Jij lijkt echt op zo'n vriend van mij, qua gedrag.quote:
Ik ken nog een joodse yevgeni. Ken heel goed zelfs.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mijn naam is niet zo charmant (Yevgeni Yehudi), dus vandaar dat ik moet uitwijken op vervangde woorden.
Ja, maar ik zal het vast niet zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:31 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik ken nog een joodse yevgeni. Ken heel goed zelfs.
Een moslim en een jood beste vrienden?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:31 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik ken nog een joodse yevgeni. Ken heel goed zelfs.
Nee, bel FOX, dat moet een hitcomedy worden!quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een moslim en een jood beste vrienden?
Snel, bel de stentor.
Hahaha nee.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar ik zal het vast niet zijn.
Kooooohooooosquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Snel, bel de stentor.
43quote:
Uiteraard. In een woonwagenkamp, met een uitkering en Schultenbrau bier van de Aldi.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:27 schreef betyar het volgende:
Zienswijze woont bij 3-voud op het kamp, ik vermoed zelfs in dezelfde woonwagen.
Jij? Vrienden?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:30 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Jij lijkt echt op zo'n vriend van mij, qua gedrag.
We hebben wel een keer fikse ruzie gehad die maanden aanhield.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Snel, bel de stentor.
Yo... ff nog. Ga zo pitten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
3-voud en zienswijze zijn er, php heb je weer gemist.
En een dik neefje wat denkt te kunnen zingen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:33 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Uiteraard. In een woonwagenkamp, met een uitkering en Schultenbrau bier van de Aldi.
Jullie sissen gewoon naar de chicka's?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:33 schreef De_Nuance het volgende:
Mijn vrienden zijn trouwens amper in politiek geïnteresseerd dus daad gaan de discussies dan ook nooit over.
Jup. Was vanmiddag nog met ze.quote:
Hij zei iets over Armenen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:33 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
We hebben wel een keer fikse ruzie gehad die maanden aanhield.
Maar wel 10 jaar bevriend nu inmiddels.
Ook niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jullie sissen gewoon naar de chicka's?
Die mag jij wel representeren.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:34 schreef betyar het volgende:
[..]
En een dik neefje wat denkt te kunnen zingen.
...quote:
quote:
quote:
Ik presenteer, U lacht.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hoi!
Geen probleem hoor, kan jullie dan weer uitlachen
Kan me wel voorstellen, al die zuren op je lichaam. Niet fijn.quote:
Sorry, ben te oud. Anders had ik het graag voor je gedaan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:35 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Die mag jij wel representeren.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jullie sissen gewoon naar de chicka's?
3-voud is nooit van de waterpokken afgekomen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:36 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen, al die zuren op je lichaam. Niet fijn.
Koos z'n moeder toen ze voor 't eerst Koos zag.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jezus, is dat een zeehond die op een zandbank langzaam stikt ofzo?
Geen idee, maar als zoiets naast je begint te toeteren sla je het vierkant je woning uit.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bedoel je niet Stef Blok toevallig ?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Koos z'n moeder toen ze voor 't eerst Koos zag.
Ik zou d'r doen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mijn vrienden wel.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:33 schreef De_Nuance het volgende:
Mijn vrienden zijn trouwens amper in politiek geïnteresseerd dus daad gaan de discussies dan ook nooit over.
Doe jij maar, ik heb Kunnen vrouwelijke orka's klaarkomen? al geopendquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:34 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nou kom op. Start jij em of start ik em?
Zoiets noem je "wanhoop".quote:
Jij bent degene in pak met een topsalaris die voor onze woonwagenkamp rond cruist in je nieuwe Lamborghini.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Sorry, ben te oud. Anders had ik het graag voor je gedaan.
De gesprekken met mijn vrienden gaan er meestal over hoelang ze nog moeten zitten alvorens men voor het eerst met begleid verlof mag.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn vrienden wel.
Lijkt me wel jammer als je een willekeurige parlementarier noemt en je vrienden kijken je aan alsof je het over een voetballer hebt.
Niet onverwacht, want we kennen je frustratie, maar wel zielig.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe jij maar, ik heb Kunnen vrouwelijke orka's klaarkomen? al geopend
Ook zware kost.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De gesprekken met mijn vrienden gaan er meestal over hoelang ze nog moeten zitten alvorens men voor het eerst met begleid verlof mag.
Welnee, bij ons gaat het over hoe snel we mensen kunnen irriteren en wegpesten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De gesprekken met mijn vrienden gaan er meestal over hoelang ze nog moeten zitten alvorens men voor het eerst met begleid verlof mag.
Ik vind het wel best. Ze doen wel allemaal universitaire studies. Dus je kunt prima filosoferen met ze over boeiende zaken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn vrienden wel.
Lijkt me wel jammer als je een willekeurige parlementarier noemt en je vrienden kijken je aan alsof je het over een voetballer hebt.
Nu we het erover hebben, ben jij volgende week nog in Enschede zodat we weer even een drankje kunnen doen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, bij ons gaat het over hoe snel we mensen kunnen irriteren en wegpesten.
Immer met succes overigens.
Wat is er boeiend behalve politiek om over te filosoferen dan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:40 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik vind het wel best. Ze doen wel allemaal universitaire studies. Dus je kunt prima filosoferen met ze over boeiende zaken.
Maar het politieke spel trekt ze gewoon niet. Heb eigenlijk ook geen trek in politieke discussies met vrienden eigenlijk.
En wanneer heb jij je laatste hoogtepunt bereikt zonder zelf aan je knots te friemelen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Niet onverwacht, want we kennen je frustratie, maar wel zielig.
Jij. De rest niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, zoiets noem je getrainde spieren.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat is er boeiend behalve politiek om over te filosoferen dan?
Noem maar een dag en tijd en ik zal er zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nu we het erover hebben, ben jij volgende week nog in Enschede zodat we weer even een drankje kunnen doen?
Doen er echt zoveel allochtone jongeren een universitaire studie?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:40 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik vind het wel best. Ze doen wel allemaal universitaire studies. Dus je kunt prima filosoferen met ze over boeiende zaken.
Maar het politieke spel trekt ze gewoon niet. Heb eigenlijk ook geen trek in politieke discussies met vrienden eigenlijk.
Valt zo zwaar op de maag hè?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat lijk van gisteravond, dat was pas zware kost.
Ik weet het serieus niet, ik zou niet eens weten waar ik 't altijd met m'n vrienden over heb.quote:
Eventueel de 27e, anders de 30e?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Noem maar een dag en tijd en ik zal er zijn.
Kampers werken niet en hebben dus geen salaris.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:39 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Jij bent degene in pak met een topsalaris die voor onze woonwagenkamp rond cruist in je nieuwe Lamborghini.
Hint: barpersoneel, met name het mannelijke?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet het serieus niet, ik zou niet eens weten waar ik 't altijd met m'n vrienden over heb.
Sta er nooit bij stil.
Het leven, kunst , cultuur , geschiedenis, oorlog en politiek komt natuurlijk ook wel een beetje erbij maar niet à la Wat zij Ineke van Gent in de kamer gisteren?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat is er boeiend behalve politiek om over te filosoferen dan?
Join the club.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb op meer dan 1 vlak hier wel een afwijkende mening.
Beiden zijn oke.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eventueel de 27e, anders de 30e?
Oh, ik dacht dat het over jullie maaltje ging.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb hem niet opgegeten, dat moet je die gasten van BNN vragen.
Kampers hebben een wietplantage, dus wel inkomsten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Kampers werken niet en hebben dus geen salaris.
Wanneer kan erik?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Noem maar een dag en tijd en ik zal er zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |