Wanneer mag ik je kont uitscheuren met mijn 28cm lange genotsknots?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook nooit gezoend. Vind ik veel te persoonlijk en intiem. Ik laat mezelf alleen anaal vernederen.
Wat is er met jou vandaagquote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook nooit gezoend. Vind ik veel te persoonlijk en intiem. Ik laat mezelf alleen anaal vernederen.
, maar ga vooral door bweheheh
Ik vind je opeens een stuk aantrekkelijkerquote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef Myraela het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dit is nog wel de mod. Kun je nagaan wat wij reguliere posters voor tuig zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef Myraela het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Wanneer mag ik je kont uitscheuren met mijn 28cm lange genotsknots amandelstaaf?
Mijn eerste zoen moet niet met zomaar iemand zijn, dat zeg ik er wel bijquote:Op woensdag 21 december 2011 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe zoals mij gewoon met O&N met iemand gaan zoenen
Damn niggerquote:Op woensdag 21 december 2011 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Wanneer mag ik je kont uitscheuren met mijn 28cm lange genotsknots?
Nou helaas dan, ik wil je best anaal vernederen maar dan wil ik ook zoenen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef Myraela het volgende:
28cm omtrek toch?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Je zegt niets dat ik nog niet wist. Maar ik kan er de vinger niet op leggenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:31 schreef Sinji het volgende:
Wow, dat wist ik niet. Capstan nog nooit gezoend.. dan is er fundamenteel iets mis met je houding
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:28 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Super !![]()
Je bent goed bezig en iedereen die jou heeft gemeet is ook positief over jou![]()
Ik hou van mensen die zoenen en dat doe jij niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
En wat ben ik en waar hou jij van?
Je vind me stom he?En lelijk.
en dom.
en irritant.
![]()
Nee, stop maar weer kaneel. Je haat me. Je hoeft het niet uit te leggen.
Awwwww, zo schattig!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Na een romantische date natuurlijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
wat voor slangquote:Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Ik doe enorm mijn best om te veranderen in een enigszins normaal persoon. Het lijkt te lukken. Maar vandaag weer 3 meisjes bang gemaakt omdat ik een slang had.
Ze is heel lief!
[..]
Ik hou van mensen die zoenen en dat doe jij niet.
Hey! Ik ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef Cassandra87 het volgende:
ik ga de 31e klokslag 00.00 ook iemand zoenen denk ik
Okido, wanneer heb je tijd gr gr.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Na een romantische date natuurlijk.
Een broekslang.quote:
Oh, dat wordt dus je eerste zoen?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef Cassandra87 het volgende:
ik ga de 31e klokslag 00.00 ook iemand zoenen denk ik
Vroeger was ik een onschuldig meisje, toen ontdekte ik FOK!.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
En dit is nog wel de mod. Kun je nagaan wat wij reguliere posters voor tuig zijn.
die naamquote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een broekslang.![]()
Kousenbandje. Ze heet Jormundgandr en houdt van badderen en mijn vingers.
Ja ik ga mijn 25e jaar in, moet er een keer van komen..quote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh, dat wordt dus je eerste zoen?
Sorry
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een broekslang.![]()
Kousenbandje. Ze heet Jormundgandr en houdt van badderen en mijn vingers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |