Tja. Een auto wordt ook niet meer waard.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:34 schreef Cerbie het volgende:
Woning verkopen met verlies op hypotheek
Lastig, dat zal de komende tijd nog wel erger worden. Vraag me ook af of het voor ons verstandig is binnen nu en twee jaar een huis te kopen, of toch door blijven huren.
Dat ligt er maar net aan.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Tja. Een auto wordt ook niet meer waard.
Daar ligt het mogelijke verlies ook wel iets lager dan bij een hypotheek.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Tja. Een auto wordt ook niet meer waard.
Net aan een of andere dubieuze Duitse drank van honing met veel alcohol nu over op de whisky en dan hopen dat ik morgen niet meer zo verkouden benquote:
Een of andere meuk dat ik heb opgepikt in Berlijn voor weinig geld voor in de trein, Ballantines of iets dergelijks.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een of andere meuk dat ik heb opgepikt in Berlijn voor weinig geld voor in de trein, Ballantines of iets dergelijks.
RIP alvastquote:Op donderdag 22 december 2011 23:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een of andere meuk dat ik heb opgepikt in Berlijn voor weinig geld voor in de trein, Ballantines of iets dergelijks.
I knew you'd say that.quote:
quote:DM van Everybodyonthefloornow
22-12-2011 @ 23:40:00
Achter de schermen mag je doen wat je wil, maar gelieve geen dm's te posten. Dat is tegen de policy, en bovendien post ik ook geen info over jou.
Dank U!
Dan blijft men maar nog langer op die bubble zitten. Sowieso als je denkt om binnen een paar jaar winst te kunnen maken op je koopwoning zit je al fout.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:38 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Daar ligt het mogelijke verlies ook wel iets lager dan bij een hypotheek.
Pas maar op, dadelijk post hij dat je een schapenhoeder op Texel bent.quote:
Een of andere Scotch blend whisky.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:41 schreef Nautilus. het volgende:
Is Ballentines dat moedermelkachtige drankje?
Nee, is een blended whisky.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:41 schreef Nautilus. het volgende:
Is Ballentines dat moedermelkachtige drankje?
Hij heeft gelijk. Dat is grappig.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Op internet is altijd wel iemand.
Ik weet vrij zeker dat die regels in het geval van php niet meer gelden.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Dat is grappig.
Het is inderdaad banwaardig om DMs te posten.
Gelukkig is klonen en FOK! bedreigen niet tegen de policy.quote:
quote:
Zou niet zo verkeerd zijnquote:Op donderdag 22 december 2011 23:41 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Pas maar op, dadelijk post hij dat je een schapenhoeder op Texel bent.
I like your thinking.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gelukkig is klonen en FOK! bedreigen niet tegen de policy.
Niet als je mod bent en de DM van een kloon van een kloon van een kloon van een kloon van een definitief gebande isquote:Op donderdag 22 december 2011 23:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Dat is grappig.
Het is inderdaad banwaardig om DMs te posten.
De Sjonniesquote:Op donderdag 22 december 2011 23:44 schreef Voorschrift het volgende:
Tijd voor een echte meezinger, niet die Rinus meuk.
Soms is 't leuk om Hollander te zijn.
Die comments ook.
Klopt. Nette tante, in mijn jongste tienerjaren toch rode koontjes van gekregen.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:46 schreef TitusPullo het volgende:
Gabriella Hall, wat een mooie vrouw.
Heilige muziek in een dronken toestand in een kroeg.quote:
Dat sowieso.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heilige muziek in een dronken toestand in een kroeg.
+ Frank Boeijenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:47 schreef De_Nuance het volgende:
Echte meezingers komen van Acda en de Munnik, Het klein orkest, Clouseau, Boudewijn de Groot, The Scène , Guus Meeuwis etc
De Dijkquote:Op donderdag 22 december 2011 23:47 schreef De_Nuance het volgende:
Echte meezingers komen van Acda en de Munnik, Het klein orkest, Clouseau, Boudewijn de Groot, The Scène , Guus Meeuwis etc
Niet die sjonniemeuk
Van Dik Hout met Stil in Mij zet ik ook niet af.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De Dijk![]()
Praktisch de enige Nederlandstalige band die ik trek.
quote:
Toch wel hoor, die kunnen ook erg geschikt zijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:47 schreef De_Nuance het volgende:
Niet die sjonniemeuk
Doe je goed, alle verschrikkelijke meuk in één post.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:47 schreef De_Nuance het volgende:
Niet die sjonniemeuk
Haha.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:47 schreef De_Nuance het volgende:
Niet die sjonniemeuk
Dat is nogal kamperquote:Op donderdag 22 december 2011 23:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha.
Noem dan tenminste echte artiesten als Koos Alberts, Willeke Alberti, Andre Hazes, Manke Nelis, Johnny Jordaan, Zangeres zonder Naam, Imca Marina etc.
jij mag over verschrikkelijke meuk geen mening hebbenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Doe je goed, alle verschrikkelijke meuk in één post.
Dat is plebsmuziek.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha.
Noem dan tenminste echte artiesten als Koos Alberts, Willeke Alberti, Andre Hazes, Manke Nelis, Johnny Jordaan, Zangeres zonder Naam, Imca Marina etc. Jouw artiesten zijn geen meezingers, misschien Meeuwis nog een beetje, maar dat enkel bij idioten onder de rivieren.
Plebsmuziek?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:51 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat is plebsmuziek.
Meeuwis is inderdaad een twijfelgeval
Jij doet het inderdaad verspreiden over de hele reeksquote:Op donderdag 22 december 2011 23:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Doe je goed, alle verschrikkelijke meuk in één post.
Ik wilde het net zeggen, in de auto zit ik altijd kei- maar dan ook keihard met deze nummers mee te zingen, op het stuur te trommelen en nog net niet de auto uit te jammen.quote:
Nietes, mooie diepzinnige teksten ipv de kat van Miep die in de boom van Henk zat.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Plebsmuziek?
Dat is tenminste oer-hollandse kroegmuziek, dat van jou is zo'n neo-modern hipsterdeuntje.
Ik luister in de auto vooral Kraftwerk. Psychedelisch naar mijn kilometerteller staren als hij de 200 passeert.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen, in de auto zit ik altijd kei- maar dan ook keihard met deze nummers mee te zingen, op het stuur te trommelen en nog net niet de auto uit te jammen.
Ik vind Ede Staal wel goed.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Toch wel hoor, die kunnen ook erg geschikt zijn.
Maar de versie van De Stad Amsterdam van Acda en de munnik blehr ik ook graag mee. Oost Berlijn unter den Linden blijft een klassieker en zo nog een paar. ik varieer alle kanten van de wansmaak wel op
Mien toentje en natuurlijk nooit zo donker west.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |