Zodra hij op Fok! komt gaat dat vanzelf.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:42 schreef remlof het volgende:
[..]
En wanneer heb jij je laatste hoogtepunt bereikt zonder zelf aan je knots te friemelen?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hint: barpersoneel, met name het mannelijke?
Ligt vrij laag naar ik meen. Studies als Rechten en Bedrijfskunde zijn wel heel populair, maar bij de technische studies is het zeer schaars.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Doen er echt zoveel allochtone jongeren een universitaire studie?
Dit zeg ik zonder te dollen trouwens, want ik ken er maar weinig, ja, als ze uit het land zelf komen en hier te gast zijn om even goedkoop een PhD-tje te scoren.
Hij moet niet zo mauwen, ik doe twee studies en heb een vriendin. Hij doet rechten en heeft papa en mama.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:45 schreef Voorschrift het volgende:
En @GS, geen idee, hij had het over maart ofzo?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hij moet niet zo mauwen, ik doe twee studies en heb een vriendin. Hij doet rechten en heeft papa en mama.
Dat zou natuurlijk mieters wezen, behoudens dat jullie iets plannen tussen 28 december en 30 december.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:45 schreef von_Preussen het volgende:
Wil de heer GS dan volgende week ook naar de oost komen?
Van dotCommunism afrukkenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]![]()
Ja ach we moeten hem maar een keer aan z'n jas trekken dan.
Lol. Die zit potdicht.quote:
Ik ben de hele week beschikbaar dus wat mij betreft kan het.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk mieters wezen, behoudens dat jullie iets plannen tussen 28 december en 30 december.
Het spijt me dat ik geen piercings heb.quote:
Jij bent dan ook geen kamper. Draag jij wel eens een pak trouwens, behalve op recepties e.d.?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Kampers werken niet en hebben dus geen salaris.
Waarom denk je dat al mijn vrienden allochtonen zijn dan? Vreemde aanname. Bij mij zijn ze allemaal autochtoon en westers-allochtoon. (Amerikaans, Russisch) als ik het over mijn hardcore vriendengroep heb. Dat maakt mij in die groep de enige niet-westerse allochtoon.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:42 schreef GSbrder het volgende: [..] Doen er echt zoveel allochtone jongeren een universitaire studie? Dit zeg ik zonder te dollen trouwens, want ik ken er maar weinig, ja, als ze uit het land zelf komen en hier te gast zijn om even goedkoop een PhD-tje te scoren.
Ohja, er is ook nog een metaltopic/SCquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik geen piercings heb.
Jij en Staal kunnen doorgaan voor de metalurgenmeet
Ik heb in januari fiks wat deadlines en tentamens, in februari ben ik een goede 10 dagen in Zwitserland en heb ik wat werkgerelateerde trainingen. Begin maart is prima, al die pipse ICT-neusjes kan ik wel weer zien na mijn gelaat te hebben gebruind in de Alpen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:47 schreef remlof het volgende:
Wanneer doen we de volgende POLmeet? In maart heb ik nog wel wat gaten in m'n agenda.
Is er al een fokmeet geweest die je niet bezocht hebt?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:47 schreef remlof het volgende:
Wanneer doen we de volgende POLmeet? In maart heb ik nog wel wat gaten in m'n agenda.
POL voorjaarsmeet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:47 schreef remlof het volgende:
Een pak? Waarom zou ik een pak dragen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:47 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen kamper. Draag jij wel eens een pak trouwens, behalve op recepties e.d.?
Ik weet er iig. 1.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Is er al een fokmeet geweest die je niet bezocht hebt?
Ja, ik merk wel dat het ook studiegerelateerd is hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:48 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Waarom denk je dat al mijn vrienden allochtonen zijn dan? Vreemde aanname. Bij mij zijn ze allemaal autochtoon en westers-allochtoon. (Amerikaans, Russisch) als ik het over mijn hardcore vriendengroep heb. Dat maakt mij in die groep de enige niet-westerse allochtoon.
Daarnaast veel losse vrienden waarbij ook wat allochtonen zitten en die ken ik ook veelal van school. En die school was een categoriaal gymnasium met 20% allochtonen. Het 'zwartste gymnasium' van Nederland. Was laatst nog een docu over. Tevens is het antwoord ja. Maar veelal bij bepaalde studies. Geneeskunde, Rechten en Bedrijfskunde bijvoorbeeld.
Is er al een FOK!meet geweest die je wel bezocht hebt?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Is er al een fokmeet geweest die je niet bezocht hebt?
Maar het is volgens mij wel een terechte vraag. Je hebt er bestwel veel afgewerkt volgens mij.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Is er al een FOK!meet geweest die je wel bezocht hebt?
Ik moet even kijken hoe bezet ik met de kerst ben.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben de hele week beschikbaar dus wat mij betreft kan het.
Dan zou de 27e ook mijn voorkeur hebben, heb dan wel om 17u00 een afspraak maar de rest van de dag ben ik ook beschikbar.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben de hele week beschikbaar dus wat mij betreft kan het.
Ik heb er bij economie 0.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, ik merk wel dat het ook studiegerelateerd is hoor.
Mijn zus heeft bij rechten ook veel meer allochtone medestudenten.
Zomaar, een vraag.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Een pak? Waarom zou ik een pak dragen?
'we'quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:49 schreef De_Nuance het volgende:
Blijkbaar gaan we onbewust uit van segregatie. Mijn vrienden moeten wel allochtonen zijn
Ik heb 1 geadopteerde Sri Lankees de Jagerquote:
Beetje jouw drank betalen met je "rekening-delen" taktiek. No way.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Is er al een FOK!meet geweest die je wel bezocht hebt?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik moet even kijken hoe bezet ik met de kerst ben.
Anders zou het eventueel de 27e kunnen.
27th in E'de it is then.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan zou de 27e ook mijn voorkeur hebben, heb dan wel om 17u00 een afspraak maar de rest van de dag ben ik ook beschikbar.
Een beetje drank en eten betalen, dat is toch peanuts?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Beetje jouw drank betalen met je "rekening-delen" taktiek. No way.
Maar geef es antwoord?
Ja, wel 5% van alle meets ofzo. Waarschijnlijk nog minderquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maar het is volgens mij wel een terechte vraag. Je hebt er bestwel veel afgewerkt volgens mij.
Zeer zeker.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, ik merk wel dat het ook studiegerelateerd is hoor.
Mijn zus heeft bij rechten ook veel meer allochtone medestudenten.
Al gedaan uitkeringstrekker.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Beetje jouw drank betalen met je "rekening-delen" taktiek. No way.
Maar geef es antwoord?
Bestaat er zoiets?quote:
Weten zij werkelijk wat een bedrijfskundige doet ja?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:51 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Zeer zeker.
Heeft met mentaliteit te maken. Ouders en opa en oma kunnen niks met 'Archeologie' oid, een dokter advocaat of bedrijfskundige is gewenst.
Zal ook weer verdwijnen na deze generatie trouwens. Die ongelijke verdeling.
Ofcourse. Maar dan wel voor diegenen die het verdienen. Niet van die zuren die er op uit zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een beetje drank en eten betalen, dat is toch peanuts?
GS dan in deze. Maar meer mensen hebben dat, als mensen uit Leiden mijn vrienden uit Rdam zien hebben ze vaak een 'oh' moment.quote:
Jaloers kipjequote:
Tot volgend jaar?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:52 schreef Boze_Appel het volgende:
Nog een half dagje thuiswerken en dan vakantie.
Tsja, dan zou ik het voor mezelf te moeilijk maken, dus zo principieel ben ik niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ofcourse. Maar dan wel voor diegenen die het verdienen. Niet van die zuren die er op uit zijn.
Een schop kunnen ze wel krijgen.
Haha.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:52 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
GS dan in deze. Maar meer mensen hebben dat, als mensen uit Leiden mijn vrienden uit Rdam zien hebben ze vaak een 'oh' moment.
Ze weten vast wel wat hij doet. Maar het stelt niks voor.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Weten zij werkelijk wat een bedrijfskundige doet ja?
Een archeoloog lijkt me voor een Rif-opa makkelijker in te beelden dan een dossierschuiver.
oh momentquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:52 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
GS dan in deze. Maar meer mensen hebben dat, als mensen uit Leiden mijn vrienden uit Rdam zien hebben ze vaak een 'oh' moment.
Ik heb vrij, ik ga niet op vakantie ... gewoon even twee weken chillen en wat feestdagenellende.quote:
Huh waar zijn hun bontkragen dan????quote:
Wat mij betreft staat die afspraak dan ook, iig met jou en als GS ook kan dan is hij wat mij betreft ook welkom. De randvoorwaarden (tijd & locatie) bespreken we wel eventjes buiten het zicht om.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
27th in E'de it is then.
Dan zuipen GS en ik wel door tot je terug bent van je meeting.
Ja, advocaat en arts snap ik dus, bedrijfskundige vind ik een vreemde westerse uitvindingquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:53 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ze weten vast wel wat hij doet. Maar het stelt niks voor.
Advocaat of Arts heeft een status, zeker in die gemeenschappen.
Ik bevind me normaliter in goed gezelschap. Die principes nekken me niet. De anderen steken eerder hun duim op.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tsja, dan zou ik het voor mezelf te moeilijk maken, dus zo principieel ben ik niet.
Zo'n belachelijke vraag is het niet. Ben wel benieuwd hoe vaak SP'ers (dat stem je toch?) een pak dragen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Waarom stel je zo'n belachelijke vraag?
3-voud loopt bij het UWV rond. Een dagloon van max. ¤ 191,82 waarvan hij ook nog vliegtuigen van moet besturen zit er een avondje POL-meet niet in.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een beetje drank en eten betalen, dat is toch peanuts?
Uiteraard.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat mij betreft staat die afspraak dan ook, iig met jou en als GS ook kan dan is hij wat mij betreft ook welkom. De randvoorwaarden (tijd & locatie) bespreken we wel eventjes buiten het zicht om.
Hoe kom je erbij dat ik SP stem? Mijn vader stemde laatst SP en draagt elke dag een pak. Wat is je punt?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:55 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Zo'n belachelijke vraag is het niet. Ben wel benieuwd hoe vaak SP'ers (dat stem je toch?) een pak dragen.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik werk gewoon voor jouw uitkering en dat vind ik prima.
Ze gaan weer helemaal los hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:55 schreef betyar het volgende:
[..]
3-voud loopt bij het UWV rond. Een dagloon van max. ¤ 191,82 waarvan hij ook nog vliegtuigen van moet besturen zit er een avondje POL-meet niet in.
Ik vind driefout momenteel de meest hilarische user van dit forum.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:55 schreef betyar het volgende:
[..]
3-voud loopt bij het UWV rond. Een dagloon van max. ¤ 191,82 waarvan hij ook nog vliegtuigen van moet besturen zit er een avondje POL-meet niet in.
Ik las mouwopvouwers en was al bijna aan het vragen wat het waren.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:56 schreef GSbrder het volgende:
Ik overweeg om mouwophouders aan te schaffen
Goeie vraag, maar ook bedrijfskunde hoort bij de status studies. Weet niet waaromquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, advocaat en arts snap ik dus, bedrijfskundige vind ik een vreemde westerse uitvinding
Afspraak is trouwens bij het blonde schatje van de sportschool, dus daar kan ik dan even een nieuw programma samenstellen en de alcohol weer uit mijn lijf rennen, zodat ik jullie met zuipen weer kan bijhouden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik zeg mijn plannen voor maandagavond wel af, anders ben ik niet aanspreekbaar dinsdag.
Bankierstyl0w.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:56 schreef GSbrder het volgende:
Ik overweeg om mouwophouders aan te schaffen
En jou niet te vergeten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[..]
Ze gaan weer helemaal los hoor.
Tis zo jammer dat ze enkel elkaar hebben.
Zou zo'n onderzoekje wel interessant vinden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik SP stem? Mijn vader stemde laatst SP en draagt elke dag een pak. Wat is je punt?
Hilarisch doet me denken aan Joling en daar word ik niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind driefout momenteel de meest hilarische user van dit forum.
Omdat alles wat jij kenmerkt als status-studies iets is waar ze in hun thuisland geen moer verstand van hebben.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:57 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Goeie vraag, maar ook bedrijfskunde hoort bij de status studies. Weet niet waarom
Je gedraagt je dan ook als een zielig ventje dat nog bij z'n moeder woont en nog nooit geneukt heeft.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[..]
Ze gaan weer helemaal los hoor.
Tis zo jammer dat ze enkel elkaar hebben.
Begin er een zou ik zeggen, the sky is the limit.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:58 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Zou zo'n onderzoekje wel interessant vinden.
Oh oke, dacht dat je SP stemde.
Dasspeld!quote:
Sharia-recht in Turkije en Marokko?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat alles wat jij kenmerkt als status-studies iets is waar ze in hun thuisland geen moer verstand van hebben.
Zaken doen en bedrijven runnen is daar 1 van, gezondheidszorg ook en Sharia-recht valt ook niet echt te kernmerken als een goede carriere voor advocaten.
Whatever, same thing.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:59 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Sharia-recht in Turkije en Marokko?
Dat is nieuw voor mij
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In die scene handelde hij ook in aandelen van een stofzuigerfabrikant.
In de tijd dat je voor 1 computer nog 20 maatpakken kon kopen; met mouwophouders.quote:
Had ie spijt van.quote:
Nee , onzin.quote:
Oh god, dat is dinsdag al jaquote:
Marokko en Turkije kennen beiden op die vlakken ook geen vrijheid als hier, dus geen onzin.quote:
Die heb ik niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En dan een overhemd met borstzakje?
Oh dat is hier genoeg hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh god, dat is dinsdag al ja
Ik zal mijn das maar thuislaten. Het blijft Enschede.
Mij niet gezien. Alhoewel, geen slecht idee om te gaan trollen en stemmers te demotiveren om links te stemmen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Begin er een zou ik zeggen, the sky is the limit.
Mijn roze das heeft mij in diverse Nijmeegse uitgaansgelegenheden echter wel gratis drankjes opgeleverd (na een enorm lulverhaal te hebben opgehangen over dat ik lid was van het "illuster dispuut, welke een geheim genootschap uit Rotterdam was").quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh god, dat is dinsdag al ja
Ik zal mijn das maar thuislaten. Het blijft Enschede.
T-shirt?quote:
Zeker niet , maar het is geen sharia.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Marokko en Turkije kennen beiden op die vlakken ook geen vrijheid als hier, dus geen onzin.
Ik bedoel, een verbod op "Armenen genocide" zeggen is vrijheid?
Gewoon overhemd, slim fit.quote:
Frankrijk komt gewoon op voor de waarheid, as they should.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:04 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Zeker niet , maar het is geen sharia.
Overigens ga je nu in Frankrijk de cel in als je het tegenovergestelde beweerd. Is Frankrijk nu een sharia-staat ?
Maar je vraagt het wel en je vind het interessant maar je wilt er geen moeite voor doen? Wat is dat nu voor instelling zo kom je nooit langs of voorbij de top van de Shell.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:02 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Mij niet gezien. Alhoewel, geen slecht idee om te gaan trollen en stemmers te demotiveren om links te stemmen.
Ik draag m'n gewoonlelijke fat fit overhemd, ook zonder borstzakje.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon overhemd, slim fit.
As usual.
Sounds legitquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mijn roze das heeft mij in diverse Nijmeegse uitgaansgelegenheden echter wel gratis drankjes opgeleverd (na een enorm lulverhaal te hebben opgehangen over dat ik lid was van het "illuster dispuut, welke een geheim genootschap uit Rotterdam was").
Hoe laat moet je aan de balie staan voor je weekgeld?quote:
Een heilstaat.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:06 schreef De_Nuance het volgende:
De VS is verklaard tot warzone, de Patriot act, Sopa , ACTA.
Is de VS nu vrij of een shariastaat?
Denk je dat ik de telefoon oppak of de staat op ga om te turven ofzo? Dat lijkt me wel een mooi overheidsonderzoek waar een paar kansloze stel WO'ers een subsidiebaan van kunnen maken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Maar je vraagt het wel en je vind het interessant maar je wilt er geen moeite voor doen? Wat is dat nu voor instelling zo kom je nooit langs of voorbij de top van de Shell.
Jij hebt me al wel vaker in pak gezien.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik draag m'n gewoonlelijke fat fit overhemd, ook zonder borstzakje.
Jij vindt het normaal dat je de cel ingaat vanwege een mening over een historische gebeurtenis van 100 jaar geleden ?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Frankrijk komt gewoon op voor de waarheid, as they should.
Turkije heeft eenstemeer bewezen gewoon een graftak land te zijn onder Erdogan.
Welcome to my world.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:06 schreef GSbrder het volgende:
Mijn laatste trein gaat dinsdag om 22:45
quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sounds legit
Ach, ze hebben geen corps in Nimma,
ignosce illis, quia nesciunt
Je bedoelt die Turkse wet?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:07 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal dat je de cel ingaat vanwege een mening over een historische gebeurtenis van 100 jaar geleden ?
Echte vrijheid !
Jouw wereld slaapt elke avond vroegquote:
Het is goed met jouquote:
Normaal gesproken ga ik gewoon altijd met de auto, niet het OV.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jouw wereld slaapt elke avond vroeg
Jij wilt resultaat zien. Je bent eigenlijk gewoon een luie flikker dus?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:06 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Denk je dat ik de telefoon oppak of de staat op ga om te turven ofzo? Dat lijkt me wel een mooi overheidsonderzoek waar een paar kansloze stel WO'ers een subsidiebaan van kunnen maken.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij hebt me al wel vaker in pak gezien.
Je weet wat ik draag.
Als je wenst kan ik je tot Deventer meenemen en daar op de trein zetten, mischien dat dat helpt?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:06 schreef GSbrder het volgende:
Mijn laatste trein gaat dinsdag om 22:45
Dat mag gewoon hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij wilt resultaat zien. Je bent eigenlijk gewoon een luie flikker dus?
U zult niet drinken?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat klopt.
[..]
Als je wenst kan ik je tot Deventer meenemen en daar op de trein zetten, mischien dat dat helpt?
Die is ook achterlijk inderdaad, de Franse wet houdt precies hetzelfde in.quote:
Waarom zelf arbeid verrichten als anderen dat ook voor je kunnen doen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij wilt resultaat zien. Je bent eigenlijk gewoon een luie flikker dus?
De fietsers in Enschede zullen ons iig herinneren.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Normaal gesproken ga ik gewoon altijd met de auto, niet het OV.
Dus dat valt wel mee.
Ja, en kijk hoe Turkije reageert op eenzelfde wet als dat ze zelf hanteren als ze op hun teentjes getrapt worden, haha.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:09 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Die is ook achterlijk inderdaad, de Franse wet houdt precies hetzelfde in.
Blijkbaar wil Frankrijk Turkije als voorbeeld nemen. Een mening die de staat niet aanstaat over een gebeurtenis van 100 jaar geleden en je moet in Frankrijk de bak in.
En dat van een 'beschaafd' land.
Hm point taken, toen was ik ook met de auto.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Weet je onze laatste keer in dat bruine cafe nog?
Ja er zijn ook zoveel files om 11 uur 's avonds.quote:
Dat scheelt aanzienlijkquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat klopt.
[..]
Als je wenst kan ik je tot Deventer meenemen en daar op de trein zetten, mischien dat dat helpt?
Begin maar eerst ergens mee voordat je anderen aan het werk kunt zetten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:09 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Waarom zelf arbeid verrichten als anderen dat ook voor je kunnen doen?
Het gaat niet om Turkije VS maar dat Frankrijk hun eigen vrijheid van meningsuiting om zeep helpt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, en kijk hoe Turkije reageert op eenzelfde wet als dat ze zelf hanteren als ze op hun teentjes getrapt worden, haha.
Ja draai het maar weer om.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:12 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het gaat niet om Turkije VS maar dat Frankrijk hun eigen vrijheid van meningsuiting om zeep helpt.
Daarme legitimeren ze die Turkse wet ook nog want ze doen precies hetzelfde. Terwijl die wet er gewoon aan zou gaan binnen de kortste keren in Turkije, dat zat er al jaren aan te komen.
Maar ik zie dat we dan om hetzelfde tijdstip uit Enschede zouden moeten vertrekken, wil jij de laatste trein nog halen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat scheelt aanzienlijk
23:45 vanuit Deventer naar Nijmegen
Hou ook van jou hoor lieverd.quote:
Pwned.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar ik zie dat we dan om hetzelfde tijdstip uit Enschede zouden moeten vertrekken, wil jij de laatste trein nog halen.
Geen idee van die afstanden in den Ooscht.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar ik zie dat we dan om hetzelfde tijdstip uit Enschede zouden moeten vertrekken, wil jij de laatste trein nog halen.
Goed argument , jij lijkt Wilders wel.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja draai het maar weer om.
Je lijkt Erdogan wel.
Och, je kan bijna gratis studeren, krijgt elke maand gratis stufi, volgt geen zware studie. Eigenlijk is het heerlijk om linkse landen te studerenquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Begin maar eerst ergens mee voordat je anderen aan het werk kunt zetten.
Erdoganpoedel.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:13 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Goed argument , jij lijkt Wilders wel.
Iets van 60 kilometer, en op zich kan ik dat wel in minder dan geen tijd halen, maar ik wil het risico niet lopen dat we dan alsnog door een invordering van het rijbewijs komen vast te zitten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee van die afstanden in den Ooscht.
Ik moet heel erg om je posts lachen, dat stemt mij goed.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hou ook van jou hoor lieverd.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:14 schreef De_Nuance het volgende:
Maar goed Hey weet je als die debiele Fransozen Turken mensen met een afwijkende mening de bak in willen gooien moeten ze dat vooral doen. Ik heb er geen last van en de rest van de wereld ziet hoe achterlijk en hypocriet het is.
Nee, dat is minder handig.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Iets van 60 kilometer, en op zich kan ik dat wel in minder dan geen tijd halen, maar ik wil het risico niet lopen dat we dan alsnog door een invordering van het rijbewijs komen vast te zitten.
Wildersslaafjequote:
Think again. Dat soort zaken hebben hun weerslag.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:14 schreef De_Nuance het volgende:
Maar goed Hey weet je als die debiele Fransozen mensen met een afwijkende mening de bak in willen gooien moeten ze dat vooral doen. Ik heb er geen last van en de rest van de wereld ziet hoe achterlijk en hypocriet het is.
I live to serve.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moet heel erg om je posts lachen, dat stemt mij goed.
Turkije doet het al decennia, Frankrijk mag nu aanschuiven bij het rijtje onderdrukkende staten. Afwijkende mening ? Hup een jaar de cel in. Mubarak zou trots zijn.quote:
U meneer, bent een held.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, dat is minder handig.
Die afstand legde ik laatst af in 24 minuten, want ik had haast.
Hm, ik neem dus aan dat u laat in de middag arriveren zal?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:16 schreef GSbrder het volgende:
Ik kan ook kijken hoe laat de trein naar Amsterdam nog rijd.
Ik moet die dag vanuit Nijmegen naar Eindhoven naar Amsterdam naar Enschede naar Nijmegen/Amsterdam.
Beide landen reageren overdreven. En beide landen hebben zichzelf ermee want de bilaterale handel is stil gelegd.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:14 schreef De_Nuance het volgende:
Maar goed Hey weet je als die debiele Fransozen mensen met een afwijkende mening de bak in willen gooien moeten ze dat vooral doen. Ik heb er geen last van en de rest van de wereld ziet hoe achterlijk en hypocriet het is.
Hoe kan ik hier last van hebben ?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:15 schreef waht het volgende:
[..]
Think again. Dat soort zaken hebben hun weerslag.
Haha wow, nooit gedacht dat ik De_Nuance op z'n teentjes getrapt zou zien om Turkije.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:16 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Turkije doet het al decennia, Frankrijk mag nu aanschuiven bij het rijtje onderdrukkende staten. Afwijkende mening ? Hup een jaar de cel in. Mubarak zou trots zijn.
Het centrum van Nijmegen en de Waalbrug is dan ook een verkeerscrime.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U meneer, bent een held.
Dan te bedenken dat ik vorige week sneller vanuit de Oost in Nijmegen was, dan dat ik in het centrum van Nijmegen een parkeerplaats kon vinden (ja, ik heb 40 minuten rondgereden omdat ik het vertikte verder dan 150 meter te lopen).
Hmmmm, eigenlijk had ik een afspraak met het blonde schatje van de sportschool, nu zit ik wel weer in een duivels dilemma.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, ik neem dus aan dat u laat in de middag arriveren zal?
Het zal gelijkgestemden in ons land op een idee brengen, als de Fransen het doen maakt dat het minder erg om het hier ook te doen. Het schept precedent.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:16 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hoe kan ik hier last van hebben ?
Geen idee, ik ben, voor zover ik daar u toe in staat ben, het aan het uitzoeken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, ik neem dus aan dat u laat in de middag arriveren zal?
Is begin januari geen optie?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hmmmm, eigenlijk had ik een afspraak met het blonde schatje van de sportschool, nu zit ik wel weer in een duivels dilemma.
Nogmaals het gaat om Frankrijk. Zij willen mensen opsluiten met een afwijkende mening terwijl zij zich profileren als voorvechter van de mensenrechten en vrijheid.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha wow, nooit gedacht dat ik De_Nuance op z'n teentjes getrapt zou zien om Turkije.
Screw that bitch.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hmmmm, eigenlijk had ik een afspraak met het blonde schatje van de sportschool, nu zit ik wel weer in een duivels dilemma.
Sowieso hebben ze met de A325 een rotstreek uitgehaald, vroeger liep die tot de Waalbrug als snelweg met 120km/h. Nu omdat ze zonodig nieuwe huizen moesten bouwen in Lent (?) langs die weg, hebben ze hem tot 50km/h weg gedegradeerd terwijl je er veel rapper langskan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het centrum van Nijmegen en de Waalbrug is dan ook een verkeerscrime.
Op die nieuwe stadsbrug mag je straks 50 (!) km/h. Het is een schande!
Nee, de reactie van Erdogan is toch echt een Turkse idioterie.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:18 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nogmaals het gaat om Frankrijk.
Mwah, heeft al een kindje, dus dat screwen wilde ik even laten. Maar eigenlijk wilde ik eventjes een nieuwe planning met haar maken, dan zou ik van 16u30 tot 20u00 pleitos zijn, das ook kut. Eventueel zaterdag proberen of dat te verschuiven valt.quote:
Nah, niemand in Nederland staat te popelen om meningen te verbieden. Het verbod op ontkenning van de holocaust is hier al zo onderwerp van discussie en wordt zelden gehanteerd.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:18 schreef waht het volgende:
[..]
Het zal gelijkgestemden in ons land op een idee brengen, als de Fransen het doen maakt dat het minder erg om het hier ook te doen. Het schept precedent.
Hm, laat 't maar ff weten dan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, heeft al een kindje, dus dat screwen wilde ik even laten. Maar eigenlijk wilde ik eventjes een nieuwe planning met haar maken, dan zou ik van 16u30 tot 20u00 pleitos zijn, das ook kut. Eventueel zaterdag proberen of dat te verschuiven valt.
Ik zal het je iig even laten weten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, laat 't maar ff weten dan.
Ik moet voor dinsdag ook m'n plannen voor maandag afzeggen dus laat 't me ff weten voor maandag als je wilt.
Heb ik al toegegeven.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, de reactie van Erdogan is toch echt een Turkse idioterie.
Nee, Frankrijk geeft gewoon een duidelijk signaal af, evenals met de burka.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:22 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Heb ik al toegegeven.
Nu jij nog toegeven dat mensen 1 jaar opsluiten vanwege een afwijkende mening over iets wat zich in 1915 ver buiten Frankrijk afspeelde minstens Orwelliaans is te noemen.
Onzin ook. Maar daar betalen ze je wel om de weg niet te gebruiken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sowieso hebben ze met de A325 een rotstreek uitgehaald, vroeger liep die tot de Waalbrug als snelweg met 120km/h. Nu omdat ze zonodig nieuwe huizen moesten bouwen in Lent (?) langs die weg, hebben ze hem tot 50km/h weg gedegradeerd terwijl je er veel rapper langskan.
Ja en anders zou ik een kop koffie in de middag ook niet erg vinden als 't niet lukt en je 16:30 pleite moet, dan kan ik wat langer pitten en in Enschede blijven crashen en ben ik toch sowieso wel in de stad rond die tijd als GS niet kan door z'n schema.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zal het je iig even laten weten.
Edit: zou het leuk vinden als het gezamelijk lukt.![]()
Komt goed, ooit.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I live to serve.![]()
Ik wacht nog steeds op je voordracht skaddie.
Oke dan heb ik respect voor Erdogan. Geeft ook een zeer duidelijk signaalquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, Frankrijk geeft gewoon een duidelijk signaal af, evenals met de burka.
Ik heb er wel respect voor wat ze doen.
Dat Turken achterlijk zijn inderdaad, of in ieder geval zijn gare politiek.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:25 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Oke dan heb ik respect voor Erdogan. Geeft ook een zeer duidelijk signaal
Als in het vervolg daar geen file's meer staan vind ik het best, kan ik lekker doorrijden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onzin ook. Maar daar betalen ze je wel om de weg niet te gebruiken.
Dat dan weer wel.
Ik laat het weten, en dan bekijken we de mogelijkheden wel even (samen met GS).quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja en anders zou ik een kop koffie in de middag ook niet erg vinden als 't niet lukt en je 16:30 pleite moet, dan kan ik wat langer pitten en in Enschede blijven crashen en ben ik toch sowieso wel in de stad rond die tijd als GS niet kan door z'n schema.
Maar uitgaan maandag, blijven pitten, en volgende dag weer hele dag tanken trek ik niet.
Ja maar daar gaat dhr. GS natuurlijk geen 4 uur voor treinen schat.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:26 schreef von_Preussen het volgende:
Ik laat het weten, en dan bekijken we de mogelijkheden wel even (samen met GS).
Eigenlijk zat ik ook aan een drankje en hapje te denken, de mogelijkheid om te tanken was nog niet in mij opgekomen.
Welke is het nou, kan niet allebeiquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat Turken achterlijk zijn inderdaad, of in ieder geval zijn gare politiek.
Gezien de grote steun voor zijn partij kan 't aardig goede beiden zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:27 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Welke is het nou, kan niet allebei
Dat is al een hele vooruitgang met 4 jaar terug denk ik dan maar.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Komt goed, ooit.
Maar ik moet nog steeds lachen om je posts
Oke , duidelijkquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gezien de grote steun voor zijn partij kan 't aardig goede beiden zijn.
Ik snap het al, het gaat niet om het gezelschap, maar om de alcohol.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar daar gaat dhr. GS natuurlijk geen 4 uur voor treinen schat.
Je wou toch niet zeggen dat die antisemitische mafklapper met z'n relpolitiek goed voor Turkije is of wel?quote:
Erdogan is gewoon een soort Wilders. Een populist.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gezien de grote steun voor zijn partij kan 't aardig goede beiden zijn.
5 uur, poebeliewoepsiequote:Op vrijdag 23 december 2011 01:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar daar gaat dhr. GS natuurlijk geen 4 uur voor treinen schat.
Het is eigenlijk net een Turkse Wilders.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je wou toch niet zeggen dat die antisemitische mafklapper met z'n relpolitiek goed voor Turkije is of wel?
Ik hoop dat 't leger gewoon tussenbijde komt om die gare af te zetten.
Hij geeft een duidelijk signaal in ieder geval.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je wou toch niet zeggen dat die antisemitische mafklapper met z'n relpolitiek goed voor Turkije is of wel?
Ja en een populist in een Islamitisch land is immer gevaarlijk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Erdogan is gewoon een soort Wilders. Een populist.
Klopt en Sarkozy ook.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Erdogan is gewoon een soort Wilders. Een populist.
Ik hoop dat een of andere Maarschalk hem snel afzet in ieder geval, Turkije was stukken beter af onder militair bewind.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:29 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hij geeft een duidelijk signaal in ieder geval.
Klopt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja en een populist is immer gevaarlijk.
QFTquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hoop dat een of andere Maarschalk hem snel afzet in ieder geval, Turkije was stukken beter af onder militair bewind.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hoop dat een of andere Maarschalk hem snel afzet in ieder geval, Turkije was stukken beter af onder militair bewind.
quote:
Dat ook, maar dus ook Erdogan.quote:
De militairen in het verleden hebben tenminste de religieuze idioten buiten de deur gehouden in de politiek, nu laten ze die teugels los en kijk wat Erdogan doet, de mafklapper.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:32 schreef De_Nuance het volgende:
Ik denk dat een millitairen bewind in Turkije ergere stappen had ondernomen. Gezien zij het meest nationalistisch zijn.
Whatever, ik weet in ieder geval wel dat ik in Egypte ook liever die maarschalk zie zitten dan de salafisten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:32 schreef De_Nuance het volgende:
Maar goed ik verwacht ook niet dat je met zo weinig kennis over de zaak de Turkse politiek zo snel zal doorgronden.
Oke bedankt voor je mening. We noteren het.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De militairen in het verleden hebben tenminste de religieuze idioten buiten de deur gehouden in de politiek, nu laten ze die teugels los en kijk wat Erdogan doet, de mafklapper.
Islam moet gewoon met stok en steen buiten de deur van een parlement gehouden worden.
Mee eens, Erdogan is niet ok. Zaten ze maar in de EU, dan hadden we hem vervangen door een technocraat.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat ook, maar dus ook Erdogan.
Gare pro-religie, antisemitische lange tenen Turk die zich veel te veel aanmeet.
Het is goed.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Whatever, ik weet in ieder geval wel dat ik in Egypte ook liever die maarschalk zie zitten dan de salafisten.
Als ze in de EU zaten bleef er geen Turk meer over in Turkije, maar verder heb je gelijk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Mee eens, Erdogan is niet ok. Zaten ze maar in de EU, dan hadden we hem vervangen door een technocraat.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Mee eens, Erdogan is niet ok. Zaten ze maar in de EU, dan hadden we hem vervangen door een technocraat.
Jij roept om meer democratie maar bent vervolgens wel voorstander van het wegjagen van politici die je onwelgevallig zijn?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zodra Turkije bij de EU komt is er toch geen democratie meer omdat er geen inwoners meer zijn. Dus wat dat betreft heeft remlof wel 'n punt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij roept om meer democratie maar bent vervolgens wel voorstander van het wegjagen van politici die je onwelgevallig zijn?
Leuke EU wordt dat dan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij roept om meer democratie maar bent vervolgens wel voorstander van het wegjagen van politici die je onwelgevallig zijn?
Is het al, Griekenland en Italie hebben onverkozen regeringen nu onder druk van Brussel.quote:
Klopt , ze komen allemaal bij jou wonen in de achtertuin.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zodra Turkije bij de EU komt is er toch geen democratie meer omdat er geen inwoners meer zijn. Dus wat dat betreft heeft remlof wel 'n punt.
Doen ze al, Twente was nogal groot in textiel ooit.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:36 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Klopt , ze komen allemaal bij jou wonen in de achtertuin.
Nu Nederland en Duitsland nog, omdat ze hun rijkdommen niet aan de EU willen afstaan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is het al, Griekenland en Italie hebben onverkozen regeringen nu onder druk van Brussel.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doen ze al, Twente was nogal groot in textiel ooit.
Hoef je aan mij niet te vertellen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doen ze al, Twente was nogal groot in textiel ooit.
Nee, maar als Turkije in de Euro had gezeten hadden ze het nu ook kut gedaan en hadden we Erdogan de schuld kunnen gevenquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Que? Dacht dat de Turkse economie het juist redelijk goed deed.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar als Turkije in de Euro had gezeten hadden ze het nu ook kut gedaan en hadden we Erdogan de schuld kunnen geven
Blame the muslims, goed zo remmie.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar als Turkije in de Euro had gezeten hadden ze het nu ook kut gedaan en hadden we Erdogan de schuld kunnen geven
Ik voorzie inderdaad nog veel politiek leedvermaak in de toekomst.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nu Nederland en Duitsland nog, omdat ze hun rijkdommen niet aan de EU willen afstaan.
Hahaha, straks gaat de EU extra vermogensbelasting in Nederland heffen om de rotzooi in Zuid-Europa te financieren. Jaja mensen, meer macht naar Brussel is een gouden idee.
Welnee, de prinsenkleuren.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Doel je hier nu mee op huidskleuren?
Te laat.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:39 schreef remlof het volgende:
I was joking. Turkije doet het prima nu en ik zou ze graag bij de EU hebben.
Ik zie ons twee al uit de klauwen van de EU ontsnappen en met een bootje naar de veilige haven in het VK peddelen, geheel in lijn met de traditie van de Engelandvaarders.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik voorzie inderdaad nog veel politiek leedvermaak in de toekomst.
Zeker omdat het VK het nieuwe verdrag weigert te ratificeren en het Franse parlement ook niet mee wil werken voor de verkiezingen.
Turkije zou wel achterlijk zijn om bij de EU te gaan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:39 schreef remlof het volgende:
I was joking. Turkije doet het prima nu en ik zou ze graag bij de EU hebben.
Ah precies, net als de 99% van de commentatoren en kenners die zeiden dat de moslimbroeders en salafisten NOOIT aan de macht zouden komen in Egypte want welke mongool ruilt er nou onderdrukking in voor meer onderdrukking en het Westen hoefde daar niet voor te vrezen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:40 schreef De_Nuance het volgende:
Erdogan heeft ook niet het eeuwige leven en tevens stemmen veel Turken niet uit conservatisme op hem maar omdat het nu veel beter gaat met de economie en ze gewoon meer te besteden hebben. Simple as that. Een tijdelijk fenomeen dus. Conservatiever dan dit gaan Turken nooit.
Jij bent echt een korte termijn denker hè?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Turkije zou wel achterlijk zijn om bij de EU te gaan.
Inderdaad , waarom zou je ergens bij willen horen waar niemand je wil plus dat groepje heeft ruzie met elkaar omdat ze failliet gaanquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Turkije zou wel achterlijk zijn om bij de EU te gaan.
Precies, op de Groene Draeck met 'Trix aan het roer.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zie ons twee al uit de klauwen van de EU ontsnappen en met een bootje naar de veilige haven in het VK peddelen, geheel in lijn met de traditie van de Engelandvaarders.
Sarko wil ze gewoon sneaky de Navo uit schoppen zodat we ze kunnen isoleren.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:42 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Inderdaad , waarom zou je ergens bij willen horen waar niemand je wil plus dat groepje heeft ruzie met elkaar omdat ze failliet gaan
Dan weet je zeker dat jij uiteindelijk de sjaak wordt.
Sarkozy probeert het nu al.
Gelukkig vinden de Amerikanen Sarko kut. Ome Sam en Turkije hebben echter nooit bonje.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sarko wil ze gewoon sneaky de Navo uit schoppen zodat we ze kunnen isoleren.
Welnee Nuance, we zitten op dezelfde lijn.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:43 schreef De_Nuance het volgende:
Remlof ze spelen ons tegen elkaar uit hè
Gelukkig vinden de Amerikanen de Turken kutter.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:43 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Gelukkig vinden de Amerikanen Sarko kut.
Boksquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee Nuance, we zitten op dezelfde lijn.
Nee, lange-termijn denker, en in dat geval zijn rijke lidstaten slechter af.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij bent echt een korte termijn denker hè?
Och wacht nog maar een flotilla of twee anti-Israel idioten onder Turkse vlag af.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:43 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ome Sam en Turkije hebben echter nooit bonje.
Sowieso, Turkije zou na Duitsland het grootste land in Europa zijn, hun politieke macht qua zetels en stemweging zou enorm zijn. Daar zit niemand op te wachten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, lange-termijn denker, en in dat geval zijn rijke lidstaten slechter af.
Op de lange termijn hebben kleine kutlandjes echt helemaal niets meer te vertellen en kan je beter een grote Europese supermacht hebben.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, lange-termijn denker, en in dat geval zijn rijke lidstaten slechter af.
We gaan het zien.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och wacht nog maar een flotilla of twee anti-Israel idioten onder Turkse vlag af.
Komt vanzelf wel.
Nee, oorlog tegen Turkije zou dom zijn, eerder dat de Amerikanen en Israeli's elementen in het leger steunen om een staatsgreep te plegen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig vinden de Amerikanen de Turken kutter.
Brrrrquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sowieso, Turkije zou na Duitsland het grootste land in Europa zijn, hun politieke macht qua zetels en stemweging zou enorm zijn. Daar zit niemand op te wachten.
Dat is gewoon een act of war, dus who gives a damn.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, oorlog tegen Turkije zou dom zijn, eerder dat de Amerikanen en Israeli's elementen in het leger steunen om een staatsgreep te plegen.
Op lange-termijn is de EU een project dat op sterven na dood is, dus kan je beter een klein sterk land zijn dan een klein berooid land.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Op de lange termijn hebben kleine kutlandjes echt helemaal niets meer te vertellen en kan je beter een grote Europese supermacht hebben.
Turkse politiek als nr. 2 in Europa?quote:
Strategisch zou dat uitermate dom zijn, het leger is juist meer pro-westers.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och wacht nog maar een flotilla of twee anti-Israel idioten onder Turkse vlag af.
Komt vanzelf wel.
Ik zou inderdaad maar goed bang zijn. Eigenlijk kun je Duitsland ook als Turks land zien dus dan heb je 2 keer Turkijke op nummer 1!!!quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Turkse politiek als nr. 2 in Europa?
Hah, ik verkas meteen buiten de grenzen, dat weet ik wel.
Héél Gallië? Nee, want een kleine nederzetting bleef moedig (dankzij de toverdrank die hen onoverwinnelijk maakte) weerstand biedenquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op lange-termijn is de EU een project dat op sterven na dood is, dus kan je beter een klein sterk land zijn dan een klein berooid land.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:48 schreef Voorschrift het volgende:
Moet er niet aan denken dat Erdogan even machtig wordt als Merkel.
Goddomme zeg.
Duitsland is gelukkig net zo Turks als Urk dat is.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:48 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad maar goed bang zijn. Eigenlijk kun je Duitsland ook als Turks land zien dus dan heb je 2 keer Turkijke op nummer 1!!!
Uhuuquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Duitsland is gelukkig net zo Turks als Urk dat is.
Goed, dat jij niet begrijpt dat Europese landen incompatibel zijn is wel duidelijk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Héél Gallië? Nee, want een kleine nederzetting bleef moedig (dankzij de toverdrank die hen onoverwinnelijk maakte) weerstand bieden
Het Turkse leger is dan ook niet verantwoordelijk voor de flotilla's, dus ik zie niet in waarom een CIA interventie in Turkse politiek ten behoeve van het leger dan ook niet verwelkomd zou worden door het Turkse leger.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Strategisch zou dat uitermate dom zijn, het leger is juist meer pro-westers.
Dat zag je ook in Iran na de revolutie, niet voor niets werd het leger gezuiverd van veel ervaren soldaten en officieren, gewoon omdat die pro-westers zijn.
Het heeft in het geval van Turkije dus geen zin om het leger tegen je in het harnas te jagen, je hebt er meer aan om deze elementen te gebruiken je zin door te zetten. Dat zal het Turkse volk ook eerder accepteren dan een interventie vanuit het buitenland.
Als je in Berlijn door Kreuzberg rijdt dan hoef je Turkije niet meer te bezoeken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Duitsland is gelukkig net zo Turks als Urk dat is.
Gelukkig wil niemand ze in de EU.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:50 schreef De_Nuance het volgende:
Ik zie ze al de Eurocrisis beteugelen. Merko Sarko en Erdo
Het project is juist bedoelt om oorlog in Europa te voorkomen. Als je dat niet snapt moet je gewoon je bek houden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Goed, dat jij niet begrijpt dat Europese landen incompatibel zijn is wel duidelijk.
Wil je het project nog een kans van slagen geven, dan moet je de zwakke lidstaten juist eruit gooien. Anders is het project gedoemd te mislukken, omdat de kanker alsmaar blijft uitzaaien.
Ja, in Urk zullen ook wel 20 Turken wonen, maar hun invloed rijkt ook niet verder dan de kebabzaak op de hoek, daar doelde ik meer op.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je in Berlijn door Kreuzberg rijdt dan hoef je Turkije niet meer te bezoeken.
Maar je hebt wel een punt dat de politieke invloed van de Turken in Duitsland relatief beperkt is, al probeert Erdogan zich actief met de Duitse politiek te bemoeien.
Gelukkig willen ze zelf niet in de EU.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig wil niemand ze in de EU.
Het enige wat het doet is oorlog stimuleren op dit moment.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Het project is juist bedoelt om oorlog in Europa te voorkomen. Als je dat niet snapt moet je gewoon je bek houden.
De eurocrisis is het bewijs dat landen in Europa niet compatibel zijn, ik heb het helemaal niet over oorlog of politiek, maar doodsimpel over economie.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Het project is juist bedoelt om oorlog in Europa te voorkomen. Als je dat niet snapt moet je gewoon je bek houden.
Erdogan is Israel-sceptisch.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:53 schreef De_Nuance het volgende:
Erdogan is pro VS die hele regering wordt gesteund door de VS
Erdogan heeft nog niets gedaan wat als anti-VS kan worden aangeduid. Ze hebben nog twee maanden terug dat raketschild laten plaatsen ondanks dreigementen van Iran die zeiden het kapot te zullen maken.
Mwah, de macht van Israel mag best eens wat ingedamd worden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Erdogan is Israel-sceptisch.
Voor mij al genoeg reden om 'm weg te schoppen uit z'n stoel.
Au contraire.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, de macht van Israel mag best eens wat ingedamd worden.
Nee, juist niet, We moeten economisch verweven blijven. Dan kost het ons de man maar een paar honderd euro per jaar, dat liever dan het Europa van voor 1945.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het enige wat het doet is oorlog stimuleren op dit moment.
Het leger had net zo gereageerd. Die Armeense wet is ook een erfenis van henquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Erdogan is Israel-sceptisch.
Voor mij al genoeg reden om 'm weg te schoppen uit z'n stoel, z'n rare religieuze politiek en lange tenen nog daargelaten. Kijk hoe die reageert op Frankrijk, de tering zeg.
En als 't moet gaan we elke regering maar afzetten door onverkozen technocraten en hopen dat iedere Europeaan het slikt en we vredig verder kunnen als dictatuur der 27 naties?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, juist niet, We moeten economisch verweven blijven. Dan kost het ons de man maar een paar honderd euro per jaar, dat liever dan het Europa van voor 1945.
Nogal wiedes, zij hebben die Armenen over de kling gejaagd.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:55 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het leger had net zo gereageerd. Die Armeense wet is ook een erfenis van hen
Och ik ook niet, ik zie eerder een aansporing om Syrië binnen te vallen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:55 schreef De_Nuance het volgende:
De VS wil Erdogan gewoon daar houden. Ik verwacht dan ook geen CIA legerinterventies.
Nee.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nogal wiedes, zij hebben die Armenen over de kling gejaagd.
Ja. Maar we respecteren alle grondwetten dus ze krijgen gewoon verkiezingen binnen een paar jaar.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En als 't moet gaan we elke regering maar afzetten door onverkozen technocraten en hopen dat iedere Europeaan het slikt en we vredig verder kunnen als dictatuur der 27 naties?
Goh, wij betalen toch ook nog schuld aan de slachtoffers van KNIL, ra ra of die legereenheid nog bestaat.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:56 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee.
Dat leger bestond toen nog niet.
Dat gebeuren gebeurde tijdens het uiteenvallen van het Ottomaanse Rijk.
Ja, want hoe de Grieken in armoede moeten leven kan je geen flikker schelen, net zoals al vaker loopt te roepen dat democratie in die landen wat jouw betreft ook geen flikker waard is.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, juist niet, We moeten economisch verweven blijven. Dan kost het ons de man maar een paar honderd euro per jaar, dat liever dan het Europa van voor 1945.
Dan moet je eens huize Bronbeek bezoeken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goh, wij betalen toch ook nog schuld aan de slachtoffers van KNIL, ra ra of die legereenheid nog bestaat.
Je respecteert de grondwet maar zet regeringen af zonder verkozen vertegenwoordiging op de plaats.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja. Maar we respecteren alle grondwetten dus ze krijgen gewoon verkiezingen binnen een paar jaar.
Ik vind 't nogal kort door de bocht te zeggen dat dat Ottomaans was en niet Turks, we zeggen toch ook niet dat 't Indonesisch was en niet Nederlands of wel?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan moet je eens huize Bronbeek bezoeken.
Nee, de democratisch verkozen parlementen hebben die regeringen naar huis gestuurd.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je respecteert de grondwet maar zet regeringen af zonder verkozen vertegenwoordiging.
You don't think that smells a bit off?
Ja, met als logisch gevolg dat er een democratisch verkozen regering dient te komen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, de democratisch verkozen parlementen hebben die regeringen naar huis gestuurd.
Wat ik bedoelde was de KNIL, heb het museum en veteranenrusthuis daar bezocht, wat geheel rondom de KNIL is ingericht (de mensen die daar zitten zijn oud-KNILlers). Was een beetje ironisch bedoeld.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind 't nogal kort door de bocht te zeggen dat dat Ottomaans was en niet Turks, we zeggen toch ook niet dat 't Indonesisch was en niet Nederlands of wel?
We hadden het over 'het leger' alsin de organisatie na de revolutie van Ataturk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind 't nogal kort door de bocht te zeggen dat dat Ottomaans was en niet Turks, we zeggen toch ook niet dat 't Indonesisch was en niet Nederlands of wel?
Ah op die manier.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde was de KNIL, heb het museum en veteranenrusthuis daar bezocht, wat geheel rondom de KNIL is ingericht (de mensen die daar zitten zijn oud-KNILlers). Was een beetje ironisch bedoeld.
Wat heeft betalen ermee te maken ?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goh, wij betalen toch ook nog schuld aan de slachtoffers van KNIL, ra ra of die legereenheid nog bestaat.
Andere naam pleit alles vrij wil je zeggen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:00 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
We hadden het over 'het leger' alsin de organisatie na de revolutie van Ataturk.
Die hebben het niet gedaan, ja wel een Turks/Ottomaans leger, dat wel
Betaling is een vorm van erkenning.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:00 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wat heeft betalen ermee te maken ?
Tsja, ik vind het moeilijk, de opvang had beter gekund maar ze hadden niet in Nederlands-Indie kunnen blijven.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah op die manier.
Nouja het is ook redelijk schandalig hoe Nederland is omgegaan met KNIL'lers en Molukkers.
Die komt er ook. De grondwetten worden gerespecteerd. En die zegt dat er elke 4 of 5 jaar een nieuw parlement moet worden verkozen op basis waarvan er dan een nieuw kabinet wordt geformeerd.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, met als logisch gevolg dat er een democratisch verkozen regering dient te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |