De regering heeft de banken niet gedwongen op arme mensen een hypotheek te verstrekken. En verder, waarom is ondernemerschap in de VS zo goed ontwikkeld? Omdat ze daar een goed ontwikkelde kapitaalmarkt en een goed ontwikkelde venture capitalmarkt hebben. Heb je als ondernemer, ook al woon je in een krot, een rendabel plan, dan kan je financiering van angel investors verkrijgen. Daarnaast heb je mensen, veelal rijken, die aan venture philantrophy doen en bijvoorbeeld een sociaal businessplan willen financieren.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat het moest van de regering.
Wat draai ik om? Het is inderdaad niet onmogelijk om een McDonalds in een sloppenwijk op te zetten.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
'
Ja, want je bent net een Wouter Bos, jij staat niet achter je woorden maar draait het constant weer om.
Lees het topic maar terug, dan snap je wel wat ik bedoel.
Dat dan weer niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet je eens een negerin proberen
Rawr.
quote:
Ik moest lachen.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:34 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Toen was er geen goed ontwikkelde kapitaalmarkt he. Tegenwoordig kan je als armoezaaier in NL zo een eigen zaak starten met behulp van financiering van derden die op de kapitaalmarkt kan vergrijgen.
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb hier nog een compleet nieuw franchiseconcept liggen wat in Duitsland zich momenteel explosief ontwikkeld, stuur maar een PN als jij een echte vent bent en hier in Nederland een succes van maakt.
Dit zijn jouw woorden mannetje:quote:Op donderdag 22 december 2011 00:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Denk je echt dat dat representatief is?
En die haal ik onderuit: Venture philantrophyquote:Op donderdag 22 december 2011 00:41 schreef Voorschrift het volgende:
Denk je dat geldverstrekkers filantropen zijn ofzo?
Zonder echt goed idee, zonder goed redementvooruitzicht en zonder een fatsoenlijk persoon met opleiding krijg je echt niet makkelijk centen van de markt hoor. Kom op zeg, dat kan je toch zelf ook wel inzien na 3 jaar HBO/WO of wat je ook doet.
Je zat hiervoor toch op het HBO naar ik begrepen heb? Daar brengen ze je toch wat algemene kennis mee of niet?quote:En voor jouw info; WO.
Sterkte.quote:Op donderdag 22 december 2011 07:54 schreef Reya het volgende:
Hallo. Ik ga maar eens de bolsjewieken trotseren.
Die zou ik inderdaad op m'n CV zetten.quote:Op donderdag 22 december 2011 08:54 schreef Reya het volgende:
Nog nooit heb ik een mooiere belediging nageslingerd gekregen dan toen ik vanochtend voor bourgeois de merde werd uitgemaakt.
Een nuchtere Koos. Dat we dat nog meemaken.quote:
Was dat omdat je weigerde te staken?quote:Op donderdag 22 december 2011 08:54 schreef Reya het volgende:
Nog nooit heb ik een mooiere belediging nageslingerd gekregen dan toen ik vanochtend voor bourgeois de merde werd uitgemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |