Ik las "geuniformeerde Duitsers".quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:10 schreef Cerbie het volgende:
Zeeland bestaat enkel uit gereformeerden en Duitsers. En ze hebben ons Blof aangedaan.
Gereformeerden heb je hier best veelquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:10 schreef Cerbie het volgende:
Zeeland bestaat enkel uit gereformeerden en Duitsers. En ze hebben ons Blof aangedaan.
Echt een topper in het Nederlandstalige genre.quote:
quote:Maar een lied blijft slechts bij woorden
De film is in scene gezet
Maar deze nacht met jou is levensecht
Ik ben in zo'n gebied opgegroeid. Vreemd volk blijft het, gruwelijk hypocriet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gereformeerden heb je hier best veel
De Wilderstrofee voor de meest intelligente user van onder de grote rivieren bedoel je?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:08 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik heb die prijs gemist tijdens de POL-verkiezingen
De pokemon kaarten van een vriend werden verbrand door zijn oudersquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:11 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik ben in zo'n gebied opgegroeid. Vreemd volk blijft het, gruwelijk hypocriet.
Wacht, ik pak mijn geblondeerde marmot even.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
De Wilderstrofee voor de meest intelligente user van onder de grote rivieren bedoel je?
Heibel op de bouw, gebeurt vaak bij personeelfeestjes beetje drank achter de kiezen en je hebt er altijd mensen tussen zitten die vervelend worden van drank.quote:
Deze periode is ook mooi. Met Kerst in de kerk, met Oud en Nieuw alles wat los en vast zit opblazen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De pokemon kaarten van een vriend werden verbrand door zijn ouders
Grefo's is raar volk. De afstand tot Staphorst is hier goed te overzien. Ze werken echt heel hard maar hebben het ook flink achter de ellebogen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:11 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik ben in zo'n gebied opgegroeid. Vreemd volk blijft het, gruwelijk hypocriet.
Niet onterecht natuurlijk met die Japanse rommelquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Terecht!quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammer altijdquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Heibel op de bouw, gebeurt vaak bij personeelfeestjes beetje drank achter de kiezen en je hebt er altijd mensen tussen zitten die vervelend worden van drank.
quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gereformeerden heb je hier best veel
Vloeken in een grefodorp. Staat de volgende dag je auto op vier lekgestoken banden.quote:
Daarom moet je dat op zaterdagavond doen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:17 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Vloeken in een grefodorp. Staat de volgende dag je auto op vier lekgestoken banden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |