SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Vaste CrewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De AanschuifgastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overige charactersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaste onderdelen:
Het programma kent een aantal terugkerende onderdelen:Gillette Pro Klassement (Spelers/Elftal van de Week)
Overzicht van gespeelde wedstrijden in de Jupiler League
Financiële uitleg door Mattijs Manders (Graydon)
Muzikale bijdrage van Danny Vera
Vragen stellen?
Een vraag stellen aan Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp of de gast van de avond kan hier.
Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de site van RTL Voetbal (tabblad 'Gemist'). Hiervoor is Silverlight vereist. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.
SigaarSnor
Daarnaast kun je terecht op de weblog van SigaarSnor. Daar vind je filmpjes van de grappigste momenten en meest opmerkelijke uispraken, compilaties van de uitzendingen en allerlei overig nieuws rondom het programma en de hoofdrolspelers:http://sigaarsnor.blogspot.com/ ~ (RSS-feed) (Nieuwsbrief) (Twitter) (YouTube)
BingokaartenJohan Derksen
Wilfred Genee
René van der Gijp
Fantopics:
Johan, René en Wilfred hebben allen een eigen fantopic op het FOK!forum:Johan Derksen #20 Altijd in de spotlights.
René van der Gijp #2 nu ook als analist
Wilfred Genee fantopic
Televizierring
Op vrijdag 21 oktober 2011 heeft Voetbal International de gouden televizier-ring gewonnen. De overige deelnemers waren 'Wie is de Mol' en 'The voice of Holland'. VI heeft echter overtuigend gewonnen met 37% van de stemmen.![]()
![]()
Voorgaande topics:
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 #18 #19 #20 #21 #22 #23 #24 #25 #26 #27 #28 #29 #30 #31 #32 #33 #34 #35 #36 #37 #38 #39 #40 #41 #42 #43 #44 #45 #46 #47 #48 #49 #50 #51 #52 #53 #54 #55 #56 #57 #58 #59 #60 #61 #62 #63 #64 #65 #66 #67 #68 #69 #70 #71 #72 #73 #74 #75 #76 #77 #78 #79 #80 #81 #82 #83 #84 #85 #86 ~ VI Oranje: #1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 #18 #19 #20 #21 #22 #23 #24 #25 #26 #27 #28 #29 #30 #31 #32 #33 #34 #35 #36 #37 #38 #39 #40 #41 #42 #43 #44 ~ #87 #88 #89 #90 #91 #92 #93 #94 #95 #96 #97 #98 #99 #100 #101 #102 #103 #104 #105 #106 #107 #108 #109 #110 #111 #112 #113 #114 #115 #116 #117 #118 #119 #120 #121 #122 #123 #124 #125 #126 #127 #128 #129 #130 #131 #132 #133 #134 #135 #136 #137 #138 #139 #140 #141 #142 #143 #144 #145 #146 #147 #148 #149 #150 #151 #152 #300
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). Laatste update: Rickazio
Nieuw topic aanmaken? Klik hier voor de juiste openingspost!
Overige top-gifs (open .gif apart voor grotere versie)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:10 schreef Kwaliteit het volgende:
De hele avond verheug ik me al op VI, komt het niet
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
'Stel dat u in mijn schoenen stond, welke vraag zou u dan aan u stellen?'
wat een mindfuckvragen van die Hagenees![]()
Gisteren werd btw Boskamp nagedaan op CANVAS in een cabaret programma waarvan ik de naam even kwijt ben. Door een belg. Maar het was FANTASTISCH en super lachen! Ik zal het fragment eens opzoeken... heerlijke tv!![]()
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:12 schreef Kwaliteit het volgende:
Gisteren werd btw Boskamp nagedaan op CANVAS in een cabaret programma waarvan ik de naam even kwijt ben. Door een belg. Maar het was FANTASTISCH en super lachen! Ik zal het fragment eens opzoeken... heerlijke tv!![]()
Over die kutscheet?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:28 schreef Jivis het volgende:
Die grap van Johan over de moeders in Afrika kon echt niet.
![]()
Wat is er met de OP?Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Dat is om mobiele users te pleasen, die mensen met de petjes en de paardenstaarten die in cafe's zitten te FOK!en.![]()
Ik moet zeggen dat de overheid bijzonder weinig doet voor mensen met petjes en paardestaarten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:36 schreef DrDentz het volgende:
Dat is om mobiele users te pleasen, die mensen met de petjes en de paardenstaarten die in cafe's zitten te FOK!en.Look behind you! It's your ass!![]()
Die limbo heeft 'm verneukt zodat die met z'n mobiel hier kan trollenquote:♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Wilfred.
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Wanneer gaan ze nou beginnen over Esteban?Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Waarom zouden ze?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:41 schreef Paul het volgende:
Vraag me wel af of ze het nog over FC Utreg gaan hebben♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Beetje raar dat ze daar zo snel overheen praatten idd.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vraag me toch af wat nou die afkickverschijnselen zijn.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Het is er niet voor slimbo, betrapt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Afkickverschijnselen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:56 schreef HenkieVdV het volgende:
Wat is er grappig aan om te doen alsof er VI is?
★★★![]()
Geen idee, maar ik vind deze denkbeeldige uitzending alsnog beter dan Studio Voetbal.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:56 schreef HenkieVdV het volgende:
Wat is er grappig aan om te doen alsof er VI is?![]()
bron?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
Emile denkt dat Feyenoord nog Champions League kan halen![]()
♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
waarom krijg ik nieuws over Twente daarbij?quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.sport1.nl/nieu(...)ns-league-haalt.html
Stuur je vraag naar http://www.vi.nl/VI-TV-1.htmquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:03 schreef Rickazio het volgende:
[..]
waarom krijg ik nieuws over Twente daarbij?![]()
Wie kijkt er nou naar TVOH?Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Professor meester doctorandus, komt hier beschadigd uit![]()
Juffer met hoge hakjes, achter het aanrecht![]()
Daar gaan we weer
Wie dit leest is gek![]()
180!Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Die teksten die Gert-Jan Verbeek, de niet meer vriendelijke hork eruit kraamde toen hij inbelde, gingen toch echt te ver. Wel baas dat Johan hem op zijn nummer zette.![]()
Jammer dat er geen camera,s bij warenquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:07 schreef Specularium het volgende:
Wel netjes dat die bardame eindelijk een keer dr tieten liet zien.![]()
![]()
nvm ik f41lquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:49 schreef zerokil het volgende:
http://www.sport1.nl/nieuws/28333-Ajax-Faillet-VerklaartSo confused when you're lost in the groove![]()
http://www.sport1.nl/19-jarige-ajacied-vermoord-cruijff.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
![]()
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Ik schijt op The Voicequote:.
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Heb nog nooit in mijn leven zoveel gezappt op TV als gisterenavondquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:10 schreef Kwaliteit het volgende:
De hele avond verheug ik me al op VI, komt het niet![]()
![]()
Verhoeff: Zal ik Ruud ook een vraag stellen? Anders zit hij er ook maar voor niks bij.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:44 schreef Xaobotnik het volgende:
Fc Rijnmond nu, incl. Derksen en Van Hanegem... Voor de geleidelijke afkick...
Derksen: Moet dat? Nou, kort dan.![]()
http://www.rijnmond.nl/rijnmond-gemist/23-12-2011![]()
Ga nou niet moeilijk doen. Maar ze lijken wel heel erg op elkaar.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:42 schreef Symer het volgende:
Strootman van Os?
Dacht altijd dat Strootman z'n achternaam was
★★★![]()
Moet je even wachten op pberends, die zit nu de herhaling van VOH te kijken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Is de MP4 al online? Ik verveel me.![]()
Welke zender?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:45 schreef Symer het volgende:
Dat is een persiflage idd, maar die ik zoek is FANTASTISCH en super lachen!Fuck today, it's tomorrow.![]()
Pauw: Het is vandaag maandag, maandag 9 januari, en dat is de dag waarop zowel Koningin Beatrix als Johan Derksen bij ons aanschuiven.
Witteman: Goedenavond dames en heren, goedenavond. We hebben vandaag twee bijzondere gasten en wel Hare Majesteit, de Koningin der Nederlanden Beatrix van Oranje en hoofdredacteur van Voetbal International Johan Derksen. Majesteit, om met u te beginnen, wat heeft u doen besluiten om deel te nemen aan dit live uitgezonden discussieprogramma?
Beatrix: Geachte heer Witteman, uw verzoek tot deelname wilde ik niet in de wind-
Derksen: Ik vind dit toch wat overdreven hoor, kijk ik heb niets tegen de koningin, ik vind Beatrix een prima vrouw, maar we moeten niet doen alsof zij het allemaal uitgevonden heeft, alsof het land zonder haar niet verder kan. Jullie kruipen nog net niet uit eerbied over de grond voor deze mevrouw. Ze acteert een rol van koningin maar ik denk steeds: hoe zou die vrouw nu echt zijn?
Beatrix: Helaas moet ik constateren dat de heer Darksen een foutieve weergave geeft van de warkelijkheid.
Derksen: Dan bent u bijzonder slecht ingevoerd want ik heb ook mijn bronnen. Maar ik heb ook niets met uw incestueuze clan hoor, dan denk ik: waarom is dat nodig, die hele poppenkast? En als er getrouwd moet worden worden er louter tweederangs buitenlanders met een dubieus verleden aangetrokken, want daar komt een boerenlul uit de Betuwe niet voor in aanmerking hoor.
Witteman: Maar Johan, denk je niet dat het koningshuis ook een hele belangrijke bindende factor is in de samenleving?
Derksen: Dat valt wel mee hoor, als het Nederlands elftal in de finale staat van een groot toernooi dan lopen christenen, moslims, joden en homo's ook de polonaise, daar hebben we dat koningshuis niet voor nodig. Ik heb ook niets tegen Willem-Alexander, het lijkt me een prima man, maar zou er niet een jongen uit de regio gehaald kunnen worden met de juiste diploma's die dat watermanagement een beetje kan uitvoeren? Moet daar nou zo'n overbetaalde hansworst van het koninklijk huis voor aangetrokken worden?
Pauw: Misschien is het ook wel wat de mensen graag willen Johan, een koningshuis.
Derksen: Maar zolang bijstandsmoeders niet rond kunnen komen en moeten eten van de voedselbank vind ik niet dat er miljoenen naar dat koningshuis moeten gaan. Die juffrouw uit Argentinië, daar heb ik niets tegen, maar die vader is natuurlijk een van de grootste schurken van Zuid-Amerika, en die wordt met alle egards binnengehaald en behandeld alsof het onze lieve Heere zelf is. Die mensen kosten een vermogen, daar krijgt een paard de hik van. Dat hele theatrale gedoe met die koets, ik heb er niets mee.![]()
Details.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:37 schreef DrDentz het volgende:
Witteman: Goedenavond dames en heren, goedenavond.![]()
quote:quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:12 schreef Kwaliteit het volgende:
Geweeeellldiiiiggggquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:37 schreef DrDentz het volgende:
Pauw: Het is vandaag maandag, maandag 9 januari, en dat is de dag waarop zowel Koningin Beatrix als Johan Derksen bij ons aanschuiven.
Witteman: Goedenavond dames en heren, goedenavond. We hebben vandaag twee bijzondere gasten en wel Hare Majesteit, de Koningin der Nederlanden Beatrix van Oranje en hoofdredacteur van Voetbal International Johan Derksen. Majesteit, om met u te beginnen, wat heeft u doen besluiten om deel te nemen aan dit live uitgezonden discussieprogramma?
Beatrix: Geachte heer Witteman, uw verzoek tot deelname wilde ik niet in de wind-
Derksen: Ik vind dit toch wat overdreven hoor, kijk ik heb niets tegen de koningin, ik vind Beatrix een prima vrouw, maar we moeten niet doen alsof zij het allemaal uitgevonden heeft, alsof het land zonder haar niet verder kan. Jullie kruipen nog net niet uit eerbied over de grond voor deze mevrouw. Ze acteert een rol van koningin maar ik denk steeds: hoe zou die vrouw nu echt zijn?
Beatrix: Helaas moet ik constateren dat de heer Darksen een foutieve weergave geeft van de warkelijkheid.
Derksen: Dan bent u bijzonder slecht ingevoerd want ik heb ook mijn bronnen. Maar ik heb ook niets met uw incestueuze clan hoor, dan denk ik: waarom is dat nodig, die hele poppenkast? En als er getrouwd moet worden worden er louter tweederangs buitenlanders met een dubieus verleden aangetrokken, want daar komt een boerenlul uit de Betuwe niet voor in aanmerking hoor.
Witteman: Maar Johan, denk je niet dat het koningshuis ook een hele belangrijke bindende factor is in de samenleving?
Derksen: Dat valt wel mee hoor, als het Nederlands elftal in de finale staat van een groot toernooi dan lopen christenen, moslims, joden en homo's ook de polonaise, daar hebben we dat koningshuis niet voor nodig. Ik heb ook niets tegen Willem-Alexander, het lijkt me een prima man, maar zou er niet een jongen uit de regio gehaald kunnen worden met de juiste diploma's die dat watermanagement een beetje kan uitvoeren? Moet daar nou zo'n overbetaalde hansworst van het koninklijk huis voor aangetrokken worden?
Pauw: Misschien is het ook wel wat de mensen graag willen Johan, een koningshuis.
Derksen: Maar zolang bijstandsmoeders niet rond kunnen komen en moeten eten van de voedselbank vind ik niet dat er miljoenen naar dat koningshuis moeten gaan. Die juffrouw uit Argentinië, daar heb ik niets tegen, maar die vader is natuurlijk een van de grootste schurken van Zuid-Amerika, en die wordt met alle egards binnengehaald en behandeld alsof het onze lieve Heere zelf is. Die mensen kosten een vermogen, daar krijgt een paard de hik van. Dat hele theatrale gedoe met die koets, ik heb er niets mee.Je bent Nassau vergeten maar voor de rest.. Echt heb de stemmen ook gelijk in mijn hoofd
AFC AJAX![]()
DrDentz = VI-baasquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:37 schreef DrDentz het volgende:
Derksen: Maar zolang bijstandsmoeders niet rond kunnen komen en moeten eten van de voedselbank vind ik niet dat er miljoenen naar dat koningshuis moeten gaan. Die juffrouw uit Argentinië, daar heb ik niets tegen, maar die vader is natuurlijk een van de grootste schurken van Zuid-Amerika, en die wordt met alle egards binnengehaald en behandeld alsof het onze lieve Heere zelf is. Die mensen kosten een vermogen, daar krijgt een paard de hik van. Dat hele theatrale gedoe met die koets, ik heb er niets mee.![]()
![]()
DrDentz is sowieso een baas.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
@KoertWesterman
Koert Westerman
Opstelling Kerst-11tal: Metgod;Stam, Lampi, Kerstens, Ball;Di Maria, Kruys, Engelaar, Straal;Jozefzoon, Denneboom. Kezman net niet in basis.
Koertje blijft goed hoor!![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
@KoertWesterman
Koert Westerman
Opstelling Kerst-11tal: Metgod;Stam, Lampi, Kerstens, Ball;Di Maria, Kruys, Engelaar, Straal;Jozefzoon, Denneboom. Kezman net niet in basis.
![]()
![]()
![]()
Koert is de Wijze uit het Oosten als het gaat om foute woordgrappen waar stiekem toch erg hard om gelachen kan worden.Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?![]()
@KoertWesterman
Koert Westerman
![]()
Goeie Dentz!Ik denk trouwens wel dat Johan in die laatste alinea het feit dat bepaalde mensen in verzorgingstehuizen slechts één keer per week worden gedoucht ter sprake zou hebben gebracht.
Ik zou hem wel een keer als gast redacteur van een Royalty blad willen zien, Knipping en van Duren kunnen dan onderzoeksjournalistiek doen in Mozambique, Argentinië of in Lech.Die had hij laatst ook al bij de betweters genoemdquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
@KoertWesterman
Koert Westerman
Koertje blijft goed hoor!Maar de coach (Herder) liet om onnavolgbare redenen Jesus Navas op de bank.
![]()
Geweldig mooi interview met Johan Boskamp in VI.
Misschien is het een idee voor RTL 7 om grote interviews te gaan maken met voetbaliconen. Gewoon iemand zoals bijvoorbeeld Johan Boskamp lekker een uur over zijn leven laten babbelen. Gewoon lekker eenvoudig, en niet zo glossy achtig als Life after Football.![]()
link?quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Die nieuwste NEM-commercial van Johan♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
@KoertWesterman
Koert Westerman
.
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Kutkerstquote:Op zondag 25 december 2011 00:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Jullie hebben het echt moeilijk he?![]()
![]()
Doet et niet.quote:Op zondag 25 december 2011 16:41 schreef michaeld het volgende:
Rene vanmiddag op Radio 1 http://soundcloud.com/gijpievi/interview-van-der-gijp#play![]()
Zwetend op de bank, geen hap door me strot gekregen.quote:Op zondag 25 december 2011 00:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Jullie hebben het echt moeilijk he?![]()
Stond de brug open?quote:Op zondag 25 december 2011 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zwetend op de bank, geen hap door me strot gekregen.![]()
Even luisterenquote:Op zondag 25 december 2011 16:41 schreef michaeld het volgende:
Rene vanmiddag op Radio 1 http://soundcloud.com/gijpievi/interview-van-der-gijp#play![]()
Over een week of drie is hij fit zegt ie, maar laten we er niets van verwachten.
[ Bericht 5% gewijzigd door ZuidGrens op 25-12-2011 20:05:04 ]![]()
Als hij komt leuk, maar ik hoop eigenlijk dat hij ook een wisselgast wordt. Dan kan je naar hem uitkijken, maar blijft hij wel leuk ipv dat je meelacht om zijn overdreven lach.quote:Op zondag 25 december 2011 19:58 schreef ZuidGrens het volgende:
Over een week of drie is hij fit zegt ie, maar laten we er niets van verwachten.![]()
Agree!quote:Op zondag 25 december 2011 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als hij komt leuk, maar ik hoop eigenlijk dat hij ook een wisselgast wordt. Dan kan je naar hem uitkijken, maar blijft hij wel leuk ipv dat je meelacht om zijn overdreven lach.![]()
Zo fijn om Gijpie weer even te horen, kerst is helemaal goed nu, whehe
Zalig kerstfeest aan de harde kern VI trouwens![]()
![]()
![]()
Niet aan de zachte kern?quote:Op zondag 25 december 2011 22:58 schreef Ties02 het volgende:
Zalig kerstfeest aan de harde kern VI trouwens![]()
Iedereen, fijne kerst
★★★![]()
Ja mensen, van der Gijp is kennelijk eindelijk genezen van het feit dat Jan Kooijman de Televizier ring won en niet hij.![]()
Waarom is Boskamp geen vaste gast ala derksen en gijp ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik hoop dat het na de winterstop gaat gebeuren.quote:Op zondag 25 december 2011 22:58 schreef Ties02 het volgende:
Zalig kerstfeest aan de harde kern VI trouwens
Fuck today, it's tomorrow.![]()
Hij werkt ook voor de Belgentv en steeds reizen vanuit zijn woonplaats Brussel kan hij niet opbrengenquote:Op maandag 26 december 2011 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom is Boskamp geen vaste gast ala derksen en gijp ?![]()
Volgens mij was hij op Radio Rijnmond verzoeknummertjes aan het draaien. Ik weet niet precies hoe laat dat is/was vandaag.quote:Op maandag 26 december 2011 17:27 schreef Evertjan het volgende:
zou JD nu ook gezellig met de familie aan het gourmetten zijn?![]()
Hij had nog een kortingbon voor Abrona.quote:Op maandag 26 december 2011 17:27 schreef Evertjan het volgende:
zou JD nu ook gezellig met de familie aan het gourmetten zijn?![]()
Jammer maar hij gaat rouleren met de kromme begrijp ik ? Dus altijd genee en derksen en dan op maandag boskamp op vrijdag de kromme ?quote:Op maandag 26 december 2011 15:37 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Hij werkt ook voor de Belgentv en steeds reizen vanuit zijn woonplaats Brussel kan hij niet opbrengenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dit jaar nietquote:Op zondag 25 december 2011 00:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Jullie hebben het echt moeilijk he?
AFC AJAX![]()
De Kromme is zo weer weg hoor. met troll Genee aan tafelquote:Op maandag 26 december 2011 17:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jammer maar hij gaat rouleren met de kromme begrijp ik ? Dus altijd genee en derksen en dan op maandag boskamp op vrijdag de kromme ?![]()
Hopelijk wel ja.quote:Op maandag 26 december 2011 18:11 schreef vincerusso het volgende:
[..]
De Kromme is zo weer weg hoor. met troll Genee aan tafel![]()
Ik hoop hetquote:Op maandag 26 december 2011 18:11 schreef vincerusso het volgende:
[..]
De Kromme is zo weer weg hoor. met troll Genee aan tafel![]()
Ach, ik moet het eerst zien hoor, dit is al zo'n 3 keer eerder gezegd en steeds werd het weer uitgesteld.Ik denk ook hoe meer aandacht er aan besteed wordt dat de kans steeds kleiner wordt dat Gijpie nog terug keertquote:Op maandag 26 december 2011 19:33 schreef xCore het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)_plant_comeback.html
![]()
![]()
![]()
Maar laten we het hopen
Snelle Egel![]()
Derksen moest laatst op TV Rijnmond toegeven dat zelfs hij moet buigen voor de voetbalkennis en inzicht vanquote:v. Hanegem
.
Als WvH z'n mond open doet moet iedereen stil zijn, kladblokje pakken en aantekeningen maken.![]()
Hij heeft het misschien wel in zich, maar op tv laat hij het iig de laatste jaren niet meer blijken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:19 schreef Symer het volgende:
[..]
Derksen moest laatst op TV Rijnmond toegeven dat zelfs hij moet buigen voor de voetbalkennis en inzicht vanv. Hanegem
.
Als WvH z'n mond open doet moet iedereen stil zijn, kladblokje pakken en aantekeningen maken.
Genee: "Wat vond je van de wedstrijd Willem?"
Willem: "Wat maakt mij dat nou uit!?"
Genee: "Vind je hem een goede trainer?"
Willem: "Hoe moet ik dat nu weten??"
Ja, wordt weer leuk![]()
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Ligt aan Genee. Bij elke andere interviewer steekt Willem wel gewoon een normaal verhaal af.
Genee begint altijd met de vraag of Willem wel iets gekeken heeft met een veelzeggend ondertoontje en terwijl Genee z'n lach bijna niet kan inhouden. Als Genee normaal doet is er niks aan de hand.![]()
Maakt niet uit hansie > krommequote:Op dinsdag 27 december 2011 11:04 schreef Symer het volgende:
Ligt aan Genee. Bij elke andere interviewer steekt Willem wel gewoon een normaal verhaal af.
Genee begint altijd met de vraag of Willem wel iets gekeken heeft met een veelzeggend ondertoontje en terwijl Genee z'n lach bijna niet kan inhouden. Als Genee normaal doet is er niks aan de hand.I want to bla bla bla![]()
Genee stelt vragen in het belang van de kijker. Mensen als Boskamp en WVH zijn te dom om te beseffen dat ze tegen 500.000 mensen praten en niet alleen tegen Genee. Genee beseft dat wel en stelt daarom vragen die soms irritant lijken, maar dat doet hij alleen zodat het voor de kijkers ook goed te volgen is.quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:04 schreef Symer het volgende:
Genee begint altijd met de vraag of Willem wel iets gekeken heeft met een veelzeggend ondertoontje en terwijl Genee z'n lach bijna niet kan inhouden. Als Genee normaal doet is er niks aan de hand.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Idd. Compleet geen zin in. Vond de vorige uitzending met hem ook een dikke flop en dat lag niet aan genee, gijp of johan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hij heeft het misschien wel in zich, maar op tv laat hij het iig de laatste jaren niet meer blijken.
Willem: "Hoe moet ik dat nu weten??"
Ja, wordt weer leuk
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Ik heb vanochtend toch maar even het VI kerstnummer gekocht, en ik vond vooral het verhaal met Boskamp schitterend!![]()
![]()
Van mij mag die Van Hanegem thuis blijven. Heb me de vorige keer flink aan hem zitten irriteren. Wat een vervelende vent. Doe mij maar Gijp (duh!), Boskamp, Hansie of Erik Dijkstra!![]()
Mijn lijstje van favoriete gasten-combi's:quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:54 schreef Aikara het volgende:
Van mij mag die Van Hanegem thuis blijven. Heb me de vorige keer flink aan hem zitten irriteren. Wat een vervelende vent. Doe mij maar Gijp (duh!), Boskamp, Hansie of Erik Dijkstra!
Boskamp/Gijp
Boskamp/Schelveccio
Gijp/Hansie
Die jakhals hoeft van mij echt niet, zou wel een aardig bedragje willen betalen om Hugo Borst te zien aanschuiven.
Niemand meer als vaste gast, maar om de ene week (ook Gijp).BFF met GGMM![]()
Hugo Borst zou ook geniaal zijn inderdaad, denk dat hij weer wat kan opleven met Derksen/Genee aan zijn zijde in tegenstelling tot Studio Aj...uh Voetbal.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn lijstje van favoriete gasten-combi's:
Boskamp/Gijp
Boskamp/Schelveccio
Gijp/Hansie
Die jakhals hoeft van mij echt niet, zou wel een aardig bedragje willen betalen om Hugo Borst te zien aanschuiven.
Niemand meer als vaste gast, maar om de ene week (ook Gijp).
Ik vond die Erik toch altijd goed te pruimen. Had goede argumenten en durfde ook gewoon eens flink tegen Derksen in te gaan.
En Theo Maassen is natuurlijk ook gewoon een koning!![]()
Jan Smitquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn lijstje van favoriete gasten-combi's:
Boskamp/Gijp
Boskamp/Schelveccio
Gijp/Hansie
Niemand meer als vaste gast, maar om de ene week (ook Gijp).
![]()
![]()
Mooie momenten zijn dat.quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Willem: "Hoe moet ik dat nu weten??"![]()
![]()
Volgens mij niet.. Boskamp zit er pas sinds het laatste jaar en in al die tijd is Willem maar een keer te gast geweest..![]()
Lijkt me ook een leuke combi, misschien dat Boskamp Willem wat kan ontdooien.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:58 schreef DrDentz het volgende:
Volgens mij niet.. Boskamp zit er pas sinds het laatste jaar en in al die tijd is Willem maar een keer te gast geweest..
Ik verheug me nu al op mogelijke anekdotes van die 2.
BFF met GGMM![]()
Bossie - De Kromme - Schelveccio --> Feyenoord Internationalquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:06 schreef DrDentz het volgende:
Je hebt wel lef als je tussen Bossie en De Kromme plaatsneemt en zegt dat Feyenoord een kutclub is
BFF met GGMM![]()
Waardeloze gozer joh.. juicht voor Spartaquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bossie - De Kromme - Schelveccio --> Feyenoord International![]()
Het is bijna net een slechte gangsterfilm: De Kromme, Gijp, De Snor, we missen nog 'die lange'...quote:BFF met GGMM![]()
De Föhnquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is bijna net een slechte gangsterfilm: De Kromme, Gijp, De Snor, we missen nog 'die lange'...![]()
Sparta is schattig, beetje zoals een klein broertje met een afwijking.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waardeloze gozer joh.. juicht voor SpartaBFF met GGMM![]()
Je vergeet De Witte (Boskamp)...quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is bijna net een slechte gangsterfilm: De Kromme, Gijp, De Snor, we missen nog 'die lange'...![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:54 schreef Aikara het volgende:
Van mij mag die Van Hanegem thuis blijven. Heb me de vorige keer flink aan hem zitten irriteren. Wat een vervelende vent. Doe mij maar Gijp (duh!), Boskamp, Hansie of Erik Dijkstra!Paardelul !!!![]()
Ik zei het toch jongen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb vanochtend toch maar even het VI kerstnummer gekocht, en ik vond vooral het verhaal met Boskamp schitterend!![]()
Scannen die handel! Voor eeuwige roem!Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
bronquote:René van der Gijp wil in januari terug op televisie
Geplaatst op Mon 26 Dec 2011 om 13:05
René van der Gijp verwacht in januari fit genoeg te zijn om terug te keren in de talkshow Voetbal International op RTL 7. “Op de eerste uitzending van het nieuwe jaar hoop ik er wel weer bij te zijn. Dat is op 16 januari“, zei hij zondag in MAX’ De Perstribune op Radio 1. Van der Gijp laat zijn burn-out achter zich. “Ik voel me nu weer prima. Het lukt wel. We gaan een leuk jaar tegemoet, met het EK. We hebben geweldige Champions League wedstrijden en zelfs de Europa League wordt mooi.“
De voetbalanalist kijkt met gemengde gevoelens terug op 2011. “Ik denk terug aan het feit dat het programmaatje de Gouden Televizier-Ring gewonnen heeft, dat we het goed gedaan hebben en dat ik aan het eind van het jaar een inzinking opgelopen heb. Nu ben ik er gelukkig weer enigszins bovenop aan het kruipen. Ik ben er wel van geschrokken dat ik zo ver kan zakken.”
Hij heeft wel een verklaring voor de inzinking. “De afgelopen 2,5 jaar is er het nodige met me gebeurd. Van een heel rustig leventje met drie lezings per week werd het overal één grote mediahype waar ik kwam. Overal waar ik kwam was radio en tv. Er kwam opeens wel heel veel op me af en misschien is dat wat te veel geweest.”
Stoppen met Voetbal International is voor hem niet aan de orde. “Dat programmaatje vind ik hartstikke leuk om te doen en ik kijk die wedstrijdjes toch.”
Of ben ik spuit 11![]()
![]()
Wat denk je zelf met een bericht van al meer dan een dag oud en hier allerlei VI Hooligans?quote:
Toch bedankt![]()
![]()
Dat spuit 11 kun je voorkomen door gewoon een topic even door te lezen. Het is een forum, je kunt gewoon teruglezen wat er gepost is. Zo kom je te weten wat mensen al weten en hoever we allen al geďnformeerd zijn. Het is een waanzinnig concept, zo'n forum. Die mogelijkheden bevat het!quote:![]()
Stemming op de VI site welke analist er van de buis moet:Hoop dat ze gaan luisteren. Als lesbo BB erbij zit kijk ik niet.quote:Wie moet van de buis verdwijnen?
Naam Aantal stemmen
Ronald Waterreus 1.815
Arno Vermeulen 1.410
Barbara Barend 1.403
Jack van Gelder 835
Tom van 't Hek 749
Hans Kraay junior 552
Frits Barend 534
Johan Derksen 421
Emile Schelvis 389
Sierd de Vos 384
Frank Snoeks 379
Wim Kieft 288
Humberto Tan 253
Jan Joost van Gangelen 231
Jan van Halst 218
Wilfried Genee 155
René van der Gijp 107
Kees Jansma 102
Anders 373![]()
Dit waren de favoriete analisten btw:quote:Wie is de beste voetbalanalist?
Naam Aantal Stemmen
René van der Gijp 2.781
Jan van Halst 2.634
Johan Derksen 1.071
Jan Boskamp 518
Marco van Basten 373
Bert van Marwijk 319
Aad de Mos 257
Jan Mulder 250
Youri Mulder 237
Willem van Hanegem 192
Wim Kieft 175
Ron Jans 156
Hans Kraay junior 132
Jan Everse 110
Edwin van der Sar 109
Arnold Bruggink 101
Mario Been 42
Marc van Hintum 29
Ruud Gullit 28
Anders 295![]()
Gek zeg, dat Van Halst blijkbaar echt duidelijk een favoriet is. Ik vind er zelf echt geen drol aan.![]()
Ja ik dus wel. Mag graag naar hem luisteren.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:30 schreef Stofje het volgende:
Gek zeg, dat Van Halst blijkbaar echt duidelijk een favoriet is. Ik vind er zelf echt geen drol aan.Noot noot.![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:23 schreef Mani89 het volgende:
Scannen die handel! Voor eeuwige roem!![]()
Jan van Halst zegt vaak zinnige dingen. Zou fijn zijn om hem erbij te hebben in VI.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:30 schreef Stofje het volgende:
Gek zeg, dat Van Halst blijkbaar echt duidelijk een favoriet is. Ik vind er zelf echt geen drol aan.![]()
Absoluut niet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:03 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Jan van Halst zegt vaak zinnige dingen. Zou fijn zijn om hem erbij te hebben in VI.![]()
![]()
Johan bij TV Rijnmond is niet te doen.. 1 vraag en dan gelijk precies hetzelfde riedeltje als bij vi.. doet me denken aan mn demente oma die elke ankedote precies op dezelfde manier vertelde.de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na![]()
En Jan Dirk Stouten lijkt op Zanger Rinus.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:10 schreef Suikeroom het volgende:
Johan bij TV Rijnmond is niet te doen.. 1 vraag en dan gelijk precies hetzelfde riedeltje als bij vi.. doet me denken aan mn demente oma die elke ankedote precies op dezelfde manier vertelde.
En daarbij een rasopportunist van de bovenste plank.![]()
Johan Derksen: Vrouw "beetje bozig" over geld dat ik met reclame verdiende
Mooi huwelijk hebben die twee toch.![]()
Dus daarom zit Derksen opeens zo in over bijstandsmoeder bij de voedselbank en bejaarden die niet douchen, dat heeft zijn wief er gewoon ingeslagen.![]()
Vrijdag 20 augustus 2010 was wel een prima uitzending (met veel koek)quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:44 schreef laucas het volgende:
Iemand die nog een classic uitzending weet? Bij voorkeur met Gijp & Boskamp![]()
De ring uitzending.
Bedankt voor de link naar het hele interview!quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:22 schreef Veerboot het volgende:
Johan Derksen: Vrouw "beetje bozig" over geld dat ik met reclame verdiende
Mooi huwelijk hebben die twee toch.
Voor iedereen: http://www.jamagazine.org/files/JA_magazine_jan_2012.pdf
Pagina 8 e.v.![]()
Van Halst is leuk voor de mensen die niet goed opletten of er niets van snappen.
Rene van der Gijp neemt alleen Barca en Real serieus.
Boskamp en Emile ownen.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Die aflevering dat Van Basten en Derksen een discussie hadden over tactiek zat Van Halst alleen maar Van Basten in z'n reet te kruipen. Volgens mij was dat ook de laatste keer dat hij er zat.![]()
Een vrolijke Gijp en een depressieve Borst zou ik wel 's aan tafel willen zien.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:11 schreef Aikara het volgende:
[..]
Hugo Borst zou ook geniaal zijn inderdaad, denk dat hij weer wat kan opleven met Derksen/Genee aan zijn zijde in tegenstelling tot Studio Aj...uh Voetbal.
Ik vond die Erik toch altijd goed te pruimen. Had goede argumenten en durfde ook gewoon eens flink tegen Derksen in te gaan.
En Theo Maassen is natuurlijk ook gewoon een koning!President Camacho
Hij was er ook bij VI Oranje.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:33 schreef DrDentz het volgende:
Die aflevering dat Van Basten en Derksen een discussie hadden over tactiek zat Van Halst alleen maar Van Basten in z'n reet te kruipen. Volgens mij was dat ook de laatste keer dat hij er zat.![]()
Een andere dan: Vrouw Johan Derksen boos over reclamequote:Op dinsdag 27 december 2011 22:42 schreef Specularium het volgende:
Kan nu al niet wachten op het FP-stukje.
Kan de vrouw van Derksen niet eens aanschuiven? Ik vermoed dat ze stiekem leuker is dan Barbara.President Camacho
Dat vindt Veerboot helemaal niet erg.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Goed stuk, het lijkt niet in het minst op het stukje op sigaarsnor.blogspot eerder in dit topic.President Camacho
Vooral in de nuancering "De vrouw van Johan Derksen bleek niet bepaald blij..." naar "De vrouw van Johan Derksen was boos ..." schuilt het werk van de ware meester.![]()
Niemand die erop let, behalve jij.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vooral in de nuancering "De vrouw van Johan Derksen bleek niet bepaald blij..." naar "De vrouw van Johan Derksen was boos ..." schuilt het werk van de ware meester.President Camacho
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Omdat niemand verder de FP bezoekt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Niemand die erop let, behalve jij.Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
Verstandig.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat niemand verder de FP bezoekt.President Camacho
Johan reageert hier. Hoe kon Jan van Halst boven hem eindigen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:16 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Dit waren de favoriete analisten btw:
Wie is de beste voetbalanalist?
Naam Aantal Stemmen
René van der Gijp 2.781
Jan van Halst 2.634
Johan Derksen 1.071
Jan Boskamp 518
Marco van Basten 373
Bert van Marwijk 319
Aad de Mos 257
Jan Mulder 250
Youri Mulder 237
Willem van Hanegem 192
Wim Kieft 175
Ron Jans 156
Hans Kraay junior 132
Jan Everse 110
Edwin van der Sar 109
Arnold Bruggink 101
Mario Been 42
Marc van Hintum 29
Ruud Gullit 28
Anders 295
http://www.vi.nl/Radio-it(...)Rene-te-eindigen.htm![]()
Hoe kan Gijpie bovenaan eindigen, die hoort ergens onderaan
Van Basten FTW sowieso
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Volgens Johan is Louis van Gaal de beste analist.
Waterreus hoort volgens hem overigens hoogstens thuis bij de lokale radio van Eindhoven.![]()
Zelfs dat is teveel gevraagd voor Waterreus. Deze gast zou geen analist moeten zijn, zelfs niet bij een lokale radio.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens Johan is Louis van Gaal de beste analist.
Waterreus hoort volgens hem overigens hoogstens thuis bij de lokale radio van Eindhoven.
Laat hem lekker als ballenjongen werken bij PSV.★★★![]()
Ik ben wel benieuwd hoeveel van Johans meninkjes van hemzelf zijn of overgenomen van zijn vrouw. Straks zitten we hier zonder dat we het weten het complete gedachtegoed van Isabelle te verheerlijken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Een andere dan: Vrouw Johan Derksen boos over reclame
Kan de vrouw van Derksen niet eens aanschuiven? Ik vermoed dat ze stiekem leuker is dan Barbara.![]()
Mannen die roken, of het nou tv-celebrities zijn of niet, moeten dat doen onder de afzuigkap.
Die mening zit al in ons gedachtegoed. Verspreid door Johan. Isabelle de Bron.
Of was dat nou de vorige vrouw? Of was dat de schoonfamilie? Feitelijke onjuistheden betreur ik altijd natuurlijk.
[ Bericht 25% gewijzigd door johannes_vermeer op 27-12-2011 23:59:29 (twijfel) ]![]()
''Volgend jaar is jouw doel nummer één worden.''
''NEEE, dat is mijn doel helemaal niet.''I want to bla bla bla![]()
De Televaag (met hun duur betaalde medewerkers) doet het nog eens dunnetjes over: http://www.telegraaf.nl/b(...)_Derksen_boos__.htmlquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Goed stuk, het lijkt niet in het minst op het stukje op sigaarsnor.blogspot eerder in dit topic.Wel frappant dat juist de Televaag het stuk over SP of GroenLinks stemmen er tussen uit heeft gehaaldquote:wo 28 dec 2011, 08:46 | lees voor
Mevrouw Derksen boos over reclame
AMSTERDAM - De vrouw van Johan Derksen vindt het onrechtvaardig dat haar man 50.000 op de gezamenlijke bankrekening heeft laten bijschrijven na het opnemen van zijn reclame voor de Nederlandse Energie Maatschappij.
Dat zegt de hoofdredacteur van Voetbal International in het nieuwe magazine Ja!, dat speciaal gemaakt is voor 'de onderklasse' zoals eenzame bejaarden, chronisch zieken, studenten en gehandicapten.
Derksen zegt dat zijn vrouw 'een beetje bozig' was over de reclame. Voordat hij zijn vrouw leerde kennen was ze bijstandsmoeder. "Ik ga 's ochtends om acht uur de deur uit en kom om twaalf uur weer terug en dan heb ik het geld verdiend waar een normaal mens twee jaar voor moet werken", aldus Derksen. "Dat vindt ze zo onrechtvaardig."
Aanbiedingen
Zijn vrouw let nog altijd op de kleintjes: "Nu het geld van alle kanten binnenkomt, knipt zij nog steeds alle aanbiedingen van C1000 uit de krant. Dan zeg ik: 'Laat toch zitten.' Maar dan zegt zij: 'Nee, het is twee halen, één betalen.' Dat krijg je er nooit meer uit."![]()
.
President Camacho
Ja, dat is nog erger, en waarschijnlijk krijgen die lui van de Telegraaf er nog dik voor betaald ook![]()
![]()
Die reacties op de sitequote:Op woensdag 28 december 2011 09:31 schreef pberends het volgende:
[..]
De Televaag (met hun duur betaalde medewerkers) doet het nog eens dunnetjes over: http://www.telegraaf.nl/b(...)_Derksen_boos__.html
[..]
Wel frappant dat juist de Televaag het stuk over SP of GroenLinks stemmen er tussen uit heeft gehaald![]()
.
![]()
![]()
Wel jammer van de kleine bronvermelding, hier klikt natuurlijk geen hond (en ook geen mens) op.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat vindt Veerboot helemaal niet erg.![]()
![]()
Ah joh, jij hebt het ook alleen maar van Ja!. En de Televaag doet uberhaupt niet eens aan bronvermeldingquote:Op woensdag 28 december 2011 11:26 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Wel jammer van de kleine bronvermelding, hier klikt natuurlijk geen hond (en ook geen mens) op..
President Camacho
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)als-De-Bijenkorf.htmquote:'Kenneth Perez heeft een ego zo groot als De Bijenkorf'
28/12/2011 12:13
Naast zijn optredens in het tv-programma Voetbal International is René van der Gijp ook te volgen in de printeditie van VI. Wekelijks ontmoeten verslaggever Michel van Egmond en de populaire voetbalanalyticus elkaar om onder het genot van een uitsmijter de wereld van het profvoetbal door te nemen. VI.nl brengt uit de meestal wonderlijke gesprekken een voorproefje. Deze keer over voetbalanalisten.
Analyseer jij als voetbalanalist nu ook de andere voetbalanalisten?
'Natuurlijk. Dat is het leukste. Kenneth Perez, die voor de verlenging van Twente-PSV nog even in beeld kwam in zijn driedelige Zara-kostuum en dan met een heel serieus gezicht, alsof hij zó van een crematie kwam, zei dat Matavz het nu toch čcht eens moest gaan laten zien.'
'Dat was ik trouwens met hem eens. Maar het mooie is: even later scoorde Matavz twee keer, besliste die wedstrijd en ging op de schouders het veld af. Ikzelf zou daar als analist enorm de humor van inzien.'
Maar Kenneth?
'Die niet! Maar dat komt omdat die jongen volgens mij een ego heeft zo groot als De Bijenkorf. Inclusief de parkeergarage. Die Perez verscheen na afloop van de wedstrijd ook in beeld met een gezicht alsof hij voor het Joegoslavië Tribunaal zat.'
'Hij wilde liever helemaal geen woord meer aan Matavz vuil maken. Terwijl ik denk: dat is nu eenmaal voetbal. Je kunt wel van alles beweren, maar de kans is groot dat het toch net even anders loopt. Geen ramp toch? Maar dat vind ik het leuke aan al die analisten, dat ze zichzelf met hun gepraat over voetbal ook zo ontzettend blootgeven.'
Hoe bedoel je?
'Neem Aad de Mos. Luister goed naar hem en je weet: Aad voelt zich erg onderschat. Anders zou hij op televisie niet de hele tijd willen laten blijken dat hij meer verstand van de materie heeft dan wij met z’n allen denken. Dat is toch leuk om te zien?'![]()
http://www.voetbalcentraa(...)ft-me-afgemaakt-listquote:Vleminckx: 'Vooral Johan Derksen heeft me afgemaakt'
28-12-11 | 14:29
Björn Vleminckx maakte afgelopen zomer de overstap van NEC naar Club Brugge, maar wist de hoge verwachtingen niet meteen waar te maken.
Club Brugge betaalde drie miljoen euro voor de topscorer van de Eredivisie, waardoor er heel wat verwacht werd van de Belg. "De verwachtingen waren zó hoog", blikt de spits terug in het AD. "Men leek te denken dat ik vijftig goals zou maken. Realisme is wel noodzakelijk."
Vleminckx kreeg ook in Nederland al de nodige kritiek te verduren. "Vooral Johan Derksen heeft me genoeg afgemaakt. Toch ben ik topscorer van de Eredivisie geworden. Ik hoop dat hij daardoor heeft geleerd niet zo snel met vooroordelen te komen. Iedereen kan beter worden."
"Geef mensen de tijd", aldus Vleminckx, die altijd tegen zijn imago zal moeten blijven vechten. "Het ettertje zal wel blijven. Al vind ik 'iemand met de drang om te winnen' een leukere benaming dan 'irritante speler'. Altijd probeer ik op een mooie, voetballende manier te winnen. Lukt dat niet, dan op een vuile wijze."
Die zit!President Camacho
http://www.parool.nl/paro(...)met-commercial.dhtmlquote:Op woensdag 28 december 2011 10:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, dat is nog erger, en waarschijnlijk krijgen die lui van de Telegraaf er nog dik voor betaald ookLaat Genee het maar niet horen.quote:Zo heeft ze moeite met het spotje dat de besnorde tv-presentator onlangs voor de Nederlandse Energiemaatschappij heeft opgenomen.President Camacho
Als ik hoofdredacteur van de Telegraaf of het Parool zou zijn, zou ik zo'n do-re-mi-fa-sol alweer een webpagina vol kutstukje niet accepteren.![]()
Mag de op eens een updateThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Journalisten krijgen een hongerloontje.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, dat is nog erger, en waarschijnlijk krijgen die lui van de Telegraaf er nog dik voor betaald ook![]()
Johan's leven is gewoon een soort Groundhog Day, iedere dag staat die man weer bij de kassa die hem vraagt wie er kampioen wordt.![]()
Nu insinueer je hopelijk niet dat Johan die anekdotes uit zijn duim zuigt?quote:Op woensdag 28 december 2011 19:54 schreef DrDentz het volgende:
Johan's leven is gewoon een soort Groundhog Day, iedere dag staat die man weer bij de kassa die hem vraagt wie er kampioen wordt.![]()
![]()
Ik heb de allerlaatste aflevering van dit seizoen niet gezien en heb vanavond een vreselijke verveel-avond. Is het de moeite?![]()
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)als-De-Bijenkorf.htmGijp heeft weer eens 100% gelijk.quote:Analyseer jij als voetbalanalist nu ook de andere voetbalanalisten?
'Natuurlijk. Dat is het leukste. Kenneth Perez, die voor de verlenging van Twente-PSV nog even in beeld kwam in zijn driedelige Zara-kostuum en dan met een heel serieus gezicht, alsof hij zó van een crematie kwam, zei dat Matavz het nu toch čcht eens moest gaan laten zien.'
'Dat was ik trouwens met hem eens. Maar het mooie is: even later scoorde Matavz twee keer, besliste die wedstrijd en ging op de schouders het veld af. Ikzelf zou daar als analist enorm de humor van inzien.'
Maar Kenneth?
'Die niet! Maar dat komt omdat die jongen volgens mij een ego heeft zo groot als De Bijenkorf. Inclusief de parkeergarage. Die Perez verscheen na afloop van de wedstrijd ook in beeld met een gezicht alsof hij voor het Joegoslavië Tribunaal zat.'
'Hij wilde liever helemaal geen woord meer aan Matavz vuil maken. Terwijl ik denk: dat is nu eenmaal voetbal. Je kunt wel van alles beweren, maar de kans is groot dat het toch net even anders loopt. Geen ramp toch? Maar dat vind ik het leuke aan al die analisten, dat ze zichzelf met hun gepraat over voetbal ook zo ontzettend blootgeven.'
Hoe bedoel je?
'Neem Aad de Mos. Luister goed naar hem en je weet: Aad voelt zich erg onderschat. Anders zou hij op televisie niet de hele tijd willen laten blijken dat hij meer verstand van de materie heeft dan wij met z’n allen denken. Dat is toch leuk om te zien?'
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Mwa... als hij zelf nou verder dan Barcelona of vergelijkingen met Barcelona zou komen. En waarom zou De Mos niet analyseren als je toch werkloos bent. De wedstrijd zou hij toch al kijken, maar het bespaard hem een hoop onzin in de rust. Want ik vind De Mos wel 1 zo niet de beste analist.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:30 schreef TC03 het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)als-De-Bijenkorf.htm
[..]
Gijp heeft weer eens 100% gelijk.
En het voorbeeld van Perez heb ik niet gezien, maar daar de humor van inzien en dat beschrijven is wat VI leuk maakt, maar is niet analyseren... Ik ga toch invoeren omdat ik anders voor niks een reactie heb getypt, maar waarom analyseer ik een stukje van Gijp?De verveling van het verplichte voetbal afkicken slaat wel heel hard in blijkbaar
![]()
![]()
Is voor een vreselijke verveel-avond altijd voldoende. Kan me het niet meer zo goed herinneren, maar was volgens mij met Boskamp en Schelvis ("een waardeloze gozer" volgens Boskamp).quote:Op woensdag 28 december 2011 20:29 schreef Stofje het volgende:
Ik heb de allerlaatste aflevering van dit seizoen niet gezien en heb vanavond een vreselijke verveel-avond. Is het de moeite?![]()
Goede analyse van een analyse van een analysequote:Op woensdag 28 december 2011 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa... als hij zelf nou verder dan Barcelona of vergelijkingen met Barcelona zou komen. En waarom zou De Mos niet analyseren als je toch werkloos bent. De wedstrijd zou hij toch al kijken, maar het bespaard hem een hoop onzin in de rust. Want ik vind De Mos wel 1 zo niet de beste analist.
En het voorbeeld van Perez heb ik niet gezien, maar daar de humor van inzien en dat beschrijven is wat VI leuk maakt, maar is niet analyseren... Ik ga toch invoeren omdat ik anders voor niks een reactie heb getypt, maar waarom analyseer ik een stukje van Gijp?De verveling van het verplichte voetbal afkicken slaat wel heel hard in blijkbaar
![]()
• Je betoog komt wat traag op gang.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa... als hij zelf nou verder dan Barcelona of vergelijkingen met Barcelona zou komen. En waarom zou De Mos niet analyseren als je toch werkloos bent. De wedstrijd zou hij toch al kijken, maar het bespaard hem een hoop onzin in de rust. Want ik vind De Mos wel 1 zo niet de beste analist.
• Punt over Aad de Mos wordt slechts ondersteund door een mening, en voor de rest een matige argumentatie.
• Perez niet gezien -> zwaktebod.
• Geen conclusie, maar een stuk waarin je jezelf onderuit haalt. Als je zelf al twijfelt over de eigenwaarde van je tekst, wat moet de lezer daar wel niet van denken?
Kortom: voor verbetering vatbaar.
Of vind je mij nu een pedant Kockelmeijertje?Dit was daar de analyse van.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:45 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Goede analyse van een analyse van een analyse![]()
Nee ik stem geheel met je punten in, sterker nog tot mijn grote spijt was ikzelf ook tot deze conclusie gekomen. Helaas doet verveling en het afkicken van iets wat je dierbaar is vreemde dingen met een mens zijn hoofd, en was deze post het resultaat van een zwak moment in deze barre donkere tijden.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
• Je betoog komt wat traag op gang.
• Punt over Aad de Mos wordt slechts ondersteund door een mening, en voor de rest een matige argumentatie.
• Perez niet gezien -> zwaktebod.
• Geen conclusie, maar een stuk waarin je jezelf onderuit haalt. Als je zelf al twijfelt over de eigenwaarde van je tekst, wat moet de lezer daar wel niet van denken?
Kortom: voor verbetering vatbaar.
Of vind je mij nu een pedant Kockelmeijertje?
[..]
Dit was daar de analyse van.![]()
ik ben al 2 uur video's aan bekijken op Youtube van VI hebben jullie dat ook? Je blijft maar klikken en ineens ben je 2 uur verder![]()
![]()
Afkickverschijnselen, ik heb ze gelukkig niet.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:15 schreef Evertjan het volgende:
ik ben al 2 uur video's aan bekijken op Youtube van VI hebben jullie dat ook? Je blijft maar klikken en ineens ben je 2 uur verder
Ik heb een paar dagen geleden een uitzending bekeken van 3/4 jaar terug, mooi om te zien. Toen was het nog TV ring onwaardig
★★★![]()
Dat heb ik inderdaad wel eens jaquote:Op donderdag 29 december 2011 00:15 schreef Evertjan het volgende:
ik ben al 2 uur video's aan bekijken op Youtube van VI hebben jullie dat ook? Je blijft maar klikken en ineens ben je 2 uur verder
Vandaag niet, is een beetje offtopic, maar ik heb gekeken naar Top Gear in India op de BBC, was erg leuk![]()
![]()
Herkenbaarquote:Op donderdag 29 december 2011 00:15 schreef Evertjan het volgende:
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)-kan-van-de-buis.htm
Wie moet van de buis verdwijnen?
Naam Aantal stemmen
Ronald Waterreus 1.815
Arno Vermeulen 1.410
Barbara Barend 1.403
Jack van Gelder 835
Tom van 't Hek 749
Hans Kraay junior 552
Frits Barend 534
Johan Derksen 421
Emile Schelvis 389
Sierd de Vos 384
Frank Snoeks 379
Wim Kieft 288
Humberto Tan 253
Jan Joost van Gangelen 231
Jan van Halst 218
Wilfried Genee 155
René van der Gijp 107
Kees Jansma 102
Anders 373
Arme Wilfred, zelfs bij VI kennen ze zijn naam niet![]()
![]()
Vorig jaar stond Derksen in beide verkiezingen in de top 2 dacht ik mij te herinneren. Dus het is al met al geen goed jaar voor hem geweest![]()
![]()
Bij de beste analist kon je niet eens voor Schelvis kiezen, maar bij wie er van de buis moet verdwijnen wel.Blijkbaar niet populair bij de mensen van VI.
![]()
welke rivieren? Er gaat niets boven Groningen en vond t meesterlijkquote:Op donderdag 29 december 2011 15:46 schreef DrDentz het volgende:
Arme Waterreus, zijn opmerking over Ajax is vast niet goed gevallen boven de rivieren
Hier in Utrecht gaven we Waterreus ook een staande ovatie voor zijn uitspraakquote:Op donderdag 29 december 2011 22:25 schreef Rickazio het volgende:
[..]
welke rivieren? Er gaat niets boven Groningen en vond t meesterlijk![]()
![]()
Niet.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:50 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Hier in Utrecht gaven we Waterreus ook een staande ovatie voor zijn uitspraakI want to bla bla bla![]()
John de Mol hoeven ze ook niet meer uit te nodigen. Die kwijlebal vergeet dat The Voice ook die avond werd uitgezonden (met 3 miljoen kijkers wel te verstaan)quote:De Mol: Televizier-Ring moet anders
John de Mol wil een andere opzet van de Gouden Televizier-Ring. Dit zegt de mediatycoon in een interview met de VARAgids.
"Laten we even reëel doen. De Ring is een leuke prijs, maar het blijft gewoon een sms-wedstrijd. Je kunt echt niet zeggen dat het de prijs van het publiek is. Ik ben het met Bert van der Veer eens dat het systeem moet worden veranderd", aldus De Mol.
De tv-maker greep met zijn creatie The Voice of Holland nipt naast de prestigieuze prijs. Die ging in oktober naar de RTL 7-talkshow Voetbal International (VI). De Mol zegt het maar oneerlijk te vinden dat VI, met 700.000 kijkers, op dat moment live uitzond. The Voice of Holland zond op dat moment ook uit, maar had slechts 3 miljoen kijkers om mensen op te roepen te stemmen op het programma.
"VI zond die avond live uit, hun harde kern werd opgeroepen om vooral veel te sms'en. Ik geloof dat ik de enige was die moest lachen toen ze wonnen. Ook omdat ik enigszins bevriend ben met Wilfred Genee en Johan Derksen", aldus De Mol..
[ Bericht 2% gewijzigd door pberends op 30-12-2011 15:36:51 ]President Camacho
Een enthousiaste Genee die ertoe oproept is natuurlijk wel iets beinvloedbaarder dan een SMS balk onder in beeld, maar hij moet inderdaad niet zeiken.![]()
Het is allemaal de schuld van de harde kernquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:21 schreef pberends het volgende:
[..]
John de Mol hoeven ze ook niet meer uit te nodigen. Die kwijlebal vergeet dat The Voice ook die avond werd uitgezonden (met 3 miljoen kijkers wel te verstaan).
slappe zak die de mol![]()
Die mensen van mediacourant zijn ook echt prutsers, dit zijn allemaal uitspraken uit de vara gids van twee weken geleden, en dan komen zij er nu mee. Op 21 december stond dit al op sigaarsnor.![]()
Ik heb deze uitspraak gemist, wat heeft hij gezegd?quote:Op donderdag 29 december 2011 22:50 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Hier in Utrecht gaven we Waterreus ook een staande ovatie voor zijn uitspraakBFF met GGMM![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb deze uitspraak gemist, wat heeft hij gezegd?![]()
Oef, Waterreus heeft geluk dat Wesley nu even stadsvijand nummer 1 is in Amsterdam...quote:BFF met GGMM![]()
Nee hoor die man wordt niet serieus genomen, sterker nog dat hele programma niet. Als PSV'er zou ik me er denk ik meer aan storen dat zo'n figuur none stop in de naam van PSV spreektquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oef, Waterreus heeft geluk dat Wesley nu even stadsvijand nummer 1 is in Amsterdam...![]()
![]()
13 januari tochquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wanneer is eigenlijk de compilatie van het afgelopen seizoen van VI?
![]()
Ok, hetzelfde gevoel van plaatsvervangende schaamte als ik Gerard Cox weer eens hoorde praten...quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor die man wordt niet serieus genomen, sterker nog dat hele programma niet. Als PSV'er zou ik me er denk ik meer aan storen dat zo'n figuur none stop in de naam van PSV spreektBFF met GGMM![]()
Ik ben dus niet de enige?quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, hetzelfde gevoel van plaatsvervangende schaamte als ik Gerard Cox weer eens hoorde praten...
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."![]()
Ik kon zijn uitspraken op tv en in de Feyenoordkrant met de beste wil van de wereld niet goedpraten.quote:BFF met GGMM![]()
twitter:Tuijl051261 twitterde op vrijdag 30-12-2011 om 19:33:50#Freek de #Jonge schijnt #Derksen op de korrel te nemen in zijn conference. 1 Wat een eer voor #VITV 2 Daar hebben we nog lang plezier van. reageer retweet
![]()
Johan is natuurlijk al eerder op de korrel genomen in een oudejaarsconference.quote:In zijn Oudejaarsconference, die gisteren (31 december 2010) werd uitgezonden op SBS6, maakte Guido Weijers ook enkele opmerkingen over Johan Derksen. Zo zei hij onder meer: "Altijd als ik Johan Derksen zie, dan denk ik: ik moet de planten nog water geven." Opvallend is overigens dat een quote van deze grap al op 14 oktober 2009 (!) als reactie onder deze blog op SigaarSnor.blogspot.com werd geplaatst. Het betrof een opmerking van comedian Pieter Jouke in het Veronica-programma CQC.![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:47 schreef Evertjan het volgende:
twitter:Tuijl051261 twitterde op vrijdag 30-12-2011 om 19:33:50#Freek de #Jonge schijnt #Derksen op de korrel te nemen in zijn conference. 1 Wat een eer voor #VITV 2 Daar hebben we nog lang plezier van. reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oef, Waterreus heeft geluk dat Wesley nu even stadsvijand nummer 1 is in Amsterdam...![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: