Ik las "geuniformeerde Duitsers".quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:10 schreef Cerbie het volgende:
Zeeland bestaat enkel uit gereformeerden en Duitsers. En ze hebben ons Blof aangedaan.
Gereformeerden heb je hier best veelquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:10 schreef Cerbie het volgende:
Zeeland bestaat enkel uit gereformeerden en Duitsers. En ze hebben ons Blof aangedaan.
Echt een topper in het Nederlandstalige genre.quote:
quote:Maar een lied blijft slechts bij woorden
De film is in scene gezet
Maar deze nacht met jou is levensecht
Ik ben in zo'n gebied opgegroeid. Vreemd volk blijft het, gruwelijk hypocriet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gereformeerden heb je hier best veel
De Wilderstrofee voor de meest intelligente user van onder de grote rivieren bedoel je?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:08 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik heb die prijs gemist tijdens de POL-verkiezingen
De pokemon kaarten van een vriend werden verbrand door zijn oudersquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:11 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik ben in zo'n gebied opgegroeid. Vreemd volk blijft het, gruwelijk hypocriet.
Wacht, ik pak mijn geblondeerde marmot even.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
De Wilderstrofee voor de meest intelligente user van onder de grote rivieren bedoel je?
Heibel op de bouw, gebeurt vaak bij personeelfeestjes beetje drank achter de kiezen en je hebt er altijd mensen tussen zitten die vervelend worden van drank.quote:
Deze periode is ook mooi. Met Kerst in de kerk, met Oud en Nieuw alles wat los en vast zit opblazen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De pokemon kaarten van een vriend werden verbrand door zijn ouders
Grefo's is raar volk. De afstand tot Staphorst is hier goed te overzien. Ze werken echt heel hard maar hebben het ook flink achter de ellebogen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:11 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik ben in zo'n gebied opgegroeid. Vreemd volk blijft het, gruwelijk hypocriet.
Niet onterecht natuurlijk met die Japanse rommelquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Terecht!quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammer altijdquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Heibel op de bouw, gebeurt vaak bij personeelfeestjes beetje drank achter de kiezen en je hebt er altijd mensen tussen zitten die vervelend worden van drank.
quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gereformeerden heb je hier best veel
Vloeken in een grefodorp. Staat de volgende dag je auto op vier lekgestoken banden.quote:
Daarom moet je dat op zaterdagavond doen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:17 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Vloeken in een grefodorp. Staat de volgende dag je auto op vier lekgestoken banden.
Ik zei een keer "jeetje" toen ik 7 was. Dat mocht absoluut niet, want dat is een verbastering op Jezusquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:17 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Vloeken in een grefodorp. Staat de volgende dag je auto op vier lekgestoken banden.
Ken ook wel Grefo's die op zaterdagavond flink loos gingen en dan op zondagochtend halverwege de dienst even naar buiten moesten om wat achter te laten in de bosjesquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Daarom moet je dat op zaterdagavond doen.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niet onterecht natuurlijk met die Japanse rommel
Helaas geen Zienswijze aanwezig voor circle-jerk met jou.quote:
Kon er ook bijquote:
“Prelude”quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is net wijn met een prettige afdronk, deze woorden heb zo'n prachtige naklank.
Even de rok omhoog.....quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ken ook wel Grefo's die op zaterdagavond flink loos gingen en dan op zondagochtend halverwege de dienst even naar buiten moesten om wat achter te laten in de bosjes
Hoe langer de rok..quote:
Honda Prelude..quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
“Prelude”
Dat voel je bijna je tong kietelen.
quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoe natter het hok (maar ook hoe zuurder).
Wat heeft een auto er mee te maken?quote:
Heb je dat geproefd? Gadver.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Lactacyd stond niet in de Bijbel.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
My thoughts exactly.quote:
Drentenaren, raar volk.quote:
Je moet wat. In Drenthe.quote:
Goedenavond Nuance.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:21 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Helaas geen Zienswijze aanwezig voor circle-jerk met jou.
Die auto niet veel, waarom ze hem zo hebben genoemd is mij een raadsel.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat heeft een auto er mee te maken?
quote:
Geen idee, ik kom af en toe er doorheen richting Groningen en dat is 't wel, de laatste keer dat ik in Assen of Emmen was is al wel een eeuw terug.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je moet wat. In Drenthe.
Daar heb je nur Rokkies.
De alcoholaccijns bedoel je, of specifiek de ingredienten voor bier?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:22 schreef 3-voud het volgende:
Ze moeten bier 6x zo duur maken. Gewoon omdat het kan.
Dit soort woorden verlangen eigenlijk een zwoele vrouwenstem die ze in je oor fluisteren, terwijl de zachte rondingen van de dame in kwestie tegen je lichaam opkruipen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
“Prelude”
Dat voel je bijna je tong kietelen.
Dat sowiesoquote:
Gelukkig nietquote:Daar heb je nur Rokkies.
Mij ook.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Die auto niet veel, waarom ze hem zo hebben genoemd is mij een raadsel.
Oh, daar kom ik ook niet veel. Ben vaker in Groningen dan in die plaatsenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom af en toe er doorheen richting Groningen en dat is 't wel, de laatste keer dat ik in Assen of Emmen was is al wel een eeuw terug.
Alles. Kratje 120 pleuro's, biertje in de horeca 12 eurootjes.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De alcoholaccijns bedoel je, of specifiek de ingredienten voor bier?
Haha, in Luxemburg heb je een club waar je ¤15 voor een biertje betaalde, was de meest relaxte zaak die ik kende. Allemaal jonge heren van stand en jonge dames in coctailjurkjes en op hakken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:22 schreef 3-voud het volgende:
Ze moeten bier 6x zo duur maken. Gewoon omdat het kan.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dit soort woorden verlangen eigenlijk een zwoele vrouwenstem die ze in je oor fluisteren, terwijl de zachte rondingen van de dame in kwestie tegen je lichaam opkruipen.
Hoi!quote:
Zou erg zijn als je dat wel kreeg.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mij ook.
Ik krijg weinig associaties met klassieke muziek als ik naar dat barrel staar.
Dat maakt zelf stoken nog aantrekkelijker.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Alles. Kratje 120 pleuro's, biertje in de horeca 12 eurootjes.
God, wat zal dat het niveau in dit landje ten goede komen.
Dat is wel waar. Maar dan ook sigaretten en alle andere vormen van alcohol.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Alles. Kratje 120 pleuro's, biertje in de horeca 12 eurootjes.
God, wat zal dat het niveau in dit landje ten goede komen.
Wat dat betreft hadden ze hem beter de Honda Paul Elstak kunnen noemen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mij ook.
Ik krijg weinig associaties met klassieke muziek als ik naar dat barrel staar.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:27 schreef betyar het volgende:
Zienswijze woont bij 3-voud op het kamp, ik vermoed zelfs in dezelfde woonwagen.
quote:
Of ik rijd even naar Duitsland, daar gaan ze de bierprijs echt niet sterk verhogenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat maakt zelf stoken nog aantrekkelijker.
Mijn naam is niet zo charmant (Yevgeni Yehudi), dus vandaar dat ik moet uitwijken op vervangde woorden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar nog liever heb ik dat ze mijn naam fluisteren.
Sorry to break the romantic mojo, man
Dat voordeel hebben wij dan al weer wel, met sterke drank doe ik dat al.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Of ik rijd even naar Duitsland, daar gaan ze de bierprijs echt niet sterk verhogen
Schandequote:Op vrijdag 23 december 2011 00:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mijn naam is niet zo charmant (Yevgeni Yehudi), dus vandaar dat ik moet uitwijken op vervangde woorden.
Licence to shoot.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Of ik rijd even naar Duitsland, daar gaan ze de bierprijs echt niet sterk verhogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |