Kom naar mij, mijn bed ligt hemels en ik praat je binnen 30 seconden in slaapquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:56 schreef Sinosappel het volgende:
Ik verveel me maar kan niet slapen.
Tips?
dan ben je erg erg saaiquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kom naar mij, mijn bed ligt hemels en ik praat je binnen 30 seconden in slaap
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:00 schreef kutkloon7 het volgende:
laat deze tt niet aan happygirl zien
lol rightquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kom naar mij, mijn bed ligt hemels en ik praat je binnen 30 seconden in slaap
Haha ik heb het vorige deel niet gevolgd...quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:01 schreef kingtoppie het volgende:
Samenvatting van het vorige deel:
Beffen moet met zachte tong?
woopsquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:01 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ze had laatst zo'n enorme post over dat ze zich zo ergerde aan taalfouten
Zoenen moet ook met een zachte tong..quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha ik heb het vorige deel niet gevolgd...
quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:02 schreef kutkloon7 het volgende:
is 20 januari de radio49 meet ofzo?
ok cool, ik ga er misschien ook heen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]maar er komen ook genoeg mensen van buiten de Radio49
mooi! Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:05 schreef kree het volgende:
Zo ben ik weer, heel gezellig avondje gehad
Vooral veel praten en een knuffeltje kon er nog wel vanaf.quote:
dusss je was op date? Met psychosemeisjequote:Op zaterdag 24 december 2011 01:12 schreef kree het volgende:
[..]
Vooral veel praten en een knuffeltje kon er nog wel vanaf.
Maar het was ook niet mijn insteek om meer te doen.
Wilde eigenlijk meer weten hoe het nu met haar ging.
Ze lijkt me wel erg op de positieve weg dus er komt nog wel een vervolg op
Tja date, nouja of je het echt zo kan noemen maar ze vindt me nog steeds leuk en ik haar.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:13 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
dusss je was op date? Met psychosemeisje? Ok mooi, denk ik...
Ok. Beter wel zoenen, als het goed tussen jullie gaat, anders komt ze vast met iets als 'ik ben je meer als vriend gaan zien' ofzoquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:15 schreef kree het volgende:
[..]
Tja date, nouja of je het echt zo kan noemen maar ze vindt me nog steeds leuk en ik haar.
Maar we moeten niet te hard van stapel lopen zoals de eerste keer dat ik haar ontmoette.
Want dan gaat het fout, dus voor nu is het wel goed zo.
Hoewel ik hoop snel nog een keer af te spreken.
Ik had nog wel gehoopt op een "echte" zoen, maar meer als op de wang en knuffel is het niet geworden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:16 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ok. Beter wel zoenen, als het goed tussen jullie gaat, anders komt ze vast met iets als 'ik ben je meer als vriend gaan zien' ofzo
Had je die supersmooth tips van catbert en palawan niet gelezen? Bij het afscheid:quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:20 schreef kree het volgende:
[..]
Ik had nog wel gehoopt op een "echte" zoen, maar meer als op de wang en knuffel is het niet geworden.
Maar hoeft ook niet, ik weet dat zij het ook allemaal niet wil overhaasten en van mij hoeft dat ook niet.
Die onthoud ik voor de volgende keerquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:24 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Had je die supersmooth tips van catbert en palawan niet gelezen? Bij het afscheid:
eerste kus op de wang
tweede dichter bij mond
derde vol op den bek (wel de gelegenheid geven om dr weg te laten draaien, of juist niet hehe)
Die is een keer mislukt bij mijquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:24 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Had je die supersmooth tips van catbert en palawan niet gelezen? Bij het afscheid:
eerste kus op de wang
tweede dichter bij mond
derde vol op den bek (wel de gelegenheid geven om dr weg te laten draaien, of juist niet hehe)
Die heb ik nog niet eens durven proberenquote:
Ik ben al 10 jaar aan een stuk aan het relativeren.... op een gegeven moment ben je dat echt helemaal zat en wordt alles uitzichtloos....quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:59 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet eens durven proberen. Anyway, gevoel komt me bekend voor (vast wel meerderen in dit topic, heb ik het idee
). Niks aan te doen, komt wel goed schatje enzulks (nee maar serieus, dat gevoel gaat wel weg, en een beetje relativeren kan ook geen kwaad: het is geen ramp als je een keer faalt bij een meid versieren of als het uitgaan een keertje niet leuk is, gewoon kop omhoog en doorgaan).
Nu nog een ander meisje tegenkomen....quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:58 schreef kingtoppie het volgende:
Dus.. Je weet nu wel dat als je je gevoelige kant laat zien en een stap durft te nemen als zoenen dat je niet afgekraakt wordt en dat er goed met je gevoel omgegaan wordt... Dus dat geeft wel weer moed om het te herhalen bij een ander meisje lijkt me.
Voor topics met tips kan je beter erg oude topics doorlezen, niet de huidige slowchat. Daar zijn de tips wat schaarser namelijk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:09 schreef Faxie het volgende:
Nouja ik ga maffen.... morgen spit ik maar eens 3 gesloten topics door op zoek naar tips ofzo denk ik....
De vragen zijn nu ook schaarserquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voor topics met tips kan je beter erg oude topics doorlezen, niet de huidige slowchat. Daar zijn de tips wat schaarser namelijk.
Kende ik al. Is best een leuk nummer ja, als ik daarvoor in de stemming benquote:
lol!quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Mlig, ga je nu je jas terugbrengen? Ik had het idee dat je m specifiek voor de meet gehaald had. Das nu een beetje overbodig dus. En het gaat je zooo geen goed doen. Over tips gesproken: draag geen vrouwenkleding als man! Tenzij je graag vrouwen wil afstoten.
Verdorie ik ben op een feestje met kennissen. Minimaal 2 mannen die ik in bed zou kunnen krijgen maar te jong en onaantrekkelijk. Waaaaaaaaaar is toch die knappe toegankelijke sexy leuke sympathieke single man? Frustimodus!! En dronken. Niet leuk meer.quote:
Je drinkt zelf niks?quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:56 schreef minnemin het volgende:
[..]
Verdorie ik ben op een feestje met kennissen. Minimaal 2 mannen die ik in bed zou kunnen krijgen maar te jong en onaantrekkelijk. Waaaaaaaaaar is toch die knappe toegankelijke sexy leuke sympathieke single man? Frustimodus!! En dronken. Niet leuk meer.
Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:56 schreef minnemin het volgende:
[..]
Verdorie ik ben op een feestje met kennissen. Minimaal 2 mannen die ik in bed zou kunnen krijgen maar te jong en onaantrekkelijk. Waaaaaaaaaar is toch die knappe toegankelijke sexy leuke sympathieke single man? Frustimodus!! En dronken. Niet leuk meer.
[edit] ja die mannen zijn er wel, maar daar durf ik dan weer niet op af te stappen. Ze stappen op de een of andere manier ook niet op mij af. Ik wil gewoon zooooooooooo graag met die ene knappe leuke toffe aardige vent.
Tjah je bent gewoon oudquote:Op zaterdag 24 december 2011 04:15 schreef minnemin het volgende:
ach nee man ik ben zelf fokking bezopen.
29
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |