Schijt aan lijstjes man.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Our love can never be.
Ik voldoe immers niet aan jouw lijstje.
Vriendjes last forever, daar kan een korte fling niet tegen opquote:Op woensdag 21 december 2011 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Our love can never be.
Ik voldoe immers niet aan jouw lijstje.
Als heloef intikt bij Google afbeelding krijg je op een gegeven moment een foto van Faye.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik typ 'girl for heloef' in op Google Images maar echt het ene na het andere gedrocht. Ik snap nu waarom je depressief bent man.
Linkje?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Als heloef intikt bij Google afbeelding krijg je op een gegeven moment een foto van Faye.
Je kan toch googlen?quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Als heloef intikt bij Google afbeelding krijg je op een gegeven moment een foto van Faye.
Ja, de haas is groen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:11 schreef Cactus1 het volgende:
ATTENTIE:
Ik lees net dat de haas groen is
All will be well.quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vriendjes last forever, daar kan een korte fling niet tegen op
Na een meet wil ik wel zeggen of we bij elkaar passen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inderdaad, vraag haar gewoon uit en laat zien waarom jij de juiste man voor cactus bent
Ik dacht dat jij weg was.quote:
Bwhehehequote:
Nee maar nu dat ze zelf gepost heeft kon ik makkelijk haar Fobo checken. Ik had haar Fobo al eerder gezien, bleek.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij weg was.![]()
Not that I mind in the slightest.
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:17 schreef Cactus1 het volgende:
Ik begon trouwens aan Mad Max en was na 5 min al verveeld, dus misschien heeft Moon dat ook
Zelfs ik hield dat langer vol.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vond dat naakte neukende stel wel grappig, maar dat duurde maar 10 sec
Je thuissituatie is om te janken?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:20 schreef gewoonfaye het volgende:
Urg, net mijn mentor gemaild over mijn thuissituatie. Serieuze behoefte om te janken nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |