quote:Op woensdag 21 december 2011 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik werk niet in de dierentuin. Wel stage gelopen in museum met veel dieren. Ik werk bij een musical.
Welke beesten? Ik werk voor studie met dode dieren, die hebben geen ziektes.
[..]
Jij wilt zeker een hele famfare?
Slaap lekkerquote:
Haha en dan driehonderd topics voor de scharrels.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me:
MYRA IS DOODR.I.P.
Onze gewaardeerde sexbom, skatje (), modje en sletj0n Myraela is overleden.
Condoleer hier haar scharrels.
Ga je ook met zijn amandelstaafje spelen?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:39 schreef Cactus1 het volgende:
* Cactus komt het topic stiekem binnensluipen en doet een knuffelattack op Kaneelstokje en als hij in paniek raakt, kijk ik hem lief aan en dan komt het goed![]()
Huh, ik dacht dat hij een Kaneelstok had?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga je ook met zijn amandelstaafje spelen?
Je doet er veel voor, op verschillende vlakken. Dat vind ik echt leuk om te zien en ik heb er ook echt respect voorquote:
Nee, gewoon lief doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
Ik heb al een topic voor mijn begrafenis.quote:
Oh. Nou ik vond het echt harstikke leuk om je te leren kennen en ik wens je een hele prettige overgang naar de andere kant.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb al een topic voor mijn begrafenis.Regel hier Myraela's begrafenis!
En naamtopics ook al.
Ik ben klaar om dood te gaan.
Gelukkig, het is Cactus maar.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:39 schreef Cactus1 het volgende:
* Cactus komt het topic stiekem binnensluipen en doet een knuffelattack op Kaneelstokje en als hij in paniek raakt, kijk ik hem lief aan en dan komt het goed![]()
Ik ben redelijk blank.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:40 schreef Sinji het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat hij een Kaneelstok had?
Kaneelstaafjequote:Op woensdag 21 december 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat was volgens mij eergisteren al, dat van Jon Bon Jovi.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig, het is Cactus maar.![]()
* Kaneelstokje Probeert awkward terug te knuffelen
Ik schrok vanmiddag wel, het gerucht ging dat Jon overleden was.
[..]
Ik ben redelijk blank.
Niet!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gelukkig, het is Cactus maar.![]()
* Kaneelstokje Probeert awkward terug te knuffelen
Ik schrok vanmiddag wel, het gerucht ging dat Jon overleden was.
Cactus! My homie!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet!![]()
Ik ben het maar ja, ik zorg wel dat je je niet gek voelt. Ik maak gewoon grapjes en trek gekke bekken naar je
Ook geen andere mannen meer verleiden en dat hier melden dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:45 schreef Moonwalk het volgende:
Jullie mogen wel flirten hoor ik zal niet meer Jelly doen
Jij hebt formerjellybean gedaan?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:45 schreef Moonwalk het volgende:
Jullie mogen wel flirten hoor ik zal niet meer Jelly doen
Waarom niet?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ook geen andere mannen meer verleiden en dat hier melden dan?![]()
Als in NOOIT meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |