Gelukkig willen ze zelf niet in de EU.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig wil niemand ze in de EU.
Het enige wat het doet is oorlog stimuleren op dit moment.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Het project is juist bedoelt om oorlog in Europa te voorkomen. Als je dat niet snapt moet je gewoon je bek houden.
De eurocrisis is het bewijs dat landen in Europa niet compatibel zijn, ik heb het helemaal niet over oorlog of politiek, maar doodsimpel over economie.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Het project is juist bedoelt om oorlog in Europa te voorkomen. Als je dat niet snapt moet je gewoon je bek houden.
Erdogan is Israel-sceptisch.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:53 schreef De_Nuance het volgende:
Erdogan is pro VS die hele regering wordt gesteund door de VS
Erdogan heeft nog niets gedaan wat als anti-VS kan worden aangeduid. Ze hebben nog twee maanden terug dat raketschild laten plaatsen ondanks dreigementen van Iran die zeiden het kapot te zullen maken.
Mwah, de macht van Israel mag best eens wat ingedamd worden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Erdogan is Israel-sceptisch.
Voor mij al genoeg reden om 'm weg te schoppen uit z'n stoel.
Au contraire.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, de macht van Israel mag best eens wat ingedamd worden.
Nee, juist niet, We moeten economisch verweven blijven. Dan kost het ons de man maar een paar honderd euro per jaar, dat liever dan het Europa van voor 1945.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het enige wat het doet is oorlog stimuleren op dit moment.
Het leger had net zo gereageerd. Die Armeense wet is ook een erfenis van henquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Erdogan is Israel-sceptisch.
Voor mij al genoeg reden om 'm weg te schoppen uit z'n stoel, z'n rare religieuze politiek en lange tenen nog daargelaten. Kijk hoe die reageert op Frankrijk, de tering zeg.
En als 't moet gaan we elke regering maar afzetten door onverkozen technocraten en hopen dat iedere Europeaan het slikt en we vredig verder kunnen als dictatuur der 27 naties?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, juist niet, We moeten economisch verweven blijven. Dan kost het ons de man maar een paar honderd euro per jaar, dat liever dan het Europa van voor 1945.
Nogal wiedes, zij hebben die Armenen over de kling gejaagd.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:55 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het leger had net zo gereageerd. Die Armeense wet is ook een erfenis van hen
Och ik ook niet, ik zie eerder een aansporing om Syrië binnen te vallen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:55 schreef De_Nuance het volgende:
De VS wil Erdogan gewoon daar houden. Ik verwacht dan ook geen CIA legerinterventies.
Nee.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nogal wiedes, zij hebben die Armenen over de kling gejaagd.
Ja. Maar we respecteren alle grondwetten dus ze krijgen gewoon verkiezingen binnen een paar jaar.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En als 't moet gaan we elke regering maar afzetten door onverkozen technocraten en hopen dat iedere Europeaan het slikt en we vredig verder kunnen als dictatuur der 27 naties?
Goh, wij betalen toch ook nog schuld aan de slachtoffers van KNIL, ra ra of die legereenheid nog bestaat.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:56 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee.
Dat leger bestond toen nog niet.
Dat gebeuren gebeurde tijdens het uiteenvallen van het Ottomaanse Rijk.
Ja, want hoe de Grieken in armoede moeten leven kan je geen flikker schelen, net zoals al vaker loopt te roepen dat democratie in die landen wat jouw betreft ook geen flikker waard is.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, juist niet, We moeten economisch verweven blijven. Dan kost het ons de man maar een paar honderd euro per jaar, dat liever dan het Europa van voor 1945.
Dan moet je eens huize Bronbeek bezoeken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goh, wij betalen toch ook nog schuld aan de slachtoffers van KNIL, ra ra of die legereenheid nog bestaat.
Je respecteert de grondwet maar zet regeringen af zonder verkozen vertegenwoordiging op de plaats.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja. Maar we respecteren alle grondwetten dus ze krijgen gewoon verkiezingen binnen een paar jaar.
Ik vind 't nogal kort door de bocht te zeggen dat dat Ottomaans was en niet Turks, we zeggen toch ook niet dat 't Indonesisch was en niet Nederlands of wel?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan moet je eens huize Bronbeek bezoeken.
Nee, de democratisch verkozen parlementen hebben die regeringen naar huis gestuurd.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je respecteert de grondwet maar zet regeringen af zonder verkozen vertegenwoordiging.
You don't think that smells a bit off?
Ja, met als logisch gevolg dat er een democratisch verkozen regering dient te komen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, de democratisch verkozen parlementen hebben die regeringen naar huis gestuurd.
Wat ik bedoelde was de KNIL, heb het museum en veteranenrusthuis daar bezocht, wat geheel rondom de KNIL is ingericht (de mensen die daar zitten zijn oud-KNILlers). Was een beetje ironisch bedoeld.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind 't nogal kort door de bocht te zeggen dat dat Ottomaans was en niet Turks, we zeggen toch ook niet dat 't Indonesisch was en niet Nederlands of wel?
We hadden het over 'het leger' alsin de organisatie na de revolutie van Ataturk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind 't nogal kort door de bocht te zeggen dat dat Ottomaans was en niet Turks, we zeggen toch ook niet dat 't Indonesisch was en niet Nederlands of wel?
Ah op die manier.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde was de KNIL, heb het museum en veteranenrusthuis daar bezocht, wat geheel rondom de KNIL is ingericht (de mensen die daar zitten zijn oud-KNILlers). Was een beetje ironisch bedoeld.
Wat heeft betalen ermee te maken ?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goh, wij betalen toch ook nog schuld aan de slachtoffers van KNIL, ra ra of die legereenheid nog bestaat.
Andere naam pleit alles vrij wil je zeggen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:00 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
We hadden het over 'het leger' alsin de organisatie na de revolutie van Ataturk.
Die hebben het niet gedaan, ja wel een Turks/Ottomaans leger, dat wel
Betaling is een vorm van erkenning.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:00 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wat heeft betalen ermee te maken ?
Tsja, ik vind het moeilijk, de opvang had beter gekund maar ze hadden niet in Nederlands-Indie kunnen blijven.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah op die manier.
Nouja het is ook redelijk schandalig hoe Nederland is omgegaan met KNIL'lers en Molukkers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |