abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105989662

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
pi_105989696
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 00:56 schreef Sinosappel het volgende:
Ik verveel me maar kan niet slapen.
Tips?
Kom naar mij, mijn bed ligt hemels en ik praat je binnen 30 seconden in slaap ;)
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_105989709
laat deze tt niet aan happygirl zien :D
pi_105989711
Tip 1: Show some balls
pi_105989715
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2011 00:59 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Kom naar mij, mijn bed ligt hemels en ik praat je binnen 30 seconden in slaap ;)
dan ben je erg erg saai :')

:P
pi_105989725
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 december 2011 01:00 schreef kutkloon7 het volgende:
laat deze tt niet aan happygirl zien :D
Hoezo niet?
pi_105989741
Samenvatting van het vorige deel:
Beffen moet met zachte tong?
Rustig aan.
pi_105989744
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2011 00:59 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

lol right
Open anders ff een TC die niet faalt
Heaven is a place on earth with you
pi_105989748
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 01:00 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hoezo niet?
ze had laatst zo'n enorme post over dat ze zich zo ergerde aan taalfouten :')
pi_105989765
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 01:01 schreef kingtoppie het volgende:
Samenvatting van het vorige deel:
Beffen moet met zachte tong?
Haha ik heb het vorige deel niet gevolgd...
pi_105989768
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 december 2011 01:01 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

ze had laatst zo'n enorme post over dat ze zich zo ergerde aan taalfouten :')
woops :@
pi_105989802
is 20 januari de radio49 meet ofzo?
pi_105989813
21 jan is de blow meet :)
pi_105989826
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 01:01 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Haha ik heb het vorige deel niet gevolgd...
Zoenen moet ook met een zachte tong.. :P Is ook een stuk prettiger :)
Rustig aan.
pi_105989837
pi_105989852
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 december 2011 01:02 schreef kutkloon7 het volgende:
is 20 januari de radio49 meet ofzo?
:Y maar er komen ook genoeg mensen van buiten de Radio49
pi_105989877
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 december 2011 01:04 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

:Y maar er komen ook genoeg mensen van buiten de Radio49
ok cool, ik ga er misschien ook heen.
pi_105989894
Zo ben ik weer, heel gezellig avondje gehad :)
Do what you love, love what you do!
pi_105989957
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 01:05 schreef kree het volgende:
Zo ben ik weer, heel gezellig avondje gehad :)
mooi! Wat heb je gedaan?
pi_105990064
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 december 2011 01:08 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

mooi! Wat heb je gedaan?
Vooral veel praten en een knuffeltje kon er nog wel vanaf.
Maar het was ook niet mijn insteek om meer te doen.

Wilde eigenlijk meer weten hoe het nu met haar ging.
Ze lijkt me wel erg op de positieve weg dus er komt nog wel een vervolg op :)
pi_105990086
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 01:12 schreef kree het volgende:

[..]

Vooral veel praten en een knuffeltje kon er nog wel vanaf.
Maar het was ook niet mijn insteek om meer te doen.

Wilde eigenlijk meer weten hoe het nu met haar ging.
Ze lijkt me wel erg op de positieve weg dus er komt nog wel een vervolg op :)
dusss je was op date? Met psychosemeisje :D? Ok mooi, denk ik...
pi_105990130
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 december 2011 01:13 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

dusss je was op date? Met psychosemeisje :D? Ok mooi, denk ik...
Tja date, nouja of je het echt zo kan noemen maar ze vindt me nog steeds leuk en ik haar.
Maar we moeten niet te hard van stapel lopen zoals de eerste keer dat ik haar ontmoette.

Want dan gaat het fout, dus voor nu is het wel goed zo.
Hoewel ik hoop snel nog een keer af te spreken.
pi_105990162
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 01:15 schreef kree het volgende:

[..]

Tja date, nouja of je het echt zo kan noemen maar ze vindt me nog steeds leuk en ik haar.
Maar we moeten niet te hard van stapel lopen zoals de eerste keer dat ik haar ontmoette.

Want dan gaat het fout, dus voor nu is het wel goed zo.
Hoewel ik hoop snel nog een keer af te spreken.
Ok. Beter wel zoenen, als het goed tussen jullie gaat, anders komt ze vast met iets als 'ik ben je meer als vriend gaan zien' ofzo :P
pi_105990245
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 december 2011 01:16 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Ok. Beter wel zoenen, als het goed tussen jullie gaat, anders komt ze vast met iets als 'ik ben je meer als vriend gaan zien' ofzo :P
Ik had nog wel gehoopt op een "echte" zoen, maar meer als op de wang en knuffel is het niet geworden.
Maar hoeft ook niet, ik weet dat zij het ook allemaal niet wil overhaasten en van mij hoeft dat ook niet.
pi_105990351
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 01:20 schreef kree het volgende:

[..]

Ik had nog wel gehoopt op een "echte" zoen, maar meer als op de wang en knuffel is het niet geworden.
Maar hoeft ook niet, ik weet dat zij het ook allemaal niet wil overhaasten en van mij hoeft dat ook niet.
Had je die supersmooth tips van catbert en palawan niet gelezen? Bij het afscheid:
eerste kus op de wang
tweede dichter bij mond
derde vol op den bek (wel de gelegenheid geven om dr weg te laten draaien, of juist niet hehe)
pi_105990536
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 december 2011 01:24 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Had je die supersmooth tips van catbert en palawan niet gelezen? Bij het afscheid:
eerste kus op de wang
tweede dichter bij mond
derde vol op den bek (wel de gelegenheid geven om dr weg te laten draaien, of juist niet hehe)
Die onthoud ik voor de volgende keer :D
pi_105991059
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 december 2011 01:24 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

eerste kus op de wang
tweede dichter bij mond
Die is een keer mislukt bij mij :'(

Eerst kus op de wang, daarna iets dichter bij de mond, vol op de mond, nog een keer om zeker te zijn ( :') ) en toen stapte ze m'n auto uit :(

Had eindelijk moed verzameld om eens initiatief te nemen, maar later bleek dat ze al min of meer bezig was met een ander, en dat werd d'r vriendje een week later ofzo.

Ik zat in de friendzone trouwens.

Toen ik heel later nog eens vroeg of ik ooit kans gemaakt had zei ze dat ze me in het begin wel heel leuk vond, maar dat dat steeds meer afzwakte totdat ze me als een goede vriend zag.

Maarja, toen ik d'r net leerde kennen had ze een vriendje, en ik ben een nette kerel dus ik ging me d'r niet tussen mengen....

Dit is maar een van de vele faalsituaties waar ik ingezeten heb...Ik heb niet zo'n succes met vrouwen :')

De laatste is ook leuk.... ontmoet op een avond, klein beetje mee gepraat, leek goed te klikken helemaal mijn type, aan het eind van de avond nummer gevraagd en ze wist niet hoe snel ze die moest geven. Beetje bellen, beetje chatten, maar ze had een burnout gehad zei ze en was nog niet toe aan daten, plus zag ze de afstand niet zo zitten (100 km)

Maarja ik vroeg laatst of ik d'r misschien ooit nog eens zou zien, en toen zei ze dat ze me knap vond, voor zover ze kon beoordelen had ik een hele leuke persoonlijkheid, en ze vond dat ik leuke hobbies had, maaaarrrr ze had niet het gevoel alsof ik de jongen was waar ze oud mee kon worden....

Nu ben ik door eerdere slechte ervaringen via internetcontact nogal voorzichtig en achterdochtig geworden, maar ze kwam wel oprecht over. Maarja wie weet heeft ze stiekem een vriend oid... wie zal het zeggen? Ik houd het contact op een laag pitje nu....

Tja.... had ik al gezegd dat ik niet zo'n succes heb met vrouwen? :')

En een meid waar ik een maand geleden ofzo via een vriendin mee in contact kwam en mee zou daten, maar die een week van tevoren afzegde omdat ze min of meer met een ander bezig was.... verrassing verrassing die heeft een vriend nu. Zij was het gevalletje waarmee ik als eerste postte in deze reeks.

En dan op een avond zoals vanavond ben ik aan het uiteten met wat vrienden, en dan zie ik buiten allerlei kerels met leuke vrouwen lopen, en dan zakt de moed me gewoon helemaal in de schoenen....m'n humeur was ook niet al te best op het eind van de avond :(

En dan ga ik de avond in met een instelling van 'schijt aan die wijven', maar dat houdt gewoon geen stand....

Bah :(

Iets langer geworden dan de bedoeling was.... moet het even van me afschrijven denk ik...
pi_105991185
Dus.. Je weet nu wel dat als je je gevoelige kant laat zien en een stap durft te nemen als zoenen dat je niet afgekraakt wordt en dat er goed met je gevoel omgegaan wordt... Dus dat geeft wel weer moed om het te herhalen bij een ander meisje lijkt me.
Rustig aan.
pi_105991216
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 01:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

...
Die heb ik nog niet eens durven proberen :'). Anyway, gevoel komt me bekend voor (vast wel meerderen in dit topic, heb ik het idee :P). Niks aan te doen, komt wel goed schatje enzulks (nee maar serieus, dat gevoel gaat wel weg, en een beetje relativeren kan ook geen kwaad: het is geen ramp als je een keer faalt bij een meid versieren of als het uitgaan een keertje niet leuk is, gewoon kop omhoog en doorgaan).
pi_105991273
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 december 2011 01:59 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Die heb ik nog niet eens durven proberen :'). Anyway, gevoel komt me bekend voor (vast wel meerderen in dit topic, heb ik het idee :P). Niks aan te doen, komt wel goed schatje enzulks (nee maar serieus, dat gevoel gaat wel weg, en een beetje relativeren kan ook geen kwaad: het is geen ramp als je een keer faalt bij een meid versieren of als het uitgaan een keertje niet leuk is, gewoon kop omhoog en doorgaan).
Ik ben al 10 jaar aan een stuk aan het relativeren.... op een gegeven moment ben je dat echt helemaal zat en wordt alles uitzichtloos....
pi_105991299
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 01:58 schreef kingtoppie het volgende:
Dus.. Je weet nu wel dat als je je gevoelige kant laat zien en een stap durft te nemen als zoenen dat je niet afgekraakt wordt en dat er goed met je gevoel omgegaan wordt... Dus dat geeft wel weer moed om het te herhalen bij een ander meisje lijkt me.
Nu nog een ander meisje tegenkomen....
pi_105991379
Nouja ik ga maffen.... morgen spit ik maar eens 3 gesloten topics door op zoek naar tips ofzo denk ik....
pi_105991648
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 02:09 schreef Faxie het volgende:
Nouja ik ga maffen.... morgen spit ik maar eens 3 gesloten topics door op zoek naar tips ofzo denk ik....
Voor topics met tips kan je beter erg oude topics doorlezen, niet de huidige slowchat. Daar zijn de tips wat schaarser namelijk. :)
pi_105991676
Opvallend rustig hier, voor dit tijdstip :P
pi_105991720
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2011 02:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Voor topics met tips kan je beter erg oude topics doorlezen, niet de huidige slowchat. Daar zijn de tips wat schaarser namelijk. :)
De vragen zijn nu ook schaarser
pi_105991731
quote:
Kende ik al. Is best een leuk nummer ja, als ik daarvoor in de stemming ben
pi_105991818
Mlig, ga je nu je jas terugbrengen? Ik had het idee dat je m specifiek voor de meet gehaald had. Das nu een beetje overbodig dus. En het gaat je zooo geen goed doen. Over tips gesproken: draag geen vrouwenkleding als man! Tenzij je graag vrouwen wil afstoten.
pi_105992007
Intussen niemand meer wakker? :P
pi_105992189
Dan ga ik ook maar. Voor wie nu toch nog langskomt: welterusten!
pi_105992549
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 02:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Mlig, ga je nu je jas terugbrengen? Ik had het idee dat je m specifiek voor de meet gehaald had. Das nu een beetje overbodig dus. En het gaat je zooo geen goed doen. Over tips gesproken: draag geen vrouwenkleding als man! Tenzij je graag vrouwen wil afstoten.
lol!
pi_105992701
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 03:43 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

lol!
Verdorie ik ben op een feestje met kennissen. Minimaal 2 mannen die ik in bed zou kunnen krijgen maar te jong en onaantrekkelijk. Waaaaaaaaaar is toch die knappe toegankelijke sexy leuke sympathieke single man? Frustimodus!! En dronken. Niet leuk meer.

[edit] ja die mannen zijn er wel, maar daar durf ik dan weer niet op af te stappen. Ze stappen op de een of andere manier ook niet op mij af. Ik wil gewoon zooooooooooo graag met die ene knappe leuke toffe aardige vent.
pi_105992729
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2011 03:56 schreef minnemin het volgende:

[..]

Verdorie ik ben op een feestje met kennissen. Minimaal 2 mannen die ik in bed zou kunnen krijgen maar te jong en onaantrekkelijk. Waaaaaaaaaar is toch die knappe toegankelijke sexy leuke sympathieke single man? Frustimodus!! En dronken. Niet leuk meer.
Je drinkt zelf niks?
pi_105992756
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2011 03:56 schreef minnemin het volgende:

[..]

[edit] ja die mannen zijn er wel, maar daar durf ik dan weer niet op af te stappen. Ze stappen op de een of andere manier ook niet op mij af. Ik wil gewoon zooooooooooo graag met die ene knappe leuke toffe aardige vent.
Hoe oud ben je?
Rustig aan.
pi_105992765
Kingtoppie biedt zich aan :D
pi_105992776
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 04:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hoe oud ben je?
:')
Tot morgen
pi_105992830
ach nee man ik ben zelf fokking bezopen.

29
pi_105992872
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2011 04:15 schreef minnemin het volgende:
ach nee man ik ben zelf fokking bezopen.

29
Tjah je bent gewoon oud ;)
Rustig aan.
pi_105992879
Nou heb ik eindelijk vakantie, zodat ik wat langer kan slapen, en dan kan ik niet slapen :')

Dus kwam ik hier maar weer even kijken :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')