Zolang je die niet kunt vinden zal het niet lukkenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je zegt niets dat ik nog niet wist. Maar ik kan er de vinger niet op leggen
Amandelstaaf is echt mijn favo Kerstvoedsel maar het wordt steeds vreemder om het te eten.quote:
Altijd voor jou toch honneponnetje.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Okido, wanneer heb je tijd gr gr.
Zou er een afkickkliniek voor FOK!verslaafden bestaan?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vroeger was ik een onschuldig meisje, toen ontdekte ik FOK!.
Estoy esperandoquote:
Wie wil er nou stoppen met FOK!?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou er een afkickkliniek voor FOK!verslaafden bestaan?
werk je nou wel in de dierentuin?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Ik doe enorm mijn best om te veranderen in een enigszins normaal persoon. Het lijkt te lukken. Maar vandaag weer 3 meisjes bang gemaakt omdat ik een slang had.
Ze is heel lief!
[..]
Ik hou van mensen die zoenen en dat doe jij niet.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Amandelstaaf is echt mijn favo Kerstvoedsel maar het wordt steeds vreemder om het te eten.
Tel er nog eens vijf bij en je weet wat ik ervan denkquote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja ik ga mijn 25e jaar in, moet er een keer van komen..
Okee skatje.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Altijd voor jou toch honneponnetje.
Ja.quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vroeger was ik een onschuldig meisje jochie, toen ontdekte ik FOK!.
Ik niet, maar ik wil ook niet dat de enige krans op mijn begrafenis de tekst 'RIP aan de nabestaanden. Groetjens, FOK!' heeft.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wie wil er nou stoppen met FOK!?
Ik kan mijn vinger wel vinden, hoor. Ik kan het probleem alleen niet benoemen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:34 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zolang je die niet kunt vinden zal het niet lukken
Ik wel. En ik wil een topic.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik wil ook niet dat de enige krans op mijn begrafenis de tekst 'RIP aan de nabestaanden. Groetjens, FOK!' heeft.
Ik was echt een stukkie gaan halen uit de keuken.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]Je had ook zo een prachtige timing daarmee
Nee, ik werk niet in de dierentuin. Wel stage gelopen in museum met veel dieren. Ik werk bij een musical.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
werk je nou wel in de dierentuin?
of nee wacht je had gezegd, wat was het ook alweer?
maar bevatten die beesten ziektes?
Jij wilt zeker een hele famfare?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik wil ook niet dat de enige krans op mijn begrafenis de tekst 'RIP aan de nabestaanden. Groetjens, FOK!' heeft.
Ik zie het al voor me:quote:
Dat soberzo.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik werk niet in de dierentuin. Wel stage gelopen in museum met veel dieren. Ik werk bij een musical.
Welke beesten? Ik werk voor studie met dode dieren, die hebben geen ziektes.
[..]
Jij wilt zeker een hele famfare?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |