Dat heb ik ook eens gehoord. Ik moet heel eerlijk bekennen (en dat zal sommige mensen vast verkeerd vallen) dat ik nu alleen nog maar vreugde voel. Misschien dat ik mij op dat moment wel anders ga voelen of in de toekomst.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar onderschat het ook voor een man niet.
Een maat vertelde me laatst dat hij en zijn vorige vriendin ook een abortus hebben laten doen.
Daar zit hij nog steeds ontzettend mee
Vertel.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:55 schreef heloef het volgende:
Wijze lessen zijn geleerd gisteren, wijze lessen.
Zij stonden, en staan, ook beide achter de keuze, maar het blijft toch een leven wat je beeindigt he.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:55 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens gehoord. Ik moet heel eerlijk bekennen (en dat zal sommige mensen vast verkeerd vallen) dat ik nu alleen nog maar vreugde voel. Misschien dat ik mij op dat moment wel anders ga voelen of in de toekomst.
Dat kan ik best geloven , maar mannen hebben soms heel erg de neiging bij vrouwen soms dingen heel erg klein te maken die voor vrouwen heel emotioneel zijn . En staan niet altijd stil bij hoe een vrouw dat emotioneel ondergaat en zien het nog weleens als zeuren.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar onderschat het ook voor een man niet.
Een maat vertelde me laatst dat hij en zijn vorige vriendin ook een abortus hebben laten doen.
Daar zit hij nog steeds ontzettend mee
Dat ik niet zo snel moet drinken en beter moet eten.quote:
Maar de belangrijkste vraag: Heb je gehosseld?quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:55 schreef heloef het volgende:
Wijze lessen zijn geleerd gisteren, wijze lessen.
Aan de ene kant wel, aan de andere kant vind ik dat je als vent ook gewoon je verantwoordelijkheid moet nemen. Ik bedoel, je was blijkbaar mans genoeg om je piemel erin te stoppen, dan moet je ook instaan voor de eventuele consequenties. Als je samen besluit om het met alleen de pil of whatever te doen, dan vind ik dat je er ook over gepraat moet hebben wat te doen als er ondanks dat toch een zwangerschap van komt. En áls dat gebeurt, blijf van vooral achter elkaar staanquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:53 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben blij dat ik geen man ben en niet afhankelijk ben van de keuze van een partner als ik dit soort dingen hoor.
Het lijkt me enorm slopend om op de beslissing van je vriendin in zo'n kwestie te moeten wachten.
Het is inderdaad een leven, maar ja, ik heb dat leven niet zoveel te bieden. Ik betrap mezelf er soms wel op dat ik aan het denken ben hoe dat kind eruit zou kunnen zien enzovoort.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zij stonden, en staan, ook beide achter de keuze, maar het blijft toch een leven wat je beeindigt he.
Je gaat je toch afvragen hoe het misschien geweest zou zijn.
Ja geloof inderdaad wel dat veel mannen zo zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat kan ik best geloven , maar mannen hebben soms heel erg de neiging bij vrouwen soms dingen heel erg klein te maken die voor vrouwen heel emotioneel zijn . En staan niet altijd stil bij hoe een vrouw dat emotioneel ondergaat en zien het nog weleens als zeuren.
Ik denk dat abortus voor een vrouw hetzelfde is als rouwen om persoon die overleden is, het is iets wat had kunnen zijn en dat blijft soms ook in het achterhoofd hangen. Het is een leventje wat je in buik had en wat er niet is. Denk trouwens ook dat dat voor de man een rare ervaring kan zijn om je vriendin dan zo mee te maken.
Ja, maar van tevoren zeggen veel vrouwen dat ze het zouden laten weghalen, en soms willen ze dat op het laatste moment echt niet meer. En een vrouw heeft toch het laatste woord daar in. Het lijkt me flink stressen voor een man.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant vind ik dat je als vent ook gewoon je verantwoordelijkheid moet nemen. Ik bedoel, je was blijkbaar mans genoeg om je piemel erin te stoppen, dan moet je ook instaan voor de eventuele consequenties. Als je samen besluit om het met alleen de pil of whatever te doen, dan vind ik dat je er ook over gepraat moet hebben wat te doen als er ondanks dat toch een zwangerschap van komt. En áls dat gebeurt, blijf van vooral achter elkaar staan
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant vind ik dat je als vent ook gewoon je verantwoordelijkheid moet nemen. Ik bedoel, je was blijkbaar mans genoeg om je piemel erin te stoppen, dan moet je ook instaan voor de eventuele consequenties. Als je samen besluit om het met alleen de pil of whatever te doen, dan vind ik dat je er ook over gepraat moet hebben wat te doen als er ondanks dat toch een zwangerschap van komt. En áls dat gebeurt, blijf van vooral achter elkaar staan
Ik denk ook dat dat komt omdat mannen zelf geen kinderen kunnen dragen in zich en het meelevingspercentage is vaak wat minder over het algemeen , niet alleen over dit soort zaken maar ook andere dingen. Had er gisteren ook een heel gesprek over met een iemand die ik ken en waar zijn inlevingskwaliteiten niet het beste van zijnquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja geloof inderdaad wel dat veel mannen zo zijn.
Maar ik vind het niet zo vreemd dat het voor een vrouw ontzettend moeilijk is.
Dat ze eerder er een band mee hebben dan wij, aangezien ze het met zich meedraagd.
Zijn gewoon moeilijke dingen voor beide
Ik vind ook dat je dan de verantwoordelijkheid moet nemen maar ik ben het er niet mee eens dat een vrouw alleen maar de uiteindelijke beslissing hoort te nemen. Stel dat mijn vriendin inderdaad alsnog die vreselijke beslissing neemt, neemt ze mij daarin mee terwijl ik daar helemaal niet op zit te wachten en is m'n leven simpelweg verneukt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Als man zijnde moet je ook gewoon je verantwoordelijkheid pakken.
Vind ook dat de vrouw in een geval van abortus altijd de uiteindelijke beslissing hoort te nemen.
Dat weet je van te voren, vandaar ook dat ik vind dat je achter elkaar moet blijven staan. Dat is nou ballen tonenquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar van tevoren zeggen veel vrouwen dat ze het zouden laten weghalen, en soms willen ze dat op het laatste moment echt niet meer. En een vrouw heeft toch het laatste woord daar in. Het lijkt me flink stressen voor een man.
Ja hij heeft zijn visagie diploma gehaald, handig hoor!quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:45 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Je vriend gaat je opmaken ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En inderdaad dat ze er ook volledig achter moet staan zelf , want als ze dat niet doet dan merk je het later en in die positie wil je ook niet zittenquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar van tevoren zeggen veel vrouwen dat ze het zouden laten weghalen, en soms willen ze dat op het laatste moment echt niet meer. En een vrouw heeft toch het laatste woord daar in. Het lijkt me flink stressen voor een man.
Aangezien zij het in haar draagt vind ik dat zij de uiteindelijke beslissing hoort te nemen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:01 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik vind ook dat je dan de verantwoordelijkheid moet nemen maar ik ben het er niet mee eens dat een vrouw alleen maar de uiteindelijke beslissing hoort te nemen. Stel dat mijn vriendin inderdaad alsnog die vreselijke beslissing neemt, neemt ze mij daarin mee terwijl ik daar helemaal niet op zit te wachten en is m'n leven simpelweg verneukt.
Ja, en dat wat in haar zit is er niet door haar alleen ingekomen, zegmaar, dus nee.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Aangezien zij het in haar draagt vind ik dat zij de uiteindelijke beslissing hoort te nemen.
Maar dat is mijn mening he
Ik weet het niet, ik denk dat er ook genoeg mannen zijn die zich wel kunnen inleven hoorquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat komt omdat mannen zelf geen kinderen kunnen dragen in zich en het meelevingspercentage is vaak wat minder over het algemeen , niet alleen over dit soort zaken maar ook andere dingen. Had er gisteren ook een heel gesprek over met een iemand die ik ken en waar zijn inlevingskwaliteiten niet het beste van zijn
Yo Drommeldaris, this is your bootycall!quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:03 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb ook een man nodig die gaat stofzuigen
Sommige vrouwen komen terug op hun beslissing omdat ze dus geen leven willen vernietigen. Het zou moeten dat je achter een gemaakte keuze blijft staan, maar zo gaat het niet altijd.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat weet je van te voren, vandaar ook dat ik vind dat je achter elkaar moet blijven staan. Dat is nou ballen tonen![]()
Overigens oordeel ik daarmee geenszins over de situatie van -Nouvelles, ik heb natuurlijk geen flauw idee wat er aan vooraf gegaan is en hoe hij en zijn vriendin tot hun keuzes gekomen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |