Ja precies, waarom investeren die straatarme mensen niet in zichzelf.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:23 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Wat is er mis met het investeren in je eigen toekomst ook als die overheidssteun er niet is? Bedrijven hebben continu personeel nodig, ook uit de onderklasse. Wat is er mis om een traject door het bedrijfsleven aangeboden of een studielening van derden te accepteren, je je op te leiden en een leuke baan te scoren?
Met andere woorden: sociale mobiliteit houdt niet op als de overheid het geld er niet voor heeft.
Of gaan ze op zoek naar niet-bestaande baantjes.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja precies, waarom investeren die straatarme mensen niet in zichzelf.
Als je dronken bent spreek je de waarheidquote:Op donderdag 22 december 2011 00:26 schreef Voorschrift het volgende:
Godverdomme, mijn argumenten worden bijna links.
De tering whisky is slecht voor me.
Ja, ik bedoel maar. Je doet net alsof ze hopeloos zijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja precies, waarom investeren die straatarme mensen niet in zichzelf.
Dronken VS ftwquote:Op donderdag 22 december 2011 00:26 schreef Voorschrift het volgende:
Godverdomme, mijn argumenten worden bijna links.
De tering whisky is slecht voor me.
Ook duurzaam inderdaad.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Of gaan ze op zoek naar niet-bestaande baantjes.
Goddomme waar moeten die mensen van investeren dan, hun halve sok, gare schoen en de bananenschil die ze net uit de handen gepeuterd hebben van een overleden zwerver?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:26 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel maar. Je doet net alsof ze hopeloos zijn.
Banen kan je creeeren. Het is niet alsof de arbeidsmarkt statisch is. Daarom is innovatie en een goed ontwikkelde kapitaalmarkt zo belangrijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Of gaan ze op zoek naar niet-bestaande baantjes.
Jij zou wel graag wat in kansarme jongens stoppen toch?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goddomme waar moeten die mensen van investeren dan, hun halve sok, gare schoen en de bananenschil die ze net uit de handen gepeuterd hebben van een overleden zwerver?
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij zou wel graag wat in kansarme jongens stoppen toch?
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoi kansloze.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:28 schreef Vagekloon het volgende:
Wordt tijd dat ik een spambot ga ontwikkelen, heb nog wel een oude pc staan include router.
Een eigen zaak opzetten bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goddomme waar moeten die mensen van investeren dan, hun halve sok, gare schoen en de bananenschil die ze net uit de handen gepeuterd hebben van een overleden zwerver?
Nee, bah.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij hebt nooit echt gewerkt hè ?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:27 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Banen kan je creeeren. Het is niet alsof de arbeidsmarkt statisch is. Daarom is innovatie en een goed ontwikkelde kapitaalmarkt zo belangrijk.
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:29 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Een eigen zaak opzetten bijvoorbeeld.
Leuk, maar als er geen koopkracht is dan gaat niemand je producten afnemen.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:29 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Net zoals dat arme jongetje zijn spullen aan de man tracht te verkopen. Sparen of een lening nemen en je zelf daarna omhoog werken. Zo deden mensen het vroeger ook.
Vroeger werden mensen 30 en verbrandden ze heksen en homo's.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:29 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Net zoals dat arme jongetje zijn spullen aan de man tracht te verkopen. Sparen of een lening nemen en je zelf daarna omhoog werken. Zo deden mensen het vroeger ook.
Je denkt dat een arbeidsmarkt statisch is ofzo?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:29 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Jij hebt nooit echt gewerkt hè ?
Zeker niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:30 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je denkt dat een arbeidsmarkt statisch is ofzo?
Welke ?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:31 schreef betyar het volgende:
Schei er eens mee uit joh, trieste mongool.
Treffende beschrijving inderdaad.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:31 schreef betyar het volgende:
Schei er eens mee uit joh, trieste mongool.
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:31 schreef eriksd het volgende:
Ik denk dat ze php op den duur maar gewoon weer toelaten uit frustratie. Volhoudertje.
Koopkracht is altijd aanwezig. Kijk maar naar vroeger hoe mensen het toen deden, toen muntgeld nog niet bestond en men ruilde in goederen. Jij wilt een stuk brood en hebt een schaap. De ander is boer en verkoopt zijn brood tegen een schaap.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Leuk, maar als er geen koopkracht is dan gaat niemand je producten afnemen.
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:31 schreef Voorschrift het volgende:
Ik zie het al voor me, zo'n uitgemergeld Afrikaans kind die ik elke dag zag, en dan zo'n ZiensWijze die er langs loopt en zegt, "ach jongen, start toch een eigen zaak.".
Kan je rekenen? Reken er maar niet op!quote:Op donderdag 22 december 2011 00:31 schreef eriksd het volgende:
Ik denk dat ze php op den duur maar gewoon weer toelaten uit frustratie. Volhoudertje.
Nee hoor, dat hebben we nog nooit gedaan.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:31 schreef eriksd het volgende:
Vroeger had je geen sociale zekerheid en redde de mensheid het ook.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:30 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Vroeger werden mensen 30 en verbrandden ze heksen en homo's.
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:32 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Koopkracht is altijd aanwezig. Kijk maar naar vroeger hoe mensen het toen deden, toen muntgeld nog niet bestond en men ruilde in goederen. Jij wilt een stuk brood en hebt een schaap. De ander is boer en verkoopt zijn brood tegen een schaap.
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:31 schreef Voorschrift het volgende:
Ik zie het al voor me, zo'n uitgemergeld Afrikaans kind die ik elke dag zag, en dan zo'n ZiensWijze die er langs loopt en zegt, "ach jongen, start toch een eigen zaak.".
De mensheid wel, de mensen gingen dood.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:32 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Vroeger had je geen sociale zekerheid en redde de mensheid het ook.
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:32 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Koopkracht is altijd aanwezig. Kijk maar naar vroeger hoe mensen het toen deden, toen muntgeld nog niet bestond en men ruilde in goederen. Jij wilt een stuk brood en hebt een schaap. De ander is boer en verkoopt zijn brood tegen een schaap.
Ohhh hahahaha ik rol hier van de bank.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Begin toch een McDonalds, dan hebben jullie tenminste ook weer eens wat te eten, met al die honger is daar een enorme markt voor!"
Waarom kan zijn buurjongetje die eveneens uit een arm gezin komt het wel?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:31 schreef Voorschrift het volgende:
Waarvoor eigenlijk?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hebben we nog nooit gedaan.
We kunnen hem altijd nog aanklagen.
Aanklagen voor forumvredebreuk o.i.d.?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hebben we nog nooit gedaan.
We kunnen hem altijd nog aanklagen.
Gast, dat kunnen ze dus niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:33 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Waarom kan zijn buurjongetje die eveneens uit een arm gezin komt het wel?
Vind het al minder grappig met een plaatje erbijquote:Op donderdag 22 december 2011 00:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Begin toch een McDonalds, dan hebben jullie tenminste ook weer eens wat te eten, met al die honger is daar een enorme markt voor!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |