In een koelkast heb je een hardere stand-by.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb dat met het lampje in mijn koelkast.
Mooi.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat hij inderdaad zichzelf stopt na een paar minuten. Soort standby-modus. Maar ja, dan verbruikt hij ook stroom natuurlijk.
Het is een setje met draadloos toetsenbord. Leuk ding en bevalt goed.
Inderdaadquote:Op donderdag 22 december 2011 11:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mooi.
En draadloos is best prettig
quote:Op donderdag 22 december 2011 11:11 schreef Boze_Appel het volgende:
http://www.amazon.com/dp/B002VKDO1E/?tag=047-20
Net wat ik nodig heb. Glow in the dark wc-papier.
U hoort dan ook te staken, anders bent u geen waardig burger.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Yup. Omdat ik een barrage van de stakers voorbij fietste.
Vandaag er nog mee terug naar de garage danquote:Op donderdag 22 december 2011 11:46 schreef betyar het volgende:
De auto is sinds gisteren kapot......Hoogstwaarschijnlijk het stuurhuis. Die is gereviseerd op 23 december 2009 en zit een garantie op van twee jaar.
Ik ben er al geweest, kan na de vakantie pas gemaakt worden. Doet niks af aan de garantietermijn natuurlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Vandaag er nog mee terug naar de garage dan
Nee precies. En konden ze je geen leenauto meegeven?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben er al geweest, kan na de vakantie pas gemaakt worden. Doet niks af aan de garantietermijn natuurlijk.
Heeft ie geen, mogen de auto van schoonmoeders lenen.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee precies. En konden ze je geen leenauto meegeven?
Mooi zo.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:19 schreef remlof het volgende:
Neem de 17.724 luxe jachten die eigendom zijn van Italianen die bij de fiscus een jaarinkomen hebben opgegeven van 20 duizend euro of minder. Of de 181.171 dure sportauto's die eigendom blijken te zijn van Italianen met naar eigen zeggen een inkomen tussen de 20 duizend en 50 duizend euro.
Italianen krijgen de zenuwen van 'belastingjager' Serpico
Wat heet dom, ze zijn er in het verleden altijd mee weggekomen, alleen vanaf het heden gaan er zaken veranderen.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:35 schreef eriksd het volgende:
Het is dan ook ronduit dom om zo opzichtig de boel te bedonderen.
Alleen de weerlozen laten zich tot de laatste cent uitzuigen.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:40 schreef De_Nuance het volgende:
Gewoon betalen inderdaad , wij worden ook tot de laatste cent uitgezogen.
En de fatsoenlijken.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Alleen de weerlozen laten zich tot de laatste cent uitzuigen.
Als een krant er zelfs achter kan komen, dan heb je jezelf teveel in de kijker gespeeld. Dat er tot op dat moment nog tegenopgetreden werd doet daar niets aan af. Zo opvallen is een recept voor ellende, zeker in crisistijd.quote:Wat heet dom, ze zijn er in het verleden altijd mee weggekomen, alleen vanaf het heden gaan er zaken veranderen.
Ik vind het wel naar dat heel de bevolking daar moet bloeden voor het falende overheidsbeleid.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als een krant er zelfs achter kan komen, dan heb je jezelf teveel in de kijker gespeeld. Dat er tot op dat moment nog tegenopgetreden werd doet daar niets aan af. Zo opvallen is een recept voor ellende, zeker in crisistijd.
Geeft wel te denken hoeveel verborgen fraude er nog is. Topje van de ijsberg dit.
Je vergeet dat tot pakweg een jaar geleden niemand zulke dingen een reet kon schelen, dus is het logisch dat mensen zulke dingen gaan uitvreten. Nu die dingen bekend worden zullen de al te opzichte dingen afnemen, maar dat heeft niets met "dom" te maken.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als een krant er zelfs achter kan komen, dan heb je jezelf teveel in de kijker gespeeld. Dat er tot op dat moment nog tegenopgetreden werd doet daar niets aan af. Zo opvallen is een recept voor ellende, zeker in crisistijd.
Geeft wel te denken hoeveel verborgen fraude er nog is. Topje van de ijsberg dit.
Wat jij vindt moet je naar de politie brengen.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
Ik wil even kwijt dat ik vind economen zich niet langer dienen te bemoeien met sociale vraagstukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |