Roycoquote:
Niet?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:45 schreef Moonwalk het volgende:
Jullie mogen wel flirten hoor ik zal niet meer Jelly doen
Zo interpreteerde Strani dat. Dat jij andere mannen erbij ging slepen als hij ging flirtenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:46 schreef Moonwalk het volgende:
Waarom niet?dat is toch geen jelly gedrag van mij
Als ik een positieve feedback krijg, dan voelt dat inderdaad prettig en dat ik op de goede weg ben. Dat ik iets slanker ben helpt ook wel mee voor mijn zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:40 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Je doet er veel voor, op verschillende vlakken. Dat vind ik echt leuk om te zien en ik heb er ook echt respect voor. Nu moet je dit vast blijven houden dan raak je aan dingen gewend en kost het allemaal steeds minder moeite, ook als iedereen om je heen zo positief op je reageert.
![]()
Gelukkig is het niet waar.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat was volgens mij eergisteren al, dat van Jon Bon Jovi.
Lief van je.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet!![]()
Ik ben het maar ja, ik zorg wel dat je je niet gek voelt. Ik maak gewoon grapjes en trek gekke bekken naar je
Ik voel me hier ook prettig bij en ik wil me gewoon volledig op Moon kunnen richten.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zo interpreteerde Strani dat. Dat jij andere mannen erbij ging slepen als hij ging flirten
Ik vind het wel cool om vrienden met Strani te zijn. Ik ben namelijk wel one-of-the-guys meisje soms
wat een val! ik had bijna daar gepost dat ik de rouwkaarten wilde rgelen, ik heb nogsteeds boombladeren in de vriezer liggen, en de verkoop verloopt nog niet echt soepel. maar er is al 65 dagen niet gepost, dus dan kan ik het beter niet doen, want dan is het hoogdrempeliger enzo.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb al een topic voor mijn begrafenis.Regel hier Myraela's begrafenis!
En naamtopics ook al.
Ik ben klaar om dood te gaan.
Ja, nuttige dingen, topic op z'n kop gezet, gerelaxed, getennist zonder sneeuw dit keer, vriendjes gesproken en boodschappenlijstjes gemaakt. En jij behalve werken?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lief van je.![]()
Heb je nog wat gedaan vandaag?
Ohquote:Op woensdag 21 december 2011 22:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zo interpreteerde Strani dat. Dat jij andere mannen erbij ging slepen als hij ging flirten
Ik vind het wel cool om vrienden met Strani te zijn. Ik ben namelijk wel one-of-the-guys meisje soms
We zijn het zo eensquote:Op woensdag 21 december 2011 22:48 schreef Strani het volgende:
Ik voel me hier ook prettig bij en ik wil me gewoon volledig op Moon kunnen richten.
Ja, en je hebt je haar geknipt en bent aan het socializen. Dus van binnen en van buiten ben je er hard mee bezigquote:Op woensdag 21 december 2011 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik een positieve feedback krijg, dan voelt dat inderdaad prettig en dat ik op de goede weg ben. Dat ik iets slanker ben helpt ook wel mee voor mijn zelfvertrouwen.
[..]
Gelukkig is het niet waar.
[..]
Lief van je.![]()
Heb je nog wat gedaan vandaag?
Tof, ben echt benieuwdquote:Op woensdag 21 december 2011 22:49 schreef Moonwalk het volgende:
OhDat was niet zo
![]()
Maar het was wel echt een leuke man en ik ga nog serieus een foto voor je proberen te maken
welk haar heb je geknipt kaneelstokje?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja, en je hebt je haar geknipt en bent aan het socializen. Dus van binnen en van buiten ben je er hard mee bezig
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:51 schreef Strani het volgende:
Tik 'm aan! (aangepaste versie voor jou)
De afwas gedaan. Mijn ex ge smst over de post. Wat opgeruimd. Etentje geregeld met vrienden.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, nuttige dingen, topic op z'n kop gezet, gerelaxed, getennist zonder sneeuw dit keer, vriendjes gesproken en boodschappenlijstjes gemaakt. En jij behalve werken?
Nu nog wat ballen kweken en we're good to go.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja, en je hebt je haar geknipt en bent aan het socializen. Dus van binnen en van buiten ben je er hard mee bezig
Beiden.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
welk haar heb je geknipt kaneelstokje?
je baardhaar of hoofdhaar?
Oh je hebt al een voorschot op de oliebollen genomen. Me jealous!!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
De afwas gedaan. Mijn ex ge smst over de post. Wat opgeruimd. Etentje geregeld met vrienden.
En oliebollen gegeten.
Serieuze vraag: wanneer heb je op dat vlak eigenlijk "genoeg" gedaan? Ik ben al zoveel kilo's kwijt, en ik ben dus al genoodzaakt om andere kleding aan te schaffen, maar ik blijf niet aan het sleutelenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
van buiten ben je er hard mee bezig
Hij weet ook wat tulpen zijn. Meer kennis is niet nodigquote:Op woensdag 21 december 2011 22:56 schreef Strani het volgende:
Deze man weet wat het is om bro te zijn!
wat een sociaal leven. het klinkt goed.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De afwas gedaan. Mijn ex ge smst over de post. Wat opgeruimd. Etentje geregeld met vrienden.
En oliebollen gegeten.
[..]
Nu nog wat ballen kweken en we're good to go.
Ik liep er langs op weg naar werk.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh je hebt al een voorschot op de oliebollen genomen. Me jealous!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |