Dankuuu!quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:24 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou je zo aannemen FFT, zo gedreven als jij bent
Go for it!
Nederlands is niet erg maar zij kan idd superveel met haar stem! Vind haar een beetje op Ruth Jacott lijken qua stem.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:31 schreef Bluezz het volgende:
Waarom gaat Edsilia Rombley met haar stem die zeiknederlandse liedjes zingen vraag ik me af![]()
/radio
Wil je perse dan bij die lerares? Anderen zijn vast ook goed hoorquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik kan alleen moeilijk weer bij mijn oude school langs gaan om daar de muziektheorie uren te volgenEn daar bij: mijn lerares van toen geeft geen les meer (wij waren haar laatste klas)
Zanger Rinus is geen smaak, dat kan je geen smaak noemen. Ik vind het in dat genre gewoon super dat hij als zwakbegaafde flink kan verdienen en plezier heeft met zingen. Bewijst dat dat soort mensen succesvol kunnen zijn, ook al gaat het mensen om het vermaak. Dat weet hij vast wel.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee, smaak is smaak, hoe erg ik het er ook mee oneens ben. Maar ik heb CD opnames meegemaakt en weet ongeveer wat daarvoor gevraagd wordt. Ik denk dat je op het gebied van 'bands" te weinig affiniteit hebt als ik je op basis van wat ik van je weet inschat.
Logisch dat je moe bentquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:06 schreef DarkElf het volgende:
Zo, thuis geweest en nu even boodschappen doen. Vanavond maar gewoon broodjes eten. En straks een dutje doen, ben toch meer moe dan ik dacht.
Fijne zaterdag allemaal!
Niet perse alleen Rock, maar bands in brede zin. Folk, Country, Indie, Jazz, Metal en weet ik hoeveel hokjes je tegenwoordig hebt. Maakt ook niet uit, ik vroeg me vooral af hoe breed je produceren van muziek bedoelde.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:01 schreef FutureFairytale het volgende:
En idd heb ik weinig affiniteit met bands, dat had ik ook al gezegd. Ik hou mij niet met rockmuziek bezig (als je dat soort muziek bedoeld).
Het ging me om die lessen op de HAVO in de eindexamenklas ja.. dat was zó tof! Mix van muziekgeschiedenis, theorie en daar naast 2 uur per week praktijkles. Zingen, spelen, klassiek, pop, rock.. alles!quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Hihi
[..]
[..]
Wil je perse dan bij die lerares? Anderen zijn vast ook goed hoorIk begrijp dat je er nu geen tijd meer voor hebt maar mocht je het een keer in je kruinen voelen maak je vanzelf een gaatje
Hehe verkeerde knopje..quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het ging me om die lessen op de HAVO in de eindexamenklas ja.. dat was zó tof! Mix van muziekgeschiedenis, theorie en daar naast 2 uur per week praktijkles. Zingen, spelen, klassiek, pop, rock.. alles!
Onze reggae versie van Killing me Softly was echt briljant![]()
![]()
de 3 r's: rust, reinheid en regelmaatquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:13 schreef LieLie het volgende:
Iemand nog tips voor een onrustige huid? Mijn gezicht zit helemaal onder de kleine bultjes..
quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:11 schreef borisz het volgende:
Nog maar ff spammen dan
Euhhhh
[ afbeelding ]
Dit. Mijn moeder zou zeggen: da's allemaal ondeugd wat eruit komt.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
de 3 r's: rust, reinheid en regelmaaten volgens mij gewoon zo min mogelijk troep smeren, maar goed, dat werkt bij mij, maar misschien niet bij iedereen
Dat wat jij noemt niet, daar heb ik vrij weinig mee. Folk vind ik wel leuk maar dan echt Folk.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niet perse alleen Rock, maar bands in brede zin. Folk, Country, Indie, Jazz, Metal en weet ik hoeveel hokjes je tegenwoordig hebt. Maakt ook niet uit, ik vroeg me vooral af hoe breed je produceren van muziek bedoelde.
Hm, aan die r'en kan nog gewerkt worden ;-) En ik gebruik een creme van Therme, dus daar zit nog niet zo heel veel raars inquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
de 3 r's: rust, reinheid en regelmaaten volgens mij gewoon zo min mogelijk troep smeren, maar goed, dat werkt bij mij, maar misschien niet bij iedereen
Klinkt tof! Ik had maar 2 jaar muziekles op de middelbare school en ging ook nog eens nergens over! Hoogtepunt was dat we op een piano iets mochten spelen van 2x 8 tellen en iedereen zat er naast en speelde iets wat een peuter zou doen als ie op een piano zou staan en dan kregen ze een 8quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het ging me om die lessen op de HAVO in de eindexamenklas ja.. dat was zó tof! Mix van muziekgeschiedenis, theorie en daar naast 2 uur per week praktijkles. Zingen, spelen, klassiek, pop, rock.. alles!
nou.. afwachten dan denk ik.. ik smeer zelf een heel lichte creme met aloe vera die naar lemoncurd ruiktquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hm, aan die r'en kan nog gewerkt worden ;-) En ik gebruik een creme van Therme, dus daar zit nog niet zo heel veel raars in
Ik ook niet, tot ik dit hoorde:quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat wat jij noemt niet, daar heb ik vrij weinig mee. Folk vind ik wel leuk maar dan echt Folk.
Ik heb veel met melodische muziek, in welke vorm dan ook. Waar ik niks mee heb zijn saxofonen, eentonige dance (en daar heb je helaas heel veel vormen van), schreeuwerige rock/metal en hiphop.
Ik had een 8 voor mijn tentamen gitaar. Dit nummer:quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Klinkt tof! Ik had maar 2 jaar muziekles op de middelbare school en ging ook nog eens nergens over! Hoogtepunt was dat we op een piano iets mochten spelen van 2x 8 tellen en iedereen zat er naast en speelde iets wat een peuter zou doen als ie op een piano zou staan en dan kregen ze een 8
Valt een beetje in de herhalingquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ook niet, tot ik dit hoorde:
Vraag me wel af wat bij jou dan echt Folk is.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat wat jij noemt niet, daar heb ik vrij weinig mee. Folk vind ik wel leuk maar dan echt Folk.
Ik heb veel met melodische muziek, in welke vorm dan ook. Waar ik niks mee heb zijn saxofonen, eentonige dance (en daar heb je helaas heel veel vormen van), schreeuwerige rock/metal en hiphop.
Het is ongelofelijk rete-strak, ook live. Niet leuk om naar te kijken, het is een chaggerijnige perfectionist.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Valt een beetje in de herhaling
Oooh Careless Whisper vind ik prachtig! Maar ik denk wel dat ik het met een ander instrument nog mooier zou vinden
Mooi nummer. Gitaar is een simpel melodietje maar knap voor als je het niet (vaak) speelt. Ik kan helemaal niks op een gitaarquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik had een 8 voor mijn tentamen gitaar. Dit nummer:
Het meisje dat baste had ook een 8 en de zanger zelfs een 9Waren de hoogste cijfers die gehaald zijn voor de tentamens praktijk
Simpel??quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Mooi nummer. Gitaar is een simpel melodietje maar knap voor als je het niet (vaak) speelt. Ik kan helemaal niks op een gitaar, nooit iets geprobeerd. En de zanger een 9! Dan kon ie vast heel mooi zingen want er zit een mooie zang op!
quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vraag me wel af wat bij jou dan echt Folk is.
hahahquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het is ongelofelijk rete-strak, ook live. Niet leuk om naar te kijken, het is een chaggerijnige perfectionist.
Nou nee ik moet het anders zeggen... het melodietje is erg kort en bestaat uit weinig noten.quote:
Jammer dat je geen serieus antwoord geeft, was ook wel benieuwd namelijkquote:
Hele nummer gehoord??quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nou nee ik moet het anders zeggen... het melodietje is erg kort en bestaat uit weinig noten.
Deze:quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vraag me wel af wat bij jou dan echt Folk is.
Denk aan volksmuziek zoals de polka etc. Maar dat muziekje in het filmpje vind ik echt leuk en is folk-achtig! Vind dat ze er een grappig nr van hebben gemaaktquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jammer dat je geen serieus antwoord geeft, was ook wel benieuwd namelijk
Mocht ik obladi maar doen! Ik heb 1000x Hit the road jack moeten zingenquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:24 schreef borisz het volgende:
Ik heb anderhalf jaar muziekles gehad op de middelbare school. (brugklas en een half jaar in klas 3).
Wat leuk was dat we Queen's - Bohemian Rhapsody helemaal uit elkaar hebben gezaagd met de geschiedenis van de plaat tot de laatste noot zo'n beetje.
Verder moesten we op plaat meedrummen waarvan ik de naam even kwijt ben, als ik het hoor weet ik die titel weer.
Zingen was altijd Obla di obla da of Kiss from a rose
Ah, dat bedoelde je. Eenduidige definitie van Folk is niet te vinden, over het algemeen wordt bijvoorbeeld ook Dylan onder Folk geschaard. De meer traditionele US songer/singwriter achtige dingen dus.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Denk aan volksmuziek zoals de polka etc. Maar dat muziekje in het filmpje vind ik echt leuk en is folk-achtig! Vind dat ze er een grappig nr van hebben gemaakt
Ja, maar PT is ook behoorlijk complex.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Ok, ik geeft toe, vergeleken met dit is het simpel![]()
Ja, en dit nummer is echtquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, maar PT is ook behoorlijk complex.
Yep! En dat is idd wel wat andersquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ah, dat bedoelde je. Eenduidige definitie van Folk is niet te vinden, over het algemeen wordt bijvoorbeeld ook Dylan onder Folk geschaard. De meer traditionele US songer/singwriter achtige dingen dus.
Of Pater Moeskroen hahaquote:
Die Japanse clipquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:39 schreef TAV74 het volgende:
wow, over "simpele" nummers gesproken.
Deze van Tool
In een ietwat andere versie
Dit is ook echt wel een heel simpel nummer jaquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Die Japanse clip
Soms zijn de 'simpele' nummers de meest ingewikkelde om te maken
Nou! Mega simpelquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dit is ook echt wel een heel simpel nummer ja
Besteldquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
BesteldSpelletjes doen in de vakantie
Same here, maar voor dit geld wil ik ook wel een gokje nemenquote:
Nee. Lamsschouderquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:32 schreef LieLie het volgende:
Zo, de krullen weer ingepakt
Gaat het hier nog over muziek?
Dat weet ik vanavondquote:
Dat wil ik nog wel eens proberen. Lijkt me best lekkerquote:
Is heerlijk! Heb het een keer voor kerst klaar gemaakt (vorig jaar meen ik?).quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:34 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat al eens gegeten heb eigenlijk..
Ik geloof het graagquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Is heerlijk! Heb het een keer voor kerst klaar gemaakt (vorig jaar meen ik?).
Jij zei hetquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dit is ook echt wel een heel simpel nummer ja
Paar fotootjes en een filmpjequote:Op zaterdag 17 december 2011 18:47 schreef golfer het volgende:
Zo. Weer terug uit Rijswijk.
Verjaardagsfeestje van babi/peuter J. was weer leuk.
En het nieuwe Rijswijkse katje is echt een schatje.
Nou dat klinkt goedquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:11 schreef AnneX het volgende:
![]()
Hoera, geheel in de juiste K gedachte is de dreigende broeder-vete zojuist bijgelegd en gaan wij gezamenlijk aan de K maaltijd.
De stelling van de mediator broer - de middelste ! - was "dapper en eerlijk".
Uitkomen voor gekwetste gevoelens...
De engelen zullen zachtjes zingen, en anders de (schoon)ouders wel.
Dus, doe ik de kalkoen en voorgerecht.
Anderen doen de wijn, groenten ( biologisch verantwoord, net als de kalkoen) ,
toet ook ?
Vind ik zelf wel leuk om ook te doen eiks.![]()
Nou potverdrie. Iemand mocht helpen paprika snijden en hoeveel Pierre tussen 1 gesneden paprika lult is gewoon knapquote:
Rete jong dusquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:30 schreef Bluezz het volgende:
mama L. is van 89 en papa F. is van 87
Zozo, die zijn er op tijd bijquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:30 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan er tusseninquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:30 schreef Bluezz het volgende:
quote:The Dog's Diary
8:00 am - Dog food! My favorite thing! 9:30 am - A car ride! My favorite thing! 9:40 am - A walk in the park! My favorite thing! 10:30 am - Got rubbed and petted! My favorite thing! 12:00 pm - Milk bones! My favorite thing! 1:00 pm - Played in the yard! My favorite thing! 3:00 pm - Wagged my tail! My favorite thing! 5:00 pm - Dinner! My favorite thing! 7:00 pm - Got to play ball! My favorite thing! 8:00 pm - Wow! Watched TV with the people! My favorite thing! 11:00 pm - Sleeping on the bed! My favorite thing!
quote:The Cat's Diary
Day 983 of My Captivity
My captors continue to taunt me with bizarre little dangling objects. They dine lavishly on fresh meat, while the other inmates and I are fed hash or some sort of dry nuggets. Although I make my contempt for the rations perfectly clear, I nevertheless must eat something in order to keep up my strength.
The only thing that keeps me going is my dream of escape. In an attempt to disgust them, I once again vomit on the carpet. Today I decapitated a mouse and dropped its headless body at their feet. I had hoped this would strike fear into their hearts, since it clearly demonstrates my capabilities. However, they merely made condescending comments about what a "good little hunter" I am. Bastards!
There was some sort of assembly of their accomplices tonight. I was placed in solitary confinement for the duration of the event. However, I could hear the noises and smell the food. I overheard that my confinement was due to the power of "allergies." I must learn what this means, and how to use it to my advantage.
Today I was almost successful in an attempt to assassinate one of my tormentors by weaving around his feet as he was walking. I must try this again tomorrow, but at the top of the stairs.
I am convinced that the other prisoners here are flunkies and snitches. The dog receives special privileges. He is regularly released, and seems to be more than willing to return. He is obviously retarded. The bird must be an informant. I observe him communicate with the guards regularly. I am certain that he reports my every move. My captors have arranged protective custody for him in an elevated cell, so he is safe. For now ...
quote:
Sinds de laatste tour heb ik een Jacobs pauze van een jaar of 10 ingelastquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja en ook een beetje van een gekke familie
quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:30 schreef Bluezz het volgende:
Ach ja, ken beur'nquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:00 schreef Bluezz het volgende:
Het was voor iedereen een lieve verrassing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn hier nog toevoegingen op?
Nogmaals, indien dit niet gewenst is, mijn excuses, dan zal ik even een topic openen.
Alvast super bedankt!![]()
Hey, deze post niet gezien?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:36 schreef AnneX het volgende:
Het avondmaal van Sun ziet er verzorgd uit.
En een lekker jochie is peuter J.
Wat vond- ie van je blauwe arm?
quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:11 schreef Hitomi het volgende:
Hey, dit is de eerste keer dat ik in CUL kom.Ik denk dat mijn vraag simpel genoeg is om even in de SC te stellen en niet per sé een eigen topic nodig heeft. Als dit niet gewaardeerd wordt, dan bied ik mijn excuses aan en mag deze post als niet-geplaatst beschouwd worden.
Ik heb vannacht mijn kaak op twee plaatsen gebroken en heb dus te horen gekregen dat ik 6 weken lang niet mag kauwen. Dat betekent 6 weken lang vloeibaar/zacht voedsel.
Nu had ik zelf wel enkele ideeën, deels uit mezelf, deels van het web, maar wellicht heeft er iemand nog een toevoeging? Ook vroeg ik me af of het mogelijk is om van vlees een soort papje/puree te maken waarbij niet gekauwd hoeft te worden, en zo ja, welk vlees is dat dan?
Mijn lijstje so far:Allereerst, hoe kwam ut? En AUWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn hier nog toevoegingen op?
Nogmaals, indien dit niet gewenst is, mijn excuses, dan zal ik even een topic openen.
Alvast super bedankt!
Heb je erg veel pijn?
Vlees zou ik denken aan gehakt, tartaartjes, kipfilet bijv? vis?
quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:16 schreef Isabeau het volgende:
Hoi Hitomi! Het is zeer ongebruikelijk dat er over eten wordt gepraat in deze slowchat, maar vooruit. Mocht je je kaak tijdens het voetbal (kijken) hebben gebroken dan is je vraag wel weer relevant. Of tijdens het vegetarisch gourmetten.
LOLquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:16 schreef Isabeau het volgende:
Hoi Hitomi! Het is zeer ongebruikelijk dat er over eten wordt gepraat in deze slowchat, maar vooruit. Mocht je je kaak tijdens het voetbal (kijken) hebben gebroken dan is je vraag wel weer relevant. Of tijdens het vegetarisch gourmetten.
Wordt elke aflevering iets leuker.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, dat was de eerste 'Those who kill'Leuk.
Ah, das mooiquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Wordt elke aflevering iets leuker.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:26 schreef Bluezz het volgende:
Ja maar er gaat niks boven de gebreide trui
quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:29 schreef Bluezz het volgende:
Luther![]()
Wat grappig om dat in een zkh te houden Isa.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]opbrengst is geloof ik ook voor de kinderafdeling.
Dan inderdaad mijn excusesquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:16 schreef Isabeau het volgende:
Ten eerste: wat klote en beterschap.
Ten tweede: misschien zijn er wel websites over het klaarmaken van gepureerd babyvoedsel. Want als je naar die potjes kant & klaar babyvoedsel kijkt dan is het gewoon mogelijk om alles wel te pureren met een staafmixer en zit je niet per se vast aan het eeuwige vla, yoghurt en appelmoesverhaalIk zou me overigens helemaal vol eten met allerlei soorten soep
Ik fietste vannacht naar huis en raakte per ongeluk het achterwiel van de fiets van mijn vriend, het was enigszins glad en kon mezelf niet meer in balans brengen. Dus toen besloot ik mezelf even zeer vriendelijk voor te stellen aan 't fietspad, maar die kon dat niet zo heel erg waarderen en gaf ie me een stoot in 't gezichtquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Allereerst, hoe kwam ut? En AUW
Heb je erg veel pijn?
Vlees zou ik denken aan gehakt, tartaartjes, kipfilet bijv? vis?
Dank je wel voor het meedenken, maar die topics heb ik ook al doorlopen en het meeste wat genoemd wordt en ik ook lekker vind heb ik meegenomen. Sommige dingen twijfel ik ook over of ik het wel/niet mag hebben, denk aan bijvoorbeeld de macaroni met saus en zonder grote stukken groente erin. Vooral omdat in het zelfde topic staat aangegeven dat macaroni heel ranzig uit de blender komtquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:18 schreef golfer het volgende:
Hitomi, hier nog wat inspiratie voor je:
Recepten Vloeibaar eten..??
Vloeibaar of gepureerd eten
Zacht/vloeibaar eten
Kooktips voor eten na kaakoperatie
Hahahquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:16 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op zondag 18 december 2011 00:05 schreef Sunnythesun het volgende:
auw!! Wat een smak moet dat zijn geweest joh! Sterkte, beterschap en ik hoop dat je smakelijke papjes kunt verzinnen. Ik zou ook niet veel verder komen dan soep.
Gelukkig zijn er best wat vullende soepen te verzinnen:
tomatensoep
courgettesoep
wortelsoep
aardappelsoep
linzensoep (even staafmixeren)
paprikasoep
en vast nog wel meer..
Oei, balen!quote:Op zondag 18 december 2011 06:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga mijn trein missenCollega zit vast in het verkeer.
Zo gaat dat als je ouder wordt. Het zuipen gaat nog wel, maar het opdrogen duurt steeds langer.quote:Op zondag 18 december 2011 09:30 schreef Vork het volgende:
Uitgaan tot 4 uur, om vervolgens rond nu in een trein te gaan zitten. Ik ben hier niet voor gemaakt, of ik begin echt oud te worden. Het valt me hoe dan ook zwaar.
quote:Op zondag 18 december 2011 09:30 schreef Vork het volgende:
Uitgaan tot 4 uur, om vervolgens rond nu in een trein te gaan zitten. Ik ben hier niet voor gemaakt, of ik begin echt oud te worden. Het valt me hoe dan ook zwaar.
Ik vrees toch eerder een kerstmarkt. Ik hoop in Utrecht, want dan verlaten ze zodadelijk tenminste allemaal de trein.quote:Op zondag 18 december 2011 09:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mensen die naar huis gaan na het stappen.
quote:Op zondag 18 december 2011 11:01 schreef TAV74 het volgende:
Stiekem doet het me wel erg goed om momenteel even wat meer ritme te houden in de weekenden. Heb voor het eerst in weken weer het gevoel een beetje uitgerust te zijn op zondag
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Niet zo serieus nemen zussie, ik weet dat ik een oude lul benquote:Op zondag 18 december 2011 11:07 schreef Bluezz het volgende:
Niet zo happen, broertje, ik weet dat je je uit de naad werkt
quote:Op zondag 18 december 2011 11:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]![]()
Hé, ik heb momenteel 3 banen tegelijk, ik heb een excuus3 maar? Mietje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet wel tijd over houden om te fokken overdag natuurlijkquote:
Zeker, bijna een dagtaakquote:Op zondag 18 december 2011 11:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hij neemt zijn taak als voorzitter van de Schaepen ook erg serieus, vergeet dat niet
Je hebt 9gag.com nog niet ontdekt?quote:Op zondag 18 december 2011 11:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
moet wel tijd over houden om te fokken overdag natuurlijk
Delegeren.quote:Op zondag 18 december 2011 11:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou! Je was net wel 2 hele minuten bezig met de administratie! Hoe hou je het vol??
Prima, nog nooit zo weinig gezeur gehad, alleen trainingsopkomst is wat lastig momenteel, maar dat is ieder jaar zo in december.quote:
Tofquote:Op zondag 18 december 2011 11:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Prima, nog nooit zo weinig gezeur gehad, alleen trainingsopkomst is wat lastig momenteel, maar dat is ieder jaar zo in december.
Oh ja, en we hebben al 2 sponsors en een 3e komt eraan![]()
Dat is toch helemaal niet belangrijk?quote:Op zondag 18 december 2011 11:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tof. En sportief gaat het ook goed?
Wat dan wel?quote:Op zondag 18 december 2011 11:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet belangrijk?
Mwoah, 4 verloren, 1 gelijk , 1 gewonnen. Probleem is dat we geen keeper hebben, handballend doen we verder makkelijk mee.quote:Op zondag 18 december 2011 11:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tof. En sportief gaat het ook goed?
Mooi verliezen is onze specialiteitquote:Op zondag 18 december 2011 11:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
De pakjes en tassen die ze krijgen
Zou kunnen, maar who cares. Ik vermoed dat ze volgend jaar weer op sterkte herindelen en dat we dan in dezelfde klasse blijven.quote:Op zondag 18 december 2011 11:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Oei, kans om te degraderen Tav?
Huh mag dat? Bij tennis niet.. als je promoveert of degradeert mag je niet vragen of je in dezelfde klasse mag blijven. Nou ja, vragen mag wel maar je hebt er niks aanquote:Op zondag 18 december 2011 11:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar who cares. Ik vermoed dat ze volgend jaar weer op sterkte herindelen en dat we dan in dezelfde klasse blijven.
Zo te lezen zijn het gewoon een stel vrouwenquote:Op zondag 18 december 2011 11:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
De pakjes en tassen die ze krijgen
Uiteraard is dat ook de normale regel bij handbal. Maar in onze regio zijn niet zoveel herenteam meer over, dus ze bekijken nu op jaarbasis hoe ze de twee poules indelen.quote:Op zondag 18 december 2011 11:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Huh mag dat? Bij tennis niet.. als je promoveert of degradeert mag je niet vragen of je in dezelfde klasse mag blijven. Nou ja, vragen mag wel maar je hebt er niks aanEn degraderen is niet erg, want misschien heb je in die lagere klasse leuke wedstrijden. Ik ben gepromoveerd maar wil niet want in de 1e klasse heb ik alleen maar kutwedstrijden, weet ik nu al.
Kom een keer meetrainen, dan weet je hetquote:Op zondag 18 december 2011 12:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zo te lezen zijn het gewoon een stel vrouwen.
Krijg ik dan ook een tas en kleding?quote:Op zondag 18 december 2011 12:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kom een keer meetrainen, dan weet je het
Voor jou regelen we een mooi handtasjequote:Op zondag 18 december 2011 12:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Krijg ik dan ook een tas en kleding?
Dealquote:Op zondag 18 december 2011 12:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Voor jou regelen we een mooi handtasje
Welke whiskytoko wordt overgenomen?quote:Op zondag 18 december 2011 12:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, dat was een lekker wandelingetje. En we hebben onderweg onze plannen besproken wat we gaan doen met de 30 miljoen die we de 31 gaan winnen![]()
![]()
Ohja!! Een whiskykamer in de kelder! Dat waren we nog vergetenquote:Op zondag 18 december 2011 12:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Welke whiskytoko wordt overgenomen?
Zo hebben wij het hier ook en ik vind het een prima systeemquote:Op zondag 18 december 2011 13:30 schreef AnneX het volgende:
Mn. X moest even sleutelen en dankzij Airportexpress is de muziek van de
aaipet gewoon over de speakers te horen.
Dus Tapestry by Carol King.
Het scheelt een loopje naar de platenkast.![]()
Gebrunched en in afwachting van de K samenzang om 15 uur met medewerking van koor én fanfare![]()
Hier: http://www.mebest.nl/2011(...)cht-hersteld-deel-i/
/zakdoek mee vanwege eindtune à toi la gloire, wel in uptempo.
Slome versie op youtube zal ik jullie niet aandoen!.
Oh ja, jij bent ook van de appels.quote:Op zondag 18 december 2011 13:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zo hebben wij het hier ook en ik vind het een prima systeem.
En die heeft kwalitatief goede speakers?quote:Op zondag 18 december 2011 13:36 schreef borisz het volgende:
Hier gaat de muziek via de AC RYan naar de TV.
TV komt fatsoenlijk geluid uit, maar dat geluid eigenlijk weer op de home cinema system van parasonic aansluiten, alleen is die HCS uit het jaar 0.quote:Op zondag 18 december 2011 13:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
En die heeft kwalitatief goede speakers?
/gewoon een vraag.
En waarom hoor ik Mart op de achtergrond niet over de zeilmedailles....?
Para?quote:Op zondag 18 december 2011 13:41 schreef borisz het volgende:
[..]
TV komt fatsoenlijk geluid uit, maar dat geluid eigenlijk weer op de home cinema system van parasonic aansluiten, alleen is die HCS uit het jaar 0..
Het was toen eenquote:Op zondag 18 december 2011 13:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Para?
Als je er zelf maar tevreden mee bent. Dat is het belangrijkste.
Ik gebruik ons HCS ding steeds veel minder. Misschien ooit eens vervangen door een HTPC oplossing + versterker, maar dat is toekomst.quote:Op zondag 18 december 2011 13:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Het was toen eending, maar ja aan de uitgangen van toen heb je tegenwoordig minder. En zie edit.
Ja, voor die enkele keer dat er een dvd wordt afgespeeldquote:Op zondag 18 december 2011 13:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik gebruik ons HCS ding steeds veel minder. Misschien ooit eens vervangen door een HTPC oplossing + versterker, maar dat is toekomst.
Best een leuke klus.quote:Op zondag 18 december 2011 13:44 schreef LieLie het volgende:
Ik ben al de hele ochtend bezig om een gekochte gebreide muts te voeren met satijn, omdat dat beter is voor mijn krullen. Op zich heelmaar het wordt heel netjes dus ik ben er best trots op
gelukt! hematasje eromheen, elastiekie, en voorzichtig liggen en lezen met klein fay weldon boekie.quote:Op zondag 18 december 2011 13:32 schreef AnneX het volgende:
Het boek hou je droog tegen de staak die droog moet blijven?
Ben benieuw of het ontspannend ligt
Goed toch> Ik haat mutsen al vind ik ze leuk, mn haar wordt zo statischquote:Op zondag 18 december 2011 13:44 schreef LieLie het volgende:
Ik ben al de hele ochtend bezig om een gekochte gebreide muts te voeren met satijn, omdat dat beter is voor mijn krullen. Op zich heelmaar het wordt heel netjes dus ik ben er best trots op
NOU!quote:Op zondag 18 december 2011 14:56 schreef LieLie het volgende:
Ik was helemaal klaar en toen pastte de muts niet meer op m'n hoofd
Guidetti.quote:
Je hoofd is intussen groter gegroeid?quote:Op zondag 18 december 2011 14:56 schreef LieLie het volgende:
Wat een boefjequote:Op zondag 18 december 2011 15:05 schreef freecell het volgende:
Tip voor Bluez: niet op drukken (maar klinkt pijnlijk)
Mijn laptop heeft weerwifi en loopt iets soepeler, maarTara was gisteren de hele dag met alleen jongste thuis (ik had een kunstmarkt om op te staan met zus) En jongste heeft in onbewaakt ogenblik een aantal toetsen van de laptop gesloopt, waardoor de spatie nu aan het muiten is
Ontzettend irritant.
En ik was zo benieuwd!quote:Op zondag 18 december 2011 14:56 schreef LieLie het volgende:
Sja... gelukkig ben je er blij mee. Ik ben heel blij dat wij nu VVV bonnen hebben gekregen ipv de bon van hetzelfde bedrag die je alleen maar mocht inwisselen in een aantal winkels in B'wijk.quote:Op zondag 18 december 2011 17:34 schreef Isabeau het volgende:
Het kerstcadeau van mijn werk, dit jaar een mooie ovenschaal (ik geloof dat ik voor het eerst in 10 jaar denk: leuk cadeau!) schijnt volgens collega's 65 euro te hebben gekost. Een gelijkend model is bij de Xenos vast voor 5 euro te vinden, maar het moet altijd weer design zijn.
Ik was om 12:30 al aan het posten op fokquote:Op zondag 18 december 2011 17:42 schreef Bluezz het volgende:
Sja... gelukkig ben je er blij mee. Ik ben heel blij dat wij nu VVV bonnen hebben gekregen ipv de bon van hetzelfde bedrag die je alleen maar mocht inwisselen in een aantal winkels in B'wijk.
Slaap je tegenwoordig wel ok als je nachtdienst hebt?
Tja, de designschalen en andere dingen kwamen wij tegen bij de Bijenkorf en op de vrijmarkt.quote:Op zondag 18 december 2011 17:34 schreef Isabeau het volgende:
Het kerstcadeau van mijn werk, dit jaar een mooie ovenschaal (ik geloof dat ik voor het eerst in 10 jaar denk: leuk cadeau!) schijnt volgens collega's 65 euro te hebben gekost. Een gelijkend model is bij de Xenos vast voor 5 euro te vinden, maar het moet altijd weer design zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Wat is daar eng aan? Je HOEFT het toch niet te doen?quote:Op zondag 18 december 2011 19:03 schreef Stereotomy het volgende:
Reeds geliked![]()
Best eng, Facebook. Je hebt nu standaard opties om zaken als 'first words' op je Timeline te plaatsen. Dus je moet een Facebook profiel voor je baby aanmaken (sowieso begint je Timeline nu op 'birth') en het dan een soort levensloop laten worden...
Het feit dat het GESTANDARDISEERD is, is eng. Het idee dat mensen het gaan doen voor hun babies, bijvoorbeeld, en wat Facebook dan potentieel van je te weten kan komen. Dit is goud, meer nog dan search.quote:Op zondag 18 december 2011 19:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat is daar eng aan? Je HOEFT het toch niet te doen?
Al die dingen op Facebook waar je het steeds over hebt he.. ik vind daar dus echt niets van terug. Waar dat dan allemaal zou kunnenquote:Op zondag 18 december 2011 19:03 schreef Stereotomy het volgende:
Reeds geliked![]()
Best eng, Facebook. Je hebt nu standaard opties om zaken als 'first words' op je Timeline te plaatsen. Dus je moet een Facebook profiel voor je baby aanmaken (sowieso begint je Timeline nu op 'birth') en het dan een soort levensloop laten worden...
Op 23 december krijgt iedereen het als het goed is...quote:Op zondag 18 december 2011 19:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Al die dingen op Facebook waar je het steeds over hebt he.. ik vind daar dus echt niets van terug. Waar dat dan allemaal zou kunnenBlijkbaar ben ik niet interessant genoeg voor al die ongein of zo
![]()
Mn 1,6 GHz single core trekt het ook niet helemaal, al dat javascript.quote:Op zondag 18 december 2011 19:17 schreef TAV74 het volgende:
Ik vind het er niet overzichtelijker van worden met die timeline,
Kwestie van wennen lijkt mequote:Op zondag 18 december 2011 19:17 schreef TAV74 het volgende:
Ik vind het er niet overzichtelijker van worden met die timeline,
Ja, aan alles kun je wennen, maar dat is geen reden om het ook een verbetering te noemenquote:Op zondag 18 december 2011 19:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kwestie van wennen lijkt me't ziet er ff wat anders uit, maar verder herken je wel de blokken vind ik.
Dat zal de tijd lerenquote:Op zondag 18 december 2011 19:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, aan alles kun je wennen, maar dat is geen reden om het ook een verbetering te noemen
quote:Op zondag 18 december 2011 19:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat zal de tijd leren![]()
Het enige wat ik jammer vind is dat Steer nog ff niet zijn jeugdfoto's heeft geuploadPast beter in de timeline
Jep. Info = $$$.quote:Op zondag 18 december 2011 19:32 schreef freecell het volgende:
Hmmm, volgens mij doet facebook gewoon een sociaal experiment. Hoever krijgen we mensen om persoonlijke info te posten.
Arme Sam.quote:Op zondag 18 december 2011 21:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Ha! Hier gaat de tv alleen nog bij hoge uitzondering van kanaal 13/101 tv af
Is ook net begonnenquote:Op zondag 18 december 2011 21:48 schreef golfer het volgende:
Wist niet eens dat dat SR weer bezig was.
quote:Op zondag 18 december 2011 21:51 schreef Bluezz het volgende:
Ik had er vanmiddag een topic over geopend, vond het al zo raar dat er niks in TV/R over te vinden was, bleek er een heel subforum over te zijn
Makkelijker te negerenquote:Op zondag 18 december 2011 21:53 schreef Bluezz het volgende:
Vroegah opende je een topic.
Tegenweurdig open je een forum.
Daar noem je me ook een dieptepuntquote:Op zondag 18 december 2011 21:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb nog nachtmerries van Jordy van Loon met zijn Toverballen.
quote:Op zondag 18 december 2011 22:17 schreef z80 het volgende:
hele zondag binnen gezeten naar 2 optredens van mijn neefje en nichtje te kijken.
maar wat zijn er toch een bult aso ouders. rotzooi gewoon in de zaal laten liggen, gevulde snotlap tussen de stoel vrotten en voortijdig met het hele gezin de zaal verlaten.
Wat voor optredens waren het?quote:Op zondag 18 december 2011 22:17 schreef z80 het volgende:
hele zondag binnen gezeten naar 2 optredens van mijn neefje en nichtje te kijken.
maar wat zijn er toch een bult aso ouders. rotzooi gewoon in de zaal laten liggen, gevulde snotlap tussen de stoel vrotten en voortijdig met het hele gezin de zaal verlaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |