Hij is rijk dus dat is niet eens zo'n probleem.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dan moet je alsnog allimentatie betalen. Just saying.
Volgens mij is dat wel zo. Het is vreemd, je hebt veel mensen die kinderen willen maar geen kinderen kunnen krijgen en heel veel jonge mensen die per ongeluk zwanger raken en het kind absoluut niet willen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als dat dingen zijn die je echt belangrijk vindt gaat dat inderdaad niet samen nee. Maar het is ook weer niet zo dat je hele eigen leven volledig stopt als je een kind hebt.
Ja inderdaad, je vrienden horen er ook voor je te zijn in mindere tijden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:13 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook heel moeilijk ben je in rouw en dan heb je mensen in omgeving die daar juist niet mee om kunnen dat lijkt me zo moeilijk. Ik bedoel je moet ook de ruimte hebben om over de mooie dingen kunnen praten , de mindere dingen .
Bij mij is die wel zo dat als ik hem heel direct vraag van hoe is het met je hij ook zegt he even minder , maar dan weet ik ook dat dat komt omdat ik rouwen begrijp en dat heeft niet iedereen
Het leven houdt inderdaad geen rekening met je wensen nee. Accepteer dat.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:16 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel zo. Het is vreemd, je hebt veel mensen die kinderen willen maar geen kinderen kunnen krijgen en heel veel jonge mensen die per ongeluk zwanger raken en het kind absoluut niet willen.
Sowieso dit.. Maar de mannelijke psyche werkt ook niet echt zo dat erover praten werkt volgens mij...quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, je vrienden horen er ook voor je te zijn in mindere tijden.
Ik denk wel dat mannen het wat minder bespreken met elkaar
Ik heb geen mannelijke psyche dan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sowieso dit.. Maar de mannelijke psyche werkt ook niet echt zo dat erover praten werkt volgens mij...
Nee dat valt mij ook op, soms breken ze liever een arm dan dat ze over hun problemen moeten praten , dat valt mij heel erg op.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sowieso dit.. Maar de mannelijke psyche werkt ook niet echt zo dat erover praten werkt volgens mij...
Ik kan het ook niet, niet met liefde opgevoed denk ikquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee dat valt mij ook op, soms breken ze liever een arm dan dat ze over hun problemen moeten praten , dat valt mij heel erg op.
Ja, ik heb het net opgezocht inderdaad.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dan moet je alsnog allimentatie betalen. Just saying.
Ik kan het ook alleen schriftelijkquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet, niet met liefde opgevoed denk ik
Anoniem gaat het daarentegen wel btw.
Vrouwen hebben soms inderdaad teveel rechten en te weinig plichten.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:21 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ja, ik heb het net opgezocht inderdaad.
Lekker trouwens weer, een vrouw kan via de rechter eisen dat een man zijn dna afstaat en dat hij daarna alimentatie moet betalen. Besluit een vrouw echter dat de man er niks mee te maken mag hebben, dan kan de man het niet van haar eisen en is hij volledig machteloos.
+1quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan het ook alleen schriftelijk
Nooit IRL met iemand gedaan.
Dat kan inderdaad het gevolg zijn ja.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat hele comment gaat er ook maar vanuit dat je het dan gewoon uitmaakt en je relatie gedag zal zwaaien...weird
Ja dat heb ik ook welquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee dat valt mij ook op, soms breken ze liever een arm dan dat ze over hun problemen moeten praten , dat valt mij heel erg op.
Ik zou er pas moeite mee hebben als zo iemand je of weigert in de opvoeding.. Of gewoon niks met je te maken heeft en gewoon oerdom is geweest.. Dus als het geen ongelukje is.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:25 schreef formerjellybean het volgende:
Toch zijn ook een boel die die alimentatie ook verzuimen hoor
Teveel helaasquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:25 schreef formerjellybean het volgende:
Toch zijn ook een boel die die alimentatie ook verzuimen hoor
Dat had mijn buurvrouw dus die kerel was hem gewoon echt gesmeerd en keek ook totaal niet meer naar het kind om en deed alsof die nooit bestaan had, en dat lijkt me zo moeilijk voor een vrouw want dan kun je later zelf aan je kind uitleggen hoe je vader is.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou er pas moeite mee hebben als zo iemand je of weigert in de opvoeding.. Of gewoon niks met je te maken heeft en gewoon oerdom is geweest.. Dus als het geen ongelukje is.
Ohja, dat topic herinner ik me nog van toen ik niet postte. Ik ben het wel met je eens eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:28 schreef kingtoppie het volgende:
Moet een vrouw meer verantwoordelijkheid hebben omtrent anticonceptie?
Maar hier, een heel topic erover
We begrijpen elkaar verkeerd, ik heb het dan over ''niet alimentatie betalen''quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:30 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat had mijn buurvrouw dus die kerel was hem gewoon echt gesmeerd en keek ook totaal niet meer naar het kind om en deed alsof die nooit bestaan had, en dat lijkt me zo moeilijk voor een vrouw want dan kun je later zelf aan je kind uitleggen hoe je vader is.
Gewoon altijd een condoom gebruiken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja, dat topic herinner ik me nog van toen ik niet postte. Ik ben het wel met je eens eigenlijk.
Ideaal zou zijn dat je voor je seks hebt samen beslist of je een eventuele zwangerschap zou afbreken of niet, zodat dat kan worden meegenomen in de rest van het proces dat zou volgen als de vrouw een kind krijgt. Is alleen niet te realiseren.
Dat deed die dus ook niet , die had meer zoiets van jij bent zwanger voor je bekijk het maar en is hem toen echt gesmeerd dus geen alimentatie nietsquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
We begrijpen elkaar verkeerd, ik heb het dan over ''niet alimentatie betalen''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |