quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hoop dat een of andere Maarschalk hem snel afzet in ieder geval, Turkije was stukken beter af onder militair bewind.
quote:
Dat ook, maar dus ook Erdogan.quote:
De militairen in het verleden hebben tenminste de religieuze idioten buiten de deur gehouden in de politiek, nu laten ze die teugels los en kijk wat Erdogan doet, de mafklapper.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:32 schreef De_Nuance het volgende:
Ik denk dat een millitairen bewind in Turkije ergere stappen had ondernomen. Gezien zij het meest nationalistisch zijn.
Whatever, ik weet in ieder geval wel dat ik in Egypte ook liever die maarschalk zie zitten dan de salafisten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:32 schreef De_Nuance het volgende:
Maar goed ik verwacht ook niet dat je met zo weinig kennis over de zaak de Turkse politiek zo snel zal doorgronden.
Oke bedankt voor je mening. We noteren het.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De militairen in het verleden hebben tenminste de religieuze idioten buiten de deur gehouden in de politiek, nu laten ze die teugels los en kijk wat Erdogan doet, de mafklapper.
Islam moet gewoon met stok en steen buiten de deur van een parlement gehouden worden.
Mee eens, Erdogan is niet ok. Zaten ze maar in de EU, dan hadden we hem vervangen door een technocraat.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat ook, maar dus ook Erdogan.
Gare pro-religie, antisemitische lange tenen Turk die zich veel te veel aanmeet.
Het is goed.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Whatever, ik weet in ieder geval wel dat ik in Egypte ook liever die maarschalk zie zitten dan de salafisten.
Als ze in de EU zaten bleef er geen Turk meer over in Turkije, maar verder heb je gelijk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Mee eens, Erdogan is niet ok. Zaten ze maar in de EU, dan hadden we hem vervangen door een technocraat.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Mee eens, Erdogan is niet ok. Zaten ze maar in de EU, dan hadden we hem vervangen door een technocraat.
Jij roept om meer democratie maar bent vervolgens wel voorstander van het wegjagen van politici die je onwelgevallig zijn?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zodra Turkije bij de EU komt is er toch geen democratie meer omdat er geen inwoners meer zijn. Dus wat dat betreft heeft remlof wel 'n punt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij roept om meer democratie maar bent vervolgens wel voorstander van het wegjagen van politici die je onwelgevallig zijn?
Leuke EU wordt dat dan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij roept om meer democratie maar bent vervolgens wel voorstander van het wegjagen van politici die je onwelgevallig zijn?
Is het al, Griekenland en Italie hebben onverkozen regeringen nu onder druk van Brussel.quote:
Klopt , ze komen allemaal bij jou wonen in de achtertuin.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zodra Turkije bij de EU komt is er toch geen democratie meer omdat er geen inwoners meer zijn. Dus wat dat betreft heeft remlof wel 'n punt.
Doen ze al, Twente was nogal groot in textiel ooit.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:36 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Klopt , ze komen allemaal bij jou wonen in de achtertuin.
Nu Nederland en Duitsland nog, omdat ze hun rijkdommen niet aan de EU willen afstaan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is het al, Griekenland en Italie hebben onverkozen regeringen nu onder druk van Brussel.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doen ze al, Twente was nogal groot in textiel ooit.
Hoef je aan mij niet te vertellen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doen ze al, Twente was nogal groot in textiel ooit.
Nee, maar als Turkije in de Euro had gezeten hadden ze het nu ook kut gedaan en hadden we Erdogan de schuld kunnen gevenquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Que? Dacht dat de Turkse economie het juist redelijk goed deed.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar als Turkije in de Euro had gezeten hadden ze het nu ook kut gedaan en hadden we Erdogan de schuld kunnen geven
Blame the muslims, goed zo remmie.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar als Turkije in de Euro had gezeten hadden ze het nu ook kut gedaan en hadden we Erdogan de schuld kunnen geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |