't blijft een Brabander, daar is nooit veel goeds vandaan gekomen.quote:
Niet verkeerd.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, mijn familiewapen stamt uit een of andere Heerenboer uit de 18e eeuw of iets dergelijks geloof ik, maar dan in het Oosten des lands.
Zegt de Drentquote:Op donderdag 22 december 2011 23:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
't blijft een Brabander, daar is nooit veel goeds vandaan gekomen.
Goed volk wel inderdaad, 't moet je alleen liggen want anders is 't godsgruwelijk onmogelijk volk.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een directe collega van me is een Groninger. Geweldige kerel.
Ach, alles buiten de Randstad is gerommel in de marge, maar Drenthe is dan wel by far de meest nutteloze provincie die we hebben.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
't blijft een Brabander, daar is nooit veel goeds vandaan gekomen.
Kan er beter mee dan met Friezenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goed volk wel inderdaad, 't moet je alleen liggen want anders is 't godsgruwelijk onmogelijk volk.
Nounou die titel zou ik eerder aan Groningen toeschrijven. Drentenieren is een goede babyboomer eindoplossing.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, alles buiten de Randstad is gerommel in de marge, maar Drenthe is dan wel by far de meest nutteloze provincie die we hebben.
Friezen zijn dan ook helemaal vertyft, die zijn gewoon gek in de kop.quote:
Groningen heeft of had een flinke voorraad fossiele brandstoffen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:01 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nounou die titel zou ik eerder aan Groningen toeschrijven. Drentenieren is een goede babyboomer eindoplossing.
Ah ja daar had ik niet aan gedacht. Heeft elke provincie toch zo zijn nut.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Groningen heeft of had een flinke voorraad fossiele brandstoffen.
Drenthe turf, hunebedden en schapen
De Randstad profiteert van Groningenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bovendien liggen er enorme scheepswerven waar we vanaf begin af aan enorm van geprofiteerd hebben ten tijde van de Zeven Provindien, nog steeds wordt een groot gedeelte van de commerciële vloot in Groningen vervaardigd.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Turf, Jenever en achterdochtquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jaaaa, ik vind dat ook geweldig, om die vroege tijdstippen rijden terwijl het rustig is en de wereld langzaam ontwaakt. Maar dan is het leuk om ook echt knettershard over de Autobahn te blazen (bij voorkeur 250km/h), als je dit soort muziek op hebt en de lantarenpalen en langzame vrachtwagens schieten je tegemoet dan geeft dat echt zo'n geweldig gevoel van snelheid.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heerlijk, vooral zo rond een uur of 05:00 in de morgen, ik weet het niet, dat heeft zoiets melodramatisch en melancholieks, een ontwakende wereld terwijl jij over de snelweg zoeft. Ideaal vrijheidsmomentje voor mij, op een lange autorit.
Er is nog een jenever-punch die mijn naam draagt.quote:
Ja klopt, heel kil afstandelijk volk is 't, en koppig en nuchter.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:03 schreef GSbrder het volgende:
Een beste knakker die ik kende kwam uit Groningen.
Het nuchtere bevalt me wel, maar het accent en de kilte niet.
Dat klinkt misschien wat tegenstrijdig, maar om het even heel plat te zeggen; een man uit Groningen is een prima vent, maar een vrouw uit dezelfde provincie is een lelijk koud mormel.
Dat is met Limburgers precies omgekeerd. Dat accentje is nog wel leuk, maar als je er een man mee hoort praten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:03 schreef GSbrder het volgende:
Een beste knakker die ik kende kwam uit Groningen.
Het nuchtere bevalt me wel, maar het accent en de kilte niet.
Dat klinkt misschien wat tegenstrijdig, maar om het even heel plat te zeggen; een man uit Groningen is een prima vent, maar een vrouw uit dezelfde provincie is een lelijk koud mormel.
Nou nou mensen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:04 schreef betyar het volgende:
Guus Meeuwis, heb ik nog kozijnen en een balustrade voor gemaakt, een studentje dat met een porsche op de werf kwam rijden. Heeft nog opgetreden op het personeelsfeest in 1997 was dat. Werd er nog gevochten tussen wat uitvoerders en timmermannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |