Wildersslaafjequote:
Think again. Dat soort zaken hebben hun weerslag.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:14 schreef De_Nuance het volgende:
Maar goed Hey weet je als die debiele Fransozen mensen met een afwijkende mening de bak in willen gooien moeten ze dat vooral doen. Ik heb er geen last van en de rest van de wereld ziet hoe achterlijk en hypocriet het is.
I live to serve.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moet heel erg om je posts lachen, dat stemt mij goed.
Turkije doet het al decennia, Frankrijk mag nu aanschuiven bij het rijtje onderdrukkende staten. Afwijkende mening ? Hup een jaar de cel in. Mubarak zou trots zijn.quote:
U meneer, bent een held.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, dat is minder handig.
Die afstand legde ik laatst af in 24 minuten, want ik had haast.
Hm, ik neem dus aan dat u laat in de middag arriveren zal?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:16 schreef GSbrder het volgende:
Ik kan ook kijken hoe laat de trein naar Amsterdam nog rijd.
Ik moet die dag vanuit Nijmegen naar Eindhoven naar Amsterdam naar Enschede naar Nijmegen/Amsterdam.
Beide landen reageren overdreven. En beide landen hebben zichzelf ermee want de bilaterale handel is stil gelegd.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:14 schreef De_Nuance het volgende:
Maar goed Hey weet je als die debiele Fransozen mensen met een afwijkende mening de bak in willen gooien moeten ze dat vooral doen. Ik heb er geen last van en de rest van de wereld ziet hoe achterlijk en hypocriet het is.
Hoe kan ik hier last van hebben ?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:15 schreef waht het volgende:
[..]
Think again. Dat soort zaken hebben hun weerslag.
Haha wow, nooit gedacht dat ik De_Nuance op z'n teentjes getrapt zou zien om Turkije.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:16 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Turkije doet het al decennia, Frankrijk mag nu aanschuiven bij het rijtje onderdrukkende staten. Afwijkende mening ? Hup een jaar de cel in. Mubarak zou trots zijn.
Het centrum van Nijmegen en de Waalbrug is dan ook een verkeerscrime.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U meneer, bent een held.
Dan te bedenken dat ik vorige week sneller vanuit de Oost in Nijmegen was, dan dat ik in het centrum van Nijmegen een parkeerplaats kon vinden (ja, ik heb 40 minuten rondgereden omdat ik het vertikte verder dan 150 meter te lopen).
Hmmmm, eigenlijk had ik een afspraak met het blonde schatje van de sportschool, nu zit ik wel weer in een duivels dilemma.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, ik neem dus aan dat u laat in de middag arriveren zal?
Het zal gelijkgestemden in ons land op een idee brengen, als de Fransen het doen maakt dat het minder erg om het hier ook te doen. Het schept precedent.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:16 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hoe kan ik hier last van hebben ?
Geen idee, ik ben, voor zover ik daar u toe in staat ben, het aan het uitzoeken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, ik neem dus aan dat u laat in de middag arriveren zal?
Is begin januari geen optie?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hmmmm, eigenlijk had ik een afspraak met het blonde schatje van de sportschool, nu zit ik wel weer in een duivels dilemma.
Nogmaals het gaat om Frankrijk. Zij willen mensen opsluiten met een afwijkende mening terwijl zij zich profileren als voorvechter van de mensenrechten en vrijheid.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha wow, nooit gedacht dat ik De_Nuance op z'n teentjes getrapt zou zien om Turkije.
Screw that bitch.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hmmmm, eigenlijk had ik een afspraak met het blonde schatje van de sportschool, nu zit ik wel weer in een duivels dilemma.
Sowieso hebben ze met de A325 een rotstreek uitgehaald, vroeger liep die tot de Waalbrug als snelweg met 120km/h. Nu omdat ze zonodig nieuwe huizen moesten bouwen in Lent (?) langs die weg, hebben ze hem tot 50km/h weg gedegradeerd terwijl je er veel rapper langskan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het centrum van Nijmegen en de Waalbrug is dan ook een verkeerscrime.
Op die nieuwe stadsbrug mag je straks 50 (!) km/h. Het is een schande!
Nee, de reactie van Erdogan is toch echt een Turkse idioterie.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:18 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nogmaals het gaat om Frankrijk.
Mwah, heeft al een kindje, dus dat screwen wilde ik even laten. Maar eigenlijk wilde ik eventjes een nieuwe planning met haar maken, dan zou ik van 16u30 tot 20u00 pleitos zijn, das ook kut. Eventueel zaterdag proberen of dat te verschuiven valt.quote:
Nah, niemand in Nederland staat te popelen om meningen te verbieden. Het verbod op ontkenning van de holocaust is hier al zo onderwerp van discussie en wordt zelden gehanteerd.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:18 schreef waht het volgende:
[..]
Het zal gelijkgestemden in ons land op een idee brengen, als de Fransen het doen maakt dat het minder erg om het hier ook te doen. Het schept precedent.
Hm, laat 't maar ff weten dan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, heeft al een kindje, dus dat screwen wilde ik even laten. Maar eigenlijk wilde ik eventjes een nieuwe planning met haar maken, dan zou ik van 16u30 tot 20u00 pleitos zijn, das ook kut. Eventueel zaterdag proberen of dat te verschuiven valt.
Ik zal het je iig even laten weten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, laat 't maar ff weten dan.
Ik moet voor dinsdag ook m'n plannen voor maandag afzeggen dus laat 't me ff weten voor maandag als je wilt.
Heb ik al toegegeven.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, de reactie van Erdogan is toch echt een Turkse idioterie.
Nee, Frankrijk geeft gewoon een duidelijk signaal af, evenals met de burka.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:22 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Heb ik al toegegeven.
Nu jij nog toegeven dat mensen 1 jaar opsluiten vanwege een afwijkende mening over iets wat zich in 1915 ver buiten Frankrijk afspeelde minstens Orwelliaans is te noemen.
Onzin ook. Maar daar betalen ze je wel om de weg niet te gebruiken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sowieso hebben ze met de A325 een rotstreek uitgehaald, vroeger liep die tot de Waalbrug als snelweg met 120km/h. Nu omdat ze zonodig nieuwe huizen moesten bouwen in Lent (?) langs die weg, hebben ze hem tot 50km/h weg gedegradeerd terwijl je er veel rapper langskan.
Ja en anders zou ik een kop koffie in de middag ook niet erg vinden als 't niet lukt en je 16:30 pleite moet, dan kan ik wat langer pitten en in Enschede blijven crashen en ben ik toch sowieso wel in de stad rond die tijd als GS niet kan door z'n schema.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zal het je iig even laten weten.
Edit: zou het leuk vinden als het gezamelijk lukt.![]()
Komt goed, ooit.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I live to serve.![]()
Ik wacht nog steeds op je voordracht skaddie.
Oke dan heb ik respect voor Erdogan. Geeft ook een zeer duidelijk signaalquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, Frankrijk geeft gewoon een duidelijk signaal af, evenals met de burka.
Ik heb er wel respect voor wat ze doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |