Je wordt ook een dagje ouder, he.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een nuchtere Koos. Dat we dat nog meemaken.
Ik niet, jij blijkbaar wel. ga zo es pitten. Na dit biertje.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je wordt ook een dagje ouder, he.
Proost.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik niet, jij blijkbaar wel. ga zo es pitten. Na dit biertje.
Yup. Omdat ik een barrage van de stakers voorbij fietste.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:25 schreef waht het volgende:
[..]
Was dat omdat je weigerde te staken?
Dank je. Het volgende biertje is Nederlands.quote:
Ben je werkeloos of student ofzo dat je op dit tijdstip zit te zuipen? Of ben je Drugshondquote:Op donderdag 22 december 2011 09:46 schreef El_Matador het volgende:
Mogge remlof. Hij is nog niet op.
Belg is ook nog een optie.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben je werkeloos of student ofzo dat je op dit tijdstip zit te zuipen? Of ben je Drugshond
Het is bijna 4 uur, een bizarre nacht en morgen laatste werkdag. Zit wel snor dus. Drugs komen vrijdag weer.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben je werkeloos of student ofzo dat je op dit tijdstip zit te zuipen? Of ben je Drugshond
Het is bijna 10am, of zit je aan de andere kant van de oceaan?quote:Op donderdag 22 december 2011 09:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is bijna 4 uur, een bizarre nacht en morgen laatste werkdag. Zit wel snor dus. Drugs komen vrijdag weer.
Uiteraard. Qolombiaquote:Op donderdag 22 december 2011 09:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is bijna 10am, of zit je aan de andere kant van de oceaan?
Heb je Tanja nog een flinke veeg uit de pan kunnen geven?quote:
Die zit ver weggestopt in de jungle. Hier zijn betere vrouwen.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:06 schreef waht het volgende:
[..]
Heb je Tanja nog een flinke veeg uit de pan kunnen geven?
Doe de chicas de groeten.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die zit ver weggestopt in de jungle. Hier zijn betere vrouwen.
quote:Op donderdag 22 december 2011 10:42 schreef De_Nuance het volgende:
Niet alleen inwoners maar zelfs de natuur treurt om de dood van de Noord-Koreaanse leider Kim Jong-il, meldden staatsmedia in het land donderdag.
Heel goed.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:52 schreef robin007bond het volgende:
Hoe gaat het, EG?
Bevalt je nieuwe muis?
Waarschijnlijk moet je hem uitzetten, maar het kan zijn dat die stopt na een bepaalde tijd van inactiviteit.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Heel goed.Ik vraag me wel of ik ik het ding iedere keer uit moet zetten of dat hij steeds in standby gaat als ik de computer uitzet.
Ik heb dat met het lampje in mijn koelkast.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Heel goed.Ik vraag me wel of ik ik het ding iedere keer uit moet zetten of dat hij steeds in standby gaat als ik de computer uitzet.
Ik dacht wel dat hij inderdaad zichzelf stopt na een paar minuten. Soort standby-modus. Maar ja, dan verbruikt hij ook stroom natuurlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet je hem uitzetten, maar het kan zijn dat die stopt na een bepaalde tijd van inactiviteit.
Wireless ip-cam in zetten als bewijs.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb dat met het lampje in mijn koelkast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |