Ook zware kost.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De gesprekken met mijn vrienden gaan er meestal over hoelang ze nog moeten zitten alvorens men voor het eerst met begleid verlof mag.
Welnee, bij ons gaat het over hoe snel we mensen kunnen irriteren en wegpesten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De gesprekken met mijn vrienden gaan er meestal over hoelang ze nog moeten zitten alvorens men voor het eerst met begleid verlof mag.
Ik vind het wel best. Ze doen wel allemaal universitaire studies. Dus je kunt prima filosoferen met ze over boeiende zaken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn vrienden wel.
Lijkt me wel jammer als je een willekeurige parlementarier noemt en je vrienden kijken je aan alsof je het over een voetballer hebt.
Nu we het erover hebben, ben jij volgende week nog in Enschede zodat we weer even een drankje kunnen doen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, bij ons gaat het over hoe snel we mensen kunnen irriteren en wegpesten.
Immer met succes overigens.
Wat is er boeiend behalve politiek om over te filosoferen dan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:40 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik vind het wel best. Ze doen wel allemaal universitaire studies. Dus je kunt prima filosoferen met ze over boeiende zaken.
Maar het politieke spel trekt ze gewoon niet. Heb eigenlijk ook geen trek in politieke discussies met vrienden eigenlijk.
En wanneer heb jij je laatste hoogtepunt bereikt zonder zelf aan je knots te friemelen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Niet onverwacht, want we kennen je frustratie, maar wel zielig.
Jij. De rest niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, zoiets noem je getrainde spieren.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat is er boeiend behalve politiek om over te filosoferen dan?
Noem maar een dag en tijd en ik zal er zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nu we het erover hebben, ben jij volgende week nog in Enschede zodat we weer even een drankje kunnen doen?
Doen er echt zoveel allochtone jongeren een universitaire studie?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:40 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik vind het wel best. Ze doen wel allemaal universitaire studies. Dus je kunt prima filosoferen met ze over boeiende zaken.
Maar het politieke spel trekt ze gewoon niet. Heb eigenlijk ook geen trek in politieke discussies met vrienden eigenlijk.
Valt zo zwaar op de maag hè?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat lijk van gisteravond, dat was pas zware kost.
Ik weet het serieus niet, ik zou niet eens weten waar ik 't altijd met m'n vrienden over heb.quote:
Eventueel de 27e, anders de 30e?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Noem maar een dag en tijd en ik zal er zijn.
Kampers werken niet en hebben dus geen salaris.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:39 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Jij bent degene in pak met een topsalaris die voor onze woonwagenkamp rond cruist in je nieuwe Lamborghini.
Hint: barpersoneel, met name het mannelijke?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet het serieus niet, ik zou niet eens weten waar ik 't altijd met m'n vrienden over heb.
Sta er nooit bij stil.
Het leven, kunst , cultuur , geschiedenis, oorlog en politiek komt natuurlijk ook wel een beetje erbij maar niet à la Wat zij Ineke van Gent in de kamer gisteren?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat is er boeiend behalve politiek om over te filosoferen dan?
Join the club.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb op meer dan 1 vlak hier wel een afwijkende mening.
Beiden zijn oke.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eventueel de 27e, anders de 30e?
Oh, ik dacht dat het over jullie maaltje ging.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb hem niet opgegeten, dat moet je die gasten van BNN vragen.
Kampers hebben een wietplantage, dus wel inkomsten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Kampers werken niet en hebben dus geen salaris.
Wanneer kan erik?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Noem maar een dag en tijd en ik zal er zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |