Utrecht is wel tof.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:06 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik ben erover uit. Ik ga in Utrecht studeren en wonen. Alleen. Nieuw begin.
Zolang je de supermarkt kunt vermijden valt het inderdaad wel meequote:Op zaterdag 24 december 2011 12:10 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat valt denk ik wel mee hoor hier in het dorp
Het mooie is ook wel dat het overal kan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:11 schreef Joysa het volgende:
Wehhh ik heb zin in nog een paraplu/schuur meet
quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het mooie is ook wel dat het overal kan.
Die moet ik ook nog dus inquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang je de supermarkt kunt vermijden valt het inderdaad wel mee
Why?quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:10 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vind Oud en Nieuw altijd een beetje bout
Kweetniet, tot nu altijd alleen maar boute feestjes gehad tenzij ik niet in Nederland zat. Hou ook niet van vuurwerk. Of als er rotjes naar je gegooid worden door van die knulletjes op straat. Enzo.quote:
Succes danquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog dus inff mijn geduld testen.
Wat is cafe eiland?quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:16 schreef formerjellybean het volgende:
Stom vraagje maar weet iemand wat er gebeurd is met cafe eiland ?? Ik zie berichten van gecondoleerd met jullie verlies maar ik ben een beetje clueless
Volgens mij ook wel. Ik heb daar wel zin in, helemaal iets anders.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:10 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Utrecht is wel tof.
Maar hoe zit het eigenlijk met je vriendin?
Wil je niet dichter bij je vriendin wonen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:21 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Volgens mij ook wel. Ik heb daar wel zin in, helemaal iets anders.
Gaat heel goed. Ik ben nu samen met haar en ze heeft voor nu een goede beslissing gemaakt. En maar duimen dat het zo blijft.
Het zegt mij in ieder geval niksquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:19 schreef formerjellybean het volgende:
Dat vroeg ik me dus ook af , ik dacht even dat er iets was gebeurd met een cafe het eiland en dat ik even heel belangrijk nieuws gemist had dat er even iets schokkend gebeurd was maar schijnbaar dus niet .
Intiem.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:23 schreef Lokasenna het volgende:
Tevens hai vanuit Oostenrijk. Hoe was de SR-meet?
Ja wel.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wil je niet dichter bij je vriendin wonen?
Als ik tijd heb vanavond, zal ik wat uitgebreids schrijven.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:29 schreef palawan het volgende:
[..]
Liever op forum... Maar zo niet dan wik ik het verslag ook wel in dm/pm
Tof! Ik wacht in spanning afquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik tijd heb vanavond, zal ik wat uitgebreids schrijven.
Doe maar, lijkt me tofquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik tijd heb vanavond, zal ik wat uitgebreids schrijven.
Dat maakt mij niet zoveel uit nu, dat zien we dan wel weer.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:29 schreef Cassandra87 het volgende:
hopelijk krijgt ze geen spijt van haar beslissing, en staat ze er zelf 100% achter
Niet zo heel ver van elkaar vandaan maar Utrecht is wel een hele verbetering.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waar wonen jullie nu dan, dat het een verbetering is?
Ik vind het wel raar dat je dat niet uitmaakt, je moet ook aan haar en haar gevoelens denken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:40 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet zoveel uit nu, dat zien we dan wel weer.
Oh, dan hoop ik dat het de komende tijd wel goed blijft gaan tussen julliequote:[..]
Niet zo heel ver van elkaar vandaan maar Utrecht is wel een hele verbetering.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:40 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
[..]
Ik zei het ook niet echt voor jou, al is die beslissing een geruststelling voor je.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:40 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
[..]
Pics van de kattenquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Mmmm.. ik moet nog stofzuigen, de kattenbakken verschonen, vuilnis buiten zetten, mijn haar fohnen en stijlen en mijzelf opmaken in... 3 kwartier
(al zou je zeggen dat een vriend in deze wel handig zou zijn whehe)
Succes danquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Mmmm.. ik moet nog stofzuigen, de kattenbakken verschonen, vuilnis buiten zetten, mijn haar fohnen en stijlen en mijzelf opmaken in... 3 kwartier
Je vriend gaat je opmaken ??quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Succes Cassandraquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Waarom zou ik het uit moeten maken? Ik vind haarquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar dat je dat niet uitmaakt, je moet ook aan haar en haar gevoelens denken.
[..]
Oh, dan hoop ik dat het de komende tijd wel goed blijft gaan tussen jullie
Nee, dat het je uitmaakt, niet dat je het uitmaaktquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:45 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Waarom zou ik het uit moeten maken? Ik vind haar. Het blijft sowieso wel goed tussen ons gaan.
Ik lees het. Ik moet echt gaan slapen. Hele nacht wakker geweest. Het maakt me wel uit, daar niet van, maar dat zien we dan wel weer. Voor nu is het een hele verstandige beslissing.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dat het je uitmaakt, niet dat je het uitmaakt
Het is wel belangrijk dat het voor haar ook verstandig voelt, anders zal ze misschien nog heel lang echt met rotgevoelens blijven rondlopen...quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:47 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik lees het. Ik moet echt gaan slapen. Hele nacht wakker geweest. Het maakt me wel uit, daar niet van, maar dat zien we dan wel weer. Voor nu is het een hele verstandige beslissing.
Dat voelt het ook wel voor haar, anders had ze die keuze niet gemaakt. Gewoon verstand boven gevoel.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is wel belangrijk dat het voor haar ook verstandig voelt, anders zal ze misschien nog heel lang echt met rotgevoelens blijven rondlopen...
[Egoïsmemode aan] Een van de voordelen van alleen zijn: over dat soort dingen hoef je je niet druk te makenquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:49 schreef formerjellybean het volgende:
Sowieso denk ik dat het belangrijk is dat je haar steunt voor een vrouw is een abortus een emotionele ingreep die veel emoties met zich meebrengt.
Inderdaad, maar onderschat het ook voor een man niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:49 schreef formerjellybean het volgende:
Sowieso denk ik dat het belangrijk is dat je haar steunt voor een vrouw is een abortus een emotionele ingreep die veel emoties met zich meebrengt.
Of je moet maria hetenquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
[Egoïsmemode aan] Een van de voordelen van alleen zijn: over dat soort dingen hoef je je niet druk te maken[/egomode uit]
Vanzelfsprekend wel.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:49 schreef formerjellybean het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |