Haha, in Luxemburg heb je een club waar je ¤15 voor een biertje betaalde, was de meest relaxte zaak die ik kende. Allemaal jonge heren van stand en jonge dames in coctailjurkjes en op hakken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:22 schreef 3-voud het volgende:
Ze moeten bier 6x zo duur maken. Gewoon omdat het kan.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dit soort woorden verlangen eigenlijk een zwoele vrouwenstem die ze in je oor fluisteren, terwijl de zachte rondingen van de dame in kwestie tegen je lichaam opkruipen.
Hoi!quote:
Zou erg zijn als je dat wel kreeg.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mij ook.
Ik krijg weinig associaties met klassieke muziek als ik naar dat barrel staar.
Dat maakt zelf stoken nog aantrekkelijker.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Alles. Kratje 120 pleuro's, biertje in de horeca 12 eurootjes.
God, wat zal dat het niveau in dit landje ten goede komen.
Dat is wel waar. Maar dan ook sigaretten en alle andere vormen van alcohol.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Alles. Kratje 120 pleuro's, biertje in de horeca 12 eurootjes.
God, wat zal dat het niveau in dit landje ten goede komen.
Wat dat betreft hadden ze hem beter de Honda Paul Elstak kunnen noemen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mij ook.
Ik krijg weinig associaties met klassieke muziek als ik naar dat barrel staar.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:27 schreef betyar het volgende:
Zienswijze woont bij 3-voud op het kamp, ik vermoed zelfs in dezelfde woonwagen.
quote:
Of ik rijd even naar Duitsland, daar gaan ze de bierprijs echt niet sterk verhogenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat maakt zelf stoken nog aantrekkelijker.
Mijn naam is niet zo charmant (Yevgeni Yehudi), dus vandaar dat ik moet uitwijken op vervangde woorden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar nog liever heb ik dat ze mijn naam fluisteren.
Sorry to break the romantic mojo, man
Dat voordeel hebben wij dan al weer wel, met sterke drank doe ik dat al.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Of ik rijd even naar Duitsland, daar gaan ze de bierprijs echt niet sterk verhogen
Schandequote:Op vrijdag 23 december 2011 00:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mijn naam is niet zo charmant (Yevgeni Yehudi), dus vandaar dat ik moet uitwijken op vervangde woorden.
Licence to shoot.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Of ik rijd even naar Duitsland, daar gaan ze de bierprijs echt niet sterk verhogen
Jij lijkt echt op zo'n vriend van mij, qua gedrag.quote:
Ik ken nog een joodse yevgeni. Ken heel goed zelfs.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mijn naam is niet zo charmant (Yevgeni Yehudi), dus vandaar dat ik moet uitwijken op vervangde woorden.
Ja, maar ik zal het vast niet zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:31 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik ken nog een joodse yevgeni. Ken heel goed zelfs.
Een moslim en een jood beste vrienden?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:31 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik ken nog een joodse yevgeni. Ken heel goed zelfs.
Nee, bel FOX, dat moet een hitcomedy worden!quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een moslim en een jood beste vrienden?
Snel, bel de stentor.
Hahaha nee.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar ik zal het vast niet zijn.
Kooooohooooosquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een moslim en een jood beste vrienden?
Snel, bel de stentor.
43quote:
Uiteraard. In een woonwagenkamp, met een uitkering en Schultenbrau bier van de Aldi.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:27 schreef betyar het volgende:
Zienswijze woont bij 3-voud op het kamp, ik vermoed zelfs in dezelfde woonwagen.
Jij? Vrienden?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:30 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Jij lijkt echt op zo'n vriend van mij, qua gedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |