Ook niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jullie sissen gewoon naar de chicka's?
Die mag jij wel representeren.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:34 schreef betyar het volgende:
[..]
En een dik neefje wat denkt te kunnen zingen.
...quote:
quote:
quote:
Ik presenteer, U lacht.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hoi!
Geen probleem hoor, kan jullie dan weer uitlachen
Kan me wel voorstellen, al die zuren op je lichaam. Niet fijn.quote:
Sorry, ben te oud. Anders had ik het graag voor je gedaan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:35 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Die mag jij wel representeren.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jullie sissen gewoon naar de chicka's?
3-voud is nooit van de waterpokken afgekomen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:36 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen, al die zuren op je lichaam. Niet fijn.
Koos z'n moeder toen ze voor 't eerst Koos zag.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jezus, is dat een zeehond die op een zandbank langzaam stikt ofzo?
Geen idee, maar als zoiets naast je begint te toeteren sla je het vierkant je woning uit.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bedoel je niet Stef Blok toevallig ?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Koos z'n moeder toen ze voor 't eerst Koos zag.
Ik zou d'r doen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mijn vrienden wel.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:33 schreef De_Nuance het volgende:
Mijn vrienden zijn trouwens amper in politiek geïnteresseerd dus daad gaan de discussies dan ook nooit over.
Doe jij maar, ik heb Kunnen vrouwelijke orka's klaarkomen? al geopendquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:34 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nou kom op. Start jij em of start ik em?
Zoiets noem je "wanhoop".quote:
Jij bent degene in pak met een topsalaris die voor onze woonwagenkamp rond cruist in je nieuwe Lamborghini.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Sorry, ben te oud. Anders had ik het graag voor je gedaan.
De gesprekken met mijn vrienden gaan er meestal over hoelang ze nog moeten zitten alvorens men voor het eerst met begleid verlof mag.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn vrienden wel.
Lijkt me wel jammer als je een willekeurige parlementarier noemt en je vrienden kijken je aan alsof je het over een voetballer hebt.
Niet onverwacht, want we kennen je frustratie, maar wel zielig.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe jij maar, ik heb Kunnen vrouwelijke orka's klaarkomen? al geopend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |