+ Frank Boeijenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:47 schreef De_Nuance het volgende:
Echte meezingers komen van Acda en de Munnik, Het klein orkest, Clouseau, Boudewijn de Groot, The Scène , Guus Meeuwis etc
De Dijkquote:Op donderdag 22 december 2011 23:47 schreef De_Nuance het volgende:
Echte meezingers komen van Acda en de Munnik, Het klein orkest, Clouseau, Boudewijn de Groot, The Scène , Guus Meeuwis etc
Niet die sjonniemeuk
Van Dik Hout met Stil in Mij zet ik ook niet af.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De Dijk![]()
Praktisch de enige Nederlandstalige band die ik trek.
quote:
Toch wel hoor, die kunnen ook erg geschikt zijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:47 schreef De_Nuance het volgende:
Niet die sjonniemeuk
Doe je goed, alle verschrikkelijke meuk in één post.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:47 schreef De_Nuance het volgende:
Niet die sjonniemeuk
Haha.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:47 schreef De_Nuance het volgende:
Niet die sjonniemeuk
Dat is nogal kamperquote:Op donderdag 22 december 2011 23:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha.
Noem dan tenminste echte artiesten als Koos Alberts, Willeke Alberti, Andre Hazes, Manke Nelis, Johnny Jordaan, Zangeres zonder Naam, Imca Marina etc.
jij mag over verschrikkelijke meuk geen mening hebbenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Doe je goed, alle verschrikkelijke meuk in één post.
Dat is plebsmuziek.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha.
Noem dan tenminste echte artiesten als Koos Alberts, Willeke Alberti, Andre Hazes, Manke Nelis, Johnny Jordaan, Zangeres zonder Naam, Imca Marina etc. Jouw artiesten zijn geen meezingers, misschien Meeuwis nog een beetje, maar dat enkel bij idioten onder de rivieren.
Plebsmuziek?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:51 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat is plebsmuziek.
Meeuwis is inderdaad een twijfelgeval
Jij doet het inderdaad verspreiden over de hele reeksquote:Op donderdag 22 december 2011 23:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Doe je goed, alle verschrikkelijke meuk in één post.
Ik wilde het net zeggen, in de auto zit ik altijd kei- maar dan ook keihard met deze nummers mee te zingen, op het stuur te trommelen en nog net niet de auto uit te jammen.quote:
Nietes, mooie diepzinnige teksten ipv de kat van Miep die in de boom van Henk zat.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Plebsmuziek?
Dat is tenminste oer-hollandse kroegmuziek, dat van jou is zo'n neo-modern hipsterdeuntje.
Ik luister in de auto vooral Kraftwerk. Psychedelisch naar mijn kilometerteller staren als hij de 200 passeert.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen, in de auto zit ik altijd kei- maar dan ook keihard met deze nummers mee te zingen, op het stuur te trommelen en nog net niet de auto uit te jammen.
Ik vind Ede Staal wel goed.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Toch wel hoor, die kunnen ook erg geschikt zijn.
Maar de versie van De Stad Amsterdam van Acda en de munnik blehr ik ook graag mee. Oost Berlijn unter den Linden blijft een klassieker en zo nog een paar. ik varieer alle kanten van de wansmaak wel op
Mien toentje en natuurlijk nooit zo donker west.quote:
quote:
Ik heb dat altijd een verschrikkelijk slecht lied gevonden.quote:
Ah, je hebt ook bloed van de goede kant van de Zuiderzeequote:Op donderdag 22 december 2011 23:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mien toentje en natuurlijk nooit zo donker west.
Mijn Gronings bloed stroomt fier.
De tempowisseling tussen couplet en refrein is wat dubieus.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:54 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd een verschrikkelijk slecht lied gevonden.
50% Grunninger.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ah, je hebt ook bloed van de goede kant van de Zuiderzee
Ostbahnhof Podcast, die gaan pas echt lekker op de Autobahn. Volgende week weer 's avonds naar Frankfurt, heb nu al zin om keihard de A3 tussen Keulen en Frankfurt met hoge snelheid te boeken. De laatste keer trok een Nederlandse diplomaat (CD-kenteken) bijna de hele weg met mij op + een Duitser. En dan lekker zo hard de berg afrijden dat je druk op je oren krijgt.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik luister in de auto vooral Kraftwerk. Psychedelisch naar mijn kilometerteller staren als hij de 200 passeert.
Mijn Gronings bloed beperkt zich vooral tot mijn familiewapenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mien toentje en natuurlijk nooit zo donker west.
Mijn Gronings bloed stroomt fier.
Klopt, alleen stijfkoppig en kortaf.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Goede zaak. Dat is een goed volk.
Heerlijk, vooral zo rond een uur of 05:00 in de morgen, ik weet het niet, dat heeft zoiets melodramatisch en melancholieks, een ontwakende wereld terwijl jij over de snelweg zoeft. Ideaal vrijheidsmomentje voor mij, op een lange autorit.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ostbahnhof Podcast, die gaan pas echt lekker op de Autobahn. Volgende week weer 's avonds naar Frankfurt, heb nu al zin om keihard de A3 tussen Keulen en Frankfurt met hoge snelheid te boeken. De laatste keer trok een Nederlandse diplomaat (CD-kenteken) bijna de hele weg met mij op + een Duitser. En dan lekker zo hard de berg afrijden dat je druk op je oren krijgt.![]()
Tyfusherrie.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heerlijk, vooral zo rond een uur of 05:00 in de morgen, ik weet het niet, dat heeft zoiets melodramatisch en melancholieks, een ontwakende wereld terwijl jij over de snelweg zoeft. Ideaal vrijheidsmomentje voor mij, op een lange autorit.
Een directe collega van me is een Groninger. Geweldige kerelquote:Op donderdag 22 december 2011 23:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klopt, alleen stijfkoppig en kortaf.
Maar dat klopt wel ongeveer in 't plaatje.
Hm, mijn familiewapen stamt uit een of andere Heerenboer uit de 18e eeuw of iets dergelijks geloof ik, maar dan in het Oosten des lands.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn Gronings bloed beperkt zich vooral tot mijn familiewapen
De familie van m'n vader's kant zijn gewoon rasechte Grunningers, hij is de enige die er niet woont.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:57 schreef GSbrder het volgende:
50% Gronings?
Is een helft van je familie zo klein, of toevallig in Groningen verwekt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |