Wat zou jij hebben gedaan?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Deed hij, maar ging daarna door in blinde woede.
Een kinderhand is snel gevuldquote:Op woensdag 21 december 2011 22:11 schreef ElDinosaur het volgende:
omg, zo open je nooit een topic en zo 2x op een dag!
Beste dag van m'n leven!
Ik keur het totaal niet af en geef Esteban helemaal gelijk hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat zou jij hebben gedaan?
Als het de keeper van Ajax was geweest dan had je dit goed gepraat
Jouw handje kan ik ook wel vullen hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Een kinderhand is snel gevuld
Nee, dat was toeval. Straw heeft een heel lief plaatje in haar FoBo, maar ze was de grotere versie kwijt. Die heb ik gevonden.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus dat was die "move" waar je het over had?
Ik lachte.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:12 schreef heloef het volgende:
Ik wil wel een keer iemand schoppen.
Zwanger schoppen hihihihihi
Wel mee oppassen hoor voor je het weet zit er voor je leven aan vast. Zoals ikquote:Op woensdag 21 december 2011 22:12 schreef heloef het volgende:
Ik wil wel een keer iemand schoppen.
Zwanger schoppen hihihihihi
Wat? Heb je iemand bezwangerd?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel mee oppassen hoor voor je het weet zit er voor je leven aan vast. Zoals ikik wil niet help
Gelukkig maarquote:Op woensdag 21 december 2011 22:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik keur het totaal niet af en geef Esteban helemaal gelijk hoor.
Pas als ik 37 ben, maak je geen zorgen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel mee oppassen hoor voor je het weet zit er voor je leven aan vast. Zoals ikik wil niet help
Ja daarom moet ik vrijdag met haar trouwenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat? Heb je iemand bezwangerd?
Wait what? Je hebt iemand bezwangerd?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh gelukkigquote:Op woensdag 21 december 2011 22:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Pas als ik 37 ben, maak je geen zorgen.
En je gaat trouwen?...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja daarom moet ik vrijdag met haar trouwen
Dat was je beste vriend toch, boefje?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja daarom moet ik vrijdag met haar trouwen
Misschien heeft hij iemand bezwangerd en moet hij nu met haar broer trouwenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was je beste vriend toch, boefje?
Vandaag in Goede FOK!kers, Slechte FOK!kers...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien heeft hij iemand bezwangerd en moet hij nu met haar broer trouwen
Wat een randdebiel ookquote:Op woensdag 21 december 2011 22:12 schreef Royco1 het volgende:
Dat is geen blinde woede hoor, is gewoon de adrenaline vanwege het feit dat je aangevallen word.
Nee dat was een leugenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was je beste vriend toch, boefje?
Pics van je zusje.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat was een leugenik ga echt trouwen vrijdag. Paar maanden een ONS gehad nu blijkt ze zwanger .........
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat was een leugenik ga echt trouwen vrijdag. Paar maanden een ONS gehad nu blijkt ze zwanger .........
Nou nee.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh gelukkigToch wel een tienermeisje dan?
Wtf is een ONS?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
One Night Standquote:
Je geloofd mij niet?quote:
Wie dan wel?quote:
100 gquote:
nee sorryquote:Op woensdag 21 december 2011 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je geloofd mij niet?
[..]
Wie dan wel?
[..]
100 g
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja dat doe je dus niet een paar maanden, dan is het geen one night stand meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Tantra seksquote:
Dan mag je ook niet komen vrijdagquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hopelijk dan een volwassen vrouw en geen labiel tienermeisje.quote:
Myr is niet zwanger zei ze gisterquote:Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ahh, jij gaat met teinbrein trouwen?
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]MOET DIT NOU?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik sla even over als je het niet erg vind.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ahh, jij gaat met teinbrein trouwen?
Dan is het fuckbuddy.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor jequote:Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Hopelijk dan een volwassen vrouw en geen labiel tienermeisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |