Sorry, geen tijdquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:03 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb ook een man nodig die gaat stofzuigen
Ik zal haar ook niet in de steek laten als ze die beslissing maakt. Ik vind mannen die dat wel doen, erg vreemd. In mijn buurt is ook een stel, dat meisje is zwanger geraakt door hem en nu ontkent die jongen dat het kind van hem is, dat vind ik pas triest van hem. En ondertussen neukt hij alles wat los en vast zit.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat weet je van te voren, vandaar ook dat ik vind dat je achter elkaar moet blijven staan. Dat is nou ballen tonen![]()
Overigens oordeel ik daarmee geenszins over de situatie van -Nouvelles, ik heb natuurlijk geen flauw idee wat er aan vooraf gegaan is en hoe hij en zijn vriendin tot hun keuzes gekomen zijn
Jij erkent dat je de vader bent, maar het laatste ga je nu ook niet meer doen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:05 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik zal haar ook niet in de steek laten als ze die beslissing maakt. Ik vind mannen die dat wel doen, erg vreemd. In mijn buurt is ook een stel, dat meisje is zwanger geraakt door hem en nu ontkent die jongen dat het kind van hem is, dat vind ik pas triest van hem. En ondertussen neukt hij alles wat los en vast zit.
Doe ik op dit moment ook niet. Ik zit in een relatie, dus nee.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jij erkent dat je de vader bent, maar het laatste ga je nu ook niet meer doen?
Toen ik nog studeerde had ik evengoed m'n vrachtwagenrijbewijs. Als mij zoiets was overkomen dan was ik gestopt met studeren en had ik me het vuur uit de sloffen getrapt om die kleine dan een toekomst te geven. Dat bedoel ik met achter elkaar blijven staan, ook als de meningen veranderen. Nu heeft natuurlijk niet iedereen die mogelijkheid, dus voor iedereen zal dat verhaal anders zijn. Daarom ook dat ik niet kan oordelen over het specifieke geval van -Nouvelles, ik ga er vanuit dat hij zelf zijn keuzes op basis van zijn argumenten weloverwogen gemaakt heeftquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommige vrouwen komen terug op hun beslissing omdat ze dus geen leven willen vernietigen. Het zou moeten dat je achter een gemaakte keuze blijft staan, maar zo gaat het niet altijd.
Ik merk juist vaak een boel niet , zoals gisteren een vriend van me heeft vorig jaar zijn pa verloren en ik denk daar wel aan omdat het zijn eerste kerst zonder zijn pa is.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik denk dat er ook genoeg mannen zijn die zich wel kunnen inleven hoor
Nu ga ik waarschijnlijk iets zeggen waar veel mensen het niet mee eens zijn: je kunt dan alsnog beslissen om er geen deel van uit te maken. Je hoeft het kind niet per se te erkennen. Ze kiest er dan zelf voor en dat recht heeft ze, omdat het haar lichaam is.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:01 schreef -Nouvelles het volgende:
Stel dat mijn vriendin inderdaad alsnog die vreselijke beslissing neemt, neemt ze mij daarin mee terwijl ik daar helemaal niet op zit te wachten en is m'n leven simpelweg verneukt.
Ben ik blij dat mijn vrienden niet zo zijnquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:08 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik merk juist vaak een boel niet , zoals gisteren een vriend van me heeft vorig jaar zijn pa verloren en ik denk daar wel aan omdat het zijn eerste kerst zonder zijn pa is.
Zijn vrienden denken dat het hem niets doet omdat die het niet laat merken , maar ik weet dat hij daar wel degelijk mee zit .
Die vrienden staan er niet zo bij stil , en zijn beledigd dat die nu kerst ook met mensen wil vieren die die niet zo vaak ziet , maar ik denk meer dat het is omdat die niet het medeleven krijgt van zijn vrienden en er ook niet zo over kan praten dan zoekt die het ergens anders.
Was trouwens voor mij best wel raar van hoe kan je daar als vrienden niet bij stilstaan.
Dat zie ik mezelf niet doen, vandaar de beslissing. Financieel is het geen probleem maar ik heb dat kind gewoon niets te bieden. Ik wil het niet. Ik wil gewoon kunnen leven, mijn studie afmaken en genieten, veel reizen en ga zo maar door. Een kind krijgen kan ik ook wel op m'n dertigste.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Toen ik nog studeerde had ik evengoed m'n vrachtwagenrijbewijs. Als mij zoiets was overkomen dan was ik gestopt met studeren en had ik me het vuur uit de sloffen getrapt om die kleine dan een toekomst te geven. Dat bedoel ik met achter elkaar blijven staan, ook als de meningen veranderen. Nu heeft natuurlijk niet iedereen die mogelijkheid, dus voor iedereen zal dat verhaal anders zijn. Daarom ook dat ik niet kan oordelen over het specifieke geval van -Nouvelles, ik ga er vanuit dat hij zelf zijn keuzes op basis van zijn argumenten weloverwogen gemaakt heeft
Staat een kind dat zo enorm in de weg?quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:11 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat zie ik mezelf niet doen, vandaar de beslissing. Financieel is het geen probleem maar ik heb dat kind gewoon niets te bieden. Ik wil het niet. Ik wil gewoon kunnen leven, mijn studie afmaken en genieten, veel reizen en ga zo maar door. Een kind krijgen kan ik ook wel op m'n dertigste.
Dan moet je alsnog allimentatie betalen. Just saying.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:09 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Nu ga ik waarschijnlijk iets zeggen waar veel mensen het niet mee eens zijn: je kunt dan alsnog beslissen om er geen deel van uit te maken. Je hoeft het kind niet per se te erkennen. Ze kiest er dan zelf voor en dat recht heeft ze, omdat het haar lichaam is.
Dus ik vind dat het wel haar lichaam en haar beslissing is, maar dat ze niet van jou kan verwachten dat jij er dan bent als ze weet dat jij hier totaal niet aan toe bent.
Je ziet in dit soort situaties ook vaak dat de ouders van het meisje een belangrijke rol gaan spelen en het hoeft dus ook niet per se een ramp te zijn als jij er dan niet bent.
Nu weet ik van mezelf dat ik er niet weg voor zou lopen, maar als jij wel het gevoel hebt dat jouw leven dan naar de klote gaat.. tsja, wat houdt je dan tegen? Als ik er zo in zou staan, wat ik gelukkig niet doe wat dit betreft, was ik binnen no time pleite.
Tot zo ver mijn veel te eerlijke post
Haha, heel eerlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:09 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Nu ga ik waarschijnlijk iets zeggen waar veel mensen het niet mee eens zijn: je kunt dan alsnog beslissen om er geen deel van uit te maken. Je hoeft het kind niet per se te erkennen. Ze kiest er dan zelf voor en dat recht heeft ze, omdat het haar lichaam is.
Dus ik vind dat het wel haar lichaam en haar beslissing is, maar dat ze niet van jou kan verwachten dat jij er dan bent als ze weet dat jij hier totaal niet aan toe bent.
Je ziet in dit soort situaties ook vaak dat de ouders van het meisje een belangrijke rol gaan spelen en het hoeft dus ook niet per se een ramp te zijn als jij er dan niet bent.
Nu weet ik van mezelf dat ik er niet weg voor zou lopen, maar als jij wel het gevoel hebt dat jouw leven dan naar de klote gaat.. tsja, wat houdt je dan tegen? Als ik er zo in zou staan, wat ik gelukkig niet doe wat dit betreft, was ik binnen no time pleite.
Tot zo ver mijn veel te eerlijke post
Ik ben sowieso fokking lui wat betreft schoonmaken e.d.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn huis ook. En nu ben ik er anderhalve week niet en is het pas echt goor als ik terugkom
Ja dat lijkt me ook heel moeilijk ben je in rouw en dan heb je mensen in omgeving die daar juist niet mee om kunnen dat lijkt me zo moeilijk. Ik bedoel je moet ook de ruimte hebben om over de mooie dingen kunnen praten , de mindere dingen .quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat mijn vrienden niet zo zijn
Ja, als ik ieder weekend en donderdagavond uit wil gaan en verder gewoon mijn gang wil gaan, gaat dat niet lukken allemaal.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Staat een kind dat zo enorm in de weg?
Inderdaad. Dat hele comment gaat er ook maar vanuit dat je het dan gewoon uitmaakt en je relatie gedag zal zwaaien...weirdquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:12 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Haha, heel eerlijk.Ik weet wel dat dat kan, maar dat zou ik weer nooit kunnen bij mijn vriendin. En dat wil ik niet eens. Het voelt (of het is) ook zo dat mijn leven dan wordt verneukt máár ik kan mijn vriendin niet in de steek laten omdat het net zo goed mijn fout en probleem is. En ik vind haar te leuk om in de steek te laten.
Als dat dingen zijn die je echt belangrijk vindt gaat dat inderdaad niet samen nee. Maar het is ook weer niet zo dat je hele eigen leven volledig stopt als je een kind hebt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:13 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ja, als ik ieder weekend en donderdagavond uit wil gaan en verder gewoon mijn gang wil gaan, gaat dat niet lukken allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |