en alles wat niet netjes en gentleman-like is, kwetst ons.quote:
Ja hoorquote:
Daar hoeft de panty ook niet voor uitquote:Op zondag 25 december 2011 21:08 schreef minnemin het volgende:
[..]
Nee dat klopt daar is de bank te smal voor en ik heb mijn panty nog aan :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.quote:Op zondag 25 december 2011 21:08 schreef Strani het volgende:
We zijn hele nette mensen en alles wat niet netjes en gentleman-like is, kwetst ons.
Precies!quote:Op zondag 25 december 2011 21:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit.
Het is ook niet dat we kwaad zijn.. We zijn gewoon een beetje teleurgesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |