Lijkt me niet zo fijn in die drukte nu de kerstdagen morgen al zijnquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:04 schreef formerjellybean het volgende:
ha morgen straks dus een lijstje halen en dan hangt mijn tekening lekker in huis![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je zusje is nieteens leuk dus?
Good for you. Utrecht is tof.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:06 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik ben erover uit. Ik ga in Utrecht studeren en wonen. Alleen. Nieuw begin.
Dat dacht ik. Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar alvast allemaal.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Good for you. Utrecht is tof.
Jij ook.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:09 schreef -Nouvelles het volgende:
Dat dacht ik. Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar alvast allemaal.
Dat valt denk ik wel mee hoor hier in het dorpquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo fijn in die drukte nu de kerstdagen morgen al zijn
Utrecht is wel tof.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:06 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik ben erover uit. Ik ga in Utrecht studeren en wonen. Alleen. Nieuw begin.
Zolang je de supermarkt kunt vermijden valt het inderdaad wel meequote:Op zaterdag 24 december 2011 12:10 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat valt denk ik wel mee hoor hier in het dorp
Het mooie is ook wel dat het overal kan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:11 schreef Joysa het volgende:
Wehhh ik heb zin in nog een paraplu/schuur meet
quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het mooie is ook wel dat het overal kan.
Die moet ik ook nog dus inquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang je de supermarkt kunt vermijden valt het inderdaad wel mee
Why?quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:10 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vind Oud en Nieuw altijd een beetje bout
Kweetniet, tot nu altijd alleen maar boute feestjes gehad tenzij ik niet in Nederland zat. Hou ook niet van vuurwerk. Of als er rotjes naar je gegooid worden door van die knulletjes op straat. Enzo.quote:
Succes danquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog dus inff mijn geduld testen.
Wat is cafe eiland?quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:16 schreef formerjellybean het volgende:
Stom vraagje maar weet iemand wat er gebeurd is met cafe eiland ?? Ik zie berichten van gecondoleerd met jullie verlies maar ik ben een beetje clueless
Volgens mij ook wel. Ik heb daar wel zin in, helemaal iets anders.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:10 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Utrecht is wel tof.
Maar hoe zit het eigenlijk met je vriendin?
Wil je niet dichter bij je vriendin wonen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:21 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Volgens mij ook wel. Ik heb daar wel zin in, helemaal iets anders.
Gaat heel goed. Ik ben nu samen met haar en ze heeft voor nu een goede beslissing gemaakt. En maar duimen dat het zo blijft.
Het zegt mij in ieder geval niksquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:19 schreef formerjellybean het volgende:
Dat vroeg ik me dus ook af , ik dacht even dat er iets was gebeurd met een cafe het eiland en dat ik even heel belangrijk nieuws gemist had dat er even iets schokkend gebeurd was maar schijnbaar dus niet .
Intiem.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:23 schreef Lokasenna het volgende:
Tevens hai vanuit Oostenrijk. Hoe was de SR-meet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |