quote:Op woensdag 21 december 2011 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat was een leugenik ga echt trouwen vrijdag. Paar maanden een ONS gehad nu blijkt ze zwanger .........
Nou nee.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh gelukkigToch wel een tienermeisje dan?
Wtf is een ONS?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat was een leugenik ga echt trouwen vrijdag. Paar maanden een ONS gehad nu blijkt ze zwanger .........
One Night Standquote:
Je geloofd mij niet?quote:
Wie dan wel?quote:
100 gquote:
nee sorryquote:Op woensdag 21 december 2011 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je geloofd mij niet?
[..]
Wie dan wel?
[..]
100 g
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja dat doe je dus niet een paar maanden, dan is het geen one night stand meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Tantra seksquote:
Dan mag je ook niet komen vrijdagquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hopelijk dan een volwassen vrouw en geen labiel tienermeisje.quote:
Myr is niet zwanger zei ze gisterquote:Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ahh, jij gaat met teinbrein trouwen?
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]MOET DIT NOU?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik sla even over als je het niet erg vind.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ahh, jij gaat met teinbrein trouwen?
Dan is het fuckbuddy.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor jequote:Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Hopelijk dan een volwassen vrouw en geen labiel tienermeisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |