Ik denk dat alleen jij het bentquote:
Nee hoor, zie Orka Morgan #4 - maar het is daar nogal offtopic.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen jij het bent
Waarom bestaat dit?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, zie Orka Morgan #4 - maar het is daar nogal offtopic.
Berigquote:Op donderdag 22 december 2011 21:26 schreef Miss_Isis het volgende:
Goede vraag![]()
Ik had eens ergens gelezen dat het orgasme van een varken wel 20 minuten kan duren. Maar of dat ook voor een vrouwelijk varken geldt weet ik dan weer niet. Hoe dan ook zullen ze er wel een vorm van plezier of bevrediging aan beleven denk ik. Eén van onze varkens is weer berig (=geil) en probeert al twee dagen haar zus te bespringen... Ook ons probeert ze aan te randen als we de stal binnen komen, en als je op haar rug duwt gaat ze heel verwachtingsvol klaar staan. Ik denk dat paren op z'n minst een soort drang bevredigd in vrouwelijke (zoog?)dieren. Misschien is het te vergelijken met krabben als je jeuk hebt?
Oh ja, met betrekking tot orka's heb ik geen idee...
Ja, echtquote:Op donderdag 22 december 2011 21:28 schreef Zapato het volgende:
[..]
Berig![]()
![]()
![]()
Ik ga out hier, wat een woord![]()
Vanaf 10:30quote:Op donderdag 22 december 2011 21:26 schreef Miss_Isis het volgende:
Goede vraag![]()
Ook ons probeert ze aan te randen als we de stal binnen komen, en als je op haar rug duwt gaat ze heel verwachtingsvol klaar staan.
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:29 schreef arucard het volgende:
Ze hebben in ieder geval een spuitgat
Omgquote:Op donderdag 22 december 2011 22:28 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Vanaf 10:30![]()
http://www.ted.com/talks/(...)ow_about_orgasm.html
Blowhole.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:39 schreef Voorschrift het volgende:
Waar denk je dat ze die spuitgaten voor hebben dan?
Je weet ook niks van walvissen en dolfijnen jij, gare relmof.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |