Gewoon even doen, lucht vast opquote:Op woensdag 21 december 2011 23:20 schreef gewoonfaye het volgende:
Urg, net mijn mentor gemaild over mijn thuissituatie. Serieuze behoefte om te janken nu.
Om suicidaal van te wordenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je thuissituatie is om te janken?
Ah kijk je ook SR?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd als ik naar Britt luister
+1.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alsnog aborteren zeg ik.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh kut, nu heb ik teveel info over mezelf gegeven. Even een TR machen om die post weg te halenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:27 schreef Strani het volgende:
UPC! En zender 117 heeft het ookIk heb ook UPC, en dat in Spanje
Uhm bijna, ik gaat vrijdag naar Solden in Oostenrijkquote:Op woensdag 21 december 2011 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet je naar het Huis van Bewaring?
Mijn thuissituatie is ietsjes erger..quote:Op woensdag 21 december 2011 23:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hahaquote:Op woensdag 21 december 2011 23:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh kut, nu heb ik teveel info over mezelf gegeven. Even een TR machen om die post weg te halen
Klinkt goedquote:Op woensdag 21 december 2011 23:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm bijna, ik gaat vrijdag naar Solden in Oostenrijk
Onmogelijk. Niks is ergers dan Britts stemquote:Op woensdag 21 december 2011 23:29 schreef gewoonfaye het volgende:
Mijn thuissituatie is ietsjes erger..
Ligt er al een beetje sneeuw?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:29 schreef ook_gek het volgende:
Uhm bijna, ik gaat vrijdag naar Solden in Oostenrijk
Nee, eerder goede voornemens van zijn kant? Zoiets.quote:
Bijna 2 jaar nu.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe lang hebben jullie al iets?
Zeker weten, ende 31ste rond 22uur weer thuis zodat ik gewoon om 00:00uur kan aftellen in m'n kroegquote:
Ik hoop dat zijn goede voornemens wel echt uitkomen dan, want bij mij blijft het somehow altijd bij voornemensquote:Op woensdag 21 december 2011 23:30 schreef moneyfornothing het volgende:
Nee, eerder goede voornemen van zijn kant? Zoiets.
Heeft je Tomtom dat beloofd, ja?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zeker weten, ende 31ste rond 22uur weer thuis zodat ik gewoon om 00:00uur kan aftellen in m'n kroeg
En binnen een half jaar weer scheiden.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:31 schreef Strani het volgende:
Meer dan genoeg. Na twee weken relatie kun je al makkelijk trouwen.
Spannend.quote:
We gaan het zien, hij is de keukenspullen al aan het verzamelen want dat wordt zijn domein zei hij.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat zijn goede voornemens wel echt uitkomen dan, want bij mij blijft het somehow altijd bij voornemens
Ja maar dat doen mensen tegenwoordig ook na acht jaar verloving dus dat maakt niet zo veel uit.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En binnen een half jaar weer scheiden.
Jij hebt echt een goede vent uitgezochtquote:Op woensdag 21 december 2011 23:32 schreef moneyfornothing het volgende:
We gaan het zien, hij is de keukenspullen al aan het verzamelen want dat wordt zijn domein zei hij.
Ja, mijn ps3 sowieso.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spannend.![]()
Veel succes! Neem je wel iets van je eigen spullen mee het huis in?
* Kaneelstokje is jaloers.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
We gaan het zien, hij is de keukenspullen al aan het verzamelen want dat wordt zijn domein zei hij.
Berg 1.20 meter en dal 10CM maar dal afdaling is goed te doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ligt er al een beetje sneeuw?
*danst mee op Paul Elstak
Geloof mij, ik sta echt wel om 00:00uur in de kroeg! Hoe dan ook. Auto, trein of vliegtuig maar ik sta erquote:
Je hoort me niet klagen nee.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij hebt echt een goede vent uitgezocht
nou laat ik het dan maar doen....quote:Op woensdag 21 december 2011 23:34 schreef Cactus1 het volgende:
* Cactus1 Hoort Motorcycle Emptiness en wil knuffelen en verliefderig doen
Sorry, ik mag niet meer. Nou ja, het mag blijkbaar wel maar ik wil dat het niet mag.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:34 schreef Cactus1 het volgende:
* Cactus1 Hoort Motorcycle Emptiness en wil knuffelen en verliefderig doen
Deze man heeft zijn prioriteiten op de goede plekquote:Op woensdag 21 december 2011 23:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kan ook niet anders hè.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:35 schreef Sinji het volgende:
[..]
Deze man heeft zijn prioriteiten op de goede plek
ja maar wel in het versierhuis, daar mag jij ook wonenquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:35 schreef ook_gek het volgende:
nou laat ik het dan maar doen....
*KNUF* Cactus1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |