Jij lijkt echt op zo'n vriend van mij, qua gedrag.quote:
Ik ken nog een joodse yevgeni. Ken heel goed zelfs.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mijn naam is niet zo charmant (Yevgeni Yehudi), dus vandaar dat ik moet uitwijken op vervangde woorden.
Ja, maar ik zal het vast niet zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:31 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik ken nog een joodse yevgeni. Ken heel goed zelfs.
Een moslim en een jood beste vrienden?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:31 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik ken nog een joodse yevgeni. Ken heel goed zelfs.
Nee, bel FOX, dat moet een hitcomedy worden!quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een moslim en een jood beste vrienden?
Snel, bel de stentor.
Hahaha nee.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar ik zal het vast niet zijn.
Kooooohooooosquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Snel, bel de stentor.
43quote:
Uiteraard. In een woonwagenkamp, met een uitkering en Schultenbrau bier van de Aldi.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:27 schreef betyar het volgende:
Zienswijze woont bij 3-voud op het kamp, ik vermoed zelfs in dezelfde woonwagen.
Jij? Vrienden?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:30 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Jij lijkt echt op zo'n vriend van mij, qua gedrag.
We hebben wel een keer fikse ruzie gehad die maanden aanhield.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Snel, bel de stentor.
Yo... ff nog. Ga zo pitten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
3-voud en zienswijze zijn er, php heb je weer gemist.
En een dik neefje wat denkt te kunnen zingen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:33 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Uiteraard. In een woonwagenkamp, met een uitkering en Schultenbrau bier van de Aldi.
Jullie sissen gewoon naar de chicka's?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:33 schreef De_Nuance het volgende:
Mijn vrienden zijn trouwens amper in politiek geïnteresseerd dus daad gaan de discussies dan ook nooit over.
Jup. Was vanmiddag nog met ze.quote:
Hij zei iets over Armenen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:33 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
We hebben wel een keer fikse ruzie gehad die maanden aanhield.
Maar wel 10 jaar bevriend nu inmiddels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |