Daar kan ik mee levenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik sla even over als je het niet erg vind.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
MOET DIT NOU?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Jaquote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef Capstan het volgende:
Ik heb trouwens onlangs wel geglimlacht naar een aantrekkelijke dame. Ze glimlachte min of meer terug. Telt dat als vooruitgang?
Nu mag je me wel een labiel tienermeisje toe wensen.quote:
lastig volk is dat jaquote:
Jijquote:
Maar je hebt haar wel gedaan?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Myr is niet zwanger zei ze gister
Have funquote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu mag je me wel een labiel tienermeisje toe wensen.
Samen krassen en huilen.
komt nog wel voor jequote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
Goed zo! Dat ik het maar even weet. Dank u
nog nietquote:
Dit zijn nou van die typische "heloef opmerkingen"quote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
Goed zo! Dat ik het maar even weet. Dank u
Alleen als het huilend gebeurd.quote:
Wij zijn dan ook slechts in leeftijd geen gelijkenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit zijn nou van die typische "heloef opmerkingen"
heloefiaansquote:Op woensdag 21 december 2011 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
zal ik vrijdag lief tegen je doen of juist niet ?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
voor of na het krassen?quote:
Ik mag toch dromenquote:
Nou dat alles op jezelf betrekken en daarmee ventileren dat je maagd bent is echt typisch wat ik ook altijd doe.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook slechts in leeftijd geen gelijken
Na.quote:
Ja, dat doe ik ook altijd. hihihihihquote:Op woensdag 21 december 2011 22:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou dat alles op jezelf betrekken en daarmee ventileren dat je maagd bent is echt typisch wat ik ook altijd doe.
Briljantquote:
Ik ben heel leuk, doe maar lief.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
zal ik vrijdag lief tegen je doen of juist niet ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker over elkaar bloeden tijdens het neukenquote:
Ik bedenk me trouwens net iets waar we zeker niet meer gelijk in zijn, maar dat ga ik deze keer niet zeggen, want dan imiteer ik je opmerkingen weerquote:Op woensdag 21 december 2011 22:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou dat alles op jezelf betrekken en daarmee ventileren dat je maagd bent is echt typisch wat ik ook altijd doe.
Niet liegen, bij jou beneden is het een bodemloze echoput.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook altijd. hihihihih
jij hebt nog nooit gezoend?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:27 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik bedenk me trouwens net iets waar we zeker niet meer gelijk in zijn, maar dat ga ik deze keer niet zeggen, want dan imiteer ik je opmerkingen weer
Super !quote:Op woensdag 21 december 2011 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag Strawberry geholpen een plaatje te vinden. En ik was lief tegen een meisje van mijn werk (ik heb haar een stuk van mijn chocokoek gegeven toen ze verlekkerd zat te kijken). Ik voel me goed.![]()
En hoe is het met jou?
I love itquote:Op woensdag 21 december 2011 22:26 schreef Sinji het volgende:
De geur van geroosterde kastanjes [ afbeelding ]
Wie start er even een TC
Hij heeft nog nooit gekust,jij welquote:
En wat ben ik en waar hou jij van?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb myra ook niet gedaan. Maar dat gaat ook niet gebeuren want we zijn elkaars types niet.
Ik ben heel lief en zij houdt van stoer.
Ik ook nog nooit hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 22:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou, ik heb het in ieder geval niet zelf gezegd
Maar dat dus, ja
Doe zoals mij gewoon met O&N met iemand gaan zoenenquote:
Dit. Ik had altijd maar dan ook altijd ruzie.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom voetbal ik ook niet meer, was veel te opvliegend
Ja ik las het al.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:29 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit gekust,jij wel
A la pretty womanquote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook nooit gezoend. Vind ik veel te persoonlijk en intiem. Ik laat mezelf alleen anaal vernederen.
Doe ik momenteel ook niet, hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik las het al.
Ach Cappie trek je daar nou niet zoveel van aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |