Tja. Een auto wordt ook niet meer waard.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:34 schreef Cerbie het volgende:
Woning verkopen met verlies op hypotheek
Lastig, dat zal de komende tijd nog wel erger worden. Vraag me ook af of het voor ons verstandig is binnen nu en twee jaar een huis te kopen, of toch door blijven huren.
Dat ligt er maar net aan.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Tja. Een auto wordt ook niet meer waard.
Daar ligt het mogelijke verlies ook wel iets lager dan bij een hypotheek.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Tja. Een auto wordt ook niet meer waard.
Net aan een of andere dubieuze Duitse drank van honing met veel alcohol nu over op de whisky en dan hopen dat ik morgen niet meer zo verkouden benquote:
Een of andere meuk dat ik heb opgepikt in Berlijn voor weinig geld voor in de trein, Ballantines of iets dergelijks.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een of andere meuk dat ik heb opgepikt in Berlijn voor weinig geld voor in de trein, Ballantines of iets dergelijks.
RIP alvastquote:Op donderdag 22 december 2011 23:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een of andere meuk dat ik heb opgepikt in Berlijn voor weinig geld voor in de trein, Ballantines of iets dergelijks.
I knew you'd say that.quote:
quote:DM van Everybodyonthefloornow
22-12-2011 @ 23:40:00
Achter de schermen mag je doen wat je wil, maar gelieve geen dm's te posten. Dat is tegen de policy, en bovendien post ik ook geen info over jou.
Dank U!
Dan blijft men maar nog langer op die bubble zitten. Sowieso als je denkt om binnen een paar jaar winst te kunnen maken op je koopwoning zit je al fout.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:38 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Daar ligt het mogelijke verlies ook wel iets lager dan bij een hypotheek.
Pas maar op, dadelijk post hij dat je een schapenhoeder op Texel bent.quote:
Een of andere Scotch blend whisky.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:41 schreef Nautilus. het volgende:
Is Ballentines dat moedermelkachtige drankje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |