Zodra hij op Fok! komt gaat dat vanzelf.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:42 schreef remlof het volgende:
[..]
En wanneer heb jij je laatste hoogtepunt bereikt zonder zelf aan je knots te friemelen?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hint: barpersoneel, met name het mannelijke?
Ligt vrij laag naar ik meen. Studies als Rechten en Bedrijfskunde zijn wel heel populair, maar bij de technische studies is het zeer schaars.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Doen er echt zoveel allochtone jongeren een universitaire studie?
Dit zeg ik zonder te dollen trouwens, want ik ken er maar weinig, ja, als ze uit het land zelf komen en hier te gast zijn om even goedkoop een PhD-tje te scoren.
Hij moet niet zo mauwen, ik doe twee studies en heb een vriendin. Hij doet rechten en heeft papa en mama.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:45 schreef Voorschrift het volgende:
En @GS, geen idee, hij had het over maart ofzo?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hij moet niet zo mauwen, ik doe twee studies en heb een vriendin. Hij doet rechten en heeft papa en mama.
Dat zou natuurlijk mieters wezen, behoudens dat jullie iets plannen tussen 28 december en 30 december.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:45 schreef von_Preussen het volgende:
Wil de heer GS dan volgende week ook naar de oost komen?
Van dotCommunism afrukkenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]![]()
Ja ach we moeten hem maar een keer aan z'n jas trekken dan.
Lol. Die zit potdicht.quote:
Ik ben de hele week beschikbaar dus wat mij betreft kan het.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk mieters wezen, behoudens dat jullie iets plannen tussen 28 december en 30 december.
Het spijt me dat ik geen piercings heb.quote:
Jij bent dan ook geen kamper. Draag jij wel eens een pak trouwens, behalve op recepties e.d.?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Kampers werken niet en hebben dus geen salaris.
Waarom denk je dat al mijn vrienden allochtonen zijn dan? Vreemde aanname. Bij mij zijn ze allemaal autochtoon en westers-allochtoon. (Amerikaans, Russisch) als ik het over mijn hardcore vriendengroep heb. Dat maakt mij in die groep de enige niet-westerse allochtoon.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:42 schreef GSbrder het volgende: [..] Doen er echt zoveel allochtone jongeren een universitaire studie? Dit zeg ik zonder te dollen trouwens, want ik ken er maar weinig, ja, als ze uit het land zelf komen en hier te gast zijn om even goedkoop een PhD-tje te scoren.
Ohja, er is ook nog een metaltopic/SCquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik geen piercings heb.
Jij en Staal kunnen doorgaan voor de metalurgenmeet
Ik heb in januari fiks wat deadlines en tentamens, in februari ben ik een goede 10 dagen in Zwitserland en heb ik wat werkgerelateerde trainingen. Begin maart is prima, al die pipse ICT-neusjes kan ik wel weer zien na mijn gelaat te hebben gebruind in de Alpen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:47 schreef remlof het volgende:
Wanneer doen we de volgende POLmeet? In maart heb ik nog wel wat gaten in m'n agenda.
Is er al een fokmeet geweest die je niet bezocht hebt?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:47 schreef remlof het volgende:
Wanneer doen we de volgende POLmeet? In maart heb ik nog wel wat gaten in m'n agenda.
POL voorjaarsmeet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:47 schreef remlof het volgende:
Een pak? Waarom zou ik een pak dragen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:47 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen kamper. Draag jij wel eens een pak trouwens, behalve op recepties e.d.?
Ik weet er iig. 1.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Is er al een fokmeet geweest die je niet bezocht hebt?
Ja, ik merk wel dat het ook studiegerelateerd is hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:48 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Waarom denk je dat al mijn vrienden allochtonen zijn dan? Vreemde aanname. Bij mij zijn ze allemaal autochtoon en westers-allochtoon. (Amerikaans, Russisch) als ik het over mijn hardcore vriendengroep heb. Dat maakt mij in die groep de enige niet-westerse allochtoon.
Daarnaast veel losse vrienden waarbij ook wat allochtonen zitten en die ken ik ook veelal van school. En die school was een categoriaal gymnasium met 20% allochtonen. Het 'zwartste gymnasium' van Nederland. Was laatst nog een docu over. Tevens is het antwoord ja. Maar veelal bij bepaalde studies. Geneeskunde, Rechten en Bedrijfskunde bijvoorbeeld.
Is er al een FOK!meet geweest die je wel bezocht hebt?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Is er al een fokmeet geweest die je niet bezocht hebt?
Maar het is volgens mij wel een terechte vraag. Je hebt er bestwel veel afgewerkt volgens mij.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Is er al een FOK!meet geweest die je wel bezocht hebt?
Ik moet even kijken hoe bezet ik met de kerst ben.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben de hele week beschikbaar dus wat mij betreft kan het.
Dan zou de 27e ook mijn voorkeur hebben, heb dan wel om 17u00 een afspraak maar de rest van de dag ben ik ook beschikbar.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben de hele week beschikbaar dus wat mij betreft kan het.
Ik heb er bij economie 0.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, ik merk wel dat het ook studiegerelateerd is hoor.
Mijn zus heeft bij rechten ook veel meer allochtone medestudenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |