Ja dat heb ik ook welquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee dat valt mij ook op, soms breken ze liever een arm dan dat ze over hun problemen moeten praten , dat valt mij heel erg op.
Ik zou er pas moeite mee hebben als zo iemand je of weigert in de opvoeding.. Of gewoon niks met je te maken heeft en gewoon oerdom is geweest.. Dus als het geen ongelukje is.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:25 schreef formerjellybean het volgende:
Toch zijn ook een boel die die alimentatie ook verzuimen hoor
Teveel helaasquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:25 schreef formerjellybean het volgende:
Dat had mijn buurvrouw dus die kerel was hem gewoon echt gesmeerd en keek ook totaal niet meer naar het kind om en deed alsof die nooit bestaan had, en dat lijkt me zo moeilijk voor een vrouw want dan kun je later zelf aan je kind uitleggen hoe je vader is.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou er pas moeite mee hebben als zo iemand je of weigert in de opvoeding.. Of gewoon niks met je te maken heeft en gewoon oerdom is geweest.. Dus als het geen ongelukje is.
Ohja, dat topic herinner ik me nog van toen ik niet postte. Ik ben het wel met je eens eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:28 schreef kingtoppie het volgende:
Moet een vrouw meer verantwoordelijkheid hebben omtrent anticonceptie?
Maar hier, een heel topic erover
We begrijpen elkaar verkeerd, ik heb het dan over ''niet alimentatie betalen''quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:30 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat had mijn buurvrouw dus die kerel was hem gewoon echt gesmeerd en keek ook totaal niet meer naar het kind om en deed alsof die nooit bestaan had, en dat lijkt me zo moeilijk voor een vrouw want dan kun je later zelf aan je kind uitleggen hoe je vader is.
Gewoon altijd een condoom gebruiken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja, dat topic herinner ik me nog van toen ik niet postte. Ik ben het wel met je eens eigenlijk.
Ideaal zou zijn dat je voor je seks hebt samen beslist of je een eventuele zwangerschap zou afbreken of niet, zodat dat kan worden meegenomen in de rest van het proces dat zou volgen als de vrouw een kind krijgt. Is alleen niet te realiseren.
Dat deed die dus ook niet , die had meer zoiets van jij bent zwanger voor je bekijk het maar en is hem toen echt gesmeerd dus geen alimentatie nietsquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
We begrijpen elkaar verkeerd, ik heb het dan over ''niet alimentatie betalen''
Geeft minder zekerheid dan een anticonceptiepil.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:32 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Gewoon altijd een condoom gebruiken.
Dat geeft tenminste een beetje zekerheid.. als die niet scheurt ofzo dan.
Ik geef toch aan in dat voorbeeld dat ik dat pas begrijp als iemand niet mag optreden als vader van de moeder / hij opgelicht is.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat deed die dus ook niet , die had meer zoiets van jij bent zwanger voor je bekijk het maar en is hem toen echt gesmeerd dus geen alimentatie niets
Ik ken er een die dat doet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:25 schreef formerjellybean het volgende:
Gewoon altijd de pil slikken en niet vergeten.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:32 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Gewoon altijd een condoom gebruiken.
Dat geeft tenminste een beetje zekerheid.. als die niet scheurt ofzo dan.
Je vader?quote:
Inderdaad veiliger. Ik hoop dat ik het een beetje volhoud om dat te blijven doen, tot nu toe gaat het nog goed maar ik ben zo verstrooidquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:34 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Gewoon altijd de pil slikken en niet vergeten.
[..]
Je vader?
He shoots, he scores.quote:
Ik ken anders in mijn omgeving al 2 mensen waarbij de vrouw zwanger is geworden door de pil heen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geeft minder zekerheid dan een anticonceptiepil.
Wie zegt dat ze niet fout gebruiken? Volgens mij kan het echt niet als je hem goed gebruikt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:36 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik ken anders in mijn omgeving al 2 mensen waarbij de vrouw zwanger is geworden door de pil heen.
In beide gevallen is dat ook goed gekomen en ze hebben het kind gewoon gehouden, maar alsnog. Zo veilig is die pil niet
Ja. Ik kan er nog steeds niet bij dat mijn vriendin het soms 3 dagen achter elkaar vergeet. Gewoon een wekkertje zetten in je telefoon ofzo, alhoewel ik haar voortaan wel ga helpen met onthouden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inderdaad veiliger. Ik hoop dat ik het een beetje volhoud om dat te blijven doen, tot nu toe gaat het nog goed maar ik ben zo verstrooid
Ik ook 1 maar die kans is zo klein dat ik me afvraag dat die meiden niet gewoon een keer slordig zijn geweest.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:36 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik ken anders in mijn omgeving al 2 mensen waarbij de vrouw zwanger is geworden door de pil heen.
In beide gevallen is dat ook goed gekomen en ze hebben het kind gewoon gehouden, maar alsnog. Zo veilig is die pil niet
Jawel hoor, de kans is heel klein maar hij is er wel.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze niet fout gebruiken? Volgens mij kan het echt niet als je hem goed gebruikt.
Tis niet zijn kind dus hij krijgt de toestemming niet van de moeder...quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:39 schreef Sinosappel het volgende:
Is het echt waar dat als de vrouw de vader niet erkent dat ie dan geen enkele rechten heeft? Dan kan toch ook een DNA test gedaan worden?
Maar wat als het zijn kind wel is, bedoel ikquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis niet zijn kind dus hij krijgt de toestemming niet van de moeder...
''Het is niet zijn kind''
Volgens mij heb je als vader dan inderdaad weinig te vertellen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:39 schreef Sinosappel het volgende:
Is het echt waar dat als de vrouw de vader niet erkent dat ie dan geen enkele rechten heeft? Dan kan toch ook een DNA test gedaan worden?
Triest vind ik. Vind je dat erg? Ik ken ook veel mensen waarvan de vader zo weg is gegaan en geen enkele aandacht aan de kinderen besteed. Sommige kinderen hebben d'r geen moeite mee en andere weer wel.quote:
Daarom tussen aanhalingstekensquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar wat als het zijn kind wel is, bedoel ik
Kan ik me ergens ook wel iets bij voorstellen. Maar tis wel krom.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je als vader dan inderdaad weinig te vertellen.
In die zaken staat de vrouw altijd heel sterk
Ja, daar kan ik natuurlijk niet over oordelen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze niet fout gebruiken? Volgens mij kan het echt niet als je hem goed gebruikt.
Kan trouwens ook zomaar dat de vrouw een kindje van je wilt en dat ze dus liegt over haar pilgebruik![]()
Straks krijgt hij na die sterilisatie nog een kind... Ja kijk dan je vrouw maar aan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:41 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik natuurlijk niet over oordelen.
Van het ene stel weet ik wel dat ze sowieso heel makkelijk zwanger werd.. ze hebben inmiddels ook al 3 kinderen. De man heeft zich inmiddels laten steriliseren
Ja dat is het zeker.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kan ik me ergens ook wel iets bij voorstellen. Maar tis wel krom.
Jezus.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:41 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik natuurlijk niet over oordelen.
Van het ene stel weet ik wel dat ze sowieso heel makkelijk zwanger werd.. ze hebben inmiddels ook al 3 kinderen. De man heeft zich inmiddels laten steriliseren
De reden waarom ik dat topic aan wijde ook eigenlijk... De man is een beetje onderdanig bij de opvoeding.. Dus daarom zou een vrouw wat meer moeten nadenken omdat ze dus eigenlijk lijkt te bepalen voor de man.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kan ik me ergens ook wel iets bij voorstellen. Maar tis wel krom.
Kan me trouwens moeilijk situaties inbeelden waarin het goed zou zijn als de man die rechten wel zou hebben hoor. Daar niet van. Maar tis wel krom.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is het zeker.
Maar als man zijnde doe je er weinig aan.
We hebben jullie vrouwen veel te veel macht gegeven
Preciesquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kan me trouwens moeilijk situaties inbeelden waarin het goed zou zijn als de man die rechten wel zou hebben hoor. Daar niet van. Maar tis wel krom.
Ach, een collega van mij had al 2 kinderen.. vertelde zijn vrouw hem op een dag dat ze weer zwanger was, hij totaal in paniek.. bleek het ook nog een tweeling te zijnquote:
Hij is niet weg gegaan, mijn moeder heeft hem uit mijn leven verbannen omdat ze bang was dat hij me pijn zou doen. Maar hij deed wel dingen met mij, ik ken hem als een prima vader ik zag hem vroeger om de twee weken ofzo.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:40 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Triest vind ik. Vind je dat erg? Ik ken ook veel mensen waarvan de vader zo weg is gegaan en geen enkele aandacht aan de kinderen besteed. Sommige kinderen hebben d'r geen moeite mee en andere weer wel.
Kan me best situaties voorstellen waarin het fijn zou zijn als mannen wat sterker zouden staan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kan me trouwens moeilijk situaties inbeelden waarin het goed zou zijn als de man die rechten wel zou hebben hoor. Daar niet van. Maar tis wel krom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |