Kom naar mij, mijn bed ligt hemels en ik praat je binnen 30 seconden in slaapquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:56 schreef Sinosappel het volgende:
Ik verveel me maar kan niet slapen.
Tips?
dan ben je erg erg saaiquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kom naar mij, mijn bed ligt hemels en ik praat je binnen 30 seconden in slaap
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:00 schreef kutkloon7 het volgende:
laat deze tt niet aan happygirl zien
lol rightquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kom naar mij, mijn bed ligt hemels en ik praat je binnen 30 seconden in slaap
Haha ik heb het vorige deel niet gevolgd...quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:01 schreef kingtoppie het volgende:
Samenvatting van het vorige deel:
Beffen moet met zachte tong?
woopsquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:01 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ze had laatst zo'n enorme post over dat ze zich zo ergerde aan taalfouten
Zoenen moet ook met een zachte tong..quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha ik heb het vorige deel niet gevolgd...
quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:02 schreef kutkloon7 het volgende:
is 20 januari de radio49 meet ofzo?
ok cool, ik ga er misschien ook heen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]maar er komen ook genoeg mensen van buiten de Radio49
mooi! Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:05 schreef kree het volgende:
Zo ben ik weer, heel gezellig avondje gehad
Vooral veel praten en een knuffeltje kon er nog wel vanaf.quote:
dusss je was op date? Met psychosemeisjequote:Op zaterdag 24 december 2011 01:12 schreef kree het volgende:
[..]
Vooral veel praten en een knuffeltje kon er nog wel vanaf.
Maar het was ook niet mijn insteek om meer te doen.
Wilde eigenlijk meer weten hoe het nu met haar ging.
Ze lijkt me wel erg op de positieve weg dus er komt nog wel een vervolg op
Tja date, nouja of je het echt zo kan noemen maar ze vindt me nog steeds leuk en ik haar.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:13 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
dusss je was op date? Met psychosemeisje? Ok mooi, denk ik...
Ok. Beter wel zoenen, als het goed tussen jullie gaat, anders komt ze vast met iets als 'ik ben je meer als vriend gaan zien' ofzoquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:15 schreef kree het volgende:
[..]
Tja date, nouja of je het echt zo kan noemen maar ze vindt me nog steeds leuk en ik haar.
Maar we moeten niet te hard van stapel lopen zoals de eerste keer dat ik haar ontmoette.
Want dan gaat het fout, dus voor nu is het wel goed zo.
Hoewel ik hoop snel nog een keer af te spreken.
Ik had nog wel gehoopt op een "echte" zoen, maar meer als op de wang en knuffel is het niet geworden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:16 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ok. Beter wel zoenen, als het goed tussen jullie gaat, anders komt ze vast met iets als 'ik ben je meer als vriend gaan zien' ofzo
Had je die supersmooth tips van catbert en palawan niet gelezen? Bij het afscheid:quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:20 schreef kree het volgende:
[..]
Ik had nog wel gehoopt op een "echte" zoen, maar meer als op de wang en knuffel is het niet geworden.
Maar hoeft ook niet, ik weet dat zij het ook allemaal niet wil overhaasten en van mij hoeft dat ook niet.
Die onthoud ik voor de volgende keerquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:24 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Had je die supersmooth tips van catbert en palawan niet gelezen? Bij het afscheid:
eerste kus op de wang
tweede dichter bij mond
derde vol op den bek (wel de gelegenheid geven om dr weg te laten draaien, of juist niet hehe)
Die is een keer mislukt bij mijquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:24 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Had je die supersmooth tips van catbert en palawan niet gelezen? Bij het afscheid:
eerste kus op de wang
tweede dichter bij mond
derde vol op den bek (wel de gelegenheid geven om dr weg te laten draaien, of juist niet hehe)
Die heb ik nog niet eens durven proberenquote:
Ik ben al 10 jaar aan een stuk aan het relativeren.... op een gegeven moment ben je dat echt helemaal zat en wordt alles uitzichtloos....quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:59 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet eens durven proberen. Anyway, gevoel komt me bekend voor (vast wel meerderen in dit topic, heb ik het idee
). Niks aan te doen, komt wel goed schatje enzulks (nee maar serieus, dat gevoel gaat wel weg, en een beetje relativeren kan ook geen kwaad: het is geen ramp als je een keer faalt bij een meid versieren of als het uitgaan een keertje niet leuk is, gewoon kop omhoog en doorgaan).
Nu nog een ander meisje tegenkomen....quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:58 schreef kingtoppie het volgende:
Dus.. Je weet nu wel dat als je je gevoelige kant laat zien en een stap durft te nemen als zoenen dat je niet afgekraakt wordt en dat er goed met je gevoel omgegaan wordt... Dus dat geeft wel weer moed om het te herhalen bij een ander meisje lijkt me.
Voor topics met tips kan je beter erg oude topics doorlezen, niet de huidige slowchat. Daar zijn de tips wat schaarser namelijk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:09 schreef Faxie het volgende:
Nouja ik ga maffen.... morgen spit ik maar eens 3 gesloten topics door op zoek naar tips ofzo denk ik....
De vragen zijn nu ook schaarserquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voor topics met tips kan je beter erg oude topics doorlezen, niet de huidige slowchat. Daar zijn de tips wat schaarser namelijk.
Kende ik al. Is best een leuk nummer ja, als ik daarvoor in de stemming benquote:
lol!quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Mlig, ga je nu je jas terugbrengen? Ik had het idee dat je m specifiek voor de meet gehaald had. Das nu een beetje overbodig dus. En het gaat je zooo geen goed doen. Over tips gesproken: draag geen vrouwenkleding als man! Tenzij je graag vrouwen wil afstoten.
Verdorie ik ben op een feestje met kennissen. Minimaal 2 mannen die ik in bed zou kunnen krijgen maar te jong en onaantrekkelijk. Waaaaaaaaaar is toch die knappe toegankelijke sexy leuke sympathieke single man? Frustimodus!! En dronken. Niet leuk meer.quote:
Je drinkt zelf niks?quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:56 schreef minnemin het volgende:
[..]
Verdorie ik ben op een feestje met kennissen. Minimaal 2 mannen die ik in bed zou kunnen krijgen maar te jong en onaantrekkelijk. Waaaaaaaaaar is toch die knappe toegankelijke sexy leuke sympathieke single man? Frustimodus!! En dronken. Niet leuk meer.
Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:56 schreef minnemin het volgende:
[..]
Verdorie ik ben op een feestje met kennissen. Minimaal 2 mannen die ik in bed zou kunnen krijgen maar te jong en onaantrekkelijk. Waaaaaaaaaar is toch die knappe toegankelijke sexy leuke sympathieke single man? Frustimodus!! En dronken. Niet leuk meer.
[edit] ja die mannen zijn er wel, maar daar durf ik dan weer niet op af te stappen. Ze stappen op de een of andere manier ook niet op mij af. Ik wil gewoon zooooooooooo graag met die ene knappe leuke toffe aardige vent.
Tjah je bent gewoon oudquote:Op zaterdag 24 december 2011 04:15 schreef minnemin het volgende:
ach nee man ik ben zelf fokking bezopen.
29
Is minnemin niks voor jou? Jij was ook een oudje toch?quote:Op zaterdag 24 december 2011 04:22 schreef Capstan het volgende:
Nou heb ik eindelijk vakantie, zodat ik wat langer kan slapen, en dan kan ik niet slapen
Dus kwam ik hier maar weer even kijken
Zo voel ik me wel heel oud, zegquote:Op zaterdag 24 december 2011 04:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is minnemin niks voor jou? Jij was ook een oudje toch?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 04:27 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zo voel ik me wel heel oud, zeg
Maar zolang we verder niets van haar weten, is dat onmogelijk te zeggen...dus dat kan ze enkel zelf bepalen
Het ligt aan mij...ik kon niet slapen en toch slaap ik half. Niet helemaal helder dusquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Joysa!
Veilig thuisgekomen?
Het was gezellig gister onder de paraplu.quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:51 schreef Joysa het volgende:
[..]trein aansluiting hadden we gelukkig net gehaald
Is je magnetron stuk of watquote:Op zaterdag 24 december 2011 11:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorrie, hebn m'n 1e bak koffie nog niet op. dan ben ik altijd zo vaag
Ik kan er niet mee omgaan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, heb ik niet.
Kun je er mee omgaan?
Je hebt geen pics van je bloedeigen familie? Wat voor gast ben jij nou?!?quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet.
Kun je er mee omgaan?
Iemand die alleen leuke plaatjes op zijn pc heeft.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt geen pics van je bloedeigen familie? Wat voor gast ben jij nou?!?
Inderdaad. Maar Cap is niet zo vaak hier te vinden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:02 schreef Murdera het volgende:
Waar is captain? ik wil pics van haar broertje.
Dus je zusje is nieteens leuk dus?quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iemand die alleen leuke plaatjes op zijn pc heeft.
Lijkt me niet zo fijn in die drukte nu de kerstdagen morgen al zijnquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:04 schreef formerjellybean het volgende:
ha morgen straks dus een lijstje halen en dan hangt mijn tekening lekker in huis![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je zusje is nieteens leuk dus?
Good for you. Utrecht is tof.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:06 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik ben erover uit. Ik ga in Utrecht studeren en wonen. Alleen. Nieuw begin.
Dat dacht ik. Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar alvast allemaal.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Good for you. Utrecht is tof.
Jij ook.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:09 schreef -Nouvelles het volgende:
Dat dacht ik. Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar alvast allemaal.
Dat valt denk ik wel mee hoor hier in het dorpquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo fijn in die drukte nu de kerstdagen morgen al zijn
Utrecht is wel tof.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:06 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik ben erover uit. Ik ga in Utrecht studeren en wonen. Alleen. Nieuw begin.
Zolang je de supermarkt kunt vermijden valt het inderdaad wel meequote:Op zaterdag 24 december 2011 12:10 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat valt denk ik wel mee hoor hier in het dorp
Het mooie is ook wel dat het overal kan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:11 schreef Joysa het volgende:
Wehhh ik heb zin in nog een paraplu/schuur meet
quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het mooie is ook wel dat het overal kan.
Die moet ik ook nog dus inquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang je de supermarkt kunt vermijden valt het inderdaad wel mee
Why?quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:10 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vind Oud en Nieuw altijd een beetje bout
Kweetniet, tot nu altijd alleen maar boute feestjes gehad tenzij ik niet in Nederland zat. Hou ook niet van vuurwerk. Of als er rotjes naar je gegooid worden door van die knulletjes op straat. Enzo.quote:
Succes danquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog dus inff mijn geduld testen.
Wat is cafe eiland?quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:16 schreef formerjellybean het volgende:
Stom vraagje maar weet iemand wat er gebeurd is met cafe eiland ?? Ik zie berichten van gecondoleerd met jullie verlies maar ik ben een beetje clueless
Volgens mij ook wel. Ik heb daar wel zin in, helemaal iets anders.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:10 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Utrecht is wel tof.
Maar hoe zit het eigenlijk met je vriendin?
Wil je niet dichter bij je vriendin wonen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:21 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Volgens mij ook wel. Ik heb daar wel zin in, helemaal iets anders.
Gaat heel goed. Ik ben nu samen met haar en ze heeft voor nu een goede beslissing gemaakt. En maar duimen dat het zo blijft.
Het zegt mij in ieder geval niksquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:19 schreef formerjellybean het volgende:
Dat vroeg ik me dus ook af , ik dacht even dat er iets was gebeurd met een cafe het eiland en dat ik even heel belangrijk nieuws gemist had dat er even iets schokkend gebeurd was maar schijnbaar dus niet .
Intiem.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:23 schreef Lokasenna het volgende:
Tevens hai vanuit Oostenrijk. Hoe was de SR-meet?
Ja wel.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wil je niet dichter bij je vriendin wonen?
Als ik tijd heb vanavond, zal ik wat uitgebreids schrijven.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:29 schreef palawan het volgende:
[..]
Liever op forum... Maar zo niet dan wik ik het verslag ook wel in dm/pm
Tof! Ik wacht in spanning afquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik tijd heb vanavond, zal ik wat uitgebreids schrijven.
Doe maar, lijkt me tofquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik tijd heb vanavond, zal ik wat uitgebreids schrijven.
Dat maakt mij niet zoveel uit nu, dat zien we dan wel weer.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:29 schreef Cassandra87 het volgende:
hopelijk krijgt ze geen spijt van haar beslissing, en staat ze er zelf 100% achter
Niet zo heel ver van elkaar vandaan maar Utrecht is wel een hele verbetering.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waar wonen jullie nu dan, dat het een verbetering is?
Ik vind het wel raar dat je dat niet uitmaakt, je moet ook aan haar en haar gevoelens denken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:40 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet zoveel uit nu, dat zien we dan wel weer.
Oh, dan hoop ik dat het de komende tijd wel goed blijft gaan tussen julliequote:[..]
Niet zo heel ver van elkaar vandaan maar Utrecht is wel een hele verbetering.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:40 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
[..]
Ik zei het ook niet echt voor jou, al is die beslissing een geruststelling voor je.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:40 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
[..]
Pics van de kattenquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Mmmm.. ik moet nog stofzuigen, de kattenbakken verschonen, vuilnis buiten zetten, mijn haar fohnen en stijlen en mijzelf opmaken in... 3 kwartier
(al zou je zeggen dat een vriend in deze wel handig zou zijn whehe)
Succes danquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Mmmm.. ik moet nog stofzuigen, de kattenbakken verschonen, vuilnis buiten zetten, mijn haar fohnen en stijlen en mijzelf opmaken in... 3 kwartier
Je vriend gaat je opmaken ??quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Succes Cassandraquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Waarom zou ik het uit moeten maken? Ik vind haarquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar dat je dat niet uitmaakt, je moet ook aan haar en haar gevoelens denken.
[..]
Oh, dan hoop ik dat het de komende tijd wel goed blijft gaan tussen jullie
Nee, dat het je uitmaakt, niet dat je het uitmaaktquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:45 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Waarom zou ik het uit moeten maken? Ik vind haar. Het blijft sowieso wel goed tussen ons gaan.
Ik lees het. Ik moet echt gaan slapen. Hele nacht wakker geweest. Het maakt me wel uit, daar niet van, maar dat zien we dan wel weer. Voor nu is het een hele verstandige beslissing.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dat het je uitmaakt, niet dat je het uitmaakt
Het is wel belangrijk dat het voor haar ook verstandig voelt, anders zal ze misschien nog heel lang echt met rotgevoelens blijven rondlopen...quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:47 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik lees het. Ik moet echt gaan slapen. Hele nacht wakker geweest. Het maakt me wel uit, daar niet van, maar dat zien we dan wel weer. Voor nu is het een hele verstandige beslissing.
Dat voelt het ook wel voor haar, anders had ze die keuze niet gemaakt. Gewoon verstand boven gevoel.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is wel belangrijk dat het voor haar ook verstandig voelt, anders zal ze misschien nog heel lang echt met rotgevoelens blijven rondlopen...
[Egoïsmemode aan] Een van de voordelen van alleen zijn: over dat soort dingen hoef je je niet druk te makenquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:49 schreef formerjellybean het volgende:
Sowieso denk ik dat het belangrijk is dat je haar steunt voor een vrouw is een abortus een emotionele ingreep die veel emoties met zich meebrengt.
Inderdaad, maar onderschat het ook voor een man niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:49 schreef formerjellybean het volgende:
Sowieso denk ik dat het belangrijk is dat je haar steunt voor een vrouw is een abortus een emotionele ingreep die veel emoties met zich meebrengt.
Of je moet maria hetenquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
[Egoïsmemode aan] Een van de voordelen van alleen zijn: over dat soort dingen hoef je je niet druk te maken[/egomode uit]
Vanzelfsprekend wel.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:49 schreef formerjellybean het volgende:
Dat heb ik ook eens gehoord. Ik moet heel eerlijk bekennen (en dat zal sommige mensen vast verkeerd vallen) dat ik nu alleen nog maar vreugde voel. Misschien dat ik mij op dat moment wel anders ga voelen of in de toekomst.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar onderschat het ook voor een man niet.
Een maat vertelde me laatst dat hij en zijn vorige vriendin ook een abortus hebben laten doen.
Daar zit hij nog steeds ontzettend mee
Vertel.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:55 schreef heloef het volgende:
Wijze lessen zijn geleerd gisteren, wijze lessen.
Zij stonden, en staan, ook beide achter de keuze, maar het blijft toch een leven wat je beeindigt he.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:55 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens gehoord. Ik moet heel eerlijk bekennen (en dat zal sommige mensen vast verkeerd vallen) dat ik nu alleen nog maar vreugde voel. Misschien dat ik mij op dat moment wel anders ga voelen of in de toekomst.
Dat kan ik best geloven , maar mannen hebben soms heel erg de neiging bij vrouwen soms dingen heel erg klein te maken die voor vrouwen heel emotioneel zijn . En staan niet altijd stil bij hoe een vrouw dat emotioneel ondergaat en zien het nog weleens als zeuren.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar onderschat het ook voor een man niet.
Een maat vertelde me laatst dat hij en zijn vorige vriendin ook een abortus hebben laten doen.
Daar zit hij nog steeds ontzettend mee
Dat ik niet zo snel moet drinken en beter moet eten.quote:
Maar de belangrijkste vraag: Heb je gehosseld?quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:55 schreef heloef het volgende:
Wijze lessen zijn geleerd gisteren, wijze lessen.
Aan de ene kant wel, aan de andere kant vind ik dat je als vent ook gewoon je verantwoordelijkheid moet nemen. Ik bedoel, je was blijkbaar mans genoeg om je piemel erin te stoppen, dan moet je ook instaan voor de eventuele consequenties. Als je samen besluit om het met alleen de pil of whatever te doen, dan vind ik dat je er ook over gepraat moet hebben wat te doen als er ondanks dat toch een zwangerschap van komt. En áls dat gebeurt, blijf van vooral achter elkaar staanquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:53 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben blij dat ik geen man ben en niet afhankelijk ben van de keuze van een partner als ik dit soort dingen hoor.
Het lijkt me enorm slopend om op de beslissing van je vriendin in zo'n kwestie te moeten wachten.
Het is inderdaad een leven, maar ja, ik heb dat leven niet zoveel te bieden. Ik betrap mezelf er soms wel op dat ik aan het denken ben hoe dat kind eruit zou kunnen zien enzovoort.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zij stonden, en staan, ook beide achter de keuze, maar het blijft toch een leven wat je beeindigt he.
Je gaat je toch afvragen hoe het misschien geweest zou zijn.
Ja geloof inderdaad wel dat veel mannen zo zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat kan ik best geloven , maar mannen hebben soms heel erg de neiging bij vrouwen soms dingen heel erg klein te maken die voor vrouwen heel emotioneel zijn . En staan niet altijd stil bij hoe een vrouw dat emotioneel ondergaat en zien het nog weleens als zeuren.
Ik denk dat abortus voor een vrouw hetzelfde is als rouwen om persoon die overleden is, het is iets wat had kunnen zijn en dat blijft soms ook in het achterhoofd hangen. Het is een leventje wat je in buik had en wat er niet is. Denk trouwens ook dat dat voor de man een rare ervaring kan zijn om je vriendin dan zo mee te maken.
Ja, maar van tevoren zeggen veel vrouwen dat ze het zouden laten weghalen, en soms willen ze dat op het laatste moment echt niet meer. En een vrouw heeft toch het laatste woord daar in. Het lijkt me flink stressen voor een man.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant vind ik dat je als vent ook gewoon je verantwoordelijkheid moet nemen. Ik bedoel, je was blijkbaar mans genoeg om je piemel erin te stoppen, dan moet je ook instaan voor de eventuele consequenties. Als je samen besluit om het met alleen de pil of whatever te doen, dan vind ik dat je er ook over gepraat moet hebben wat te doen als er ondanks dat toch een zwangerschap van komt. En áls dat gebeurt, blijf van vooral achter elkaar staan
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant vind ik dat je als vent ook gewoon je verantwoordelijkheid moet nemen. Ik bedoel, je was blijkbaar mans genoeg om je piemel erin te stoppen, dan moet je ook instaan voor de eventuele consequenties. Als je samen besluit om het met alleen de pil of whatever te doen, dan vind ik dat je er ook over gepraat moet hebben wat te doen als er ondanks dat toch een zwangerschap van komt. En áls dat gebeurt, blijf van vooral achter elkaar staan
Ik denk ook dat dat komt omdat mannen zelf geen kinderen kunnen dragen in zich en het meelevingspercentage is vaak wat minder over het algemeen , niet alleen over dit soort zaken maar ook andere dingen. Had er gisteren ook een heel gesprek over met een iemand die ik ken en waar zijn inlevingskwaliteiten niet het beste van zijnquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja geloof inderdaad wel dat veel mannen zo zijn.
Maar ik vind het niet zo vreemd dat het voor een vrouw ontzettend moeilijk is.
Dat ze eerder er een band mee hebben dan wij, aangezien ze het met zich meedraagd.
Zijn gewoon moeilijke dingen voor beide
Ik vind ook dat je dan de verantwoordelijkheid moet nemen maar ik ben het er niet mee eens dat een vrouw alleen maar de uiteindelijke beslissing hoort te nemen. Stel dat mijn vriendin inderdaad alsnog die vreselijke beslissing neemt, neemt ze mij daarin mee terwijl ik daar helemaal niet op zit te wachten en is m'n leven simpelweg verneukt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Als man zijnde moet je ook gewoon je verantwoordelijkheid pakken.
Vind ook dat de vrouw in een geval van abortus altijd de uiteindelijke beslissing hoort te nemen.
Dat weet je van te voren, vandaar ook dat ik vind dat je achter elkaar moet blijven staan. Dat is nou ballen tonenquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar van tevoren zeggen veel vrouwen dat ze het zouden laten weghalen, en soms willen ze dat op het laatste moment echt niet meer. En een vrouw heeft toch het laatste woord daar in. Het lijkt me flink stressen voor een man.
Ja hij heeft zijn visagie diploma gehaald, handig hoor!quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:45 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Je vriend gaat je opmaken ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En inderdaad dat ze er ook volledig achter moet staan zelf , want als ze dat niet doet dan merk je het later en in die positie wil je ook niet zittenquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar van tevoren zeggen veel vrouwen dat ze het zouden laten weghalen, en soms willen ze dat op het laatste moment echt niet meer. En een vrouw heeft toch het laatste woord daar in. Het lijkt me flink stressen voor een man.
Aangezien zij het in haar draagt vind ik dat zij de uiteindelijke beslissing hoort te nemen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:01 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik vind ook dat je dan de verantwoordelijkheid moet nemen maar ik ben het er niet mee eens dat een vrouw alleen maar de uiteindelijke beslissing hoort te nemen. Stel dat mijn vriendin inderdaad alsnog die vreselijke beslissing neemt, neemt ze mij daarin mee terwijl ik daar helemaal niet op zit te wachten en is m'n leven simpelweg verneukt.
Ja, en dat wat in haar zit is er niet door haar alleen ingekomen, zegmaar, dus nee.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Aangezien zij het in haar draagt vind ik dat zij de uiteindelijke beslissing hoort te nemen.
Maar dat is mijn mening he
Ik weet het niet, ik denk dat er ook genoeg mannen zijn die zich wel kunnen inleven hoorquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat komt omdat mannen zelf geen kinderen kunnen dragen in zich en het meelevingspercentage is vaak wat minder over het algemeen , niet alleen over dit soort zaken maar ook andere dingen. Had er gisteren ook een heel gesprek over met een iemand die ik ken en waar zijn inlevingskwaliteiten niet het beste van zijn
Yo Drommeldaris, this is your bootycall!quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:03 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb ook een man nodig die gaat stofzuigen
Sommige vrouwen komen terug op hun beslissing omdat ze dus geen leven willen vernietigen. Het zou moeten dat je achter een gemaakte keuze blijft staan, maar zo gaat het niet altijd.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat weet je van te voren, vandaar ook dat ik vind dat je achter elkaar moet blijven staan. Dat is nou ballen tonen![]()
Overigens oordeel ik daarmee geenszins over de situatie van -Nouvelles, ik heb natuurlijk geen flauw idee wat er aan vooraf gegaan is en hoe hij en zijn vriendin tot hun keuzes gekomen zijn
Sorry, geen tijdquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:03 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb ook een man nodig die gaat stofzuigen
Ik zal haar ook niet in de steek laten als ze die beslissing maakt. Ik vind mannen die dat wel doen, erg vreemd. In mijn buurt is ook een stel, dat meisje is zwanger geraakt door hem en nu ontkent die jongen dat het kind van hem is, dat vind ik pas triest van hem. En ondertussen neukt hij alles wat los en vast zit.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat weet je van te voren, vandaar ook dat ik vind dat je achter elkaar moet blijven staan. Dat is nou ballen tonen![]()
Overigens oordeel ik daarmee geenszins over de situatie van -Nouvelles, ik heb natuurlijk geen flauw idee wat er aan vooraf gegaan is en hoe hij en zijn vriendin tot hun keuzes gekomen zijn
Jij erkent dat je de vader bent, maar het laatste ga je nu ook niet meer doen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:05 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik zal haar ook niet in de steek laten als ze die beslissing maakt. Ik vind mannen die dat wel doen, erg vreemd. In mijn buurt is ook een stel, dat meisje is zwanger geraakt door hem en nu ontkent die jongen dat het kind van hem is, dat vind ik pas triest van hem. En ondertussen neukt hij alles wat los en vast zit.
Doe ik op dit moment ook niet. Ik zit in een relatie, dus nee.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jij erkent dat je de vader bent, maar het laatste ga je nu ook niet meer doen?
Toen ik nog studeerde had ik evengoed m'n vrachtwagenrijbewijs. Als mij zoiets was overkomen dan was ik gestopt met studeren en had ik me het vuur uit de sloffen getrapt om die kleine dan een toekomst te geven. Dat bedoel ik met achter elkaar blijven staan, ook als de meningen veranderen. Nu heeft natuurlijk niet iedereen die mogelijkheid, dus voor iedereen zal dat verhaal anders zijn. Daarom ook dat ik niet kan oordelen over het specifieke geval van -Nouvelles, ik ga er vanuit dat hij zelf zijn keuzes op basis van zijn argumenten weloverwogen gemaakt heeftquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommige vrouwen komen terug op hun beslissing omdat ze dus geen leven willen vernietigen. Het zou moeten dat je achter een gemaakte keuze blijft staan, maar zo gaat het niet altijd.
Ik merk juist vaak een boel niet , zoals gisteren een vriend van me heeft vorig jaar zijn pa verloren en ik denk daar wel aan omdat het zijn eerste kerst zonder zijn pa is.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik denk dat er ook genoeg mannen zijn die zich wel kunnen inleven hoor
Nu ga ik waarschijnlijk iets zeggen waar veel mensen het niet mee eens zijn: je kunt dan alsnog beslissen om er geen deel van uit te maken. Je hoeft het kind niet per se te erkennen. Ze kiest er dan zelf voor en dat recht heeft ze, omdat het haar lichaam is.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:01 schreef -Nouvelles het volgende:
Stel dat mijn vriendin inderdaad alsnog die vreselijke beslissing neemt, neemt ze mij daarin mee terwijl ik daar helemaal niet op zit te wachten en is m'n leven simpelweg verneukt.
Ben ik blij dat mijn vrienden niet zo zijnquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:08 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik merk juist vaak een boel niet , zoals gisteren een vriend van me heeft vorig jaar zijn pa verloren en ik denk daar wel aan omdat het zijn eerste kerst zonder zijn pa is.
Zijn vrienden denken dat het hem niets doet omdat die het niet laat merken , maar ik weet dat hij daar wel degelijk mee zit .
Die vrienden staan er niet zo bij stil , en zijn beledigd dat die nu kerst ook met mensen wil vieren die die niet zo vaak ziet , maar ik denk meer dat het is omdat die niet het medeleven krijgt van zijn vrienden en er ook niet zo over kan praten dan zoekt die het ergens anders.
Was trouwens voor mij best wel raar van hoe kan je daar als vrienden niet bij stilstaan.
Dat zie ik mezelf niet doen, vandaar de beslissing. Financieel is het geen probleem maar ik heb dat kind gewoon niets te bieden. Ik wil het niet. Ik wil gewoon kunnen leven, mijn studie afmaken en genieten, veel reizen en ga zo maar door. Een kind krijgen kan ik ook wel op m'n dertigste.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Toen ik nog studeerde had ik evengoed m'n vrachtwagenrijbewijs. Als mij zoiets was overkomen dan was ik gestopt met studeren en had ik me het vuur uit de sloffen getrapt om die kleine dan een toekomst te geven. Dat bedoel ik met achter elkaar blijven staan, ook als de meningen veranderen. Nu heeft natuurlijk niet iedereen die mogelijkheid, dus voor iedereen zal dat verhaal anders zijn. Daarom ook dat ik niet kan oordelen over het specifieke geval van -Nouvelles, ik ga er vanuit dat hij zelf zijn keuzes op basis van zijn argumenten weloverwogen gemaakt heeft
Staat een kind dat zo enorm in de weg?quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:11 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat zie ik mezelf niet doen, vandaar de beslissing. Financieel is het geen probleem maar ik heb dat kind gewoon niets te bieden. Ik wil het niet. Ik wil gewoon kunnen leven, mijn studie afmaken en genieten, veel reizen en ga zo maar door. Een kind krijgen kan ik ook wel op m'n dertigste.
Dan moet je alsnog allimentatie betalen. Just saying.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:09 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Nu ga ik waarschijnlijk iets zeggen waar veel mensen het niet mee eens zijn: je kunt dan alsnog beslissen om er geen deel van uit te maken. Je hoeft het kind niet per se te erkennen. Ze kiest er dan zelf voor en dat recht heeft ze, omdat het haar lichaam is.
Dus ik vind dat het wel haar lichaam en haar beslissing is, maar dat ze niet van jou kan verwachten dat jij er dan bent als ze weet dat jij hier totaal niet aan toe bent.
Je ziet in dit soort situaties ook vaak dat de ouders van het meisje een belangrijke rol gaan spelen en het hoeft dus ook niet per se een ramp te zijn als jij er dan niet bent.
Nu weet ik van mezelf dat ik er niet weg voor zou lopen, maar als jij wel het gevoel hebt dat jouw leven dan naar de klote gaat.. tsja, wat houdt je dan tegen? Als ik er zo in zou staan, wat ik gelukkig niet doe wat dit betreft, was ik binnen no time pleite.
Tot zo ver mijn veel te eerlijke post
Haha, heel eerlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:09 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Nu ga ik waarschijnlijk iets zeggen waar veel mensen het niet mee eens zijn: je kunt dan alsnog beslissen om er geen deel van uit te maken. Je hoeft het kind niet per se te erkennen. Ze kiest er dan zelf voor en dat recht heeft ze, omdat het haar lichaam is.
Dus ik vind dat het wel haar lichaam en haar beslissing is, maar dat ze niet van jou kan verwachten dat jij er dan bent als ze weet dat jij hier totaal niet aan toe bent.
Je ziet in dit soort situaties ook vaak dat de ouders van het meisje een belangrijke rol gaan spelen en het hoeft dus ook niet per se een ramp te zijn als jij er dan niet bent.
Nu weet ik van mezelf dat ik er niet weg voor zou lopen, maar als jij wel het gevoel hebt dat jouw leven dan naar de klote gaat.. tsja, wat houdt je dan tegen? Als ik er zo in zou staan, wat ik gelukkig niet doe wat dit betreft, was ik binnen no time pleite.
Tot zo ver mijn veel te eerlijke post
Ik ben sowieso fokking lui wat betreft schoonmaken e.d.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn huis ook. En nu ben ik er anderhalve week niet en is het pas echt goor als ik terugkom
Ja dat lijkt me ook heel moeilijk ben je in rouw en dan heb je mensen in omgeving die daar juist niet mee om kunnen dat lijkt me zo moeilijk. Ik bedoel je moet ook de ruimte hebben om over de mooie dingen kunnen praten , de mindere dingen .quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat mijn vrienden niet zo zijn
Ja, als ik ieder weekend en donderdagavond uit wil gaan en verder gewoon mijn gang wil gaan, gaat dat niet lukken allemaal.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Staat een kind dat zo enorm in de weg?
Inderdaad. Dat hele comment gaat er ook maar vanuit dat je het dan gewoon uitmaakt en je relatie gedag zal zwaaien...weirdquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:12 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Haha, heel eerlijk.Ik weet wel dat dat kan, maar dat zou ik weer nooit kunnen bij mijn vriendin. En dat wil ik niet eens. Het voelt (of het is) ook zo dat mijn leven dan wordt verneukt máár ik kan mijn vriendin niet in de steek laten omdat het net zo goed mijn fout en probleem is. En ik vind haar te leuk om in de steek te laten.
Als dat dingen zijn die je echt belangrijk vindt gaat dat inderdaad niet samen nee. Maar het is ook weer niet zo dat je hele eigen leven volledig stopt als je een kind hebt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:13 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ja, als ik ieder weekend en donderdagavond uit wil gaan en verder gewoon mijn gang wil gaan, gaat dat niet lukken allemaal.
Hij is rijk dus dat is niet eens zo'n probleem.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dan moet je alsnog allimentatie betalen. Just saying.
Volgens mij is dat wel zo. Het is vreemd, je hebt veel mensen die kinderen willen maar geen kinderen kunnen krijgen en heel veel jonge mensen die per ongeluk zwanger raken en het kind absoluut niet willen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als dat dingen zijn die je echt belangrijk vindt gaat dat inderdaad niet samen nee. Maar het is ook weer niet zo dat je hele eigen leven volledig stopt als je een kind hebt.
Ja inderdaad, je vrienden horen er ook voor je te zijn in mindere tijden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:13 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook heel moeilijk ben je in rouw en dan heb je mensen in omgeving die daar juist niet mee om kunnen dat lijkt me zo moeilijk. Ik bedoel je moet ook de ruimte hebben om over de mooie dingen kunnen praten , de mindere dingen .
Bij mij is die wel zo dat als ik hem heel direct vraag van hoe is het met je hij ook zegt he even minder , maar dan weet ik ook dat dat komt omdat ik rouwen begrijp en dat heeft niet iedereen
Het leven houdt inderdaad geen rekening met je wensen nee. Accepteer dat.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:16 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel zo. Het is vreemd, je hebt veel mensen die kinderen willen maar geen kinderen kunnen krijgen en heel veel jonge mensen die per ongeluk zwanger raken en het kind absoluut niet willen.
Sowieso dit.. Maar de mannelijke psyche werkt ook niet echt zo dat erover praten werkt volgens mij...quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, je vrienden horen er ook voor je te zijn in mindere tijden.
Ik denk wel dat mannen het wat minder bespreken met elkaar
Ik heb geen mannelijke psyche dan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sowieso dit.. Maar de mannelijke psyche werkt ook niet echt zo dat erover praten werkt volgens mij...
Nee dat valt mij ook op, soms breken ze liever een arm dan dat ze over hun problemen moeten praten , dat valt mij heel erg op.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sowieso dit.. Maar de mannelijke psyche werkt ook niet echt zo dat erover praten werkt volgens mij...
Ik kan het ook niet, niet met liefde opgevoed denk ikquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee dat valt mij ook op, soms breken ze liever een arm dan dat ze over hun problemen moeten praten , dat valt mij heel erg op.
Ja, ik heb het net opgezocht inderdaad.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dan moet je alsnog allimentatie betalen. Just saying.
Ik kan het ook alleen schriftelijkquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet, niet met liefde opgevoed denk ik
Anoniem gaat het daarentegen wel btw.
Vrouwen hebben soms inderdaad teveel rechten en te weinig plichten.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:21 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ja, ik heb het net opgezocht inderdaad.
Lekker trouwens weer, een vrouw kan via de rechter eisen dat een man zijn dna afstaat en dat hij daarna alimentatie moet betalen. Besluit een vrouw echter dat de man er niks mee te maken mag hebben, dan kan de man het niet van haar eisen en is hij volledig machteloos.
+1quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan het ook alleen schriftelijk
Nooit IRL met iemand gedaan.
Dat kan inderdaad het gevolg zijn ja.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat hele comment gaat er ook maar vanuit dat je het dan gewoon uitmaakt en je relatie gedag zal zwaaien...weird
Ja dat heb ik ook welquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee dat valt mij ook op, soms breken ze liever een arm dan dat ze over hun problemen moeten praten , dat valt mij heel erg op.
Ik zou er pas moeite mee hebben als zo iemand je of weigert in de opvoeding.. Of gewoon niks met je te maken heeft en gewoon oerdom is geweest.. Dus als het geen ongelukje is.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:25 schreef formerjellybean het volgende:
Toch zijn ook een boel die die alimentatie ook verzuimen hoor
Teveel helaasquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:25 schreef formerjellybean het volgende:
Dat had mijn buurvrouw dus die kerel was hem gewoon echt gesmeerd en keek ook totaal niet meer naar het kind om en deed alsof die nooit bestaan had, en dat lijkt me zo moeilijk voor een vrouw want dan kun je later zelf aan je kind uitleggen hoe je vader is.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou er pas moeite mee hebben als zo iemand je of weigert in de opvoeding.. Of gewoon niks met je te maken heeft en gewoon oerdom is geweest.. Dus als het geen ongelukje is.
Ohja, dat topic herinner ik me nog van toen ik niet postte. Ik ben het wel met je eens eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:28 schreef kingtoppie het volgende:
Moet een vrouw meer verantwoordelijkheid hebben omtrent anticonceptie?
Maar hier, een heel topic erover
We begrijpen elkaar verkeerd, ik heb het dan over ''niet alimentatie betalen''quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:30 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat had mijn buurvrouw dus die kerel was hem gewoon echt gesmeerd en keek ook totaal niet meer naar het kind om en deed alsof die nooit bestaan had, en dat lijkt me zo moeilijk voor een vrouw want dan kun je later zelf aan je kind uitleggen hoe je vader is.
Gewoon altijd een condoom gebruiken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja, dat topic herinner ik me nog van toen ik niet postte. Ik ben het wel met je eens eigenlijk.
Ideaal zou zijn dat je voor je seks hebt samen beslist of je een eventuele zwangerschap zou afbreken of niet, zodat dat kan worden meegenomen in de rest van het proces dat zou volgen als de vrouw een kind krijgt. Is alleen niet te realiseren.
Dat deed die dus ook niet , die had meer zoiets van jij bent zwanger voor je bekijk het maar en is hem toen echt gesmeerd dus geen alimentatie nietsquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
We begrijpen elkaar verkeerd, ik heb het dan over ''niet alimentatie betalen''
Geeft minder zekerheid dan een anticonceptiepil.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:32 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Gewoon altijd een condoom gebruiken.
Dat geeft tenminste een beetje zekerheid.. als die niet scheurt ofzo dan.
Ik geef toch aan in dat voorbeeld dat ik dat pas begrijp als iemand niet mag optreden als vader van de moeder / hij opgelicht is.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat deed die dus ook niet , die had meer zoiets van jij bent zwanger voor je bekijk het maar en is hem toen echt gesmeerd dus geen alimentatie niets
Ik ken er een die dat doet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:25 schreef formerjellybean het volgende:
Gewoon altijd de pil slikken en niet vergeten.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:32 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Gewoon altijd een condoom gebruiken.
Dat geeft tenminste een beetje zekerheid.. als die niet scheurt ofzo dan.
Je vader?quote:
Inderdaad veiliger. Ik hoop dat ik het een beetje volhoud om dat te blijven doen, tot nu toe gaat het nog goed maar ik ben zo verstrooidquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:34 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Gewoon altijd de pil slikken en niet vergeten.
[..]
Je vader?
He shoots, he scores.quote:
Ik ken anders in mijn omgeving al 2 mensen waarbij de vrouw zwanger is geworden door de pil heen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geeft minder zekerheid dan een anticonceptiepil.
Wie zegt dat ze niet fout gebruiken? Volgens mij kan het echt niet als je hem goed gebruikt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:36 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik ken anders in mijn omgeving al 2 mensen waarbij de vrouw zwanger is geworden door de pil heen.
In beide gevallen is dat ook goed gekomen en ze hebben het kind gewoon gehouden, maar alsnog. Zo veilig is die pil niet
Ja. Ik kan er nog steeds niet bij dat mijn vriendin het soms 3 dagen achter elkaar vergeet. Gewoon een wekkertje zetten in je telefoon ofzo, alhoewel ik haar voortaan wel ga helpen met onthouden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inderdaad veiliger. Ik hoop dat ik het een beetje volhoud om dat te blijven doen, tot nu toe gaat het nog goed maar ik ben zo verstrooid
Ik ook 1 maar die kans is zo klein dat ik me afvraag dat die meiden niet gewoon een keer slordig zijn geweest.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:36 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik ken anders in mijn omgeving al 2 mensen waarbij de vrouw zwanger is geworden door de pil heen.
In beide gevallen is dat ook goed gekomen en ze hebben het kind gewoon gehouden, maar alsnog. Zo veilig is die pil niet
Jawel hoor, de kans is heel klein maar hij is er wel.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze niet fout gebruiken? Volgens mij kan het echt niet als je hem goed gebruikt.
Tis niet zijn kind dus hij krijgt de toestemming niet van de moeder...quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:39 schreef Sinosappel het volgende:
Is het echt waar dat als de vrouw de vader niet erkent dat ie dan geen enkele rechten heeft? Dan kan toch ook een DNA test gedaan worden?
Maar wat als het zijn kind wel is, bedoel ikquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis niet zijn kind dus hij krijgt de toestemming niet van de moeder...
''Het is niet zijn kind''
Volgens mij heb je als vader dan inderdaad weinig te vertellen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:39 schreef Sinosappel het volgende:
Is het echt waar dat als de vrouw de vader niet erkent dat ie dan geen enkele rechten heeft? Dan kan toch ook een DNA test gedaan worden?
Triest vind ik. Vind je dat erg? Ik ken ook veel mensen waarvan de vader zo weg is gegaan en geen enkele aandacht aan de kinderen besteed. Sommige kinderen hebben d'r geen moeite mee en andere weer wel.quote:
Daarom tussen aanhalingstekensquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar wat als het zijn kind wel is, bedoel ik
Kan ik me ergens ook wel iets bij voorstellen. Maar tis wel krom.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je als vader dan inderdaad weinig te vertellen.
In die zaken staat de vrouw altijd heel sterk
Ja, daar kan ik natuurlijk niet over oordelen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze niet fout gebruiken? Volgens mij kan het echt niet als je hem goed gebruikt.
Kan trouwens ook zomaar dat de vrouw een kindje van je wilt en dat ze dus liegt over haar pilgebruik![]()
Straks krijgt hij na die sterilisatie nog een kind... Ja kijk dan je vrouw maar aan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:41 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik natuurlijk niet over oordelen.
Van het ene stel weet ik wel dat ze sowieso heel makkelijk zwanger werd.. ze hebben inmiddels ook al 3 kinderen. De man heeft zich inmiddels laten steriliseren
Ja dat is het zeker.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kan ik me ergens ook wel iets bij voorstellen. Maar tis wel krom.
Jezus.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:41 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik natuurlijk niet over oordelen.
Van het ene stel weet ik wel dat ze sowieso heel makkelijk zwanger werd.. ze hebben inmiddels ook al 3 kinderen. De man heeft zich inmiddels laten steriliseren
De reden waarom ik dat topic aan wijde ook eigenlijk... De man is een beetje onderdanig bij de opvoeding.. Dus daarom zou een vrouw wat meer moeten nadenken omdat ze dus eigenlijk lijkt te bepalen voor de man.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kan ik me ergens ook wel iets bij voorstellen. Maar tis wel krom.
Kan me trouwens moeilijk situaties inbeelden waarin het goed zou zijn als de man die rechten wel zou hebben hoor. Daar niet van. Maar tis wel krom.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is het zeker.
Maar als man zijnde doe je er weinig aan.
We hebben jullie vrouwen veel te veel macht gegeven
Preciesquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kan me trouwens moeilijk situaties inbeelden waarin het goed zou zijn als de man die rechten wel zou hebben hoor. Daar niet van. Maar tis wel krom.
Ach, een collega van mij had al 2 kinderen.. vertelde zijn vrouw hem op een dag dat ze weer zwanger was, hij totaal in paniek.. bleek het ook nog een tweeling te zijnquote:
Hij is niet weg gegaan, mijn moeder heeft hem uit mijn leven verbannen omdat ze bang was dat hij me pijn zou doen. Maar hij deed wel dingen met mij, ik ken hem als een prima vader ik zag hem vroeger om de twee weken ofzo.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:40 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Triest vind ik. Vind je dat erg? Ik ken ook veel mensen waarvan de vader zo weg is gegaan en geen enkele aandacht aan de kinderen besteed. Sommige kinderen hebben d'r geen moeite mee en andere weer wel.
Kan me best situaties voorstellen waarin het fijn zou zijn als mannen wat sterker zouden staan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kan me trouwens moeilijk situaties inbeelden waarin het goed zou zijn als de man die rechten wel zou hebben hoor. Daar niet van. Maar tis wel krom.
Daar hadden we het niet overquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan me best situaties voorstellen waarin het fijn zou zijn als mannen wat sterker zouden staan.
Kijk bijvoorbeeld maar naar omgangsregelingen bij een scheiding en dergelijke.
Als man zijnde heb je het eigenlijk allemaal maar goed te vinden.
Pijn zou doen? Hoe? Ergens wel jammer dan maar contact zoeken kan altijd nog.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is niet weg gegaan, mijn moeder heeft hem uit mijn leven verbannen omdat ze bang was dat hij me pijn zou doen. Maar hij deed wel dingen met mij, ik ken hem als een prima vader ik zag hem vroeger om de twee weken ofzo.
Vreselijk toch, kan ik me wel voorstellen. Een tweeling, al helemaal erg.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:45 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ach, een collega van mij had al 2 kinderen.. vertelde zijn vrouw hem op een dag dat ze weer zwanger was, hij totaal in paniek.. bleek het ook nog een tweeling te zijn
Die heeft er wel een beetje spijt van.. van al die kids
Eigenlijk wel van toepassing omdat we het dus over scheve rechten hebben.quote:
Het heeft er allemaal mee te maken.quote:
In wat voor zaken behalve omgangsregeling bij scheiding heeft de vrouw teveel macht?quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het heeft er allemaal mee te maken.
Als het om kinderen gaat heeft de vrouw in heel veel zaken eigenlijk gewoon teveel macht
Inderdaad. Ik sprak laatst een oud-studiegenoot en die vertelde dat haar nichtje van 18 jaar een relatie heeft met een jongen die haar eigenlijk niet meer wil omdat het gewoon niet werkt tussen die twee (hij heeft het al vaak uit proberen te maken enzo), is dat meisje ineens plotseling zwanger.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Eigenlijk wel van toepassing omdat we het dus over scheve rechten hebben.
Eigenlijk zou er een mannen feminisme moeten komen
Baas over eigen ballen enzo.
Zoals al eerder aangehaald bijvoorbeeld het feit of ze je wil erkennen als vader van haar kind.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
In wat voor zaken behalve omgangsregeling bij scheiding heeft de vrouw teveel macht?
Ben jij niet de baas over jouw eigen ballen dan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja. Ik denk dat ik het daar wel mee eens ben eigenlijk dus.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zoals al eerder aangehaald bijvoorbeeld het feit of ze je wil erkennen als vader van haar kind.
? Dat zij daar over mag beslissen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja. Ik denk dat ik het daar wel mee eens ben eigenlijk dus.
Mannenfeminisme?quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:47 schreef kingtoppie het volgende:
Maar je hebt wel die superhelden die dan torens gaan beklimmen omdat ze geweigerd worden in de opvoeding,quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mannenfeminisme?
Als man heb je dat "feminisme" niet nodig. Wees gewoon een man.
Baas over eigen ballen is vanzelfsprekend. Gewoon doen.
Ja.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
? Dat zij daar over mag beslissen?
lol dat heb ik nooit zo begrepen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar je hebt wel die superhelden die dan torens gaan beklimmen omdat ze geweigerd worden in de opvoeding,
maar het is gewoon krom.
Jij vind dus dat je als moeder het recht hebt om een vader te weigeren als het ware.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja. Ik denk dat ik het daar wel mee eens ben eigenlijk dus.
Ookal is het frustrerend om te zien dat mede jouw kinderen aan hun moeder zijn toegewezen, en in sommige gevallen is dat inderdaad onterecht, vind ik het logisch dat de moeder "haar eigen bloed" onder haar hoede krijgt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar je hebt wel die superhelden die dan torens gaan beklimmen omdat ze geweigerd worden in de opvoeding,
maar het is gewoon krom.
Het lijkt me anders vrij duidelijk. Die mannen willen graag contact met hun eigen kinderen, maar omdat de vrouw anders besloot mag dat niet (bijvoorbeeld na een scheiding).quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:58 schreef Sinosappel het volgende:
lol dat heb ik nooit zo begrepen.
Pappie-activisme
Je hebt bijzondere heksen onder vrouwen met kinderen, maar je kan niet ontkennen dat er in gevallen een volwassener oplossing is.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:00 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Het lijkt me anders vrij duidelijk. Die mannen willen graag contact met hun eigen kinderen, maar omdat de vrouw anders besloot mag dat niet (bijvoorbeeld na een scheiding).
Tsja, dan zou ik ook gek worden, torens beklimmen en actie voeren.
Al helemaal als ik dan wel alimentatie moet betalenDat slaat gewoon nergens op.
Is in het geval met een panisch wijf het niet gewoon veiliger en beter voor het kind om opgevoed te worden bij de vader?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:03 schreef Sinosappel het volgende:
Omdat ik me geen enkele situatie kan inbeelden dat het goed is voor het kind als de man rechten krijgt om het kind te zien als de moeder het er niet mee eens is. Omdat
a) de moeder vast wel een reden zal hebben waarom ze de vader niet erkent
b) ookal is die reden ongegrond, ik denk niet dat het goed is voor een kind om op te groeien in een omgeving waarin zijn vader het recht heeft om hem te zien maar de moeder deze man niet wil erkennen als de vader. Die relatie is dan dus niet goed en dat het kind verplicht is de vader te zien zal voor veel wrijving e.d. zorgen wat het kind beschadigd.
Geen enkele situatie?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:03 schreef Sinosappel het volgende:
Omdat ik me geen enkele situatie kan inbeelden dat het goed is voor het kind als de man rechten krijgt om het kind te zien als de moeder het er niet mee eens is. Omdat
b) ookal is die reden ongegrond, ik denk niet dat het goed is voor een kind om op te groeien in een omgeving waarin zijn vader het recht heeft om hem te zien maar de moeder deze man niet wil erkennen als de vader. Die relatie is dan dus niet goed en dat het kind verplicht is de vader te zien zal voor veel wrijving e.d. zorgen wat het kind beschadigd.
Die mannen die actie voeren zijn vaak wel officieel de vader van het kind, maar mogen het dus niet meer zien.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:03 schreef Sinosappel het volgende:
Nou ja, dat is dus het probleem. Als zij ineens labiel wordt om wat voor reden dan ook, dan zit jij dus met de gebakken peren.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt bijzondere heksen onder vrouwen met kinderen, maar je kan niet ontkennen dat er in gevallen een volwassener oplossing is.
Oftewel dat de vrouw geen rechten heeft?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is in het geval met een panisch wijf het niet gewoon veiliger en beter voor het kind om opgevoed te worden bij de vader?
En bij een moeder die psychisch niet helemaal in orde is en die de vader haat en hem daarom zijn kind ontzegd?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:03 schreef Sinosappel het volgende:
Nee.. Dat mag rechterlijk bepaald worden, waar jij voor stemt is een of ander alleen beslissingsrecht voor de vrouw.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oftewel dat de vrouw geen rechten heeft?
Ik heb het niet over omgangsregeling bij scheidingen maar over kind erkennen ja of nee.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:05 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Die mannen die actie voeren zijn vaak wel officieel de vader van het kind, maar mogen het dus niet meer zien.
In die situatie die jij schetst, zit ik er ook minder mee.. want dan hoef ik ook niet ervoor te betalen.
[..]
Nou ja, dat is dus het probleem. Als zij ineens labiel wordt om wat voor reden dan ook, dan zit jij dus met de gebakken peren.
Ja tuurlijk. Is dat niet al het geval in NL?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En bij een moeder die psychisch niet helemaal in orde is en die de vader haat en hem daarom zijn kind ontzegd?
Zou het dan misschien niet beter zijn voor het kind om bij zijn vader op te groeien?
Nee dus, niet als de moeder de vader niet erkendquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Is dat niet al het geval in NL?
Dat snap ikquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb het niet over omgangsregeling bij scheidingen maar over kind erkennen ja of nee.
ow weird. Je zou zeggen dat als de vrouw psychische problemen heeft dat het kind dan in bescherming wordt genomen door 1 of andere instantie.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dus, niet als de moeder de vader niet erkend
Vrouwen zijn veel sneakier dan mannen. Als je een vrouw hebt die volledig controle over haar kinderen wil, ookal kan ze die moreel dan wel psychisch die rol niet alleen aan en een vader is prima in orde, dan slaagt zij erin. De man is dan "te dom" om dat psychologisch aan te pakken en verliest dan en raakt gefrustreerd.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Is dat niet al het geval in NL?
Hij kwam zijn afspraken meestal niet na.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:47 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Pijn zou doen? Hoe? Ergens wel jammer dan maar contact zoeken kan altijd nog.
Dat vind ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind dat het kind toebehoort aan degene die het het beste thuis kan bieden.
Dat krampachtige de vrouw alle rechten geven is echt belachelijk.
Het heeft ze nog niet ver gebracht dan, dat gebouwen beklimmen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:08 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Dat snap ikMaar die mannen die actie voeren.. onze superhelden, voeren dus actie vanwege omgangsregelingen volgens mij.
Maar dan heeft het kind nog steeds ''geen vader'' Snap je.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
ow weird. Je zou zeggen dat als de vrouw psychische problemen heeft dat het kind dan in bescherming wordt genomen door 1 of andere instantie.
Ja. Maar een ouder die het kind geen veilige omgeving kan bieden moet je niet in de opvoeding betrekken omdat hij/zij dat zo graag wil. In zo'n geval mag je van mij best een van beide ouders dat recht ontzeggen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:09 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niet.
Ik vind dat het kind niet exclusief toebehoort aan de man of de vrouw, maar aan beiden.
Dan kan het toch bij de vader wonen? Of mag dat niet? Als de moeder psychisch niet in orde is dan gaat het kind toch daar naartoe lijkt me?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar dan heeft het kind nog steeds ''geen vader'' Snap je.
Sneu dat je dit afbrandt en opkomt voor feministen. het komt op me over als hypocrisie uit eigenbelang.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Het heeft ze nog niet ver gebracht dan, dat gebouwen beklimmen.
Op mijn 32e eindelijk een vader.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar dan heeft het kind nog steeds ''geen vader'' Snap je.
Ik zet de vader tussen aanhalingstekens omdat de vader dus niet erkent is, hij is dan wel de vader, maar hij is niet de vader, snap je? Paradoxquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dan kan het toch bij de vader wonen? Of mag dat niet? Als de moeder psychisch niet in orde is dan gaat het kind toch daar naartoe lijkt me?
Huh ik brand het niet af. Maar ik ben wel van mening dat het beter voor t kind is als de man dat recht niet heeft, vanwege dus opgroeien in een rare omgangsregeling die beschadigend is.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sneu dat je dit afbrandt en opkomt voor feministen. het komt op me over als hypocrisie uit eigenbelang.
Nee want officieel heeft het kind dus geen vaderquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dan kan het toch bij de vader wonen? Of mag dat niet? Als de moeder psychisch niet in orde is dan gaat het kind toch daar naartoe lijkt me?
Ow klote.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee want officieel heeft het kind dus geen vader
De vrouw kan net zo schadelijk zijn en die gun je het recht wel? Ik kan dat niet begrijpen hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Huh ik brand het niet af. Maar ik ben wel van mening dat het beter voor t kind is als de man dat recht niet heeft, vanwege dus opgroeien in een rare omgangsregeling die beschadigend is.
En wanneer zoiets uit de hand loopt word het kind in een instelling geplaatst.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee want officieel heeft het kind dus geen vader
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |