Omdat alles wat jij kenmerkt als status-studies iets is waar ze in hun thuisland geen moer verstand van hebben.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:57 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Goeie vraag, maar ook bedrijfskunde hoort bij de status studies. Weet niet waarom
Je gedraagt je dan ook als een zielig ventje dat nog bij z'n moeder woont en nog nooit geneukt heeft.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[..]
Ze gaan weer helemaal los hoor.
Tis zo jammer dat ze enkel elkaar hebben.
Begin er een zou ik zeggen, the sky is the limit.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:58 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Zou zo'n onderzoekje wel interessant vinden.
Oh oke, dacht dat je SP stemde.
Dasspeld!quote:
Sharia-recht in Turkije en Marokko?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat alles wat jij kenmerkt als status-studies iets is waar ze in hun thuisland geen moer verstand van hebben.
Zaken doen en bedrijven runnen is daar 1 van, gezondheidszorg ook en Sharia-recht valt ook niet echt te kernmerken als een goede carriere voor advocaten.
Whatever, same thing.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:59 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Sharia-recht in Turkije en Marokko?
Dat is nieuw voor mij
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In die scene handelde hij ook in aandelen van een stofzuigerfabrikant.
In de tijd dat je voor 1 computer nog 20 maatpakken kon kopen; met mouwophouders.quote:
Had ie spijt van.quote:
Nee , onzin.quote:
Oh god, dat is dinsdag al jaquote:
Marokko en Turkije kennen beiden op die vlakken ook geen vrijheid als hier, dus geen onzin.quote:
Die heb ik niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En dan een overhemd met borstzakje?
Oh dat is hier genoeg hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh god, dat is dinsdag al ja
Ik zal mijn das maar thuislaten. Het blijft Enschede.
Mij niet gezien. Alhoewel, geen slecht idee om te gaan trollen en stemmers te demotiveren om links te stemmen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Begin er een zou ik zeggen, the sky is the limit.
Mijn roze das heeft mij in diverse Nijmeegse uitgaansgelegenheden echter wel gratis drankjes opgeleverd (na een enorm lulverhaal te hebben opgehangen over dat ik lid was van het "illuster dispuut, welke een geheim genootschap uit Rotterdam was").quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh god, dat is dinsdag al ja
Ik zal mijn das maar thuislaten. Het blijft Enschede.
T-shirt?quote:
Zeker niet , maar het is geen sharia.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Marokko en Turkije kennen beiden op die vlakken ook geen vrijheid als hier, dus geen onzin.
Ik bedoel, een verbod op "Armenen genocide" zeggen is vrijheid?
Gewoon overhemd, slim fit.quote:
Frankrijk komt gewoon op voor de waarheid, as they should.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:04 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Zeker niet , maar het is geen sharia.
Overigens ga je nu in Frankrijk de cel in als je het tegenovergestelde beweerd. Is Frankrijk nu een sharia-staat ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |