I wishquote:Op zondag 25 december 2011 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je penis nog ergens in gestoken?
Probeer de kipfiletjes, als die nog over zijn...quote:
Neuh in de trein tegen iemand aanschurken doe ik pas bij een vaste relatie met degene tegen wie ik aan wil schurkenquote:Op zondag 25 december 2011 21:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hoop je dan ook dat het druk is en je tegen iemand aan kan schurken?
Dan heb jij een hele rare parodie op die aflevering gezien vrees ik.quote:Op zondag 25 december 2011 21:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik krijg Mr. Bean with turkey flashbacks
Ze heeft iets wat me aanspreekt, ze is schattig doch aantrekkelijk en gewoon gezellig.quote:Op zondag 25 december 2011 21:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Lijkt me een toffe meid om te daten. Qua gedrag
vs americain pie, jeweettochquote:Op zondag 25 december 2011 21:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan heb jij een hele rare parodie op die aflevering gezien vrees ik.
Je ziet er nu niet goed uit?quote:Op zondag 25 december 2011 21:26 schreef minnemin het volgende:
[..]
Neuh in de trein tegen iemand aanschurken doe ik pas bij een vaste relatie met degene tegen wie ik aan wil schurken
Maar ik hoop wel serieus dat er iemand is om oogcontact mee te maken en een beetje mee te flirten. Als ik er goed uitzie, maak ik daar kans op. Onverzorgd is ook niks,
Als 'voor Ajax' je vierde criterium is moet je nog wat werken aan je prioriteiten hoorquote:Op zondag 25 december 2011 21:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze heeft iets wat me aanspreekt, ze is schattig doch aantrekkelijk en gewoon gezellig.
En voor Ajax en en en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Geraldine Kemperquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben vegatarier manquote:Op zondag 25 december 2011 21:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Probeer de kipfiletjes, als die nog over zijn...
Hoezo? Ajax is mijn lust en mijn leven als je dat met iemand kan delen is dat altijd mooi toch?quote:Op zondag 25 december 2011 21:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Als 'voor Ajax' je vierde criterium is moet je nog wat werken aan je prioriteiten hoor
quote:Op zondag 25 december 2011 21:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
Geraldine KemperOhhhh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief karakter zo te zien!
Wesley Heloef? Is dat toevallig je echte naam?quote:Op zondag 25 december 2011 21:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoezo? Ajax is mijn lust en mijn leven als je dat met iemand kan delen is dat altijd mooi toch?
Deze obsessie heeft echt behandeling nodig. Al je opmerkingen hierover zijn tegen dovevrouwsoren gezegdquote:Op zondag 25 december 2011 21:26 schreef minnemin het volgende:
[..]
Neuh in de trein tegen iemand aanschurken doe ik pas bij een vaste relatie met degene tegen wie ik aan wil schurken
Maar ik hoop wel serieus dat er iemand is om oogcontact mee te maken en een beetje mee te flirten. Als ik er goed uitzie, maak ik daar kans op. Onverzorgd is ook niks,
Niet eens in de buurt.quote:Op zondag 25 december 2011 21:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Wesley Heloef? Is dat toevallig je echte naam?
Ja juist wel en het bevalt me prima. Ik ga het morgen maar eens uitproberen onder personen die geen familie zijn.quote:
Probeer je tokus dan tussen 2 witlofjes te wurmen. Wel eerst opwarmen met kaas erover...quote:
Ze is wel tof in het echt. Heel behulpzaam en zo.quote:
Toppers 2011, nee bedankt.quote:Op zondag 25 december 2011 21:33 schreef Strani het volgende:
Heloef, je moet nú naar Nederland 3 zappen. Spektakel in de ArenA. Ga jij als Ajax fan zeker waarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |