Tot volgend jaar?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:52 schreef Boze_Appel het volgende:
Nog een half dagje thuiswerken en dan vakantie.
Tsja, dan zou ik het voor mezelf te moeilijk maken, dus zo principieel ben ik niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ofcourse. Maar dan wel voor diegenen die het verdienen. Niet van die zuren die er op uit zijn.
Een schop kunnen ze wel krijgen.
Haha.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:52 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
GS dan in deze. Maar meer mensen hebben dat, als mensen uit Leiden mijn vrienden uit Rdam zien hebben ze vaak een 'oh' moment.
Ze weten vast wel wat hij doet. Maar het stelt niks voor.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Weten zij werkelijk wat een bedrijfskundige doet ja?
Een archeoloog lijkt me voor een Rif-opa makkelijker in te beelden dan een dossierschuiver.
oh momentquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:52 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
GS dan in deze. Maar meer mensen hebben dat, als mensen uit Leiden mijn vrienden uit Rdam zien hebben ze vaak een 'oh' moment.
Ik heb vrij, ik ga niet op vakantie ... gewoon even twee weken chillen en wat feestdagenellende.quote:
Huh waar zijn hun bontkragen dan????quote:
Wat mij betreft staat die afspraak dan ook, iig met jou en als GS ook kan dan is hij wat mij betreft ook welkom. De randvoorwaarden (tijd & locatie) bespreken we wel eventjes buiten het zicht om.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
27th in E'de it is then.
Dan zuipen GS en ik wel door tot je terug bent van je meeting.
Ja, advocaat en arts snap ik dus, bedrijfskundige vind ik een vreemde westerse uitvindingquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:53 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ze weten vast wel wat hij doet. Maar het stelt niks voor.
Advocaat of Arts heeft een status, zeker in die gemeenschappen.
Ik bevind me normaliter in goed gezelschap. Die principes nekken me niet. De anderen steken eerder hun duim op.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tsja, dan zou ik het voor mezelf te moeilijk maken, dus zo principieel ben ik niet.
Zo'n belachelijke vraag is het niet. Ben wel benieuwd hoe vaak SP'ers (dat stem je toch?) een pak dragen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Waarom stel je zo'n belachelijke vraag?
3-voud loopt bij het UWV rond. Een dagloon van max. ¤ 191,82 waarvan hij ook nog vliegtuigen van moet besturen zit er een avondje POL-meet niet in.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een beetje drank en eten betalen, dat is toch peanuts?
Uiteraard.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat mij betreft staat die afspraak dan ook, iig met jou en als GS ook kan dan is hij wat mij betreft ook welkom. De randvoorwaarden (tijd & locatie) bespreken we wel eventjes buiten het zicht om.
Hoe kom je erbij dat ik SP stem? Mijn vader stemde laatst SP en draagt elke dag een pak. Wat is je punt?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:55 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Zo'n belachelijke vraag is het niet. Ben wel benieuwd hoe vaak SP'ers (dat stem je toch?) een pak dragen.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik werk gewoon voor jouw uitkering en dat vind ik prima.
Ze gaan weer helemaal los hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:55 schreef betyar het volgende:
[..]
3-voud loopt bij het UWV rond. Een dagloon van max. ¤ 191,82 waarvan hij ook nog vliegtuigen van moet besturen zit er een avondje POL-meet niet in.
Ik vind driefout momenteel de meest hilarische user van dit forum.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:55 schreef betyar het volgende:
[..]
3-voud loopt bij het UWV rond. Een dagloon van max. ¤ 191,82 waarvan hij ook nog vliegtuigen van moet besturen zit er een avondje POL-meet niet in.
Ik las mouwopvouwers en was al bijna aan het vragen wat het waren.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:56 schreef GSbrder het volgende:
Ik overweeg om mouwophouders aan te schaffen
Goeie vraag, maar ook bedrijfskunde hoort bij de status studies. Weet niet waaromquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, advocaat en arts snap ik dus, bedrijfskundige vind ik een vreemde westerse uitvinding
Afspraak is trouwens bij het blonde schatje van de sportschool, dus daar kan ik dan even een nieuw programma samenstellen en de alcohol weer uit mijn lijf rennen, zodat ik jullie met zuipen weer kan bijhouden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik zeg mijn plannen voor maandagavond wel af, anders ben ik niet aanspreekbaar dinsdag.
Bankierstyl0w.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:56 schreef GSbrder het volgende:
Ik overweeg om mouwophouders aan te schaffen
En jou niet te vergeten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[..]
Ze gaan weer helemaal los hoor.
Tis zo jammer dat ze enkel elkaar hebben.
Zou zo'n onderzoekje wel interessant vinden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik SP stem? Mijn vader stemde laatst SP en draagt elke dag een pak. Wat is je punt?
Hilarisch doet me denken aan Joling en daar word ik niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind driefout momenteel de meest hilarische user van dit forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |