Marokko en Turkije kennen beiden op die vlakken ook geen vrijheid als hier, dus geen onzin.quote:
Die heb ik niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En dan een overhemd met borstzakje?
Oh dat is hier genoeg hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh god, dat is dinsdag al ja
Ik zal mijn das maar thuislaten. Het blijft Enschede.
Mij niet gezien. Alhoewel, geen slecht idee om te gaan trollen en stemmers te demotiveren om links te stemmen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Begin er een zou ik zeggen, the sky is the limit.
Mijn roze das heeft mij in diverse Nijmeegse uitgaansgelegenheden echter wel gratis drankjes opgeleverd (na een enorm lulverhaal te hebben opgehangen over dat ik lid was van het "illuster dispuut, welke een geheim genootschap uit Rotterdam was").quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh god, dat is dinsdag al ja
Ik zal mijn das maar thuislaten. Het blijft Enschede.
T-shirt?quote:
Zeker niet , maar het is geen sharia.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Marokko en Turkije kennen beiden op die vlakken ook geen vrijheid als hier, dus geen onzin.
Ik bedoel, een verbod op "Armenen genocide" zeggen is vrijheid?
Gewoon overhemd, slim fit.quote:
Frankrijk komt gewoon op voor de waarheid, as they should.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:04 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Zeker niet , maar het is geen sharia.
Overigens ga je nu in Frankrijk de cel in als je het tegenovergestelde beweerd. Is Frankrijk nu een sharia-staat ?
Maar je vraagt het wel en je vind het interessant maar je wilt er geen moeite voor doen? Wat is dat nu voor instelling zo kom je nooit langs of voorbij de top van de Shell.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:02 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Mij niet gezien. Alhoewel, geen slecht idee om te gaan trollen en stemmers te demotiveren om links te stemmen.
Ik draag m'n gewoonlelijke fat fit overhemd, ook zonder borstzakje.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon overhemd, slim fit.
As usual.
Sounds legitquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mijn roze das heeft mij in diverse Nijmeegse uitgaansgelegenheden echter wel gratis drankjes opgeleverd (na een enorm lulverhaal te hebben opgehangen over dat ik lid was van het "illuster dispuut, welke een geheim genootschap uit Rotterdam was").
Hoe laat moet je aan de balie staan voor je weekgeld?quote:
Een heilstaat.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:06 schreef De_Nuance het volgende:
De VS is verklaard tot warzone, de Patriot act, Sopa , ACTA.
Is de VS nu vrij of een shariastaat?
Denk je dat ik de telefoon oppak of de staat op ga om te turven ofzo? Dat lijkt me wel een mooi overheidsonderzoek waar een paar kansloze stel WO'ers een subsidiebaan van kunnen maken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Maar je vraagt het wel en je vind het interessant maar je wilt er geen moeite voor doen? Wat is dat nu voor instelling zo kom je nooit langs of voorbij de top van de Shell.
Jij hebt me al wel vaker in pak gezien.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik draag m'n gewoonlelijke fat fit overhemd, ook zonder borstzakje.
Jij vindt het normaal dat je de cel ingaat vanwege een mening over een historische gebeurtenis van 100 jaar geleden ?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Frankrijk komt gewoon op voor de waarheid, as they should.
Turkije heeft eenstemeer bewezen gewoon een graftak land te zijn onder Erdogan.
Welcome to my world.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:06 schreef GSbrder het volgende:
Mijn laatste trein gaat dinsdag om 22:45
quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sounds legit
Ach, ze hebben geen corps in Nimma,
ignosce illis, quia nesciunt
Je bedoelt die Turkse wet?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:07 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal dat je de cel ingaat vanwege een mening over een historische gebeurtenis van 100 jaar geleden ?
Echte vrijheid !
Jouw wereld slaapt elke avond vroegquote:
Het is goed met jouquote:
Normaal gesproken ga ik gewoon altijd met de auto, niet het OV.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jouw wereld slaapt elke avond vroeg
Jij wilt resultaat zien. Je bent eigenlijk gewoon een luie flikker dus?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:06 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Denk je dat ik de telefoon oppak of de staat op ga om te turven ofzo? Dat lijkt me wel een mooi overheidsonderzoek waar een paar kansloze stel WO'ers een subsidiebaan van kunnen maken.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij hebt me al wel vaker in pak gezien.
Je weet wat ik draag.
Als je wenst kan ik je tot Deventer meenemen en daar op de trein zetten, mischien dat dat helpt?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:06 schreef GSbrder het volgende:
Mijn laatste trein gaat dinsdag om 22:45
Dat mag gewoon hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij wilt resultaat zien. Je bent eigenlijk gewoon een luie flikker dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |