Ja precies, waarom investeren die straatarme mensen niet in zichzelf.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:23 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Wat is er mis met het investeren in je eigen toekomst ook als die overheidssteun er niet is? Bedrijven hebben continu personeel nodig, ook uit de onderklasse. Wat is er mis om een traject door het bedrijfsleven aangeboden of een studielening van derden te accepteren, je je op te leiden en een leuke baan te scoren?
Met andere woorden: sociale mobiliteit houdt niet op als de overheid het geld er niet voor heeft.
Of gaan ze op zoek naar niet-bestaande baantjes.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja precies, waarom investeren die straatarme mensen niet in zichzelf.
Als je dronken bent spreek je de waarheidquote:Op donderdag 22 december 2011 00:26 schreef Voorschrift het volgende:
Godverdomme, mijn argumenten worden bijna links.
De tering whisky is slecht voor me.
Ja, ik bedoel maar. Je doet net alsof ze hopeloos zijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja precies, waarom investeren die straatarme mensen niet in zichzelf.
Dronken VS ftwquote:Op donderdag 22 december 2011 00:26 schreef Voorschrift het volgende:
Godverdomme, mijn argumenten worden bijna links.
De tering whisky is slecht voor me.
Ook duurzaam inderdaad.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Of gaan ze op zoek naar niet-bestaande baantjes.
Goddomme waar moeten die mensen van investeren dan, hun halve sok, gare schoen en de bananenschil die ze net uit de handen gepeuterd hebben van een overleden zwerver?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:26 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel maar. Je doet net alsof ze hopeloos zijn.
Banen kan je creeeren. Het is niet alsof de arbeidsmarkt statisch is. Daarom is innovatie en een goed ontwikkelde kapitaalmarkt zo belangrijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Of gaan ze op zoek naar niet-bestaande baantjes.
Jij zou wel graag wat in kansarme jongens stoppen toch?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goddomme waar moeten die mensen van investeren dan, hun halve sok, gare schoen en de bananenschil die ze net uit de handen gepeuterd hebben van een overleden zwerver?
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij zou wel graag wat in kansarme jongens stoppen toch?
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoi kansloze.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:28 schreef Vagekloon het volgende:
Wordt tijd dat ik een spambot ga ontwikkelen, heb nog wel een oude pc staan include router.
Een eigen zaak opzetten bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goddomme waar moeten die mensen van investeren dan, hun halve sok, gare schoen en de bananenschil die ze net uit de handen gepeuterd hebben van een overleden zwerver?
Nee, bah.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij hebt nooit echt gewerkt hè ?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:27 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Banen kan je creeeren. Het is niet alsof de arbeidsmarkt statisch is. Daarom is innovatie en een goed ontwikkelde kapitaalmarkt zo belangrijk.
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:29 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Een eigen zaak opzetten bijvoorbeeld.
Leuk, maar als er geen koopkracht is dan gaat niemand je producten afnemen.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:29 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Net zoals dat arme jongetje zijn spullen aan de man tracht te verkopen. Sparen of een lening nemen en je zelf daarna omhoog werken. Zo deden mensen het vroeger ook.
Vroeger werden mensen 30 en verbrandden ze heksen en homo's.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:29 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Net zoals dat arme jongetje zijn spullen aan de man tracht te verkopen. Sparen of een lening nemen en je zelf daarna omhoog werken. Zo deden mensen het vroeger ook.
Je denkt dat een arbeidsmarkt statisch is ofzo?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:29 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Jij hebt nooit echt gewerkt hè ?
Zeker niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:30 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je denkt dat een arbeidsmarkt statisch is ofzo?
Welke ?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:31 schreef betyar het volgende:
Schei er eens mee uit joh, trieste mongool.
Treffende beschrijving inderdaad.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:31 schreef betyar het volgende:
Schei er eens mee uit joh, trieste mongool.
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:31 schreef eriksd het volgende:
Ik denk dat ze php op den duur maar gewoon weer toelaten uit frustratie. Volhoudertje.
Koopkracht is altijd aanwezig. Kijk maar naar vroeger hoe mensen het toen deden, toen muntgeld nog niet bestond en men ruilde in goederen. Jij wilt een stuk brood en hebt een schaap. De ander is boer en verkoopt zijn brood tegen een schaap.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Leuk, maar als er geen koopkracht is dan gaat niemand je producten afnemen.
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:31 schreef Voorschrift het volgende:
Ik zie het al voor me, zo'n uitgemergeld Afrikaans kind die ik elke dag zag, en dan zo'n ZiensWijze die er langs loopt en zegt, "ach jongen, start toch een eigen zaak.".
Kan je rekenen? Reken er maar niet op!quote:Op donderdag 22 december 2011 00:31 schreef eriksd het volgende:
Ik denk dat ze php op den duur maar gewoon weer toelaten uit frustratie. Volhoudertje.
Nee hoor, dat hebben we nog nooit gedaan.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:31 schreef eriksd het volgende:
Vroeger had je geen sociale zekerheid en redde de mensheid het ook.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:30 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Vroeger werden mensen 30 en verbrandden ze heksen en homo's.
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:32 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Koopkracht is altijd aanwezig. Kijk maar naar vroeger hoe mensen het toen deden, toen muntgeld nog niet bestond en men ruilde in goederen. Jij wilt een stuk brood en hebt een schaap. De ander is boer en verkoopt zijn brood tegen een schaap.
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:31 schreef Voorschrift het volgende:
Ik zie het al voor me, zo'n uitgemergeld Afrikaans kind die ik elke dag zag, en dan zo'n ZiensWijze die er langs loopt en zegt, "ach jongen, start toch een eigen zaak.".
De mensheid wel, de mensen gingen dood.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:32 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Vroeger had je geen sociale zekerheid en redde de mensheid het ook.
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:32 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Koopkracht is altijd aanwezig. Kijk maar naar vroeger hoe mensen het toen deden, toen muntgeld nog niet bestond en men ruilde in goederen. Jij wilt een stuk brood en hebt een schaap. De ander is boer en verkoopt zijn brood tegen een schaap.
Ohhh hahahaha ik rol hier van de bank.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Begin toch een McDonalds, dan hebben jullie tenminste ook weer eens wat te eten, met al die honger is daar een enorme markt voor!"
Waarom kan zijn buurjongetje die eveneens uit een arm gezin komt het wel?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:31 schreef Voorschrift het volgende:
Waarvoor eigenlijk?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hebben we nog nooit gedaan.
We kunnen hem altijd nog aanklagen.
Aanklagen voor forumvredebreuk o.i.d.?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hebben we nog nooit gedaan.
We kunnen hem altijd nog aanklagen.
Gast, dat kunnen ze dus niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:33 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Waarom kan zijn buurjongetje die eveneens uit een arm gezin komt het wel?
Vind het al minder grappig met een plaatje erbijquote:Op donderdag 22 december 2011 00:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Begin toch een McDonalds, dan hebben jullie tenminste ook weer eens wat te eten, met al die honger is daar een enorme markt voor!"
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen was er geen goed ontwikkelde kapitaalmarkt he. Tegenwoordig kan je als armoezaaier in NL zo een eigen zaak starten met behulp van financiering van derden die op de kapitaalmarkt kan vergrijgen.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:33 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
De mensheid wel, de mensen gingen dood.
Ja zoiets, klooien met ons systeem terwijl ie weet dat ie niet gewenst is.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Aanklagen voor forumvredebreuk o.i.d.?
Ervaring heeft geleerd dat vermoorde mensen c.q. lijken of aangereden uiteengereten lijken nog steeds minder erg zijn qua emotie dan zo'n kindje die naast de weg zit.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:33 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Vind het al minder grappig met een plaatje erbij
Werkelijk?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:34 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Toen was er geen goed ontwikkelde kapitaalmarkt he. Tegenwoordig kan je als armoezaaier in NL zo een eigen zaak starten met behulp van financiering van derden die op de kapitaalmarkt kan vergrijgen.
Haha.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:34 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Toen was er geen goed ontwikkelde kapitaalmarkt he. Tegenwoordig kan je als armoezaaier in NL zo een eigen zaak starten met behulp van financiering van derden die op de kapitaalmarkt kan vergrijgen.
Mwah, niet overdrijven, doet me weinig. Blonde Noorse vrouwen daarentegen.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ervaring heeft geleerd dat vermoorde mensen c.q. lijken of aangereden uiteengereten lijken nog steeds minder erg zijn qua emotie dan zo'n kindje die naast de weg zit.
Niet prettig in ieder geval.
Ik geloof het.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ervaring heeft geleerd dat vermoorde mensen c.q. lijken of aangereden uiteengereten lijken nog steeds minder erg zijn qua emotie dan zo'n kindje die naast de weg zit.
Niet prettig in ieder geval.
Denk je dat elke arme overheidssteun of gratis geld uit het Westen nodig heeft om uit de armoede te komen? Je lijkt wel een woordvoerder van Oxfam zeg.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gast, dat kunnen ze dus niet.
3e.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:35 schreef eriksd het volgende:
In welk jaar van je studie zit je ZW?
Mwah als je kinderen ziet met ledematen als luciferpinnetjes terwijl jij met je McDrive burger over de snelweg scheurt met een lekker muziekje dan voel je je wel knap lullig in ieder geval.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, niet overdrijven, doet me weinig. Blonde Noorse vrouwen daarentegen.
Heb hier nog een compleet nieuw franchiseconcept liggen wat in Duitsland zich momenteel explosief ontwikkeld, stuur maar een PN als jij een echte vent bent en hier in Nederland een succes van maakt.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:34 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Niet?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:36 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik geloof het.
Heb volgens mij nog nooit een mensenlijk gezien.
Lijken zijn niet erg, levend leed is erger.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:36 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik geloof het.
Heb volgens mij nog nooit een mensenlijk gezien.
Trust me, I've been through her.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwah als je kinderen ziet met ledematen als luciferpinnetjes terwijl jij met je McDrive burger over de snelweg scheurt met een lekker muziekje dan voel je je wel knap lullig in ieder geval.
Trust me, I've been through it.
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Trust me, I've been through her.
Nope , wel op TV edquote:
Hmm. Je zou denken dat je je dan al wat voor gaat bereiden op de praktijk in plaats van theorieen op te laten.quote:
Je hebt gelijk, die zwerver die een tijdje terug op ons af kwam lopen deed mij emotioneel ook wel wat.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja naja, een geile hunk interesseert me ook meer dan een verhongerd kind, maar toch doet 't wel wat met je als je er langs rijdt natuurlijk, eerlijk is eerlijk.
Eerlijk is eerlijk, ik heb tot nu toe ook alleen nog maar lijken op straat zien liggen na ongelukken, maar niet vanwege honger of door geweldsincidenten.quote:
Waarom zou ik jouw businessplan moeten ontwikkelen? Ik werp een discussie op door te stellen dat de kapitaalmarkt van essentieel belang voor ondernemerschap is, en al helemaal voor mensen die geen startkapitaal hebben.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb hier nog een compleet nieuw franchiseconcept liggen wat in Duitsland zich momenteel explosief ontwikkeld, stuur maar een PN als jij een echte vent bent en hier in Nederland een succes van maakt.
Ja maar die kerel riep ook geen medelijden op, een kind dat niks aan z'n situatie kan doen, in een land waar hij gewoon niet beter KAN dan is het wel zielig natuurlijk. Het is niet het kind z'n schuld dat 'ie geboren is in een sloppenwijk zonder eten en zonder toekomst terwijl jij daar rondrijdt met je auto en eten.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, die zwerver die een tijdje terug op ons af kwam lopen deed mij emotioneel ook wel wat.
Ik voelde namelijk walging, vooral omdat ie om geld zat te bedelen.
Dat is dus jouw probleem, of jij leest niet wat er staat of je begrijpt het niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:40 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Waarom zou ik jouw businessplan moeten ontwikkelen? Ik werp een discussie op door te stellen dat de kapitaalmarkt van essentieel belang voor ondernemerschap is, en al helemaal voor mensen die geen startkapitaal hebben.
Do not pity the dead, Harry, pity the living. Above all, pity those who live without love.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lijken zijn niet erg, levend leed is erger.
Om te aanschouwen in ieder geval.
Denk je dat geldverstrekkers filantropen zijn ofzo?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:40 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Waarom zou ik jouw businessplan moeten ontwikkelen? Ik werp een discussie op door te stellen dat de kapitaalmarkt van essentieel belang voor ondernemerschap is, en al helemaal voor mensen die geen startkapitaal hebben.
Neenee, nu draai je weg. Je stelde dat die makkelijk toegankelijk was. Het essentiele karakter onderkennen we allemaal.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:40 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ook al zo'n linkse hippiequote:Op donderdag 22 december 2011 00:41 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Do not pity the dead, Harry, pity the living. Above all, pity those who live without love.
Albus Dumbeldore.
Zo is het wel, heb al ontelbare lijken gezien en ontelbaar menselijk leed.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:41 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Do not pity the dead, Harry, pity the living. Above all, pity those who live without love.
Albus Dumbeldore.
Hallo timmquote:
Ach man jullie zijn waarschijnlijk nog nooit in een arm land geweest en ondernemerschap bij arme mensen gezien (dus niet enkel met je auto'tje langs sloppenwijken rijden).quote:Op donderdag 22 december 2011 00:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hmm. Je zou denken dat je je dan al wat voor gaat bereiden op de praktijk in plaats van theorieen op te laten.
Misschien komt het nog.
Tuurlijk gozer.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:42 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ach man jullie zijn waarschijnlijk nog nooit in een arm land geweest en ondernemerschap bij arme mensen gezien (dus niet enkel met je auto'tje langs sloppenwijken rijden).
Armoede heb ik op meerdere continenten mogen aanschouwen, dus je punt is?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:42 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ach man jullie zijn waarschijnlijk nog nooit in een arm land geweest en ondernemerschap bij arme mensen gezien (dus niet enkel met je auto'tje langs sloppenwijken rijden).
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 22 december 2011 00:42 schreef von_Preussen het volgende:
Oja jongens, gefeliciteerd met het Duitse nieuwjaar!
Oh nee, daarom bestaat Venture philanthropy natuurlijk niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Denk je dat geldverstrekkers filantropen zijn ofzo?
Zonder echt goed idee, zonder goed redementvooruitzicht en zonder een fatsoenlijk persoon met opleiding krijg je echt niet makkelijk centen van de markt hoor. Kom op zeg, dat kan je toch zelf ook wel inzien na 3 jaar HBO/WO of wat je ook doet.
Dat begint op 22 december?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:42 schreef von_Preussen het volgende:
Oja jongens, gefeliciteerd met het Duitse nieuwjaar!
Denk je echt dat dat representatief is?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:45 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Oh nee, daarom bestaat Venture philanthropy natuurlijk niet.
Dat zou jij met je studieachtergrond toch meten wetenOf heb je dat op je HBO niet gekregen?
Bestaat de HBO-kaart?quote:
Tuurlijk, studieboeken gaan altijd boven praktijkervaring, wat denk jij dan.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Denk je echt dat dat representatief is?
En voor jouw info; WO.
Ja ach mijn werk in Afrika hou ik maar buiten beschouwing dan, volgens "de boeken" bestaat dat niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tuurlijk, studieboeken gaan altijd boven praktijkervaring, wat denk jij dan.
quote:
Yeah rightquote:Op donderdag 22 december 2011 00:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tuurlijk, studieboeken gaan altijd boven praktijkervaring, wat denk jij dan.
Sinds wanneer bestaat de kapitaalmarkt enkel uit banken?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is dus jouw probleem, of jij leest niet wat er staat of je begrijpt het niet.
Het is een uitontwikkeld plan, net als McDonalds. Je hoeft alleen eventjes wat geld bij de bank op te pikken en je kan starten.
Of ben jij zo iemand die alleen maar grote woorden in de groep gooit maar niets presteert?
Doelgroep?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:48 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Sinds wanneer bestaat de kapitaalmarkt enkel uit banken?
Als je plan dermate rendabel is, kom maar op. Wat is je doelgroep, locatie en concurrentie?
Pruisisch sarcasme is moeilijk in te schatten, sarcasme kan je beter aan de Britten overlatenquote:Op donderdag 22 december 2011 00:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oeps, m'n sarcasme heb je wel door?
Ik heb je al 10 keer gekijk gegeven volgens mijquote:Op donderdag 22 december 2011 00:48 schreef Voorschrift het volgende:
Ik vind het niet leuk, ik word aangevallen door rechtsen.
Help mij o guur verzuurd Cohen stemmend volk!
De kapitaalmarkt is inderdaad "vrij" toegankelijk. Hoe denk je dat die Amerikaanse randebielen met een laag inkomen kapitaal (een gesecuritiseerde hypotheek) konden vergaren?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neenee, nu draai je weg. Je stelde dat die makkelijk toegankelijk was. Het essentiele karakter onderkennen we allemaal.
Kom kom.
Ik weet het, ik ben nog steeds 'flabbergasted'.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:50 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik heb je al 10 keer gekijk gegeven volgens mij
Waarom kunnen starters op de Nederlandse woningmarkt geen hypotheek krijgen?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:50 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De kapitaalmarkt is inderdaad "vrij" toegankelijk. Hoe denk je dat die Amerikaanse randebielen met een laag inkomen kapitaal (een gesecuritiseerde hypotheek) konden vergaren?
JIj wilt een McDonalds in een sloppenwijk opzetten?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Doelgroep?
Hongerige Afrikaantjes die niets te eten hebben.
Locatie?
Talloze sloppenwijken en vluchtelingenkampen op het Afrikaanse continent, aangezien de honger daar het grootst is.
Concurrentie?
Sporadische voedselhulp van de VN.
Omdat het moest van de regering.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:50 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De kapitaalmarkt is inderdaad "vrij" toegankelijk. Hoe denk je dat die Amerikaanse randebielen met een laag inkomen kapitaal (een gesecuritiseerde hypotheek) konden vergaren?
ZOquote:Op donderdag 22 december 2011 00:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Doelgroep?
Hongerige Afrikaantjes die niets te eten hebben. hongerige afrikaantjes zonder geld om eten te kopen
Locatie?
Talloze sloppenwijken en vluchtelingenkampen op het Afrikaanse continent, aangezien de honger daar het grootst is.
Concurrentie?
Sporadische voedselhulp van de VN.
Volgens jouw logica is dat een aantrekkelijke zakelijke optie.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:51 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
JIj wilt een McDonalds in een sloppenwijk opzetten?
Omdat de Nederlandse kapitaalmarkt aan meer restricties onderhevig is dan bijvoorbeeld de Amerikaanse. Doch staat het je vrij om aan derden met je eigen kapitaal of vergaard kapitaal van anderen starters een lening voor hun huis te geven en deze onderhands te contracteren.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom kunnen starters op de Nederlandse woningmarkt geen hypotheek krijgen?
Dank je, dat punt probeerde ik dus net te maken, maar volgens Zienswijze is het onzin dat Afrikaantjes geen geld hebben.quote:
Moet je eens een negerin proberenquote:Op donderdag 22 december 2011 00:53 schreef Voorschrift het volgende:
Dit gezeur over geld, arm, rijk, Afrika, Europa is goed voor je libido zeg.
Rawr.
In India heb je inderdaad McDonalds vlakbij de sloppenwijken, dus waarom niet in Afrika? Wil je je plan rendabel maken, dan zal je eerst moeten onderzoeken welk beschikbaar inkomen de mensen in de sloppenwijken hebben voor voedsel. Verder dien je wel je concurrentie in kaart te brengen, want als je buurman (voor zover je het huizen kan noemen) voedsel op de markt dat goedkoper is verkoopt, kan jij natuurlijk moeilijk je producten - uit het buitenland, mensen eten liever lokaal voedsel - slijten.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgens jouw logica is dat een aantrekkelijke zakelijke optie.
Oh.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:55 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
In India heb je inderdaad McDonalds vlakbij de sloppenwijken, dus waarom niet in Afrika? Wil je je plan rendabel maken, dan zal je eerst moeten onderzoeken welk beschikbaar inkomen de mensen in de sloppenwijken hebben voor voedsel. Verder dien je wel je concurrentie in kaart te brengen, want als je buurman (voor zover je het huizen kan noemen) voedsel op de markt dat goedkoper is verkoopt, kan jij natuurlijk moeilijk je producten - uit het buitenland, mensen eten liever lokaal voedsel - slijten.
'quote:Op donderdag 22 december 2011 00:56 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Als ik er serieus op in ga, dan houdt het bij jou al op.
quote:
De regering heeft de banken niet gedwongen op arme mensen een hypotheek te verstrekken. En verder, waarom is ondernemerschap in de VS zo goed ontwikkeld? Omdat ze daar een goed ontwikkelde kapitaalmarkt en een goed ontwikkelde venture capitalmarkt hebben. Heb je als ondernemer, ook al woon je in een krot, een rendabel plan, dan kan je financiering van angel investors verkrijgen. Daarnaast heb je mensen, veelal rijken, die aan venture philantrophy doen en bijvoorbeeld een sociaal businessplan willen financieren.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat het moest van de regering.
Wat draai ik om? Het is inderdaad niet onmogelijk om een McDonalds in een sloppenwijk op te zetten.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
'
Ja, want je bent net een Wouter Bos, jij staat niet achter je woorden maar draait het constant weer om.
Lees het topic maar terug, dan snap je wel wat ik bedoel.
Dat dan weer niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet je eens een negerin proberen
Rawr.
quote:
Ik moest lachen.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:34 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb hier nog een compleet nieuw franchiseconcept liggen wat in Duitsland zich momenteel explosief ontwikkeld, stuur maar een PN als jij een echte vent bent en hier in Nederland een succes van maakt.
Dit zijn jouw woorden mannetje:quote:Op donderdag 22 december 2011 00:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Denk je echt dat dat representatief is?
En die haal ik onderuit: Venture philantrophyquote:Op donderdag 22 december 2011 00:41 schreef Voorschrift het volgende:
Denk je dat geldverstrekkers filantropen zijn ofzo?
Zonder echt goed idee, zonder goed redementvooruitzicht en zonder een fatsoenlijk persoon met opleiding krijg je echt niet makkelijk centen van de markt hoor. Kom op zeg, dat kan je toch zelf ook wel inzien na 3 jaar HBO/WO of wat je ook doet.
Je zat hiervoor toch op het HBO naar ik begrepen heb? Daar brengen ze je toch wat algemene kennis mee of niet?quote:En voor jouw info; WO.
Sterkte.quote:Op donderdag 22 december 2011 07:54 schreef Reya het volgende:
Hallo. Ik ga maar eens de bolsjewieken trotseren.
Die zou ik inderdaad op m'n CV zetten.quote:Op donderdag 22 december 2011 08:54 schreef Reya het volgende:
Nog nooit heb ik een mooiere belediging nageslingerd gekregen dan toen ik vanochtend voor bourgeois de merde werd uitgemaakt.
Een nuchtere Koos. Dat we dat nog meemaken.quote:
Was dat omdat je weigerde te staken?quote:Op donderdag 22 december 2011 08:54 schreef Reya het volgende:
Nog nooit heb ik een mooiere belediging nageslingerd gekregen dan toen ik vanochtend voor bourgeois de merde werd uitgemaakt.
Je wordt ook een dagje ouder, he.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een nuchtere Koos. Dat we dat nog meemaken.
Ik niet, jij blijkbaar wel. ga zo es pitten. Na dit biertje.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je wordt ook een dagje ouder, he.
Proost.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik niet, jij blijkbaar wel. ga zo es pitten. Na dit biertje.
Yup. Omdat ik een barrage van de stakers voorbij fietste.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:25 schreef waht het volgende:
[..]
Was dat omdat je weigerde te staken?
Dank je. Het volgende biertje is Nederlands.quote:
Ben je werkeloos of student ofzo dat je op dit tijdstip zit te zuipen? Of ben je Drugshondquote:Op donderdag 22 december 2011 09:46 schreef El_Matador het volgende:
Mogge remlof. Hij is nog niet op.
Belg is ook nog een optie.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben je werkeloos of student ofzo dat je op dit tijdstip zit te zuipen? Of ben je Drugshond
Het is bijna 4 uur, een bizarre nacht en morgen laatste werkdag. Zit wel snor dus. Drugs komen vrijdag weer.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben je werkeloos of student ofzo dat je op dit tijdstip zit te zuipen? Of ben je Drugshond
Het is bijna 10am, of zit je aan de andere kant van de oceaan?quote:Op donderdag 22 december 2011 09:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is bijna 4 uur, een bizarre nacht en morgen laatste werkdag. Zit wel snor dus. Drugs komen vrijdag weer.
Uiteraard. Qolombiaquote:Op donderdag 22 december 2011 09:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is bijna 10am, of zit je aan de andere kant van de oceaan?
Heb je Tanja nog een flinke veeg uit de pan kunnen geven?quote:
Die zit ver weggestopt in de jungle. Hier zijn betere vrouwen.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:06 schreef waht het volgende:
[..]
Heb je Tanja nog een flinke veeg uit de pan kunnen geven?
Doe de chicas de groeten.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die zit ver weggestopt in de jungle. Hier zijn betere vrouwen.
quote:Op donderdag 22 december 2011 10:42 schreef De_Nuance het volgende:
Niet alleen inwoners maar zelfs de natuur treurt om de dood van de Noord-Koreaanse leider Kim Jong-il, meldden staatsmedia in het land donderdag.
Heel goed.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:52 schreef robin007bond het volgende:
Hoe gaat het, EG?
Bevalt je nieuwe muis?
Waarschijnlijk moet je hem uitzetten, maar het kan zijn dat die stopt na een bepaalde tijd van inactiviteit.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Heel goed.Ik vraag me wel of ik ik het ding iedere keer uit moet zetten of dat hij steeds in standby gaat als ik de computer uitzet.
Ik heb dat met het lampje in mijn koelkast.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Heel goed.Ik vraag me wel of ik ik het ding iedere keer uit moet zetten of dat hij steeds in standby gaat als ik de computer uitzet.
Ik dacht wel dat hij inderdaad zichzelf stopt na een paar minuten. Soort standby-modus. Maar ja, dan verbruikt hij ook stroom natuurlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet je hem uitzetten, maar het kan zijn dat die stopt na een bepaalde tijd van inactiviteit.
Wireless ip-cam in zetten als bewijs.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb dat met het lampje in mijn koelkast.
In een koelkast heb je een hardere stand-by.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb dat met het lampje in mijn koelkast.
Mooi.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat hij inderdaad zichzelf stopt na een paar minuten. Soort standby-modus. Maar ja, dan verbruikt hij ook stroom natuurlijk.
Het is een setje met draadloos toetsenbord. Leuk ding en bevalt goed.
Inderdaadquote:Op donderdag 22 december 2011 11:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mooi.
En draadloos is best prettig
quote:Op donderdag 22 december 2011 11:11 schreef Boze_Appel het volgende:
http://www.amazon.com/dp/B002VKDO1E/?tag=047-20
Net wat ik nodig heb. Glow in the dark wc-papier.
U hoort dan ook te staken, anders bent u geen waardig burger.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Yup. Omdat ik een barrage van de stakers voorbij fietste.
Vandaag er nog mee terug naar de garage danquote:Op donderdag 22 december 2011 11:46 schreef betyar het volgende:
De auto is sinds gisteren kapot......Hoogstwaarschijnlijk het stuurhuis. Die is gereviseerd op 23 december 2009 en zit een garantie op van twee jaar.
Ik ben er al geweest, kan na de vakantie pas gemaakt worden. Doet niks af aan de garantietermijn natuurlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Vandaag er nog mee terug naar de garage dan
Nee precies. En konden ze je geen leenauto meegeven?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben er al geweest, kan na de vakantie pas gemaakt worden. Doet niks af aan de garantietermijn natuurlijk.
Heeft ie geen, mogen de auto van schoonmoeders lenen.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee precies. En konden ze je geen leenauto meegeven?
Mooi zo.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:19 schreef remlof het volgende:
Neem de 17.724 luxe jachten die eigendom zijn van Italianen die bij de fiscus een jaarinkomen hebben opgegeven van 20 duizend euro of minder. Of de 181.171 dure sportauto's die eigendom blijken te zijn van Italianen met naar eigen zeggen een inkomen tussen de 20 duizend en 50 duizend euro.
Italianen krijgen de zenuwen van 'belastingjager' Serpico
Wat heet dom, ze zijn er in het verleden altijd mee weggekomen, alleen vanaf het heden gaan er zaken veranderen.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:35 schreef eriksd het volgende:
Het is dan ook ronduit dom om zo opzichtig de boel te bedonderen.
Alleen de weerlozen laten zich tot de laatste cent uitzuigen.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:40 schreef De_Nuance het volgende:
Gewoon betalen inderdaad , wij worden ook tot de laatste cent uitgezogen.
En de fatsoenlijken.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Alleen de weerlozen laten zich tot de laatste cent uitzuigen.
Als een krant er zelfs achter kan komen, dan heb je jezelf teveel in de kijker gespeeld. Dat er tot op dat moment nog tegenopgetreden werd doet daar niets aan af. Zo opvallen is een recept voor ellende, zeker in crisistijd.quote:Wat heet dom, ze zijn er in het verleden altijd mee weggekomen, alleen vanaf het heden gaan er zaken veranderen.
Ik vind het wel naar dat heel de bevolking daar moet bloeden voor het falende overheidsbeleid.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als een krant er zelfs achter kan komen, dan heb je jezelf teveel in de kijker gespeeld. Dat er tot op dat moment nog tegenopgetreden werd doet daar niets aan af. Zo opvallen is een recept voor ellende, zeker in crisistijd.
Geeft wel te denken hoeveel verborgen fraude er nog is. Topje van de ijsberg dit.
Je vergeet dat tot pakweg een jaar geleden niemand zulke dingen een reet kon schelen, dus is het logisch dat mensen zulke dingen gaan uitvreten. Nu die dingen bekend worden zullen de al te opzichte dingen afnemen, maar dat heeft niets met "dom" te maken.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als een krant er zelfs achter kan komen, dan heb je jezelf teveel in de kijker gespeeld. Dat er tot op dat moment nog tegenopgetreden werd doet daar niets aan af. Zo opvallen is een recept voor ellende, zeker in crisistijd.
Geeft wel te denken hoeveel verborgen fraude er nog is. Topje van de ijsberg dit.
Wat jij vindt moet je naar de politie brengen.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
Ik wil even kwijt dat ik vind economen zich niet langer dienen te bemoeien met sociale vraagstukken.
Journalisten moeten dat ook niet doen, die moeten zich beperken tot het presenteren van feitjes en niet meer.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
Ik wil even kwijt dat ik vind economen zich niet langer dienen te bemoeien met sociale vraagstukken.
Ik zou economen inderdaad graag naar de politie brengen.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat jij vindt moet je naar de politie brengen.
Laten arresteren vanwege paniekzaaierij?quote:Op donderdag 22 december 2011 12:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zou economen inderdaad graag naar de politie brengen.
Dat zijn juist de enige mensen die een fatsoenlijke afweging kunnen maken zonder allerlei emotionele ellende erbij.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
Inderdaad.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat zijn juist de enige mensen die een fatsoenlijke afweging kunnen maken zonder allerlei emotionele ellende erbij.
En ze verliezen de medemenselijkheid uit het oog en maken alles ondergeschikt aan onze nieuwe God, de economie.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat zijn juist de enige mensen die een fatsoenlijke afweging kunnen maken zonder allerlei emotionele ellende erbij.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Buig in nederigheid gij vlerk.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En ze verliezen de medemenselijkheid uit het oog en maken alles ondergeschikt aan onze nieuwe God, de economie.
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:02 schreef betyar het volgende:
1000 economen, 1000 verschillende meningen.Het enige wat ze doen is paniek zaaien. Willem Vermeend zei eens dat de wereld beter af is zonder economen. Ze veroorzaken financiële ellende die ze alleen zelf kunnen oplossen, of denken te kunnen oplossen. Een ding is zeker: zelf worden ze er niet slechter van, het gros wel.
Dit dus. Vijf pratende hoofden op de buis die het er alleen overeens zijn dat het toch wel slecht gaat met de EU enzo. Voor de rest wordt er gekibbeld.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:02 schreef betyar het volgende:
1000 economen, 1000 verschillende meningen.Het enige wat ze doen is paniek zaaien. Willem Vermeend zei eens dat de wereld beter af is zonder economen. Ze veroorzaken financiële ellende die ze alleen zelf kunnen oplossen, of denken te kunnen oplossen. Een ding is zeker: zelf worden ze er niet slechter van, het gros wel.
Een beetje zoals de hele samenleving en mensheid dus?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit dus. Vijf pratende hoofden op de buis die het er alleen overeens zijn dat het toch wel slecht gaat met de EU enzo. Voor de rest wordt er gekibbeld.
In de economie heeft emotie altijd een rol gespeeld. Zonder economen precies hetzelfde.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:02 schreef betyar het volgende:
Als je het over het 'oplossen' van financiele problemen hebt ben ik het met je eens, maar ik doelde meer op, er is een x bedrag en daarmee kunnen we van alles doen. Hoe we dat verdelen met het beste resultaat moet je aan een econoom overlaten, niet aan iemand met een emotionele band met een van de groepen die geld gaat ontvangen.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En ze verliezen de medemenselijkheid uit het oog en maken alles ondergeschikt aan onze nieuwe God, de economie.
Dat kun je ook aan een boekhouder overlaten.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als je het over het 'oplossen' van financiele problemen hebt ben ik het met je eens, maar ik doelde meer op, er is een x bedrag en daarmee kunnen we van alles doen. Hoe we dat verdelen met het beste resultaat moet je aan een econoom overlaten, niet aan iemand met een emotionele band met een van de groepen die geld gaat ontvangen.
Een boekhouder is toch ook gewoon een econoom, maar dan op veelal kleine schaal.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat kun je ook aan een boekhouder overlaten.
Een boekhouder werkt met cijfertjes, maar houdt zich verre van macr-economische vraagstukken.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een boekhouder is toch ook gewoon een econoom, maar dan op veelal kleine schaal.
Een econoom hoeft zich niet persee met macro-economische vraagstukken bezig te houden natuurlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een boekhouder werkt met cijfertjes, maar houdt zich verre van macr-economische vraagstukken.
Nee, die moet ook wel rekening houden met inflatiecijfers en de rentestand.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een boekhouder werkt met cijfertjes, maar houdt zich verre van macr-economische vraagstukken.
Wie moet dan eigenlijk de rente bepalen die bijv. de ECB zou vragen?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zouden de burgers zelf veel beter weten natuurlijkquote:Op donderdag 22 december 2011 13:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wie moet dan eigenlijk de rente bepalen die bijv. de ECB zou vragen?
Of de rente bepalen die de overheid op het uitgeven van staatsschuld geeft?
Generaliseren doe je maar lekker in dat huis-aan-huisblaadje van je.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:25 schreef KoosVogels het volgende:
Godsamme, klote-appel, ik ben toch effe lekker aan het generaliseren, droplul.
Ze hebben met zijn allen zo een mooi bos geschapen, en weten nu zelf ook de weg niet meer. En maar bijplanten..quote:Op donderdag 22 december 2011 13:13 schreef eriksd het volgende:
Het is allemaal zo vrijblijvend, dat economische gezwam.
En bijdehand lopen doen, doe je maar tegen de terminal van je.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Generaliseren doe je maar lekker in dat huis-aan-huisblaadje van je.
En de rest geven we dan maar een spuitje?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:41 schreef Zienswijze het volgende:
Economisch gezien moet elke burger, mits hij de capaciteiten ervoor heeft, rendabel voor het land zijn.
Mensen zijn natuurlijk ook productie eenheden en op z'n best consumenten.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:45 schreef remlof het volgende:
[..]
En de rest geven we dan maar een spuitje?
Qua economie is dat wel ff een stukkie meer dan een kwart... uhuquote:Op donderdag 22 december 2011 13:41 schreef Zienswijze het volgende:
Economisch gezien moet elke burger, mits hij de capaciteiten ervoor heeft, rendabel voor het land zijn. Dan kan links wel een kwart van haar achterban opdoeken, vind je het gek dat links weinig met economie op heeft.
Hen geven we sociale zekerheid. Voor de mensen die de capaciteiten niet hebben, wil ik maar al te graag meebetalen.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Weet je wel wat zo'n spuitje kost?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, ik las over "mits hij de capaciteiten ervoor heeft" heen. Maar ook dat is vaak moeilijk te bepalen.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mensen zijn natuurlijk ook productie eenheden en op z'n best consumenten.
Ik probeerde het nog gemoedelijk te maken voor onze linkse medemensquote:Op donderdag 22 december 2011 13:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Qua economie is dat wel ff een stukkie meer dan een kwart... uhu
Kwestie van wel of niet moeten. De mens is gemakzuchtig.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, ik las over "mits hij de capaciteiten ervoor heeft" heen. Maar ook dat is vaak moeilijk te bepalen.
Lol. Hoe kan iemand weten dat een user geband is als die gewoon kan posten? En daar dan ook nog een ban voor krijgen zoals jij stelt/lult?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, je quotte een gebande, ik heb je een ban bespaard
Dat vormt inderdaad de frictie van discussie. Op haar website heeft de PvdA wel staan dat iedereen die kan werken aan het werk moet; als Kamp echter met een plan komt dat je als werkloze voor je werk moet verhuizen, dan weet ik niet of de PvdA daar volledig mee in zal stemmen.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, ik las over "mits hij de capaciteiten ervoor heeft" heen. Maar ook dat is vaak moeilijk te bepalen.
Ik houd van keiharde cijfers: 91,4%quote:Op donderdag 22 december 2011 13:49 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik probeerde het nog gemoedelijk te maken voor onze linkse medemens
Om maar te zwijgen over het papierwerk.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Weet je wel wat zo'n spuitje kost?
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik houd van keiharde cijfers: 91,4%
Daar hoor je zelf ook bij hè?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik houd van keiharde cijfers: 91,4%
Dat weet het gemiddelde vakbondslid ook niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:52 schreef De_Nuance het volgende:
Schreeuwende tienermeisjes in de stad, volgens mij hebben ze geen idee waar ze tegen demonstreren
Das enkel nog de linkse tak.quote:
Daar ben ik inderdaad van op de hoogte. Echter denk ik dat na afronding van een WO-studie na verloop van tijd wel degelijk rendabel kan zijn. Deze houding zouden meer mensen moeten aannemen: je inzetten voor Nederland BV zodat we met z'n allen een stukje welvarender worden.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:57 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Daar ben ik inderdaad van op de hoogte. Echter denk ik dat na afronding van een WO-studie na verloop van tijd wel degelijk rendabel kan zijn. Deze houding zouden meer mensen moeten aannemen: je inzetten voor Nederland BV zodat we met z'n allen een stukje welvarender worden.
Ja maar de HOGE HEREN blijven graaien, de POLEN jatten onze banen en de MAROKKANEN jatten onze cellen!!!111quote:Op donderdag 22 december 2011 13:57 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Daar ben ik inderdaad van op de hoogte. Echter denk ik dat na afronding van een WO-studie na verloop van tijd wel degelijk rendabel kan zijn. Deze houding zouden meer mensen moeten aannemen: je inzetten voor Nederland BV zodat we met z'n allen een stukje welvarender worden.
Links kan niet zonder kapitalistisch rechts. Ze weten alleen de taart te verdelen aan de kanslozen. Zonder kapitalistisch rechtse centjes is hun zwaard weg.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:57 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Heb je hem weer met z'n bemoedigende boodschap.quote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:00 schreef waht het volgende:
[..]
Heb je hem weer met z'n bemoedigende boodschap.
Als iedereen maar faalt kom je er zelf beter uit hè?
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:00 schreef waht het volgende:
Als iedereen maar faalt kom je er zelf beter uit hè?
Daarom. Als links het in haar uppie zouden opknappen, zouden ze zo weinig welvaart genereren dat ze al haar cadeautjes aan het volk niet meer betalen kan. Links blijft onder gratie van rechts onder stand.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Links kan niet zonder kapitalistisch rechts. Ze weten alleen de taart te verdelen aan de kanslozen. Zonder kapitalistisch rechtse centjes is hun zwaard weg.
Beetje op de dam schreeuwen die vodden eerlijker te verdelen staat ook zo knullig.
Punt is, als iedereen zich in zou zetten zouden we ook meer geld tot beschikking hebben voor de mensen die écht niet kunnen.quote:
En de Marokkanen jatten onze cellnquote:Op donderdag 22 december 2011 13:59 schreef waht het volgende:
[..]
Ja maar de HOGE HEREN blijven graaien, de POLEN jatten onze banen en de MAROKKANEN jatten onze cellen!!!111
Correct.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:02 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Daarom. Als links het in haar uppie zouden opknappen, zouden ze zo weinig welvaart genereren dat ze al haar cadeautjes aan het volk niet meer betalen kan. Links blijft onder gratie van rechts onder stand.
Ik bedoel, als er geen geld is dan valt er ook weinig qua subsidieclubjes op te richten waar de afgestuurde Antropoloog aan het werk kan.
is van de discussie gisteravond echt 0,0 blijven hangen?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:41 schreef Zienswijze het volgende:
Economisch gezien moet elke burger, mits hij de capaciteiten ervoor heeft, rendabel voor het land zijn. Dan kan links wel een kwart van haar achterban opdoeken, vind je het gek dat links weinig met economie op heeft.
Het ironische is dat ze ook niet kunnen beargumenteren hoe zij het land zouden opbouwen als links (PvdA-SP-D66-GL) het alleen voor het zeggen zouden hebben. Het horrorkabinetquote:Op donderdag 22 december 2011 14:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Correct.
Links is het achteruit gestoten nakomelingetje van rechts.
Zelfs Koos beaamt het.
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:13 schreef eriksd het volgende:
Het is allemaal zo vrijblijvend, dat economische gezwam.
Heb ik je laatst niet uitgelegd dat je eigenlijk links bent? Ik weet dat je het zelf waarschijnlijk niet beseft omdat je geen idee hebt wat de verschillen zijn, maar goed.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Correct.
Links is het achteruit gestoten nakomelingetje van rechts.
Zelfs Koos beaamt het.
Op zoek naar werk? Je denkt dat ik een student Antropologie ofzo ben die op zoek moet naar een of andere subsidieinstelling van de overheid omdat het bedrijfsleven niet tot nauwelijks op zoek naar Antropologen is ofzo?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:07 schreef betyar het volgende:
Het mooie is dat dus al die jonge rechtse schreeuwers hier menen dat rechts goed voor hun is. Na hun studie mogen ze blij zijn dat er een sociaal vangnetje is die ze opvangt terwijl ze hopeloos op zoek zijn naar die droombanen en droomloonstrookjes.Of menen ze echt dat ze na hun studie bij die 1%te horen?
Weer de discussie van gisteren. Hoe jij denkt of hoopt dat links doet of denkt lijkt nogal een beetje anders te zijn dan hoe links daadwerkelijk doet en denkt.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:07 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het ironische is dat ze ook niet kunnen beargumenteren hoe zij het land zouden opbouwen als links (PvdA-SP-D66-GL) het alleen voor het zeggen zouden hebben. Het horrorkabinet
Nee, oh grote vergeetachtigheid.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb ik je laatst niet uitgelegd dat je eigenlijk links bent?
Ach of je nu antropologie of een of andere eenheidsworststudie doet. Uiteindelijk maakt dat niet zoveel uit hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:08 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Op zoek naar werk? Je denkt dat ik een student Antropologie ofzo ben die op zoek moet naar een of andere subsidieinstelling van de overheid omdat het bedrijfsleven niet tot nauwelijks op zoek naar Antropologen is ofzo?
Ik deel de mening dat iedereen zich in moet zetten waar hij/zij kan. Maar wel vrijwillig, je moet mensen die tevreden zijn met hun leven niet proberen een kant op te duwen die ze helemaal niet willen. Let wel mensen die de boel besodemieteren en op kosten van vadertje staat heel de dag lamballig in de tuin liggen terwijl ze wel kunnen werken moeten aangepakt worden. Maar daar is het iedereen wel over eens lijkt me.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:03 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Punt is, als iedereen zich in zou zetten zouden we ook meer geld tot beschikking hebben voor de mensen die écht niet kunnen.
Jij bent enkel sociaal rechts, bedoel je? Want de PVV is juist economisch links en sociaal rechts.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee, oh grote vergeetachtigheid.
Ik heb jou uitgelegd niet zo rechts te zijn als je denkt. Dat jij je gek laat maken. Maar jij haalt economisch rechts en sociaal rechts door elkaar. Waarschijnlijk omdat je dan niet iedereen onder de PVV idioten kunt scharen.
Slimme keuzes maken is ook niet een gegeven voor iedereenquote:Op donderdag 22 december 2011 14:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach of je nu antropologie of een of andere eenheidsworststudie doet. Uiteindelijk maakt dat niet zoveel uit hoor.
Nee hoor, boeit me niks wat je doet of wilt gaan doen. Wat ik wel weet is dat veel mensen met een instelling zoals jou nog vaak hun neusje stoten.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:08 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Op zoek naar werk? Je denkt dat ik een student Antropologie ofzo ben die op zoek moet naar een of andere subsidieinstelling van de overheid omdat het bedrijfsleven niet tot nauwelijks op zoek naar Antropologen is ofzo?
Correct.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent enkel sociaal economisch rechts, bedoel je? Want de PVV is juist economisch links en sociaal rechts.
Dat zou hij toch moeten weten.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:11 schreef remlof het volgende:
3-voud weet niet eens wat sociaal is.
Gast, je zat laatst Keynes op te hemelen. Dat is vloeken in de rechtse kerk, mn beste.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Correct.
Alhoewel het plan van Wilders om Griekenland een schop in de reet te geven een goeie was.
Haha, jij en je waanbeelden. Blijft grappig.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:07 schreef betyar het volgende:
Het mooie is dat dus al die jonge rechtse schreeuwers hier menen dat rechts goed voor hun is. Na hun studie mogen ze blij zijn dat er een sociaal vangnetje is die ze opvangt terwijl ze hopeloos op zoek zijn naar die droombanen en droomloonstrookjes.Of menen ze echt dat ze na hun studie bij die 1%te horen?
Voor jou wel. Je snapt niet dat rechtsen onderling wel eens van mening kunnen verschillen.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gast, je zit laatst Keynes op te hemelen. Dat is vloeken in de rechtse kerk, mn beste.
Tuurlijk wel, hier maak jij al de klassieke linkse denkfout. Als je een studie voltooid in een richting waar er schaarste op de arbeidsmarkt is, dan heb je meer kans op een baan dan waar je je in een sector schoolt waar er meer vraag dan aanbod van werknemers is óf je bent van je baan afhankelijk van een subsidieinstituut van de overheid.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach of je nu antropologie of een of andere eenheidsworststudie doet. Uiteindelijk maakt dat niet zoveel uit hoor.
Nee, men denkt hier er binnen 3 jaar langs te zitten.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:13 schreef waht het volgende:
[..]
Haha, jij en je waanbeelden. Blijft grappig.
Niemand hier denkt direct vanuit de studie baas van Shell te worden. Klinkt misschien raar voor jou, maar dat is het niet.
Als je academisch bent geschoold en een beetje gemotiveerd om te werken kom je eigenlijk altijd wel goed terecht.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:11 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Slimme keuzes maken is ook niet een gegeven voor iedereen
Je mag ook gewoon toegeven dat je er niks van snapt.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Voor jou wel. Je snapt niet dat rechtsen onderling wel eens van mening kunnen verschillen.
Hoef ik jou ook niet uit te leggen. Volgens jou heeft iedere rechtse een vliegtuig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |