Maar je vraagt het wel en je vind het interessant maar je wilt er geen moeite voor doen? Wat is dat nu voor instelling zo kom je nooit langs of voorbij de top van de Shell.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:02 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Mij niet gezien. Alhoewel, geen slecht idee om te gaan trollen en stemmers te demotiveren om links te stemmen.
Ik draag m'n gewoonlelijke fat fit overhemd, ook zonder borstzakje.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon overhemd, slim fit.
As usual.
Sounds legitquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mijn roze das heeft mij in diverse Nijmeegse uitgaansgelegenheden echter wel gratis drankjes opgeleverd (na een enorm lulverhaal te hebben opgehangen over dat ik lid was van het "illuster dispuut, welke een geheim genootschap uit Rotterdam was").
Hoe laat moet je aan de balie staan voor je weekgeld?quote:
Een heilstaat.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:06 schreef De_Nuance het volgende:
De VS is verklaard tot warzone, de Patriot act, Sopa , ACTA.
Is de VS nu vrij of een shariastaat?
Denk je dat ik de telefoon oppak of de staat op ga om te turven ofzo? Dat lijkt me wel een mooi overheidsonderzoek waar een paar kansloze stel WO'ers een subsidiebaan van kunnen maken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Maar je vraagt het wel en je vind het interessant maar je wilt er geen moeite voor doen? Wat is dat nu voor instelling zo kom je nooit langs of voorbij de top van de Shell.
Jij hebt me al wel vaker in pak gezien.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik draag m'n gewoonlelijke fat fit overhemd, ook zonder borstzakje.
Jij vindt het normaal dat je de cel ingaat vanwege een mening over een historische gebeurtenis van 100 jaar geleden ?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Frankrijk komt gewoon op voor de waarheid, as they should.
Turkije heeft eenstemeer bewezen gewoon een graftak land te zijn onder Erdogan.
Welcome to my world.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:06 schreef GSbrder het volgende:
Mijn laatste trein gaat dinsdag om 22:45
quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sounds legit
Ach, ze hebben geen corps in Nimma,
ignosce illis, quia nesciunt
Je bedoelt die Turkse wet?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:07 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal dat je de cel ingaat vanwege een mening over een historische gebeurtenis van 100 jaar geleden ?
Echte vrijheid !
Jouw wereld slaapt elke avond vroegquote:
Het is goed met jouquote:
Normaal gesproken ga ik gewoon altijd met de auto, niet het OV.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jouw wereld slaapt elke avond vroeg
Jij wilt resultaat zien. Je bent eigenlijk gewoon een luie flikker dus?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:06 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Denk je dat ik de telefoon oppak of de staat op ga om te turven ofzo? Dat lijkt me wel een mooi overheidsonderzoek waar een paar kansloze stel WO'ers een subsidiebaan van kunnen maken.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij hebt me al wel vaker in pak gezien.
Je weet wat ik draag.
Als je wenst kan ik je tot Deventer meenemen en daar op de trein zetten, mischien dat dat helpt?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:06 schreef GSbrder het volgende:
Mijn laatste trein gaat dinsdag om 22:45
Dat mag gewoon hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij wilt resultaat zien. Je bent eigenlijk gewoon een luie flikker dus?
U zult niet drinken?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat klopt.
[..]
Als je wenst kan ik je tot Deventer meenemen en daar op de trein zetten, mischien dat dat helpt?
Die is ook achterlijk inderdaad, de Franse wet houdt precies hetzelfde in.quote:
Waarom zelf arbeid verrichten als anderen dat ook voor je kunnen doen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij wilt resultaat zien. Je bent eigenlijk gewoon een luie flikker dus?
De fietsers in Enschede zullen ons iig herinneren.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Normaal gesproken ga ik gewoon altijd met de auto, niet het OV.
Dus dat valt wel mee.
Ja, en kijk hoe Turkije reageert op eenzelfde wet als dat ze zelf hanteren als ze op hun teentjes getrapt worden, haha.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:09 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Die is ook achterlijk inderdaad, de Franse wet houdt precies hetzelfde in.
Blijkbaar wil Frankrijk Turkije als voorbeeld nemen. Een mening die de staat niet aanstaat over een gebeurtenis van 100 jaar geleden en je moet in Frankrijk de bak in.
En dat van een 'beschaafd' land.
Hm point taken, toen was ik ook met de auto.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Weet je onze laatste keer in dat bruine cafe nog?
Ja er zijn ook zoveel files om 11 uur 's avonds.quote:
Dat scheelt aanzienlijkquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat klopt.
[..]
Als je wenst kan ik je tot Deventer meenemen en daar op de trein zetten, mischien dat dat helpt?
Begin maar eerst ergens mee voordat je anderen aan het werk kunt zetten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:09 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Waarom zelf arbeid verrichten als anderen dat ook voor je kunnen doen?
Het gaat niet om Turkije VS maar dat Frankrijk hun eigen vrijheid van meningsuiting om zeep helpt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, en kijk hoe Turkije reageert op eenzelfde wet als dat ze zelf hanteren als ze op hun teentjes getrapt worden, haha.
Ja draai het maar weer om.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:12 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het gaat niet om Turkije VS maar dat Frankrijk hun eigen vrijheid van meningsuiting om zeep helpt.
Daarme legitimeren ze die Turkse wet ook nog want ze doen precies hetzelfde. Terwijl die wet er gewoon aan zou gaan binnen de kortste keren in Turkije, dat zat er al jaren aan te komen.
Maar ik zie dat we dan om hetzelfde tijdstip uit Enschede zouden moeten vertrekken, wil jij de laatste trein nog halen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat scheelt aanzienlijk
23:45 vanuit Deventer naar Nijmegen
Hou ook van jou hoor lieverd.quote:
Pwned.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar ik zie dat we dan om hetzelfde tijdstip uit Enschede zouden moeten vertrekken, wil jij de laatste trein nog halen.
Geen idee van die afstanden in den Ooscht.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar ik zie dat we dan om hetzelfde tijdstip uit Enschede zouden moeten vertrekken, wil jij de laatste trein nog halen.
Goed argument , jij lijkt Wilders wel.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja draai het maar weer om.
Je lijkt Erdogan wel.
Och, je kan bijna gratis studeren, krijgt elke maand gratis stufi, volgt geen zware studie. Eigenlijk is het heerlijk om linkse landen te studerenquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Begin maar eerst ergens mee voordat je anderen aan het werk kunt zetten.
Erdoganpoedel.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:13 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Goed argument , jij lijkt Wilders wel.
Iets van 60 kilometer, en op zich kan ik dat wel in minder dan geen tijd halen, maar ik wil het risico niet lopen dat we dan alsnog door een invordering van het rijbewijs komen vast te zitten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee van die afstanden in den Ooscht.
Ik moet heel erg om je posts lachen, dat stemt mij goed.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hou ook van jou hoor lieverd.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:14 schreef De_Nuance het volgende:
Maar goed Hey weet je als die debiele Fransozen Turken mensen met een afwijkende mening de bak in willen gooien moeten ze dat vooral doen. Ik heb er geen last van en de rest van de wereld ziet hoe achterlijk en hypocriet het is.
Nee, dat is minder handig.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Iets van 60 kilometer, en op zich kan ik dat wel in minder dan geen tijd halen, maar ik wil het risico niet lopen dat we dan alsnog door een invordering van het rijbewijs komen vast te zitten.
Wildersslaafjequote:
Think again. Dat soort zaken hebben hun weerslag.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:14 schreef De_Nuance het volgende:
Maar goed Hey weet je als die debiele Fransozen mensen met een afwijkende mening de bak in willen gooien moeten ze dat vooral doen. Ik heb er geen last van en de rest van de wereld ziet hoe achterlijk en hypocriet het is.
I live to serve.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moet heel erg om je posts lachen, dat stemt mij goed.
Turkije doet het al decennia, Frankrijk mag nu aanschuiven bij het rijtje onderdrukkende staten. Afwijkende mening ? Hup een jaar de cel in. Mubarak zou trots zijn.quote:
U meneer, bent een held.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, dat is minder handig.
Die afstand legde ik laatst af in 24 minuten, want ik had haast.
Hm, ik neem dus aan dat u laat in de middag arriveren zal?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:16 schreef GSbrder het volgende:
Ik kan ook kijken hoe laat de trein naar Amsterdam nog rijd.
Ik moet die dag vanuit Nijmegen naar Eindhoven naar Amsterdam naar Enschede naar Nijmegen/Amsterdam.
Beide landen reageren overdreven. En beide landen hebben zichzelf ermee want de bilaterale handel is stil gelegd.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:14 schreef De_Nuance het volgende:
Maar goed Hey weet je als die debiele Fransozen mensen met een afwijkende mening de bak in willen gooien moeten ze dat vooral doen. Ik heb er geen last van en de rest van de wereld ziet hoe achterlijk en hypocriet het is.
Hoe kan ik hier last van hebben ?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:15 schreef waht het volgende:
[..]
Think again. Dat soort zaken hebben hun weerslag.
Haha wow, nooit gedacht dat ik De_Nuance op z'n teentjes getrapt zou zien om Turkije.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:16 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Turkije doet het al decennia, Frankrijk mag nu aanschuiven bij het rijtje onderdrukkende staten. Afwijkende mening ? Hup een jaar de cel in. Mubarak zou trots zijn.
Het centrum van Nijmegen en de Waalbrug is dan ook een verkeerscrime.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U meneer, bent een held.
Dan te bedenken dat ik vorige week sneller vanuit de Oost in Nijmegen was, dan dat ik in het centrum van Nijmegen een parkeerplaats kon vinden (ja, ik heb 40 minuten rondgereden omdat ik het vertikte verder dan 150 meter te lopen).
Hmmmm, eigenlijk had ik een afspraak met het blonde schatje van de sportschool, nu zit ik wel weer in een duivels dilemma.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, ik neem dus aan dat u laat in de middag arriveren zal?
Het zal gelijkgestemden in ons land op een idee brengen, als de Fransen het doen maakt dat het minder erg om het hier ook te doen. Het schept precedent.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:16 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hoe kan ik hier last van hebben ?
Geen idee, ik ben, voor zover ik daar u toe in staat ben, het aan het uitzoeken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, ik neem dus aan dat u laat in de middag arriveren zal?
Is begin januari geen optie?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hmmmm, eigenlijk had ik een afspraak met het blonde schatje van de sportschool, nu zit ik wel weer in een duivels dilemma.
Nogmaals het gaat om Frankrijk. Zij willen mensen opsluiten met een afwijkende mening terwijl zij zich profileren als voorvechter van de mensenrechten en vrijheid.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha wow, nooit gedacht dat ik De_Nuance op z'n teentjes getrapt zou zien om Turkije.
Screw that bitch.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hmmmm, eigenlijk had ik een afspraak met het blonde schatje van de sportschool, nu zit ik wel weer in een duivels dilemma.
Sowieso hebben ze met de A325 een rotstreek uitgehaald, vroeger liep die tot de Waalbrug als snelweg met 120km/h. Nu omdat ze zonodig nieuwe huizen moesten bouwen in Lent (?) langs die weg, hebben ze hem tot 50km/h weg gedegradeerd terwijl je er veel rapper langskan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het centrum van Nijmegen en de Waalbrug is dan ook een verkeerscrime.
Op die nieuwe stadsbrug mag je straks 50 (!) km/h. Het is een schande!
Nee, de reactie van Erdogan is toch echt een Turkse idioterie.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:18 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nogmaals het gaat om Frankrijk.
Mwah, heeft al een kindje, dus dat screwen wilde ik even laten. Maar eigenlijk wilde ik eventjes een nieuwe planning met haar maken, dan zou ik van 16u30 tot 20u00 pleitos zijn, das ook kut. Eventueel zaterdag proberen of dat te verschuiven valt.quote:
Nah, niemand in Nederland staat te popelen om meningen te verbieden. Het verbod op ontkenning van de holocaust is hier al zo onderwerp van discussie en wordt zelden gehanteerd.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:18 schreef waht het volgende:
[..]
Het zal gelijkgestemden in ons land op een idee brengen, als de Fransen het doen maakt dat het minder erg om het hier ook te doen. Het schept precedent.
Hm, laat 't maar ff weten dan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, heeft al een kindje, dus dat screwen wilde ik even laten. Maar eigenlijk wilde ik eventjes een nieuwe planning met haar maken, dan zou ik van 16u30 tot 20u00 pleitos zijn, das ook kut. Eventueel zaterdag proberen of dat te verschuiven valt.
Ik zal het je iig even laten weten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, laat 't maar ff weten dan.
Ik moet voor dinsdag ook m'n plannen voor maandag afzeggen dus laat 't me ff weten voor maandag als je wilt.
Heb ik al toegegeven.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, de reactie van Erdogan is toch echt een Turkse idioterie.
Nee, Frankrijk geeft gewoon een duidelijk signaal af, evenals met de burka.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:22 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Heb ik al toegegeven.
Nu jij nog toegeven dat mensen 1 jaar opsluiten vanwege een afwijkende mening over iets wat zich in 1915 ver buiten Frankrijk afspeelde minstens Orwelliaans is te noemen.
Onzin ook. Maar daar betalen ze je wel om de weg niet te gebruiken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sowieso hebben ze met de A325 een rotstreek uitgehaald, vroeger liep die tot de Waalbrug als snelweg met 120km/h. Nu omdat ze zonodig nieuwe huizen moesten bouwen in Lent (?) langs die weg, hebben ze hem tot 50km/h weg gedegradeerd terwijl je er veel rapper langskan.
Ja en anders zou ik een kop koffie in de middag ook niet erg vinden als 't niet lukt en je 16:30 pleite moet, dan kan ik wat langer pitten en in Enschede blijven crashen en ben ik toch sowieso wel in de stad rond die tijd als GS niet kan door z'n schema.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zal het je iig even laten weten.
Edit: zou het leuk vinden als het gezamelijk lukt.![]()
Komt goed, ooit.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I live to serve.![]()
Ik wacht nog steeds op je voordracht skaddie.
Oke dan heb ik respect voor Erdogan. Geeft ook een zeer duidelijk signaalquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, Frankrijk geeft gewoon een duidelijk signaal af, evenals met de burka.
Ik heb er wel respect voor wat ze doen.
Dat Turken achterlijk zijn inderdaad, of in ieder geval zijn gare politiek.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:25 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Oke dan heb ik respect voor Erdogan. Geeft ook een zeer duidelijk signaal
Als in het vervolg daar geen file's meer staan vind ik het best, kan ik lekker doorrijden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onzin ook. Maar daar betalen ze je wel om de weg niet te gebruiken.
Dat dan weer wel.
Ik laat het weten, en dan bekijken we de mogelijkheden wel even (samen met GS).quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja en anders zou ik een kop koffie in de middag ook niet erg vinden als 't niet lukt en je 16:30 pleite moet, dan kan ik wat langer pitten en in Enschede blijven crashen en ben ik toch sowieso wel in de stad rond die tijd als GS niet kan door z'n schema.
Maar uitgaan maandag, blijven pitten, en volgende dag weer hele dag tanken trek ik niet.
Ja maar daar gaat dhr. GS natuurlijk geen 4 uur voor treinen schat.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:26 schreef von_Preussen het volgende:
Ik laat het weten, en dan bekijken we de mogelijkheden wel even (samen met GS).
Eigenlijk zat ik ook aan een drankje en hapje te denken, de mogelijkheid om te tanken was nog niet in mij opgekomen.
Welke is het nou, kan niet allebeiquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat Turken achterlijk zijn inderdaad, of in ieder geval zijn gare politiek.
Gezien de grote steun voor zijn partij kan 't aardig goede beiden zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:27 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Welke is het nou, kan niet allebei
Dat is al een hele vooruitgang met 4 jaar terug denk ik dan maar.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Komt goed, ooit.
Maar ik moet nog steeds lachen om je posts
Oke , duidelijkquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gezien de grote steun voor zijn partij kan 't aardig goede beiden zijn.
Ik snap het al, het gaat niet om het gezelschap, maar om de alcohol.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar daar gaat dhr. GS natuurlijk geen 4 uur voor treinen schat.
Je wou toch niet zeggen dat die antisemitische mafklapper met z'n relpolitiek goed voor Turkije is of wel?quote:
Erdogan is gewoon een soort Wilders. Een populist.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gezien de grote steun voor zijn partij kan 't aardig goede beiden zijn.
5 uur, poebeliewoepsiequote:Op vrijdag 23 december 2011 01:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar daar gaat dhr. GS natuurlijk geen 4 uur voor treinen schat.
Het is eigenlijk net een Turkse Wilders.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je wou toch niet zeggen dat die antisemitische mafklapper met z'n relpolitiek goed voor Turkije is of wel?
Ik hoop dat 't leger gewoon tussenbijde komt om die gare af te zetten.
Hij geeft een duidelijk signaal in ieder geval.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je wou toch niet zeggen dat die antisemitische mafklapper met z'n relpolitiek goed voor Turkije is of wel?
Ja en een populist in een Islamitisch land is immer gevaarlijk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Erdogan is gewoon een soort Wilders. Een populist.
Klopt en Sarkozy ook.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Erdogan is gewoon een soort Wilders. Een populist.
Ik hoop dat een of andere Maarschalk hem snel afzet in ieder geval, Turkije was stukken beter af onder militair bewind.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:29 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hij geeft een duidelijk signaal in ieder geval.
Klopt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja en een populist is immer gevaarlijk.
QFTquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hoop dat een of andere Maarschalk hem snel afzet in ieder geval, Turkije was stukken beter af onder militair bewind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |