Wat zou jij hebben gedaan?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Deed hij, maar ging daarna door in blinde woede.
Een kinderhand is snel gevuldquote:Op woensdag 21 december 2011 22:11 schreef ElDinosaur het volgende:
omg, zo open je nooit een topic en zo 2x op een dag!
Beste dag van m'n leven!
Ik keur het totaal niet af en geef Esteban helemaal gelijk hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat zou jij hebben gedaan?
Als het de keeper van Ajax was geweest dan had je dit goed gepraat
Jouw handje kan ik ook wel vullen hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Een kinderhand is snel gevuld
Nee, dat was toeval. Straw heeft een heel lief plaatje in haar FoBo, maar ze was de grotere versie kwijt. Die heb ik gevonden.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus dat was die "move" waar je het over had?
Ik lachte.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:12 schreef heloef het volgende:
Ik wil wel een keer iemand schoppen.
Zwanger schoppen hihihihihi
Wel mee oppassen hoor voor je het weet zit er voor je leven aan vast. Zoals ikquote:Op woensdag 21 december 2011 22:12 schreef heloef het volgende:
Ik wil wel een keer iemand schoppen.
Zwanger schoppen hihihihihi
Wat? Heb je iemand bezwangerd?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel mee oppassen hoor voor je het weet zit er voor je leven aan vast. Zoals ikik wil niet help
Gelukkig maarquote:Op woensdag 21 december 2011 22:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik keur het totaal niet af en geef Esteban helemaal gelijk hoor.
Pas als ik 37 ben, maak je geen zorgen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel mee oppassen hoor voor je het weet zit er voor je leven aan vast. Zoals ikik wil niet help
Ja daarom moet ik vrijdag met haar trouwenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat? Heb je iemand bezwangerd?
Wait what? Je hebt iemand bezwangerd?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh gelukkigquote:Op woensdag 21 december 2011 22:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Pas als ik 37 ben, maak je geen zorgen.
En je gaat trouwen?...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja daarom moet ik vrijdag met haar trouwen
Dat was je beste vriend toch, boefje?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja daarom moet ik vrijdag met haar trouwen
Misschien heeft hij iemand bezwangerd en moet hij nu met haar broer trouwenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was je beste vriend toch, boefje?
Vandaag in Goede FOK!kers, Slechte FOK!kers...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien heeft hij iemand bezwangerd en moet hij nu met haar broer trouwen
Wat een randdebiel ookquote:Op woensdag 21 december 2011 22:12 schreef Royco1 het volgende:
Dat is geen blinde woede hoor, is gewoon de adrenaline vanwege het feit dat je aangevallen word.
Nee dat was een leugenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was je beste vriend toch, boefje?
Pics van je zusje.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat was een leugenik ga echt trouwen vrijdag. Paar maanden een ONS gehad nu blijkt ze zwanger .........
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat was een leugenik ga echt trouwen vrijdag. Paar maanden een ONS gehad nu blijkt ze zwanger .........
Nou nee.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh gelukkigToch wel een tienermeisje dan?
Wtf is een ONS?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
One Night Standquote:
Je geloofd mij niet?quote:
Wie dan wel?quote:
100 gquote:
nee sorryquote:Op woensdag 21 december 2011 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je geloofd mij niet?
[..]
Wie dan wel?
[..]
100 g
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja dat doe je dus niet een paar maanden, dan is het geen one night stand meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Tantra seksquote:
Dan mag je ook niet komen vrijdagquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hopelijk dan een volwassen vrouw en geen labiel tienermeisje.quote:
Myr is niet zwanger zei ze gisterquote:Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ahh, jij gaat met teinbrein trouwen?
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]MOET DIT NOU?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik sla even over als je het niet erg vind.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ahh, jij gaat met teinbrein trouwen?
Dan is het fuckbuddy.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor jequote:Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Hopelijk dan een volwassen vrouw en geen labiel tienermeisje.
Daar kan ik mee levenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik sla even over als je het niet erg vind.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
MOET DIT NOU?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Jaquote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef Capstan het volgende:
Ik heb trouwens onlangs wel geglimlacht naar een aantrekkelijke dame. Ze glimlachte min of meer terug. Telt dat als vooruitgang?
Nu mag je me wel een labiel tienermeisje toe wensen.quote:
lastig volk is dat jaquote:
Jijquote:
Maar je hebt haar wel gedaan?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Myr is niet zwanger zei ze gister
Have funquote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu mag je me wel een labiel tienermeisje toe wensen.
Samen krassen en huilen.
komt nog wel voor jequote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
Goed zo! Dat ik het maar even weet. Dank u
nog nietquote:
Dit zijn nou van die typische "heloef opmerkingen"quote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
Goed zo! Dat ik het maar even weet. Dank u
Alleen als het huilend gebeurd.quote:
Wij zijn dan ook slechts in leeftijd geen gelijkenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit zijn nou van die typische "heloef opmerkingen"
heloefiaansquote:Op woensdag 21 december 2011 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
zal ik vrijdag lief tegen je doen of juist niet ?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
voor of na het krassen?quote:
Ik mag toch dromenquote:
Nou dat alles op jezelf betrekken en daarmee ventileren dat je maagd bent is echt typisch wat ik ook altijd doe.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook slechts in leeftijd geen gelijken
Na.quote:
Ja, dat doe ik ook altijd. hihihihihquote:Op woensdag 21 december 2011 22:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou dat alles op jezelf betrekken en daarmee ventileren dat je maagd bent is echt typisch wat ik ook altijd doe.
Briljantquote:
Ik ben heel leuk, doe maar lief.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
zal ik vrijdag lief tegen je doen of juist niet ?
Lekker over elkaar bloeden tijdens het neukenquote:
Ik bedenk me trouwens net iets waar we zeker niet meer gelijk in zijn, maar dat ga ik deze keer niet zeggen, want dan imiteer ik je opmerkingen weerquote:Op woensdag 21 december 2011 22:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou dat alles op jezelf betrekken en daarmee ventileren dat je maagd bent is echt typisch wat ik ook altijd doe.
Niet liegen, bij jou beneden is het een bodemloze echoput.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook altijd. hihihihih
jij hebt nog nooit gezoend?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:27 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik bedenk me trouwens net iets waar we zeker niet meer gelijk in zijn, maar dat ga ik deze keer niet zeggen, want dan imiteer ik je opmerkingen weer
Super !quote:Op woensdag 21 december 2011 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag Strawberry geholpen een plaatje te vinden. En ik was lief tegen een meisje van mijn werk (ik heb haar een stuk van mijn chocokoek gegeven toen ze verlekkerd zat te kijken). Ik voel me goed.![]()
En hoe is het met jou?
I love itquote:Op woensdag 21 december 2011 22:26 schreef Sinji het volgende:
De geur van geroosterde kastanjes [ afbeelding ]
Wie start er even een TC
Hij heeft nog nooit gekust,jij welquote:
En wat ben ik en waar hou jij van?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb myra ook niet gedaan. Maar dat gaat ook niet gebeuren want we zijn elkaars types niet.
Ik ben heel lief en zij houdt van stoer.
Ik ook nog nooit hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 22:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou, ik heb het in ieder geval niet zelf gezegd
Maar dat dus, ja
Doe zoals mij gewoon met O&N met iemand gaan zoenenquote:
Dit. Ik had altijd maar dan ook altijd ruzie.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom voetbal ik ook niet meer, was veel te opvliegend
Ja ik las het al.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:29 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit gekust,jij wel
A la pretty womanquote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook nooit gezoend. Vind ik veel te persoonlijk en intiem. Ik laat mezelf alleen anaal vernederen.
Doe ik momenteel ook niet, hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik las het al.
Ach Cappie trek je daar nou niet zoveel van aan.
Wanneer mag ik je kont uitscheuren met mijn 28cm lange genotsknots?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook nooit gezoend. Vind ik veel te persoonlijk en intiem. Ik laat mezelf alleen anaal vernederen.
Wat is er met jou vandaagquote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef Myraela het volgende:
Ik vind je opeens een stuk aantrekkelijkerquote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef Myraela het volgende:
En dit is nog wel de mod. Kun je nagaan wat wij reguliere posters voor tuig zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef Myraela het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Wanneer mag ik je kont uitscheuren met mijn 28cm lange genotsknots amandelstaaf?
Mijn eerste zoen moet niet met zomaar iemand zijn, dat zeg ik er wel bijquote:Op woensdag 21 december 2011 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe zoals mij gewoon met O&N met iemand gaan zoenen
Damn niggerquote:Op woensdag 21 december 2011 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Wanneer mag ik je kont uitscheuren met mijn 28cm lange genotsknots?
Nou helaas dan, ik wil je best anaal vernederen maar dan wil ik ook zoenen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef Myraela het volgende:
28cm omtrek toch?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Je zegt niets dat ik nog niet wist. Maar ik kan er de vinger niet op leggenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:31 schreef Sinji het volgende:
Wow, dat wist ik niet. Capstan nog nooit gezoend.. dan is er fundamenteel iets mis met je houding
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:28 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Super !![]()
Je bent goed bezig en iedereen die jou heeft gemeet is ook positief over jou![]()
Ik hou van mensen die zoenen en dat doe jij niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
En wat ben ik en waar hou jij van?
Je vind me stom he?En lelijk.
en dom.
en irritant.
![]()
Nee, stop maar weer kaneel. Je haat me. Je hoeft het niet uit te leggen.
Awwwww, zo schattig!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Na een romantische date natuurlijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
wat voor slangquote:Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Ik doe enorm mijn best om te veranderen in een enigszins normaal persoon. Het lijkt te lukken. Maar vandaag weer 3 meisjes bang gemaakt omdat ik een slang had.
Ze is heel lief!
[..]
Ik hou van mensen die zoenen en dat doe jij niet.
Hey! Ik ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef Cassandra87 het volgende:
ik ga de 31e klokslag 00.00 ook iemand zoenen denk ik
Okido, wanneer heb je tijd gr gr.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Na een romantische date natuurlijk.
Een broekslang.quote:
Oh, dat wordt dus je eerste zoen?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef Cassandra87 het volgende:
ik ga de 31e klokslag 00.00 ook iemand zoenen denk ik
Vroeger was ik een onschuldig meisje, toen ontdekte ik FOK!.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
En dit is nog wel de mod. Kun je nagaan wat wij reguliere posters voor tuig zijn.
die naamquote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een broekslang.![]()
Kousenbandje. Ze heet Jormundgandr en houdt van badderen en mijn vingers.
Ja ik ga mijn 25e jaar in, moet er een keer van komen..quote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh, dat wordt dus je eerste zoen?
Sorry
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een broekslang.![]()
Kousenbandje. Ze heet Jormundgandr en houdt van badderen en mijn vingers.
Zolang je die niet kunt vinden zal het niet lukkenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je zegt niets dat ik nog niet wist. Maar ik kan er de vinger niet op leggen
Amandelstaaf is echt mijn favo Kerstvoedsel maar het wordt steeds vreemder om het te eten.quote:
Altijd voor jou toch honneponnetje.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Okido, wanneer heb je tijd gr gr.
Zou er een afkickkliniek voor FOK!verslaafden bestaan?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vroeger was ik een onschuldig meisje, toen ontdekte ik FOK!.
Estoy esperandoquote:
Wie wil er nou stoppen met FOK!?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou er een afkickkliniek voor FOK!verslaafden bestaan?
werk je nou wel in de dierentuin?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Ik doe enorm mijn best om te veranderen in een enigszins normaal persoon. Het lijkt te lukken. Maar vandaag weer 3 meisjes bang gemaakt omdat ik een slang had.
Ze is heel lief!
[..]
Ik hou van mensen die zoenen en dat doe jij niet.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Amandelstaaf is echt mijn favo Kerstvoedsel maar het wordt steeds vreemder om het te eten.
Tel er nog eens vijf bij en je weet wat ik ervan denkquote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja ik ga mijn 25e jaar in, moet er een keer van komen..
Okee skatje.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Altijd voor jou toch honneponnetje.
Ja.quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vroeger was ik een onschuldig meisje jochie, toen ontdekte ik FOK!.
Ik niet, maar ik wil ook niet dat de enige krans op mijn begrafenis de tekst 'RIP aan de nabestaanden. Groetjens, FOK!' heeft.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wie wil er nou stoppen met FOK!?
Ik kan mijn vinger wel vinden, hoor. Ik kan het probleem alleen niet benoemen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:34 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zolang je die niet kunt vinden zal het niet lukken
Ik wel. En ik wil een topic.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik wil ook niet dat de enige krans op mijn begrafenis de tekst 'RIP aan de nabestaanden. Groetjens, FOK!' heeft.
Ik was echt een stukkie gaan halen uit de keuken.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]Je had ook zo een prachtige timing daarmee
Nee, ik werk niet in de dierentuin. Wel stage gelopen in museum met veel dieren. Ik werk bij een musical.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
werk je nou wel in de dierentuin?
of nee wacht je had gezegd, wat was het ook alweer?
maar bevatten die beesten ziektes?
Jij wilt zeker een hele famfare?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik wil ook niet dat de enige krans op mijn begrafenis de tekst 'RIP aan de nabestaanden. Groetjens, FOK!' heeft.
Ik zie het al voor me:quote:
Dat soberzo.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik werk niet in de dierentuin. Wel stage gelopen in museum met veel dieren. Ik werk bij een musical.
Welke beesten? Ik werk voor studie met dode dieren, die hebben geen ziektes.
[..]
Jij wilt zeker een hele famfare?
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik werk niet in de dierentuin. Wel stage gelopen in museum met veel dieren. Ik werk bij een musical.
Welke beesten? Ik werk voor studie met dode dieren, die hebben geen ziektes.
[..]
Jij wilt zeker een hele famfare?
Slaap lekkerquote:
Haha en dan driehonderd topics voor de scharrels.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me:
MYRA IS DOODR.I.P.
Onze gewaardeerde sexbom, skatje (), modje en sletj0n Myraela is overleden.
Condoleer hier haar scharrels.
Ga je ook met zijn amandelstaafje spelen?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:39 schreef Cactus1 het volgende:
* Cactus komt het topic stiekem binnensluipen en doet een knuffelattack op Kaneelstokje en als hij in paniek raakt, kijk ik hem lief aan en dan komt het goed![]()
Huh, ik dacht dat hij een Kaneelstok had?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga je ook met zijn amandelstaafje spelen?
Je doet er veel voor, op verschillende vlakken. Dat vind ik echt leuk om te zien en ik heb er ook echt respect voorquote:
Nee, gewoon lief doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
Ik heb al een topic voor mijn begrafenis.quote:
Oh. Nou ik vond het echt harstikke leuk om je te leren kennen en ik wens je een hele prettige overgang naar de andere kant.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb al een topic voor mijn begrafenis.Regel hier Myraela's begrafenis!
En naamtopics ook al.
Ik ben klaar om dood te gaan.
Gelukkig, het is Cactus maar.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:39 schreef Cactus1 het volgende:
* Cactus komt het topic stiekem binnensluipen en doet een knuffelattack op Kaneelstokje en als hij in paniek raakt, kijk ik hem lief aan en dan komt het goed![]()
Ik ben redelijk blank.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:40 schreef Sinji het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat hij een Kaneelstok had?
Kaneelstaafjequote:Op woensdag 21 december 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat was volgens mij eergisteren al, dat van Jon Bon Jovi.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig, het is Cactus maar.![]()
* Kaneelstokje Probeert awkward terug te knuffelen
Ik schrok vanmiddag wel, het gerucht ging dat Jon overleden was.
[..]
Ik ben redelijk blank.
Niet!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gelukkig, het is Cactus maar.![]()
* Kaneelstokje Probeert awkward terug te knuffelen
Ik schrok vanmiddag wel, het gerucht ging dat Jon overleden was.
Cactus! My homie!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet!![]()
Ik ben het maar ja, ik zorg wel dat je je niet gek voelt. Ik maak gewoon grapjes en trek gekke bekken naar je
Ook geen andere mannen meer verleiden en dat hier melden dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:45 schreef Moonwalk het volgende:
Jullie mogen wel flirten hoor ik zal niet meer Jelly doen
Jij hebt formerjellybean gedaan?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:45 schreef Moonwalk het volgende:
Waarom niet?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ook geen andere mannen meer verleiden en dat hier melden dan?![]()
Als in NOOIT meer?
Roycoquote:
Niet?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:45 schreef Moonwalk het volgende:
Zo interpreteerde Strani dat. Dat jij andere mannen erbij ging slepen als hij ging flirtenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:46 schreef Moonwalk het volgende:
Waarom niet?dat is toch geen jelly gedrag van mij
Als ik een positieve feedback krijg, dan voelt dat inderdaad prettig en dat ik op de goede weg ben. Dat ik iets slanker ben helpt ook wel mee voor mijn zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:40 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Je doet er veel voor, op verschillende vlakken. Dat vind ik echt leuk om te zien en ik heb er ook echt respect voor. Nu moet je dit vast blijven houden dan raak je aan dingen gewend en kost het allemaal steeds minder moeite, ook als iedereen om je heen zo positief op je reageert.
![]()
Gelukkig is het niet waar.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat was volgens mij eergisteren al, dat van Jon Bon Jovi.
Lief van je.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet!![]()
Ik ben het maar ja, ik zorg wel dat je je niet gek voelt. Ik maak gewoon grapjes en trek gekke bekken naar je
Ik voel me hier ook prettig bij en ik wil me gewoon volledig op Moon kunnen richten.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zo interpreteerde Strani dat. Dat jij andere mannen erbij ging slepen als hij ging flirten
Ik vind het wel cool om vrienden met Strani te zijn. Ik ben namelijk wel one-of-the-guys meisje soms
wat een val! ik had bijna daar gepost dat ik de rouwkaarten wilde rgelen, ik heb nogsteeds boombladeren in de vriezer liggen, en de verkoop verloopt nog niet echt soepel. maar er is al 65 dagen niet gepost, dus dan kan ik het beter niet doen, want dan is het hoogdrempeliger enzo.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb al een topic voor mijn begrafenis.Regel hier Myraela's begrafenis!
En naamtopics ook al.
Ik ben klaar om dood te gaan.
Ja, nuttige dingen, topic op z'n kop gezet, gerelaxed, getennist zonder sneeuw dit keer, vriendjes gesproken en boodschappenlijstjes gemaakt. En jij behalve werken?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lief van je.![]()
Heb je nog wat gedaan vandaag?
Ohquote:Op woensdag 21 december 2011 22:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zo interpreteerde Strani dat. Dat jij andere mannen erbij ging slepen als hij ging flirten
Ik vind het wel cool om vrienden met Strani te zijn. Ik ben namelijk wel one-of-the-guys meisje soms
We zijn het zo eensquote:Op woensdag 21 december 2011 22:48 schreef Strani het volgende:
Ik voel me hier ook prettig bij en ik wil me gewoon volledig op Moon kunnen richten.
Ja, en je hebt je haar geknipt en bent aan het socializen. Dus van binnen en van buiten ben je er hard mee bezigquote:Op woensdag 21 december 2011 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik een positieve feedback krijg, dan voelt dat inderdaad prettig en dat ik op de goede weg ben. Dat ik iets slanker ben helpt ook wel mee voor mijn zelfvertrouwen.
[..]
Gelukkig is het niet waar.
[..]
Lief van je.![]()
Heb je nog wat gedaan vandaag?
Tof, ben echt benieuwdquote:Op woensdag 21 december 2011 22:49 schreef Moonwalk het volgende:
OhDat was niet zo
![]()
Maar het was wel echt een leuke man en ik ga nog serieus een foto voor je proberen te maken
welk haar heb je geknipt kaneelstokje?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja, en je hebt je haar geknipt en bent aan het socializen. Dus van binnen en van buiten ben je er hard mee bezig
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:51 schreef Strani het volgende:
Tik 'm aan! (aangepaste versie voor jou)
De afwas gedaan. Mijn ex ge smst over de post. Wat opgeruimd. Etentje geregeld met vrienden.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, nuttige dingen, topic op z'n kop gezet, gerelaxed, getennist zonder sneeuw dit keer, vriendjes gesproken en boodschappenlijstjes gemaakt. En jij behalve werken?
Nu nog wat ballen kweken en we're good to go.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja, en je hebt je haar geknipt en bent aan het socializen. Dus van binnen en van buiten ben je er hard mee bezig
Beiden.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
welk haar heb je geknipt kaneelstokje?
je baardhaar of hoofdhaar?
Oh je hebt al een voorschot op de oliebollen genomen. Me jealous!!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
De afwas gedaan. Mijn ex ge smst over de post. Wat opgeruimd. Etentje geregeld met vrienden.
En oliebollen gegeten.
Serieuze vraag: wanneer heb je op dat vlak eigenlijk "genoeg" gedaan? Ik ben al zoveel kilo's kwijt, en ik ben dus al genoodzaakt om andere kleding aan te schaffen, maar ik blijf niet aan het sleutelenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
van buiten ben je er hard mee bezig
Hij weet ook wat tulpen zijn. Meer kennis is niet nodigquote:Op woensdag 21 december 2011 22:56 schreef Strani het volgende:
Deze man weet wat het is om bro te zijn!
wat een sociaal leven. het klinkt goed.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De afwas gedaan. Mijn ex ge smst over de post. Wat opgeruimd. Etentje geregeld met vrienden.
En oliebollen gegeten.
[..]
Nu nog wat ballen kweken en we're good to go.
Ik liep er langs op weg naar werk.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh je hebt al een voorschot op de oliebollen genomen. Me jealous!!
Bind ik mijn handen op me rug en moet je misschien wel wat poeder van mijn wang afvegenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik liep er langs op weg naar werk.![]()
Als je hier zou zijn, zou ik je er eentje voeren.
Bedoel je qua afvallen of qua kleding?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:57 schreef Capstan het volgende:
[..]
Serieuze vraag: wanneer heb je op dat vlak eigenlijk "genoeg" gedaan? Ik ben al zoveel kilo's kwijt, en ik ben dus al genoodzaakt om andere kleding aan te schaffen, maar ik blijf niet aan het sleutelen
Meer algemeen: qua uiterlijkheden.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Bedoel je qua afvallen of qua kleding?
Ik doe mijn best om bezig te blijven. Ik wil niet alleen in mijn huisje zitten FOK!ken.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat een sociaal leven. het klinkt goed.
Als de chicks je ineens aan beginnen te raken in de supermarkt of op straat, dan heb je genoeg gedaan.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:58 schreef Capstan het volgende:
[..]
Meer algemeen: qua uiterlijkheden.
Tot je lekker in je vel zit en acties onderneemt om dingen blijvend te veranderen. Zoals ik al zei doet hij niet alleen wat aan zijn uiterlijk etc. Hij zet ook stappen om allemaal angsten te overwinnen mbt tot vrouwen en andere dingen die hem daar in belemmeren, en hij doet zijn best om te socializen en onder de mensen te komen waardoor hij ook weer nieuwe vrouwen ontmoet en nieuwe vrienden/kennissen etc.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:57 schreef Capstan het volgende:
[..]
Serieuze vraag: wanneer heb je op dat vlak eigenlijk "genoeg" gedaan? Ik ben al zoveel kilo's kwijt, en ik ben dus al genoodzaakt om andere kleding aan te schaffen, maar ik blijf niet aan het sleutelen
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Bind ik mijn handen op me rug en moet je misschien wel wat poeder van mijn wang afvegen
Get a room!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
En dan kijk ik in je pretoogjes terwijl ik met mijn duim de poeder van je wang veeg en dan breng ik mijn mond iets dichter bij de jouwe.
Ja, dat heb ik ook gelezen, maar het ging me nu dus puur om die uiterlijkheden. En op dat punt vind ik het eigenlijk wel prima zo.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:59 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Tot je lekker in je vel zit en acties onderneemt om dingen blijvend te veranderen. Zoals ik al zei doet hij niet alleen wat aan zijn uiterlijk etc. Hij zet ook stappen om allemaal angsten te overwinnen mbt tot vrouwen en andere dingen die hem daar in belemmeren, en hij doet zijn best om te socializen en onder de mensen te komen waardoor hij ook weer nieuwe vrouwen ontmoet en nieuwe vrienden/kennissen etc.
Het is dus niet oneindig aan je uiterlijk sleutelen
Als je voor het eerst in maanden in de spiegel kijkt na dat je uit de douche stapt en zeer tevreden bent.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:58 schreef Capstan het volgende:
[..]
Meer algemeen: qua uiterlijkheden.
Kaneel vond zijn uiterlijk ook prima. Maar heel soms is het niet verkeerd om wat anders te proberen, dat heeft hij gedaan en het is goed bevallen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook gelezen, maar het ging me nu dus puur om die uiterlijkheden. En op dat punt vind ik het eigenlijk wel prima zo.
Leuk meisje voor je gevonden, echt wat voor jou:quote:Op woensdag 21 december 2011 23:03 schreef heloef het volgende:
Het is trouwens wel zo dat wil ik hosselen moet ik mezelf niet zien.
Want anders gaan er dingen door me heen van "Shit ik kijk scheel, mijn haar zit in de war" enzovoort enzovoort.
Zo ver begin ik ook al wel te komen, dus dat komt wel goedquote:Op woensdag 21 december 2011 23:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je voor het eerst in maanden in de spiegel kijkt na dat je uit de douche stapt en zeer tevreden bent.
Althans zo ging het bij mij.
Oh wat een mooie movequote:Op woensdag 21 december 2011 22:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Bind ik mijn handen op me rug en moet je misschien wel wat poeder van mijn wang afvegen
Jongen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Leuk meisje voor je gevonden, echt wat voor jou:
[ afbeelding ]
Ben je me nu aan het versieren?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
![]()
En dan kijk ik in je pretoogjes terwijl ik met mijn duim de poeder van je wang veeg en dan breng ik mijn mond iets dichter bij de jouwe.
Nee, maar lang haar is een pre.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, gaan we ineens kapsones krijgen en moet ze een supermodel zijn?
Our love can never be.quote:
Ik typ 'girl for heloef' in op Google Images maar echt het ene na het andere gedrocht. Ik snap nu waarom je depressief bent man.quote:
Schijt aan lijstjes man.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Our love can never be.
Ik voldoe immers niet aan jouw lijstje.
Vriendjes last forever, daar kan een korte fling niet tegen opquote:Op woensdag 21 december 2011 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Our love can never be.
Ik voldoe immers niet aan jouw lijstje.
Als heloef intikt bij Google afbeelding krijg je op een gegeven moment een foto van Faye.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik typ 'girl for heloef' in op Google Images maar echt het ene na het andere gedrocht. Ik snap nu waarom je depressief bent man.
Linkje?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Als heloef intikt bij Google afbeelding krijg je op een gegeven moment een foto van Faye.
Je kan toch googlen?quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Als heloef intikt bij Google afbeelding krijg je op een gegeven moment een foto van Faye.
Ja, de haas is groen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:11 schreef Cactus1 het volgende:
ATTENTIE:
Ik lees net dat de haas groen is
All will be well.quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vriendjes last forever, daar kan een korte fling niet tegen op
Na een meet wil ik wel zeggen of we bij elkaar passen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inderdaad, vraag haar gewoon uit en laat zien waarom jij de juiste man voor cactus bent
Ik dacht dat jij weg was.quote:
Bwhehehequote:
Nee maar nu dat ze zelf gepost heeft kon ik makkelijk haar Fobo checken. Ik had haar Fobo al eerder gezien, bleek.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij weg was.![]()
Not that I mind in the slightest.
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:17 schreef Cactus1 het volgende:
Ik begon trouwens aan Mad Max en was na 5 min al verveeld, dus misschien heeft Moon dat ook
Zelfs ik hield dat langer vol.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vond dat naakte neukende stel wel grappig, maar dat duurde maar 10 sec
Je thuissituatie is om te janken?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:20 schreef gewoonfaye het volgende:
Urg, net mijn mentor gemaild over mijn thuissituatie. Serieuze behoefte om te janken nu.
Gewoon even doen, lucht vast opquote:Op woensdag 21 december 2011 23:20 schreef gewoonfaye het volgende:
Urg, net mijn mentor gemaild over mijn thuissituatie. Serieuze behoefte om te janken nu.
Om suicidaal van te wordenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je thuissituatie is om te janken?
Ah kijk je ook SR?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd als ik naar Britt luister
+1.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alsnog aborteren zeg ik.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh kut, nu heb ik teveel info over mezelf gegeven. Even een TR machen om die post weg te halenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:27 schreef Strani het volgende:
UPC! En zender 117 heeft het ookIk heb ook UPC, en dat in Spanje
Uhm bijna, ik gaat vrijdag naar Solden in Oostenrijkquote:Op woensdag 21 december 2011 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet je naar het Huis van Bewaring?
Mijn thuissituatie is ietsjes erger..quote:Op woensdag 21 december 2011 23:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hahaquote:Op woensdag 21 december 2011 23:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh kut, nu heb ik teveel info over mezelf gegeven. Even een TR machen om die post weg te halen
Klinkt goedquote:Op woensdag 21 december 2011 23:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm bijna, ik gaat vrijdag naar Solden in Oostenrijk
Onmogelijk. Niks is ergers dan Britts stemquote:Op woensdag 21 december 2011 23:29 schreef gewoonfaye het volgende:
Mijn thuissituatie is ietsjes erger..
Ligt er al een beetje sneeuw?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:29 schreef ook_gek het volgende:
Uhm bijna, ik gaat vrijdag naar Solden in Oostenrijk
Nee, eerder goede voornemens van zijn kant? Zoiets.quote:
Bijna 2 jaar nu.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe lang hebben jullie al iets?
Zeker weten, ende 31ste rond 22uur weer thuis zodat ik gewoon om 00:00uur kan aftellen in m'n kroegquote:
Ik hoop dat zijn goede voornemens wel echt uitkomen dan, want bij mij blijft het somehow altijd bij voornemensquote:Op woensdag 21 december 2011 23:30 schreef moneyfornothing het volgende:
Nee, eerder goede voornemen van zijn kant? Zoiets.
Heeft je Tomtom dat beloofd, ja?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zeker weten, ende 31ste rond 22uur weer thuis zodat ik gewoon om 00:00uur kan aftellen in m'n kroeg
En binnen een half jaar weer scheiden.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:31 schreef Strani het volgende:
Meer dan genoeg. Na twee weken relatie kun je al makkelijk trouwen.
Spannend.quote:
We gaan het zien, hij is de keukenspullen al aan het verzamelen want dat wordt zijn domein zei hij.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat zijn goede voornemens wel echt uitkomen dan, want bij mij blijft het somehow altijd bij voornemens
Ja maar dat doen mensen tegenwoordig ook na acht jaar verloving dus dat maakt niet zo veel uit.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En binnen een half jaar weer scheiden.
Jij hebt echt een goede vent uitgezochtquote:Op woensdag 21 december 2011 23:32 schreef moneyfornothing het volgende:
We gaan het zien, hij is de keukenspullen al aan het verzamelen want dat wordt zijn domein zei hij.
Ja, mijn ps3 sowieso.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spannend.![]()
Veel succes! Neem je wel iets van je eigen spullen mee het huis in?
* Kaneelstokje is jaloers.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
We gaan het zien, hij is de keukenspullen al aan het verzamelen want dat wordt zijn domein zei hij.
Berg 1.20 meter en dal 10CM maar dal afdaling is goed te doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ligt er al een beetje sneeuw?
*danst mee op Paul Elstak
Geloof mij, ik sta echt wel om 00:00uur in de kroeg! Hoe dan ook. Auto, trein of vliegtuig maar ik sta erquote:
Je hoort me niet klagen nee.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij hebt echt een goede vent uitgezocht
nou laat ik het dan maar doen....quote:Op woensdag 21 december 2011 23:34 schreef Cactus1 het volgende:
* Cactus1 Hoort Motorcycle Emptiness en wil knuffelen en verliefderig doen
Sorry, ik mag niet meer. Nou ja, het mag blijkbaar wel maar ik wil dat het niet mag.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:34 schreef Cactus1 het volgende:
* Cactus1 Hoort Motorcycle Emptiness en wil knuffelen en verliefderig doen
Deze man heeft zijn prioriteiten op de goede plekquote:Op woensdag 21 december 2011 23:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kan ook niet anders hè.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:35 schreef Sinji het volgende:
[..]
Deze man heeft zijn prioriteiten op de goede plek
ja maar wel in het versierhuis, daar mag jij ook wonenquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:35 schreef ook_gek het volgende:
nou laat ik het dan maar doen....
*KNUF* Cactus1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |